Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Higan
Ness Sova
Bakuhatsu
Snakke
Hakurei Ninja
Slaz
Tritium
Deviljho
Reym
Zigzagwolf
Maribel Hearn
Pazzy
16 plaatsers

    Het algemene prestatie-topic

    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn wo sep 24, 2014 9:54 pm

    En toen...

    EIN. DE. LIJK. Wat een spell. 600+ pogingen, heeft me meerdere dagen gekost, maar het was het waard. :) Meer dan waard. Ik ben zo ongelooflijk blij ^_^ 10-5... No Items... en nu heb ik 70 van de 75 spells No Items gedaan! :D Deze mijlpaal zou ik al genoeg vinden (alles No Items bevat immers 10-4... en niet te vergeten 10-7).
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf vr sep 26, 2014 5:16 pm

    Gefeliciteerd met die 10-5 No Items Maribel!

    Natuurlijk heb ik ook een aantal dingen behaald: Len'en 1 Evanescent Existence normal 1cc, de games zijn op normal ongeveer op de difficulty van Touhou Hard met wat (bijna) onmogelijke dingen, zoals bepaalde spellcards van de stage 2 boss, Len'en 2 Blind Easy Extra Clear, dit houdt dus in dat ik nooit ver kwam in de stage voorheen, de EX boss de eerste keer al ownde, helaas is mijn replay hiervan gebroken!, Leira -Stargazer- normal clear, de difficulty is ongeveer rond Hard/Lunatic Touhou, helaas geen TLB omdat je daarvoor iets moet doen, geen idee wat dus :V, hiervan is de replay dus ook stuk.

    .. En, een prestatie waar ik wel een video van heb, een fangame genaamd Touhou 東方白塵記 ~ White Names Spoiled Past, waarin ik een hard 1cc heb behaald, ik speelde ietwat careless dus ik was niet zo zeer gefocust op dingen die er soms gebeurden ^__^; al zijn er zat mooie dingen te zien! als je het je afvraagt, er zijn maar 3 stages en het heeft wat van GFW weg door de difficulty, lengte van de stages, backgrounds, karaktervariatie, 3 eindbazen maar dan wel seperate per story-line die je volgt verdeeld onder laps die weer verdeeld zijn onder je karakter en wellicht ook shottype, het aantal bombs ook!

    Hoe dan ook, genoeg uitleg gegeven waarom ik het ietwat op GFW vind lijken, hier is de video:

    Ik vind de stage 3 theme trouwens echt geweldig, het is zo rustgevend. :')

    Pazzy
    Pazzy
    Verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : Heeft een natuurlijke camouflage

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Pazzy za sep 27, 2014 11:30 pm

    Ik heb Subterranean Animism op Lunatic 90FPS ge1ccd!

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Hakurei Ninja zo sep 28, 2014 11:34 am

    Gefeliciteerd, Pazzy!
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf zo sep 28, 2014 7:08 pm

    Gefeliciteerd Pazzy! alweer zo'n grootse prestatie, ik neem aan dat je volgende doel al dichtbij lunatic 90 FPS UFO komt?

    Zo ja, ik hoop dat het je beter vergaat dan Naut, arme Naut..


    Ik heb trouwens ook iets om te laten zien, Gisteren heb ik Leiria -Stargazer- op normal mode ge1cc'd + de TLB (Ja, een non-Touhou shmup xD), de game heeft maar 3 moeilijkheid-modes, namelijk easy, normal en hard, normal is al knap lastig! Hard is eigenlijk wat denser, sneller en heeft suicide bullets dus daar ga ik later mee aan de slag.

    In ieder geval, hier is de video!: Het was trouwens mijn 2de keer dat ik bij de TLB kwam, de eerste keer won ik.. Net niet!

    Ik stopte met Accel Mode net voor de boss neerging omdat ik dacht dat die al neer gegaan was, helaas zat ik fout en ging ik meteen neer :V

    Maar ach, deze run is vele malen mooier :P
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn zo sep 28, 2014 7:14 pm

    Haha, jammer dat er geen Lunatic is in die game; hetzelfde geldt voor Mrs. Estacion. XD Klinkt als een gave prestatie trouwens. Alles waar het woord "TLB" in zit, sowieso.

    Ik heb gisteren een compilatievideo gemaakt van alle bosses (en midbosses) van Ketsui... perfect! Allemaal zonder deaths en zonder bombs! :D



    Hopelijk ga ik Ketsui binnenkort 1cc'en. Het heeft veel te lang geduurd. XD Ik heb de game al zo veel geoefend, ik moet het nou toch wel kunnen.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn ma sep 29, 2014 11:52 pm

    Het is vandaag precies 3 jaar geleden dat ik voor het eerst Touhou speelde! :D EoSD Easy was m'n eerste run. 29 september 2011. En nu is het 29 september 2014! 

    Om dat te vieren... heb ik weer EoSD Easy gespeeld, alleen dan veel moeilijker! Namelijk met de volgende restricties:
    - 0 deaths
    - 0 bombs
    - zonder focus
    - met Marisa-B
    En het is gelukt! Easy No Miss No Bomb No Focus, oftewel Easy Perfect No Focus! :)

    Het was moeilijker dan ik dacht; ik was vergeten dat EoSD rank had, en Marisa beweegt zo snel... zonder focus is het best tricky om goed te dodgen met haar. XD

    Score: 65,679,730

    (Score uit 2011: 27,760,510 lol)
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf wo okt 01, 2014 4:16 pm

    Haha, nostalgie kick hè Mari?

    Vergeet trouwens die Leira -Stargazer- Normal TLB 1cc, want ik heb een nieuwe die nog een mooi extratje heeft! de video is wel langer dan 1 uur.. :V

    Ik kreeg de epiloog, dit hoort niet te gebeuren op normal, volgens Jaimers, het kan volgens hem alleen maar op hard gebeuren bron: zijn descriptie hier: https://www.youtube.com/watch?v=J4zLRBZ3r34&list=UUOE55fDDW0iq0WlGJIHYzsA

    Mijn video:

    Hoe dan ook, ik kreeg dus die epiloog, dus heb ik rustig aan gedaan met het verdergaan, zodat anderen die Japans kunnen het kunnen lezen, wat sowieso wel leuk is, is om de OST te beluisteren, het maakt daarvoor niet zo zeer uit of je Japans kan of niet ;P

    Als degene hier die Japans kunnen de epiloog zouden willen vertalen, dan zou ik dat zeer op prijs stellen! :P(wel graag de minuten en secondes aangeven van waar
    het gezegd werd, zodat ik annotations kan adden, je kan ook op Skype d'r over praten, het helpt best wel :P, oh. graag ook een tip of ik te snel/langzaam verder ging, ik zelf denk te langzaam, maar met zekerheid kan ik dit niet zeggen!
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf vr okt 03, 2014 7:44 pm

    Alweer wat behaald, nou ja, gisteren!


    Ik had laatst toch Hard White Names Spoiled Past ge1cc'd? Nou, nu heb ik dus ook lunatic! xD

    Ik besloot om lunatic randomly voor de lol te doen, het ging vrij snel en ik had best wat mooie captures, mijn score kwam ook nog eens in de buurt van Jaimers's score!

    Hier is de video: :') Oh ja, als je benieuwd bent naar de storyline en hoe de game een beetje werkt, ik heb een mega-lange descriptie die je verder helpt! (met een download linkje voor degene die het ook willen spelen! xD)
    Slaz
    Slaz
    Volleerd Touhouloog


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Danmaku grazen, om m'n vingers bij af te likken!

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Slaz za okt 11, 2014 4:00 pm

    Maribel Hearn schreef:Aha, nice! Succes met Raiko. En hoeveel No Items clears heb je? :)
    Beetje laat antwoord, maar heb 39 no-item clears. En Raiko is me inmiddels tot de 4de spell perfekt gelukt, maar heb er nog niet zoveel tijd in gestoken. ^^;

    En mooie prestaties in het alweer derde pagina van dit topic!
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf ma okt 20, 2014 1:21 pm

    Ik heb de laatste tijd ook weer het een en ander behaald, stond eraan te twijfelen om m'n Len'en 2 EX clear hier neer te zetten, experimenteerde namelijk met de groottes, uiteindelijk is die dus 1080p geworden, maar ik vond het toch leuker om een vol spel op hard hier neer te zetten, met pictures bij de zij-balken :3

    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn zo okt 26, 2014 5:05 pm


    Awwyeah! Ik heb een ongelooflijk hoge score gehaald, en ik had ook nog 3 players over aan het eind! :D Ik heb nog nooit zo'n goede run gehad in Seihou Banshiryuu. Ik was al zo blij met m'n score van 105 miljoen, maar nu... :')

    Ik heb de video trouwens volgepropt met annotations om mensen de strategieën te leren, te leren hoe je Banshiryuu moet spelen. Lawl. :P

    En om uit te leggen hoe hoog mijn score is (bijna niemand kent hier immers het scoresysteem van deze game, dus dan kun je het niet weten): de high score van Jaimers in Seihou Banshiryuu op Lunatic is 89,964,580. (Ik heb dus 25,048,030 hoger.)

    UPDATE: M'n record is inmiddels 124,652,750, en ik kan nog hoger!


    Laatst aangepast door Maribel Hearn op vr okt 31, 2014 11:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf vr okt 31, 2014 11:11 pm

    Een Halloween video, 7 minuten lang, erg leuk om te kijken en het is geen Touhou! (wel een shmup :P)

    Gedaan ivb met Halloween, alhoewel ik zat andere prestaties heb (dit komt niet eens in de buurt van de moeite die ik deed voor sommigen.. :V) plaats ik dit hier ivb met Halloween, de andere prestaties komen wel een andere keer.

    Happy Halloween everyone!
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn zo nov 02, 2014 6:00 pm


    DoDonPachi ge1cc'd! :D Meer informatie staat in de beschrijving en de annotations. ・3・

    Nu SA Lunatic nog. Ik heb dat al bijna gehaald, ik ben een keer helemaal t/m de laatste spell Subterranean Sun gekomen. En hopelijk haal ik ook binnenkort eens een 1cc van Ketsui (daarvan had ik eerder die compilatievideo met de boss perfects gemaakt).
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Snakke zo nov 02, 2014 6:35 pm

    @Zigzagwolf
    Die game doet me heel hard denken aan de Gundemonium shmups. Vooral met die vliegende pompoenhoofden en de shots.

    @Maribel
    Gefeliciteerd! Lijkt me enorm moeilijk om te doen, als je die SA Lunatic nog haalt dan ben je zeker een Lunatic te noemen!

    Gesponsorde inhoud


    Het algemene prestatie-topic - Pagina 3 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 1:53 am