Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Ranfox
Faolinn
Pshycho Maniac
UNOwen
Remilia~
Hakurei Ninja
Toumyon
Urameshiya
Sophie
Olly
wolfie559
Gemu
16 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Pshycho Maniac vr apr 06, 2012 10:40 pm

    Toumyon schreef:
    Pyonta-kun schreef:Ik zeg Psycho voor burgermeester

    Uhm, what?
    niet dat ik er iets op tegen heb ofzo...maar waarom Pshycho?
    nu heb je opeens mijn aandacht op je gericht Pyon...
    (mijn stem zal bekend zijn voor de deadline, dunno when.)

    EDIT:ParaSait, ik raad je aan om ook wat meer mee te praten, jou stilheid maakt je juist verdacht, en ja, je MOET stemmen.
    Daar ben ik eigenlijk ook nieuwsgierig naar.

    En ik stem later in de avond.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Olly vr apr 06, 2012 11:30 pm

    Het is deze week -op de discussie van Fao en Ura na- akelig stil geweest. Ik heb daarom besloten om op een van de akelig stille mensen te stemmen.

    Michi
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Ranfox vr apr 06, 2012 11:37 pm

    Oh wow, ik was bijna de hakuro vanavond vergeten! D:

    Faolinn schreef:
    Ranfox schreef:Zo, ik pak m'n lijstje er maar weer effe bij uit m'n vorige post van vorige week. Met de nodige aanpassingen natuurlijk:

    Mogelijke verdachten:
    Ura
    Faolinn
    Remilia
    Pyonta

    Te weinig info imo:
    Michi
    ParaSait
    Pshycho
    Ninja

    Als ik op dit moment zou stemmen voor de lynch dan zou het parasait of wederom Michi zijn...

    Het doet me deugd te horen dat je mij meer vertrouwt dan Ura, maar ehm... Waarom stem je dan alsnog op iemand die niet in je verdachtenlijstje staat?

    Omdat ik er persoonlijk van mening ben dat één of beide wolven zich meer op de achtergrond zullen houden, terwijl wij burgers een beetje elkaar zitten te beschuldigen... Plus door beschuldigingen naar de minder actieve mensen te brengen hoop ik ze ook meteen uit hun duistere hoek te halen en wat actiever mee te laten doen.

    Dus Michi, Parasait, ninja... Laat eens wat fatsoenlijks horen. Het lijkt er bijna op alsof het jullie allemaal niet kan boeien wie er dood gaan. Wat een typisch ding is voor de wolven...


    Om m'n stemmen nog eens duidelijk te maken:
    Burgermeester Stem: Toumyon
    Lynch Stem: Michi
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Pyonta-kun vr apr 06, 2012 11:40 pm

    Damn, zit hier op een LAN party en vergeet de tijd helemaal.

    Ik had al gezegd dat ik Psycho vertouw door zijn actie over Para. De actie van Myon en Ran vind ik nog steeds nergens op slaan. Met rollen vertellen win je mijn vertrouwen niet zomaar.

    Waarom jullie op Michi stemmen snap ik ook nog steeds niet, maar ik bandwagon met Michi. De enige rede waarom ik Michi stem is bandwagon maar ik neem de volle verantwoordelijkheid op mijn stem. Als Michi een burger blijkt te zijn, is dit mijn eigen stem en geef ik geen anderen de schuld.

    Dus:
    Michi aan de galg
    Psycho voor burgermeester

    EDIT:
    Ik weet alweer waarom Michi een goede keuze is. Ik wilde de stille mensen weghebben. Ik ben vergeetachtig.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Pshycho Maniac vr apr 06, 2012 11:49 pm

    And now I know.

    Ik stem Michi voor de galg omdat ze niks zegt.
    En Choco Toumyon voor Burgemeester. (Want bandwagon.)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Toumyon vr apr 06, 2012 11:59 pm

    ...
    Mijn stem naar:Urameshiya
    (heeft geen verschil meer...weet ik, en ze was ook wel heel stil, maar ik denk gewoon niet dat Michi een wolf is, punt.)
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Ranfox za apr 07, 2012 12:08 am

    Pyonta-kun schreef:Ik had al gezegd dat ik Psycho vertouw door zijn actie over Para. De actie van Myon en Ran vind ik nog steeds nergens op slaan. Met rollen vertellen win je mijn vertrouwen niet zomaar.

    Uhm... Welke actie over Para? Het enige wat ik zo terug kan vinden, is dat Psycho even had gekeken, wanneer Para voor het laatst online was. Maar het lijkt me vreemd dat hij daardoor plotseling te vertrouwen is...
    Pyon, je doet dit potje maar erg raar...
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Toumyon za apr 07, 2012 12:14 am

    Ranfox schreef:Pyon, je doet dit potje maar erg raar...
    Dat vind ik dus ook, mijn beste man.
    ik kan ook inderdaad niks terug vinden wat pshycho zo vertrouwbaar maakt.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn za apr 07, 2012 1:26 am

    Ik begin m'n vertrouwen in Pyon te verliezen, niet zozeer vertrouwen als in schuld of onschuld. Maar ik zag hem als een goede weerwolver. Iemand die weinig zegt, maar wanneer hij wat zegt wel echt wat te zeggen heeft...

    Om eerlijk te zijn Pyon, wat ik tot nu toe van je gehoord is is 100% prut... Wat is er mis met je?

    EDIT: Hoi ik ben ook weer terug
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Pyonta-kun za apr 07, 2012 2:11 am

    Waarom ik Psycho vertrouw:
    Pyonta-kun schreef:
    Voor de rest heb ik niet veel actie gezien, maar ik denk dat ik Psycho Maniac wel wil vertrouwen. Zijn post om niet op Para te stemmen vond ik erg onverwachts uit de hoek komen omdat ik er zelf niet eens aan had gedacht. Iets waarvan ik denk dat een wolf het niet zou doen.

    Faolinn schreef:
    Om eerlijk te zijn Pyon, wat ik tot nu toe van je gehoord is is 100% prut... Wat is er mis met je?

    Zo denk ik ook over jouw.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn za apr 07, 2012 2:14 am

    Pyonta-kun schreef:Zo denk ik ook over jouw.
    *jou. En bullshit, ik zoek gericht naar argumenten, pluis ze uit en breng ze netjes gerangschikt ten gehore. Jij daarentegen bent compleet van je scherpe manier van spelen afgestapt en roept maar wat dingen in de rondte, waarvan 50% bestaat uit 'het gaat me allemaal boven de pet'. Vandaar mijn vraag, wat is er mis met je?
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Pyonta-kun za apr 07, 2012 2:45 am

    Het enige wat jij loopt te roepen is "Ik weet hoe x speelt en nu speelt hij/zij anders". Die tactiek werkt hier niet omdat we op het forum zitten. Die tactiek heeft ons voorgaande potjes alleen maar ellende bezorgd. Het is totaal geen aanknoop punt.

    Daarnaast heb ik nog nooit gelijk gehad met forum weerwolven. Dat is er mis met me.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn za apr 07, 2012 11:44 am

    Pyonta-kun schreef:Die tactiek werkt hier niet omdat we op het forum zitten.
    Oh? Leg mij dit eens even uit? Waarom zou afwijkend gedrag geen aanknooppunt mogen zijn? Als je goed oplet kun je wel degelijk iemand pakken omdat hij/zij toch niet goed zijn/haar enthousiasme of teleurstelling kon verbergen.

    Maar goed, je hebt inderdaad nooit gelijk gehad met weerwolven en dus ga je maar niets nuttigs proberen te zeggen? Dat klinkt heel... logisch
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Toumyon za apr 07, 2012 11:44 am

    Pyonta-kun schreef:Het enige wat jij loopt te roepen is "Ik weet hoe x speelt en nu speelt hij/zij anders". Die tactiek werkt hier niet omdat we op het forum zitten. Die tactiek heeft ons voorgaande potjes alleen maar ellende bezorgd. Het is totaal geen aanknoop punt.

    Daarnaast heb ik nog nooit gelijk gehad met forum weerwolven. Dat is er mis met me.

    Mag ik dan wel netjes vragen waarom je mij en Ran dan niet vertrouwt?
    ik geef toe, ik had zelf eerst me doubts dat ik Ran moest geloven, maarja waarom ging er anders niemand dood en zijn er twee wolven dood gegaan, die IK had gekoppeld.

    en op het forum kan je best zien hoe een speler speelt en als hij/zij anders speelt.
    Het is moeilijker te ZIEN ja, dat geef ik toe, maar dat Fao niks heeft bijgedragen of "prut" zoals jullie het noemen ben ik het niet mee eens, hij en Ran hebben tenslotte meer bij gedragen dan ieder andere speler in dit potje...ik bedoel maar, kijk naar ParaSait...je hebt gewoon nada aan die wolf "burger".
    En btw, dit heb ik gezegd over ParaSait op Pagina 19:
    Toumyon schreef:Stemmen op ParaSait zou dom zijn though...
    tenzij hij echt weer op het laatste moment op komt dagen om te stemmen op iemand.
    maar als hij een wolf blijkt te zijn en hij post helemaal niet op wie hij stemt voor de galg enzo, dan word hij vanzelf verwijderd van het spel en zijn we ook weer een wolf minder...en we kunnen beter een gok nemen op iemand anders dan onze stem verspillen aan iemand die amper mee doet.

    tenminste als er mensen van plan waren om op ParaSait te stemmen that is.

    Dus dan snap ik niet goed waarom Pshycho te vertrouwen is en ik niet.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn za apr 07, 2012 11:49 am

    Ja ik wil ook wel opheldering zien in die hele kwestie van Myon en Ran niet vertrouwen, Pyon. We hebben dit allemaal al uitgebreid besproken. Myon en Ran hebben niet kunnen bluffen want hun rollen zijn gewoon TE common, TE vaak aanwezig. Het risico van bluf zou te groot zijn geweest.
    Jij bent de enige die halsstarrig weigert ze te vertrouwen, niet dat dat een doodszonde is, maar ik ben gewoon heel erg benieuwd naar een paar goed gefundeerde argumenten. En geen halfbakken statements als
    Pyonta-kun schreef:Die tactiek werkt hier niet omdat we op het forum zitten.
    Dit soort statements moet je echt beter uitwerken wil je dat het impact heeft op anderen.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:54 am