Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Ranfox
Faolinn
Pshycho Maniac
UNOwen
Remilia~
Hakurei Ninja
Toumyon
Urameshiya
Sophie
Olly
wolfie559
Gemu
16 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gemu za apr 07, 2012 12:07 pm

    Het is gebeurd, Michiresu aan de galg. Ze mag haar rol vertellen.


    Tevens wil ik men er kort even aan herinneren dat ik aan het begin van het spel heb gezegd dat we dit spel respectvol en beschaafd spelen. Ik ga niet wijzen, en ga er ook niet verder op in.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Pyonta-kun za apr 07, 2012 1:08 pm

    Toumyon schreef:Stemmen op ParaSait zou dom zijn though...
    tenzij hij echt weer op het laatste moment op komt dagen om te stemmen op iemand.
    maar als hij een wolf blijkt te zijn en hij post helemaal niet op wie hij stemt voor de galg enzo, dan word hij vanzelf verwijderd van het spel en zijn we ook weer een wolf minder...en we kunnen beter een gok nemen op iemand anders dan onze stem verspillen aan iemand die amper mee doet.

    tenminste als er mensen van plan waren om op ParaSait te stemmen that is.
    Dit heb ik niet gelezen. Ik kan Pshycho's post hierover ook niet meer vinden. Ligt dat aan mij, of is Pshycho's post weg?

    Faolinn schreef:Dit soort statements moet je echt beter uitwerken wil je dat het impact heeft op anderen.

    Op het forum kun je elke post, elke zin, elke letter 10 keer opnieuw bekijken. Je zou zelfs een hele post van een echte burger kunnen copy pasten van een totaal ander forum als het toepasselijk is. Ik heb zelf ook meerdere dagen over mijn posts gedaan soms. Mijn posts werden niet lekgeprikt omdat ik verdacht was, ik werd gezien door Ura en gaf me gewonnen door zijn 100% eerlijkheid.

    Wat betreft waarom ik Ranfox en Myon nog niet helemaal vertrouw is dat ik pas iemand 100% vertrouw als ik daadwerkelijk harde bewijzen heb dat ze die rol ook echt zijn. Met dingen roepen haal je het niet bij mij. Er blijven twijfels.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn za apr 07, 2012 1:21 pm

    natuurlijk is niets 100% zeker, maar je zult toch moeten ziften wil je een veiligere stem uit kunnen brengen. Anders kunnen we net zo goed iene miene mutte gaan doen over wie er de volgende keer aan de galg mag. Ik wijs nogmaals op de onmogelijkheid tot bluffen met die rollen. Ze zijn dan wel niet 100% vertrouwd, maar ze zijn vertrouwd genoeg om te zeggen dat het geen zin heeft om op hen te gaan stemmen voor de galg. Er zijn spelers met een veel lager percentage vertrouwen. Bovendien hebben ze een hoog genoeg percentage vertrouwen om ze als burgermeester te bombarderen. En ja, als blijkt dat zo ons allemaal erbij gelapt hebben dan is dat heel naar voor dit potje, maar een wijze les voor de volgende keer. Het is alleen totaal niet plausibel, dus ga ik er ook niet van uit.
    Soms moet je toch een weg inslaan in plaats van op de driesprong achterblijven...
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Pshycho Maniac za apr 07, 2012 4:39 pm

    Pyonta-kun schreef:
    Toumyon schreef:Stemmen op ParaSait zou dom zijn though...
    tenzij hij echt weer op het laatste moment op komt dagen om te stemmen op iemand.
    maar als hij een wolf blijkt te zijn en hij post helemaal niet op wie hij stemt voor de galg enzo, dan word hij vanzelf verwijderd van het spel en zijn we ook weer een wolf minder...en we kunnen beter een gok nemen op iemand anders dan onze stem verspillen aan iemand die amper mee doet.

    tenminste als er mensen van plan waren om op ParaSait te stemmen that is.
    Dit heb ik niet gelezen. Ik kan Pshycho's post hierover ook niet meer vinden. Ligt dat aan mij, of is Pshycho's post weg?
    Ik heb niks verwijderd.

    Also, geen verhaaltje deze keer, Gemu?
    Dat maakt het juist leuk.
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Michiresu za apr 07, 2012 8:58 pm

    awh Fuuu, ik heb dit hier echt niet meer in de gaten gehouden.
    Naja jullie hebben mij, ik was een wolf.

    volgende potjes hou ik me er even buiten want ik heb echt niet deftig meegedaan deze ronde door omstandigheden in het 'echte' leven XD
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Toumyon za apr 07, 2012 9:00 pm

    ...Goed gedaan burgers...
    ik zag dit echt niet aankomen, ik dacht gewoon echt dat Michiresu een random gokje zou zijn van wegen afwezigheid.

    Nou dat geeft mij ook weer een beter idee wie ik kan vertrouwen, en dat zijn dus Ura en Faolinn.

    EDIT: ik maak dus maar een lijstje.

    Burger:
    Ik
    Ranfox


    Vertrouwt:
    Urameshiya
    Faolinn


    Neutraal:
    Olly
    Remilia~
    Pshycho


    Verdacht:
    Pyon
    ParaSait
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Olly za apr 07, 2012 9:33 pm

    Wauw, dit lucht me op. Dat zijn al drie wolven.
    Waar ik vooral benieuwd naar ben is Faolinn, hebben we wat aan hem nu er een 3e wolf dood is? Ik wil die mysterieuze rol wel eens weten.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Remilia~ za apr 07, 2012 10:24 pm

    Oh wauw, dat heb ik niet zien aankomen XD
    Ehr, yeah. Dan komt Ura ofcourse op het vertrouwenslijstje te staan (of dit is een tactiek..)
    Nee, maar great! Dan zal deze ronde wel snel afgelopen zijn.

    Mensen waar een wolf in zou kunnen zitten:

    Pyonta
    Parasait
    Psycho Maniac
    Olly

    Dat was het al.
    Hurhurhurhurrrrr, en wat Olly zegt, ben ik ook benieuwd naar Fao's rol.
    Ik ga de posts opnieuw lezen en post dan later terug.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Pshycho Maniac zo apr 08, 2012 12:30 am

    I did not see that coming.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Urameshiya zo apr 08, 2012 2:05 am

    Haha, zie je dat Faolinn? Soms heb ik het wel bij het juiste eind. :D
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn zo apr 08, 2012 2:10 am

    True, of het is een tactiek zoals Remilia al meldde. Desalniettemin pleit dit zeker weten voor je onschuld, ik denk dat zelfs een jij een medewolf niet zo vurig en onomstotelijk verdacht had kunnen maken. Ik vertrouw je nog steeds voor geen cent, maar ik ben bereid je niet meer zo verbeten te achtervolgen als eerst :P.
    De vraag is, wie ga ik nu verbeten volgen? Ik denk dat ik het weinige wat pyon heeft gezegt maar eens ga analyseren XD

    Wat betreft mijn rol, ik ga die nog steeds niet vertellen omdat er nog steeds een wolf is (of zelfs meer :S ), dus is het niet veilig mijn rol prijs te geven, sowieso is het redelijk tegen m'n principes om m'n rol te verklappen *subtiele hint naar een zeker vorig potje? ^^; * Ik hoop dat je het uiteindelijk wel zult MERKEN wat er gebeurd, Olga.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Ranfox zo apr 08, 2012 2:35 am

    Michiresu schreef:awh Fuuu, ik heb dit hier echt niet meer in de gaten gehouden.
    Naja jullie hebben mij, ik was een wolf.

    volgende potjes hou ik me er even buiten want ik heb echt niet deftig meegedaan deze ronde door omstandigheden in het 'echte' leven XD

    Oh wow, serieus? Heb ik het toch weer bij het rechte eind gehad wat verdenkingen betreft. Michi vond ik namelijk al bij de eerste "dag" verdacht maar toen kreeg ik niemand mee met stemmen. (Volgens mij heb ik Olga's Olgasense overgenomen ofzo? xD ) In iedergeval erg mooi dat we de 3de wolf te pakken hebben! Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd of we nog 1 of 2 wolven te gaan hebben...

    Nu blijft de vraag dus over, zou iemand actief de laatste wolf kunnen zijn, of is het wederom iemand uit de minder actieve hoek...


    M'n vlotte gedachten op een rijtje voordat ik mogelijk dood ga:

    Ik denk als ik vannacht dood zou gaan dat Pyon een mogelijke laatste wolf zou kunnen zijn. Het is voor mij te onlogisch, dat iemand die normaal erg fanatiek is met weerwolven, nu plotseling omswitched naar een stijl van: "Ik weet het niet, ik heb het eerder fout gehad, dus ik ben toch niet nuttig..."

    Ura hou ik ook nog steeds in de gaten. Dat gevoel bij z'n posts zou misschien nog wat in kunnen zitten. (Ook al blijft het wel een gevoel. En we hebben gezien wat daarmee kan gebeuren als je op gevoel afgaat. Hè Olga? ・3・ )

    Parasait heeft afgelopen keer niet gestemd, kan zijn dat hij/zij het topic volledig vergeten is. Als die bij de volgende dag nog steeds niet gestemd heeft dan ligt ie eruit zover ik weet. (Toch Gemu?)
    Aan de andere kant, dat er dus afgelopen nacht niemand doodgegaan was, zou gelinkt kunnen worden aan de inactiviteit van de wolven. Als Michi al erg druk was met IRL, en Parasait het vergeten is. Dan zou het dus kunnen zijn dat er gewoon niemand dood gegaan was omdat de wolven niemand geluncht hadden.

    En nu ik het over inactiviteit heb... Ninja heb ik ook al weer een tijdje niks van gehoord? Ondanks we vermoeden 4 wolven te hebben, misschien is dit wel wolf nummer 5? Ninja mag misschien wel als laatste erbij gekomen zijn maar het zou ook kunnen betekenen dat Gemu zoiets had van: "Nu is de balance dan precies goed met hem als 5de wolf...) Misschien iets om in het achterhoofd te houden als we de 4de wolf dood hebben en we nog door moeten spelen?

    Psycho, tja... Z'n speelstijl verraad niks... Kan ik nog steeds weinig over zeggen... =3=

    Remi, also still not enough info om er duidelijk iets over te zeggen. Ze probeert in iedergeval wel mee te denken.

    Faolinn, tja... Lastig bij hem. Hij denkt erg duidelijk overal aan mee en denkt ook aan alle mogelijke oplossingen die er kunnen zijn. Ik zie op dit moment echt een actieve burger in hem die gewoon wil winnen. Nog steeds niet helemaal vrij, maar al wel een heel stuk minder verdacht dan eerst.

    Olga, Je bent nu toch flink gezakt kwa vertrouwen hoor. Je theorieën over dat Michi veilig moet zijn als Ura of Faolinn een wolf is. Ik had er nog niet over nagedacht, maar nu ik erover nadenk is het misschien wel een mogelijke tactiek van jou geweest om Michi veilig te praten als een inactieve medewolf? Ik weet dat je erg sluw kan zijn met spelletjes zoals dit. Nu ook bleek dat Michi een wolf was, word ik er langzaam ook steeds zekerder van dat fao en Ura allebei burgers zijn.

    M'n lijstje dan maar weer, met de aanpassingen:

    Mogelijke verdachten:
    Pyonta
    Olga

    Te weinig info imo:
    Remilia
    Pshycho
    ParaSait
    Ninja

    mogelijk veilig:
    Ura
    Faolinn

    veilig:
    Toumyon
    Ik
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Urameshiya zo apr 08, 2012 2:54 am

    Ranfox schreef:Parasait heeft afgelopen keer niet gestemd, kan zijn dat hij/zij het topic volledig vergeten is. Als die bij de volgende dag nog steeds niet gestemd heeft dan ligt ie eruit zover ik weet. (Toch Gemu?)
    Aan de andere kant, dat er dus afgelopen nacht niemand doodgegaan was, zou gelinkt kunnen worden aan de inactiviteit van de wolven. Als Michi al erg druk was met IRL, en Parasait het vergeten is. Dan zou het dus kunnen zijn dat er gewoon niemand dood gegaan was omdat de wolven niemand geluncht hadden.
    Ik vind dit best een aannemelijke theorie, maar als dat het geval is, lijkt Ninja me eigenlijk nog een waarschijnlijkere wolf dan ParaSait. Hij heeft een talent voor het missen van deadlines. Geloof me maar. XD

    Hij heeft de stemming van vrijdag ook gemist, net als vorige week, dus we moeten eerst maar even afwachten wat Gemu daarmee wil gaan doen. Mocht Ninja eruit geschopt worden dan kunnen we meteen ophouden met speculeren. -__-

    Ik vind Pyonta ook enigzins verdacht. Niet zozeer omdat hij Myon en Ran niet blindelings wil vertrouwen, maar meer om zijn ongebruikelijke houding, zoals een aantal mensen al gezegd hebben.

    En dit bevalt me niet:
    Pyonta schreef:
    Urameshiya schreef:
    Pyonta schreef:Ik denk dat in de Olly-Ura-Faolinn driehoek tenminste 1 wolf zit, maar ik ben te bang om een verkeerde beslissing te maken.
    Dat vind ik een heel interessant idee, en als het waar is zou het enorm helpen. Waarom denk je dit precies?
    Omdat ik aan de hand van de acties van de wolven kan afleiden dat er een redelijk pienter iemand lid is van het wolven team.
    Echt? We hebben nog geen enkele wolvenactie gezien. Ze hebben nog niemand vermoord.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn zo apr 08, 2012 12:30 pm

    Ranfox schreef:Aan de andere kant, dat er dus afgelopen nacht niemand doodgegaan was, zou gelinkt kunnen worden aan de inactiviteit van de wolven. Als Michi al erg druk was met IRL, en Parasait het vergeten is. Dan zou het dus kunnen zijn dat er gewoon niemand dood gegaan was omdat de wolven niemand geluncht hadden.
    Dirk... you're a friggin genius, ik heb hier helemaal niet aan gedacht weet je dat? Ik ga even nadenken over de mogelijkheden van deze invalshoek...
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Toumyon zo apr 08, 2012 1:11 pm

    Faolinn schreef:
    Ranfox schreef:Aan de andere kant, dat er dus afgelopen nacht niemand doodgegaan was, zou gelinkt kunnen worden aan de inactiviteit van de wolven. Als Michi al erg druk was met IRL, en Parasait het vergeten is. Dan zou het dus kunnen zijn dat er gewoon niemand dood gegaan was omdat de wolven niemand geluncht hadden.
    Dirk... you're a friggin genius, ik heb hier helemaal niet aan gedacht weet je dat? Ik ga even nadenken over de mogelijkheden van deze invalshoek...

    Als die mogelijkheid erin zit, nou...dan denk ik dat we alleen kunnen wijzen naar ParaSait, nee?
    want ik ben er vrij zeker van dat de rest van de spelers als wolf zijnde, echt niet zou vergeten om aan te vallen.
    Als een van ons toch sterft deze nacht, dan kan je eigenlijk bijna zeggen dat ParaSait onschuldig is en we gewoon een beschermengel onder ons hebben.
    ik sluit niks buiten...

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 22 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 8:47 am