Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+41
annika11112
fzeromaster
Pheon
Neko21
draakedan
-Yuki-
Graan
Kogasa54
Reym
Decidetto
TheEternalMokou
Deviljho
Bakuhatsu
Tritium
xNewWaveBossanova
RemiliaxScarlet
Mitch
Nephilith
Nekotaku
Kip
Zumochi
Ranivus
Ness Sova
Rage
UNOwen
Sophie
Info
Ranfox
Jaimers
Tovam
OkashiiKisei
Toumyon
Tanshu
kyr2005
LightSpeedReisen
happy30
TheScarletDevil
Quwanti
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
Urameshiya
45 plaatsers

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    fzeromaster
    fzeromaster
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : H.A.N.A.: Hyper-Accelerated Neuron Activity

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van fzeromaster vr apr 11, 2014 12:37 am

    EastNewSound - Oueisaien:

    ** Edit 9-5-2012

    SOUND HOLIC - Drive my life:
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Bakuhatsu ma mei 12, 2014 6:39 pm

    Nieuwe muziek van Alstroemeria Records! Sinds het dieptepunt van Pop|Culture is mijn waardering voor Minoshima's nieuwe albums enorm omhoog geschoten. Decade of Expose was best goed, maar CLOUD 9 is echt fantastisch. Dit album is wat rustiger dan de vorige albums en lijkt meer geschikt te zijn als clubbing muziek.
    Vooral het voorlaatste nummer, DAYS, en de outro spreken me erg aan. Ayame's stem vind ik gewoonweg prachtig en komt heel mooi naar voren in dit arrangement:

    Spoiler:

    Ik ben heel blij dat je Kirin's arrangement van Border of Life hier hebt gepresenteerd! Ik vind het een van zijn beste nummers~
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Quwanti ma mei 12, 2014 6:47 pm

    Spoiler:
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Yonowaaru ma mei 12, 2014 7:02 pm

    Om maar even met de deur in huis te vallen:

    Spoiler:

    Toch ergens wel een van mijn favorieten. Ik heb me nooit zo beziggehouden met circles ed. en vindt de rest van de muziek met deze zangeres vrij bagger, maar dit is toch heerlijk.

    En verder: voor zover dit hier nog niet gepost is, van dezelfde zangeres die gebruikt is voor Memories of Phantasm:

    Spoiler:
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Quwanti ma mei 12, 2014 7:18 pm

    Yonowaaru schreef:...en vindt de rest van de muziek met deze zangeres vrij bagger, maar dit is toch heerlijk.
    Eh? D:

    Spoiler:
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Yonowaaru ma mei 12, 2014 7:25 pm

    Okee, okee, beschouw me overtuigd. Ik ben alleen lui in zoeken en de eerste twee dingen die ik tegenkwam waren bagger :P

    *Edit: Om even wat leuks te plaatsen, bij deze. Pas alleen wel op voor 14.3 spoilers?

    Spoiler:
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Tritium za jun 21, 2014 11:06 am

    Touhou Stoner Metal, frak yes.
    Spoiler:

    Heavy metal met clean vocals, die niet ruk zijn!
    Spoiler:
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Rage zo aug 17, 2014 2:51 am

    Heel egyptisch touhou muziek, vind het wel heel mooi klinken.
    Spoiler:
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Urameshiya wo aug 20, 2014 11:46 am

    Ik denk dat dit de eerste vocal arrange is die ik gehoord heb van dit thema uit 14.3, en ik denk niet dat ik snel een betere tegen ga komen. Yuuhei Satellite stelt weer niet teleur! De eurobeat-achtige bridge maakt het nummer echt helemaal af.
    Spoiler:
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Quwanti wo aug 20, 2014 5:13 pm

    Ik heb zelf een persoonlijke favoriete van 14.3 die ik zelf wel beter vind (al zijn de twee Yuuhei nummers ook heel goed)! Ik ben dan ook meer fan van rock arrangements. k=w=

    Spoiler:

    Also, nog wat gave Comiket 86 nummers!
    Spoiler:
    Suika_Ibuki
    Suika_Ibuki
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 44
    Speciale vermogens : Music, Sake & Beer Spellcard

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Suika_Ibuki do aug 21, 2014 7:35 pm

    Leuke Topic, de muziek van Touhou is echt geweldig en er zijn zoveel fanmade tracks die zo waanizinnig goed zijn.

    Ik heb er ook nog een paar die ik graag wil delen, deze heb ik onlangs gevonden:

    Youtube videos:

    zijn er muzikanten op het forum die zelf Touhou covers opnemen trouwens??
    Ik ben zelf ook wat met muziek bezig, hier staat wat oud werk op soundcloud:
    https://soundcloud.com/robvanardenne

    Tegenwoordig speel ik wat met deze online retro acid/techno setup:
    http://www.audiotool.com/user/shivacult

    (als je van analoge synths, Acidhouse, Detroit Techno, etc houdt dan is deze DAW echt vet en biedt enorm veel mogelijkheden. Gebruikt alleen veel processor power waardoor IK nu even niet kan doen wat ik wil)

    Ik hoop tegen het eind van het jaar weer wat te kunnen doen, ik heb echt een goede Laptop nodig met een geluidskaartje, midicontroller/keyboardje and Im good to go !
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Bakuhatsu ma aug 25, 2014 1:12 pm

    Suika schreef:bijna alle remixen van UFO tracks vind ik meestal niet goed vergeleken bij het origineel ==
    Als iemand nog wat coole fanmade tracks van UFO kent hoor ik het graag. UFO is 1 van mn fav games en heeft veel epische tracks daar moeten toch geweldige fanmade tracks van komen ??

    Well, het is natuurlijk afhankelijk van je muzieksmaak, maar ik kan je deze aanraden k:3 :
    UFO arranges:
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Reym zo sep 14, 2014 12:53 pm

    Rapversie van Bad Apple.
    Ik vind het begin erg cool.
    Ik vind hem geslaagd behalve het deel van 3:44 want daar klinkt het als die dude van Sekken-ya.
    (De muziek van Sekken-ya is leuk maar ik vind de stem van hun zanger soms een beetje niet leuk.)
    Spoiler:
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Tritium vr sep 19, 2014 8:36 pm

    CROW'SCLAW - Nuclear Fusion:

    Gewoon lekker ouderwets hard.
    xNewWaveBossanova
    xNewWaveBossanova
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Mind fucking like a boss

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van xNewWaveBossanova di sep 23, 2014 7:19 pm

    Een arranges van The Provincial Makai City Esoteria. Er zijn té weinig arranges van dit stage theme (Stage themes zijn underrated anyway but ok). Heeft een beetje een PPPM feel en I like it.
    Piece of Memory + Refrain on Memory:

    Gesponsorde inhoud


    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 14 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 11:06 pm