Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+41
annika11112
fzeromaster
Pheon
Neko21
draakedan
-Yuki-
Graan
Kogasa54
Reym
Decidetto
TheEternalMokou
Deviljho
Bakuhatsu
Tritium
xNewWaveBossanova
RemiliaxScarlet
Mitch
Nephilith
Nekotaku
Kip
Zumochi
Ranivus
Ness Sova
Rage
UNOwen
Sophie
Info
Ranfox
Jaimers
Tovam
OkashiiKisei
Toumyon
Tanshu
kyr2005
LightSpeedReisen
happy30
TheScarletDevil
Quwanti
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
Urameshiya
45 plaatsers

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Pshycho Maniac za maa 17, 2012 9:08 pm

    Een paar oude:



    Ranivus
    Ranivus
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Ranivus za maa 17, 2012 10:43 pm

    Eargasm~

    https://www.youtube.com/watch?v=Bz8oHCCawtI
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Pshycho Maniac zo maa 18, 2012 6:15 pm

    Ranivus schreef:Eargasm~

    Zumochi
    Zumochi
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Zumochi di maa 20, 2012 2:45 pm

    Hakurei Ninja schreef:De enige Touhou arrange die momenteel met 5 sterren in mijn gewone playlist staat is Touhou Vocal Arrange ~Endless Dream~ van COOL & CREATE.

    [video] https://www.youtube.com/v/jIzlRtYCi_0 [/video] :o

    Sowieso moet ik meer Touhou arranges in mijn playlist hebben staan. Slechts 4 van de 432 zijn Touhou. >_< Hopelijk weet deze thread daar verandering in te brengen. ^^

    Dat is één mooie arrangement o.O
    Would be a shame if somethi....just kidding :p +fav :p

    Nee die heeft wel wat, lekker ontspannen gemaakt, dat een man en een vrouw samen zingen in zo'n arrangement zie je niet vaak. Het heeft wel wat. Zonder de vocals zou het me een beetje (lees: een [i]BEETJE[/])doen denken aan enkele arrangementen van ReSoundWave (Hachimitsu Kumasan).

    Iets vergelijkbaars (ook van ReSoundWave) wat ik in mijn hoofd heb staat NIET op YouTube (verbazingwekkend...)
    Daarom dit piano arrangement geinspireerd door Beethoven, gewoon omdat het kan: The Maid and the Pocket Watch of Blood

    Een van mijn favoriete arrangementen is toch wel deze (genre is Melodic Metal, beetje hard :D) van Undead Corporation: Murasa. Hij komt van Murasa's Minamitsu's Theme uit Undefined Fantasic Object.

    Ik kwam ooit ook deze tegen met vocals van Nachi Sakaue: Cinderella is a Magician
    Gemaakt en gepubliceerd door Shibayan (Records). Beetje vreemd nummer maar ik vind wel dat ie wat interessants heeft ・3・

    Als ik toch zo bezig ben kunnen er nog wel enkele meer bij :D
    Deze arrangement van Jun.A lijkt relatief veel op het origineel (als je het vergelijkt met andere arrangementen). Veel kan ik er niet over zeggen behalve dat ie wel tot één van mijn favoriete arrangementen behoort. linky link


    Als laatste dit vrolijke nummer van O-Life.JP :3
    Starring: Reisen!
    BTW: Touhouhou ;.;


    Ik hoop dat jullie het wat vinden :P

    Oja, als je wilt kan je een kijkje nemen in mijn collectie linkzzzzz (niet met z'n allen aub ^-^ heb maar 1mbit upload xD)
    Ben op het moment bezig met het herorganiseren van alle nummers (inclusief vertalen van titels m.b.v. vgmdb)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Pshycho Maniac di maa 20, 2012 8:15 pm



    Want Kagome is gewoon awesome.

    Also, ik vind de Cinderella ene wel mooi, Ghost
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Urameshiya wo maa 21, 2012 2:50 pm

    @Ghosty: Ik vind ze wel wat. Vooral die van Murasa's theme, maar die staat toevallig al in m'n favorieten. :D
    Zumochi
    Zumochi
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Zumochi do maa 22, 2012 10:19 am

    Urameshiya schreef:@Ghosty: Ik vind ze wel wat. Vooral die van Murasa's theme, maar die staat toevallig al in m'n favorieten. :D
    :D dat is nice. Jij houd ook wel van Metal-achtige muziek? Ik luister op zich wel wat metal (denk aan In Flames) maar ik heb niet zoveel met dat screamo, daarom houd ik zoveel van de muziek van Undead Corp. :)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Urameshiya do maa 22, 2012 1:42 pm

    Ghosty schreef:
    Urameshiya schreef:@Ghosty: Ik vind ze wel wat. Vooral die van Murasa's theme, maar die staat toevallig al in m'n favorieten. :D
    :D dat is nice. Jij houd ook wel van Metal-achtige muziek? Ik luister op zich wel wat metal (denk aan In Flames) maar ik heb niet zoveel met dat screamo, daarom houd ik zoveel van de muziek van Undead Corp. :)
    Ik luister naar verschillende genres, waaronder inderdaad ook metal-achtige muziek. En dan vooral het soort met een behoorlijke melodie, maar dat zit bij Touhou meestal wel goed. Net als jij houd ik er niet van als er teveel in geschreeuwd wordt.

    Nu ik hier toch post zal ik meteen de nieuwste toevoeging aan mijn favorietenlijst delen:

    Geweldige opbouw, toegankelijk arrangement, goeie lyrics - absolute aanrader. Deze stond toen ik 'm de eerste keer hoorde (eerder vanavond) meteen in m'n persoonlijke top drie arranges van Sanae's thema. :)

    Ik wist eigenlijk niet dat Tamaonsen ook dit soort nummers maakte, maar nu moet ik toch maar even kijken of ze nog meer vergelijkbaars hebben. :D
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van LightSpeedReisen do maa 22, 2012 6:44 pm


    Deze is heel erg mooi.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van UNOwen vr maa 23, 2012 7:48 pm

    Ik heb hier al lang niet meer gepost >:3

    Spoiler:
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Pshycho Maniac wo maa 28, 2012 7:40 pm



    Flandre.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Quwanti do maa 29, 2012 2:58 pm

    Deze ・3・

    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Pshycho Maniac vr apr 06, 2012 11:43 pm




    EDIT:






    Laatst aangepast door Pshycho Maniac op vr apr 06, 2012 11:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : hurr durr)
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Quwanti za apr 07, 2012 12:08 am

    Eentje van Dim.Dream:

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Toumyon za apr 07, 2012 5:29 pm


    Echt zalige melodie met die beats!

    Gesponsorde inhoud


    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 7 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za mei 11, 2024 2:16 pm