Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Quwanti
Hakurei Ninja
6 plaatsers

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Hakurei Ninja ma sep 05, 2011 1:07 am

    Aangezien de volledige versie van TH13 Shinreibyou ~ Ten Desires pas net uitgebracht is zijn er nog maar weinig arranges van de muziek uit stage 4 en verder. Maar als je toch een paar pareltjes tegenkomt, deel ze dan vooral hier!

    _______________________

    Om mee te beginnen heb ik twee arranges van Desire Drive, de stage theme van stage 4.

    Deze is door de arrangeur Osukii:


    En deze door de circle Namapann:
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Quwanti ma sep 05, 2011 1:21 am

    Hmm, de meeste die nu eigenlijk bestaan zijn alleen nog maar piano arrangements. Maar die zijn soms dan ook geweldig!



    Oh, en een arrange (of eigenlijk, arrange van alle nummers) verwacht ik wel van "Black Cat Lounge". Degene die de "House set of" albums maakt. Ik ben er helemaal weg van, en ik verwacht dan ook veel van de Ten Desires arranges.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Hakurei Ninja ma sep 05, 2011 1:34 am

    Quwanti schreef:Hmm, de meeste die nu eigenlijk bestaan zijn alleen nog maar piano arrangements.
    Mijn instrument is de piano, dus dat vind ik geen enkel probleem ;D
    Ekster
    Ekster
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Tekenen, Design

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Ekster ma sep 05, 2011 11:04 am



    Heb ik gemaakt.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Urameshiya di sep 06, 2011 12:29 am

    ^Oja, die was ik al tegengekomen op je Youtube-kanaal! Heerlijk retro.

    Ik ben nog een Desire Drive tegengekomen die ik ook wel het posten waard vond.


    EDIT:
    Deze van stage 5 kan er ook wel bij:


    NOG EEN EDIT:
    En deze van Seiga:
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Quwanti do sep 15, 2011 7:54 pm

    Ah, deze is wel interessant:

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Urameshiya do sep 15, 2011 8:51 pm

    Ik heb er ook weer eentje. En het is nog een erg goeie ook. (Vind ik dan.)

    Vers van de pers: Nyan Nyan Drive!
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Quwanti zo sep 25, 2011 4:46 pm

    Zoals ik zie is stage 4 tot nu toe erg populair aan het worden voor arranges. Dat is ook mooi want ik vind dat één van de goede tracks van Ten Desires. Hopelijk komen er nog wat van stage 5 bij. ・3・
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Urameshiya vr okt 14, 2011 11:49 pm

    Ik hoop ook op meer van stage 6 + Miko...

    Voor de volledigheid laat ik deze hier ook even achter:

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Urameshiya wo okt 19, 2011 6:47 pm

    Omdat niemand meer op dit topic kijkt als er niks nieuws staat bij deze een double post...

    ...voor de eerste vocal arrange van Miko's thema die ik tot nu toe tegengekomen ben:

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Hakurei Ninja wo okt 19, 2011 7:07 pm

    ^ Ik vind em geweldig :D
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Quwanti wo okt 19, 2011 9:06 pm

    Urameshiya schreef:Ik hoop ook op meer van stage 6 + Miko...

    Voor de volledigheid laat ik deze hier ook even achter:

    Wow, op een of andere manier vind ik zo'n gitaar dus heel goed daarbij passen. Vooral het begin klinkt heel gaaf; ookal ben ik totaal geen fan van zulke rock muziek.

    Urameshiya schreef:Omdat niemand meer op dit topic kijkt als er niks nieuws staat bij deze een double post...

    ...voor de eerste vocal arrange van Miko's thema die ik tot nu toe tegengekomen ben:

    Ik ben niet zo fan van de stem, maar het klinkt wel gaaf.

    En omdat ik niet genoeg van krijgen van piano arranges:
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Urameshiya do okt 27, 2011 4:52 pm

    ^Piano arranges zijn voor mij vaak of raak of mis, maar deze is raak. ^_^

    De vocal arranges volgen elkaar nu in hoog tempo op, lijkt het.

    Vocal arrange van Mamizou's thema - deze vind ik leuk!


    Futo vocal arrange. Vind ik persoonlijk iets minder, maar dat ligt aan mij.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Quwanti do okt 27, 2011 5:04 pm

    Urameshiya schreef:^Piano arranges zijn voor mij vaak of raak of mis, maar deze is raak. ^_^

    De vocal arranges volgen elkaar nu in hoog tempo op, lijkt het.

    Vocal arrange van Mamizou's thema - deze vind ik leuk!
    xxxx
    Wow, dat is wel apart maar het past wel bij haar theme. Erg leuk!

    Urameshiya schreef:
    Futo vocal arrange. Vind ik persoonlijk iets minder, maar dat ligt aan mij.
    xxxx
    Oh, die laatste was nog het nummer dat ik laatst in wat luister je nu had gepost. Ik persoonlijk ben er helemaal weg van, haha.

    Op hetzelfde album is er nog een vocal arrange van Stage 4 trouwens.


    Vind hem zelf niet zo top, maar ik houd sowieso niet zo van die genre.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Urameshiya do okt 27, 2011 5:12 pm

    ^Hmm, die Stage 4 arrange vind ik eigenlijk best aardig! Maar hij had nog veel beter gekund. En sorry, had ik niet goed opgelet. ^^;


    Gesponsorde inhoud


    Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires Empty Re: Arranges van stage 4 t/m EX van TH13 Ten Desires

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 10:06 pm