Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Ranfox
Faolinn
Pshycho Maniac
UNOwen
Remilia~
Hakurei Ninja
Toumyon
Urameshiya
Sophie
Olly
wolfie559
Gemu
16 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn vr apr 27, 2012 11:18 pm

    In Nederland mag je vanaf je 16e al bier hebben he :P maar ik heb bewondering voor je resolutie, een cassis zal het zijn! À votre santé!

    Ik zat dus zo in bad, en ik bedacht me ineens dat ik nog helemaal niet had gestemd! Bij deze dan:
    Ik stem op Olga
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Olly vr apr 27, 2012 11:56 pm

    NEEE, MYON, DOE HET NIET!
    -Is echt nét thuis-
    Stem niet op mij, ik ben een burger, eerlijkwaar
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn za apr 28, 2012 12:11 am

    *yawn* ja hoor, 4 minuten voor het eind probeert Olga nog even de boel op stelten te zetten en je verwacht dat wij dat NIET verdacht vinden? We wachten nu nog even totdat Gemu thuis is en dan is het spel klaar, over, uit.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Olly za apr 28, 2012 12:13 am

    Faolinn schreef:*yawn* ja hoor, 4 minuten voor het eind probeert Olga nog even de boel op stelten te zetten en je verwacht dat wij dat NIET verdacht vinden? We wachten nu nog even totdat Gemu thuis is en dan is het spel klaar, over, uit.

    Maakt het wat uit voor mijn rol dat ik niet dood wil? Kom op zeg. Maar goed, dood is dood.
    Ik zal zo wel een klaagzang schrijven over mijn dood. mijn rol bekend maken vrees ik. En dan kunnen jullie de nacht in.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gemu za apr 28, 2012 12:20 am

    Nou okay, het is klaar. Wolfje jasper wint.









    Srsly guys, de "overlever"? xD Ik snap die rol nog steeds niet eens.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Olly za apr 28, 2012 12:21 am

    NOU HOOR, MOCHT IK NIET EENS MIJN ROL VERTELLEN? ;A;

    Toch mooi gespeelt hoor Jasper.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gemu za apr 28, 2012 12:22 am

    WHOOPS IK GING TE SNEL

    VERTEL JE ROL MAAR, BATMAN
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn za apr 28, 2012 12:23 am

    It'll all collapse tonight, the fullmoon is here again
    In sickness and in health, understanding so demanding
    It has no name, there's one for every season
    Makes me so glad to know~

    Myon should not lock the open door
    Run away run away run away!
    Fullmoon is on the sky and I'm not a man anymore
    He sees the change in me but can't
    Run away run away run away!
    See what became out of this man~

    FULLMOON!
    Spoiler:
    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Wolf-howling-full-moon

    AWWWROOOOOOOOOOOHHHHHHH!!!! Dat voelt even goed zeg, tegen al mijn verwachtingen in, met al die tegenslag aan het begin, vanaf het begin al zo'n beetje alleen (behalve Michi die nog meedeed) en toch nog iedereen met goedkope leugens, vleierij en manipulatie op het verkeerde been weten te houden EN te winnen!

    Now if you'll excuse me, there's still some blood to spill~ *kijkt likkebaardend naar Myon*
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gemu za apr 28, 2012 12:27 am

    And not a single fuck was given that night.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Suuschuu za apr 28, 2012 12:30 am

    Goed gespeeld Faolinn~ xD
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn za apr 28, 2012 12:34 am

    *dit bericht is verwijderd door roze aliens die verdacht veel op teletubbies lijken*

    Oh en oprecht bedankt Suus^^


    Laatst aangepast door Faolinn op za apr 28, 2012 12:55 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gemu za apr 28, 2012 12:38 am

    Jezus Jasper xD je hebt prima gespeeld. En je weet dondersgoed dat ik al heel snel genoeg had van deze ronde.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Urameshiya za apr 28, 2012 12:41 am

    Haha, gefeliciteerd Fao, wat ben jij door en door kwaadaardig. Ik hoop trouwens dat je onze verbale oorlog een paar weken geleden net zo leuk vond als ik. XD (Wel een beetje jammer dat je het niet kon laten me daarna te vermoorden. :()

    Hoe dan ook, ik denk dat het uiteindelijk nog best een interessant potje is geworden, ondanks het bijzondere begin en de inactieve spelers.

    (En met alle respect, Gemu, maar moet je nu echt in elke post laten merken dat je niet tevreden bent? Maakt de sfeer er niet echt beter op, als je het mij vraagt..)
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gemu za apr 28, 2012 12:46 am

    Sorry Ura, ik zit momenteel een beetje met mijzelf. Mijn excuses.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn za apr 28, 2012 12:56 am

    Dankjewel Ura, en jazeker, ik vond het wel grappig eerlijk gezegd. Maar ik begrijp dondersgoed dat dat niet zo op de omstanders over is gekomen, en daarom wil ik alvast melden dat ik mezelf het volgende potje wat rustiger en minder fel zal gedragen. Geen persoonlijke aanvallen meer en geen scherp sarcasme

    EDIT: voor diegenen die het zich afvragen, ja, ik heb de rol overlever zelf in het leven geroepen als dekmantel. Het is een nietbestaande rol, maar ik vind hem eerlijk gezegd wel leuk en wie weet ga ik hem nog gebruiken in een toekomstig potje~...

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 40 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 7:49 am