Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+41
annika11112
fzeromaster
Pheon
Neko21
draakedan
-Yuki-
Graan
Kogasa54
Reym
Decidetto
TheEternalMokou
Deviljho
Bakuhatsu
Tritium
xNewWaveBossanova
RemiliaxScarlet
Mitch
Nephilith
Nekotaku
Kip
Zumochi
Ranivus
Ness Sova
Rage
UNOwen
Sophie
Info
Ranfox
Jaimers
Tovam
OkashiiKisei
Toumyon
Tanshu
kyr2005
LightSpeedReisen
happy30
TheScarletDevil
Quwanti
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
Urameshiya
45 plaatsers

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Nekotaku do okt 17, 2013 3:19 pm

    Absoluut geweldige versie van Wriggle's thema door surreacheese (シュールレアチーズ):
    http://touhou.kuukunen.net/?id=246443&search=surreacheese
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Reym za nov 02, 2013 5:50 pm

    ROUGHSKETCH EN TOUHOU ASDKFDkLDF

    Van het album Scary Halloween Show van IOSYS: een epische remix van Phantom Ensemble. De vocals zijn ook erg mooi en creepy. Ik ben helemaal verliefd op dit nummer. Het heeft een hele mooie sfeer.
    Luister het want het is zwaar episch.

    Roughsketch & あいかぴん - Prison (IOSYS - Scary Halloween Show)
    edit: heb een link geplaatst ipv een youtube video


    Laatst aangepast door Reym op za nov 09, 2013 11:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Reym wo nov 06, 2013 8:41 pm

    Lang geleden dat ik hier iets gepost heb (oke, het was maar 4 dagen of zo.)

    Hier een van moro's überbeste tracks (en het is van zijn eerste Gensou Hardsound album <3)
    Ik vind het ook een van zijn beste tracks. Ik kan moeilijk een top 10 van moro's tracks maken, maar er zijn wel arranges van hem die ik heel erg übergoed vind.

    En nog een puntje: het is een arrange van Centennial Festival for Magical Girls. Daar zijn weinig harde arranges van ^3^

    Moro - Sister Complex
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Graan do nov 07, 2013 2:13 am

    Mocht het nog niet genoemd zijn, is deze wekelijkse thread op Reddit misschien interessant: http://www.reddit.com/r/touhou/comments/1ptqyf/rtouhous_favorite_arranges_part_30_vanishing/

    Elke week worden één of twee Touhou stukken gekozen waarna mensen arranges kunnen posten en stemmen op hun favorieten. Zo worden vrij grove compilaties samengesteld met daarbij een fan favourite.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Reym do nov 07, 2013 10:22 am

    Oeh, leuk! Ik kom vaker op Reddit maar ik had dit nog niet gezien. Als ik thuiskom ga ik er op kijken.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Graan do nov 07, 2013 12:43 pm

    Het heeft mij een hoop Lullaby of a Deserted Hell arranges opgeleverd :D
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Reym za nov 09, 2013 11:51 am

    Nostalgic Phantom

    Een track van ChiArosCuro.
    Arrange van Lost Dream, Kana Alberal's theme.
    PC-98 <3
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Rage za nov 09, 2013 10:22 pm

    https://www.youtube.com/watch?v=XwSxAV_l-Ts
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Bakuhatsu ma nov 11, 2013 3:55 pm

    Heel interessant! Remixes van populaire westerse muziek en Touhou arranges in één!

    Spoiler:
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Quwanti ma nov 11, 2013 4:38 pm

    Populaire westerse dance* muziek. Ze hebben ook een andere album met hetzelfde concept, overigens.

    Daarnaast:
    Spoiler:
    Spoiler:

    Er zijn eigenlijk zoveel nummers die ik zou willen delen. :V
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Reym ma nov 11, 2013 6:10 pm

    Over populaire westerse muziek gesproken, kennen jullie TOHO EDM al van IOSYS?
    https://www.youtube.com/watch?v=LOH2eSk6tRU (het hele album in 1 youtube-video)

    Het zijn remixen van westerse EMD met Touhou dingen. O.a. Deadmau5, Skrillex, Daft Punk en Avicii komen voorbij, maar dan met een Touhou-jasje. Heel erg leuk!
    (nou ja, sommige mensen houden niet zo erg van Skrillex enzo, maar met een Touhou-jasje is alles 2x zo leuk.)
    -Yuki-
    -Yuki-
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Science!

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van -Yuki- ma nov 18, 2013 7:45 am

    Ik weet niet of ze al vaak gepost zijn, maar ik ben best wel van van Alstromeria Records (Nhato). Die hebben onder andere Bad Apple gemaakt en doen dus wel een aantal Touhou remixes.

    Verder maakt Lunasa goede prog rock arranges en is IOSYS een leuke groep die van alles doet.
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Bakuhatsu ma nov 18, 2013 5:24 pm

    Oh! TOHO EDM is echt nice! :D Ik kende alleen Kenesandesu hiervoor, maar nu staat het hele album op m'n verlanglijstje~.

    En welkom bij de fanclub van ALR! Alstroemeria Records is mijn favoriete circle en Minoshima mijn favoriete musician/producer evar~ En Nhato
    Spoiler:
    is gewoon awesome. Echt, wat een energie zit er in zijn tracks.
    -Yuki-
    -Yuki-
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Science!

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van -Yuki- ma nov 18, 2013 6:33 pm

    Helaas heb ik Nhato en IOSYS enzo teveel geluisterd =P Altijd het probleem met de muziek die ik heb.

    Touhou EDM? Mag ik een linkje?
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van draakedan ma nov 18, 2013 8:07 pm

    een van mijn favoriete suwa foughten field arranges die niet metal is


    en mijn favoriete metal arrange

    Gesponsorde inhoud


    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 12 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 13, 2024 12:07 am