Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+41
annika11112
fzeromaster
Pheon
Neko21
draakedan
-Yuki-
Graan
Kogasa54
Reym
Decidetto
TheEternalMokou
Deviljho
Bakuhatsu
Tritium
xNewWaveBossanova
RemiliaxScarlet
Mitch
Nephilith
Nekotaku
Kip
Zumochi
Ranivus
Ness Sova
Rage
UNOwen
Sophie
Info
Ranfox
Jaimers
Tovam
OkashiiKisei
Toumyon
Tanshu
kyr2005
LightSpeedReisen
happy30
TheScarletDevil
Quwanti
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
Urameshiya
45 plaatsers

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Bakuhatsu di nov 19, 2013 10:06 pm

    -Yuki- schreef:Helaas heb ik Nhato en IOSYS enzo teveel geluisterd =P Altijd het probleem met de muziek die ik heb.

    Touhou EDM? Mag ik een linkje?
    Da's deze, die Reym gepost had:
    http://www.iosysos.com/cd/edm/

    Ik luister het eerste nummer nu helemaal plat XD Bedankt Reym!


    Laatst aangepast door Bakuhatsu op wo nov 20, 2013 6:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    -Yuki-
    -Yuki-
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Science!

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van -Yuki- wo nov 20, 2013 7:38 am

    Bakuhatsu schreef:
    -Yuki- schreef:Helaas heb ik Nhato en IOSYS enzo teveel geluisterd =P Altijd het probleem met de muziek die ik heb.

    Touhou EDM? Mag ik een linkje?
    Da's deze, die Reym gepost had:
    https://www.youtube.com/watch?v=LOH2eSk6tRU

    Ik luister het eerste nummer nu helemaal plat XD Bedankt Reym!
    Dankje!
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Quwanti wo nov 20, 2013 2:29 pm

    Bakuhatsu schreef:
    -Yuki- schreef:Helaas heb ik Nhato en IOSYS enzo teveel geluisterd =P Altijd het probleem met de muziek die ik heb.

    Touhou EDM? Mag ik een linkje?
    Da's deze, die Reym gepost had:
    [verwijderd]

    Ik luister het eerste nummer nu helemaal plat XD Bedankt Reym!
    Ehm, normaal zou een youtube link niet erg zijn, maar deze bevat een directe downloadlink, dus ik denk dat je de link beter kunt verwijderen gezien het feit dat downloadlinks niet zijn toegestaan. :V
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Reym di nov 26, 2013 8:49 pm

    Een heerlijke remix van U.N. Owen was her. https://www.youtube.com/watch?v=3zNwgoFVZTQ (Waarschuwing: op 1:30 begint een gedeelte wat alleen geschikt is voor oren die er een beetje aan gewend zijn.)
    Neko21
    Neko21
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Speciale vermogens : het uitstellen van van alles en nog wat

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Neko21 vr dec 06, 2013 9:48 pm

    Oops het was alweer een tijdje geleden dat ik hier was..
    2 liedjes van Foreground Eclipse die ik maar niet uit mijn hoofd krijg:
    Destruction, gebasseerd op Sanae's theme: https://www.youtube.com/watch?v=7AnLjipc-c0
    Flames within these blackfeathers, gebasseerd op Utsuho's theme: https://www.youtube.com/watch?v=gd1IdLydQuY
    Pheon
    Pheon
    Verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Taiko no Tatsujin geblinddoekt spelen

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Pheon za feb 08, 2014 12:20 am

    Hallo, nieuwe member hier, zat een beetje rond te browsen en weet niet of dit al gepost is;


    Zeker het luisteren waard als jazz meer je ding is.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Nekotaku za feb 08, 2014 1:26 pm

    Oh, hallo daar Pheon! Welkom op het forum. En al meteen een arrangement posten die van uitstekende smaak getuigt. Nice!
    Maak misschien even een introductie topic aan zodat je toetrede niet onopgemerkt gaat. In de chatbox is er doorgaans ook wat activiteit, dus zeker gaat toenemen voor en na onze forumbijeenkomst.
    Pheon
    Pheon
    Verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Taiko no Tatsujin geblinddoekt spelen

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Pheon ma maa 17, 2014 9:02 pm

    Tijdje geleden dat ik hier geweest ben, maar ik kom even een piano-arrangement droppen voor het geval er iemand in geïnteresseerd is.



    Lekker swingy/jazzy.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Quwanti ma maa 17, 2014 9:18 pm

    Spoiler:
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Bakuhatsu di maa 18, 2014 4:32 pm

    Weer iets interessants: Een Noorse Touhou bgm arranger, cYsmix


    Spoiler:
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Tritium wo maa 19, 2014 6:52 pm

    Death Radiation - Guardian Angel of Nine Tails:

    Een A Maiden's Illusionary Funeral ~ Necro-Fantasy rearange die knetter brutal is, aleen zo jammer dat door de naam van de circle het heel moeilijk is om meer nummers van hun te vinden.
    Dat en ik ben slecht in zoeken......
    fzeromaster
    fzeromaster
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : H.A.N.A.: Hyper-Accelerated Neuron Activity

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van fzeromaster do maa 20, 2014 7:41 am

    Shibayan Records - 11.3 Candle light magic:
    Mijn favo techno remix van Locked girl. 3L haar stem is 10/10.

    3L - Blazing Heart:
    Liedje dat ik vroeger op osu gevonden heb (en wss een van mijn most played beatmaps is). Moar 3L goodies!

    Foxtail-Grass Studio - Cattleya:
    Een iets meer klassieke/traditionele approach voor Bloom nobly, cherryblossoms of Sumizome.
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van annika11112 do maa 20, 2014 9:04 am

    EVERY DBU SONG
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Meira do maa 20, 2014 3:18 pm

    Spoiler:


    En nog veeeeeeeeel meer, alhoewel ik weet dat niet iedereen instrumental metal net zo geweldig vind als ik. Maar goed ik ken voor de rest nog een paar andere vocal circles... niet veel maar een paar
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Reym vr maa 21, 2014 11:00 am

    Een arrange van The Lost Emotion van Akatsuki Records.
    Ik ben dol op de stem van Stack.
    Spoiler:

    Hier is nog een arrange van Kid's Festival ~ Innocent Treasures, ook met Stack.
    Spoiler:

    edit:

    Hier nog een awesome symphonic rock arrange. Van MAGICAL STORM <3. Het is ook nog een duet. Hnng. Waifus.
    Spoiler:

    En hier is nog een Kogasa.
    Spoiler:

    Gesponsorde inhoud


    Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 13 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 11:12 am