Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Reym
Urameshiya
6 plaatsers

    Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex Empty Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex

    Bericht van Urameshiya zo sep 01, 2013 1:38 pm

    Het is alweer een week of drie geleden dat Touhou 14 uitkwam en een hoop van ons blij maakte met een uitstekende soundtrack, zeker voor de latere stages. De vocal arranges voor die latere stages zullen nog wel even op zich laten wachten, maar er duiken intussen al wel allerlei instrumentals op. Laten we op dit topic de beste tweede-helft-van-Touhou-14 arranges tot nu toe uitwisselen!

    Ik zal het startschot geven met deze sfeervolle stage 6-arrange! Hij's het waard om tot het einde af te luisteren.


    EDIT: Oh, en als ik toch bezig ben, deze van dezelfde arranger zijn ook erg cool:
    Stage 5:


    Shinmyoumaru:
    http://www.nicovideo.jp/watch/sm21651692


    Laatst aangepast door Urameshiya op zo sep 08, 2013 12:14 am; in totaal 2 keer bewerkt
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex Empty Re: Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex

    Bericht van Reym zo sep 01, 2013 4:01 pm

    De muziek van Touhou 14 is echt heel tof, dus ik hoop dat er hele coole arranges gaan komen.

    Komeiji Records - Mirror The World
    Remix van Seija's theme Reverse Ideology
    Spoiler:

    Komeiji Records - Electro Princess
    Een Little Princess remix.
    Spoiler:

    Rotas - 始原のビート ~ Pristine Beat
    Een remix van Pristine Beat.
    Spoiler:


    Laatst aangepast door Reym op zo sep 01, 2013 4:38 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex Empty Re: Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex

    Bericht van TheEternalMokou zo sep 01, 2013 4:20 pm

    Ohja Komeiji Records!

    Spoiler:
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex Empty Re: Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex

    Bericht van Reym zo sep 01, 2013 4:40 pm

    Oh ja, ik heb nog niet veel gepost vandaag. Dat moet ik even goedmaken.

    Seija rocks!
    Deze rock/metal arrange van Seija's theme is erg vet en goed. Luister dis.
    Titel: Evil in the mirror
    http://www.nicovideo.jp/watch/sm21731692

    Nog een vette arrange van Magical Storm op piano. Ik vind dat stuk dat dreigend klinkt erg tof. (ik ben helemaal verliefd op de intro van magical storm.)
    http://www.nicovideo.jp/watch/sm21615506

    Ik weet niet precies hoe je video's van NicoNico insluit dus jullie moeten het maar doen met de links.
    Aqualakitu
    Aqualakitu
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 29

    Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex Empty Re: Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex

    Bericht van Aqualakitu zo sep 01, 2013 6:45 pm

    Vocal arranges are still allowed here, right? This is a remix of Sekibanki's theme.
    Spoiler:
    It's a pretty nice rock remix, hopefully there will be more arrangements of DDC soon.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex Empty Re: Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex

    Bericht van Nekotaku ma sep 02, 2013 1:30 pm

    http://hertzdevil.bandcamp.com/album/mega-zun

    Dit is een album van oktober 2011, maar het wordt regelmatig geüpdate door de artiest. Zoals je kan zien zijn er arrangements van Dullahan Under the Willows en Bamboo Forest of the Full Moon. Het zijn chiptune arrangements in de stijl van NES Mega Man soundtracks.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex Empty Re: Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex

    Bericht van Urameshiya zo sep 08, 2013 12:10 am

    Tijd voor een mooie pianoversie van stage 5:


    Laatst aangepast door Urameshiya op ma sep 09, 2013 2:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex Empty Re: Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex

    Bericht van Quwanti zo sep 08, 2013 2:41 pm

    PC-98 style arrangement van Shinmyoumaru's thema. k:D
    Spoiler:

    Gesponsorde inhoud


    Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex Empty Re: Vroege arranges van TH14 stage 4 t/m ex

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 2:30 am