Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Higan
Ness Sova
Bakuhatsu
Snakke
Hakurei Ninja
Slaz
Tritium
Deviljho
Reym
Zigzagwolf
Maribel Hearn
Pazzy
16 plaatsers

    Het algemene prestatie-topic

    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf ma nov 03, 2014 3:43 pm

    PoDD Lunatic, 1cc'd, dit wordt ook wel de lastigste Touhou shmup genoemd om te 1cc'en op lunatic, ik 1cc'de dit barely, niet gek als Marisa de eerste baas is (Wat enorm veel uitmaakt! Marisa is een hoge tier first boss, de bosses daarna worden in PoDD altijd lastiger, had ik bijv Kana gehad zou het stukken makkelijker zijn geweest! ik denk zelfs dat Marisa of Mima de hoogste tier hebben als first boss, oh well..)

    Dit was echt enorm barely, door een zeer onvriendelijke RNG; de game probeerde me letterlijk te vermorzelen, zal je vooral merken bij Yumemi.

    Ik heb ook een hard 90 FPS 1cc, dat was stukken makkelijker, deed ik al op mijn 4de run maar moest ik herdoen omdat mijn record knop voor HW Itazura gewijzigd was en ik vergat het terug te wijzigen.. Oh well.. Die video plaats ik in een spoilertag, zeker de moeite waard!
    Hard PoDD 90 FPS:
    Ik heb nog veel meer videos op youtube, ik post ze echter niet nu, heel veel dingen die ik hier niet heb gepost.. :V

    Ik wil het hier namelijk ook weer niet vol spammen! xD

    @Snakke

    Die shmups wil ik ook eens spelen! c:
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf ma nov 10, 2014 9:35 pm

    Mijn first day Lunatic 1cc van 东方百花宴 ~ the Flower Shooter, da's een Chinese Touhou fangame!

    Gedaan met Aya-B (Je hebt Aya-A en Aya-B en een rare groene UFO nadat je de game hebt ge1cc'd)

    Ik heb ook weer eens pictures geadd bij de zij-balken! het geeft zo'n levendig gevoel zo. :3
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn do nov 13, 2014 1:07 am


    Alle bazen van DoDonPachi Dai-Ou-Jou zonder ook maar één keer dood te gaan of te bomben (perfect)! :D

    En binnenkort ga ik hopelijk dan eens SA Lunatic halen. Heb ik weer eens een Touhou game-prestatie. :P En een Ketsui 1cc. Ik ben in beide gevallen erg dichtbij!
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf do dec 04, 2014 10:40 pm

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 2mhyk52 een MS Hard No Bombs highscoring 1cc die ik al een tijdje wilde, faalde altijd heel stom met Marisa, had foutjes met Mima maar uiteindelijk deed ik het stukken beter, dit is de eerste serieuze run die ik had met Mima, waarschijnlijk zal ik ook LLS proberen, ik ben bang dat ik het niet kan uploaden omdat ik door copyright gedoe (waar ik niks aan kan doen :l) niet langer dan 15 minuten kan uploaden tot Mei 2015, ik maak misschien een 2de channel aan en kijk of ik zo verandering kan brengen aan deze status.

    Gelukt om een 2de kanaal aan te maken die vastzit aan het zelfde account, hier zal ik voortaan full-runs uploaden.


    Laatst aangepast door Zigzagwolf op za dec 06, 2014 7:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : 2de kanaal aangemaakt, kan er full-runs op uploaden.)
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf di dec 16, 2014 8:29 pm

    Een run in EoSD hard voor een highscoring competitie waarin ik met Reimu-B 169m heb gehaald, op de eerste plaats voor EoSD gekomen. Nu nog IN, MoF, UFO en DDC! in ieder geval heb ik de eerste overwinning al behaald! c:
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Snakke vr dec 19, 2014 10:07 pm

    Ik heb mijn eerste heel grote prestatie bereikt sinds dat ik shmups speel.
    Ik heb namelijk alle "gehele" Touhou spellen van het Windows era ge-1CC'd op normal!*
    Ook heb ik dit met bijna alle shottypes kunnen doen! (Buiten Youmu voor TD en Sakuya B voor DDC)

    *:


    Nu wil ik mijn grenzen verleggen maar vooral eerst buiten TouHou gaan kijken voor shmups, ik heb een goede voorraad aangelegd en ben van plan die eerst te verkennen.
    Voor de echte hardcore shmupfanaten onder jullie: Welke serie/game vinden jullie leuker. Astebreed, Crimzon Clover, eXceed of ikaruga? Dan weet ik direct waarmee ik kan beginnen :P.
    En dan ga ik misschien mezelf eens wagen aan Lunatic. Maar dat is voor ver in de toekomst!
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn za dec 20, 2014 11:55 pm

    Gaaf, Snakke! Wel jammer dat die vier shmups die je opnoemt precíes vier shmups zijn die ik (nog) niet speel! D: Ik zou je als shmupfanaat een compleet ander setje shmups aanraden. XD Als je verder buiten Touhou wilt kijken, raad ik je vooral heel erg aan de Seihou serie te spelen! Die games zijn zo underrated ;-; Ze verdienen echt veel meer aandacht voor hun vetheid. En dan vooral Seihou Banshiryuu (wel de C67 versie, niet C74). Het is een van m'n favoriete shmups, en ik vind het altijd zo jammer dat ik niemand heb om over die game mee te praten. ;_; Er staat niet eens één wereldrecord op het internet, zelfs niet op het shmupsforum of op nicovideo. :(</rantoverhoeunderratedseihouis> Naast Seihou behoren DoDonPachi Dai-Ou-Jou en Dai-Fukkatsu, Ketsui en Mushihime-sama Futari tot mijn favorieten. :) 

    Ik hoop zelf binnenkort SA Lunatic te halen, en nog een heel aantal andere prestaties, waaronder 1cc's van Ketsui en DonPachi.
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf di jan 27, 2015 9:11 pm

    Snakke schreef: Ik heb mijn eerste heel grote prestatie bereikt sinds dat ik shmups speel.
    Ik heb namelijk alle "gehele" Touhou spellen van het Windows era ge-1CC'd op normal!*
    Ook heb ik dit met bijna alle shottypes kunnen doen! (Buiten Youmu voor TD en Sakuya B voor DDC)

    Nu wil ik mijn grenzen verleggen maar vooral eerst buiten TouHou gaan kijken voor shmups, ik heb een goede voorraad aangelegd en ben van plan die eerst te verkennen.
    Voor de echte hardcore shmupfanaten onder jullie: Welke serie/game vinden jullie leuker. Astebreed, Crimzon Clover, eXceed of ikaruga? Dan weet ik direct waarmee ik kan beginnen :P.
    En dan ga ik misschien mezelf eens wagen aan Lunatic. Maar dat is voor ver in de toekomst!

    Gefeliciteerd Snakke! c: Ik zou eXceed en Crimzon Clover wel van je willen zien, ik ken ook 1 doujin shmup die hevig gebaseerd is op Ketsui en Espgaluda, de naam van deze doujin shmup is Leiria -Stargazer- (Ik denk dat ik al wel eens over deze shmup heb gepost hier, vind het een vette doujin shmup.) Ook kan ik je meer shmups aanraden als je wilt (alle shmups die je opnoemde zijn vet, al zou ik graag die van je willen zien c:) Ik wens je veel geluk met je goals buiten Touhou!


    ---------------------------------------------------------------------------------

    Nu maar eens een paar van mijn nieuwere prestaties posten.

    Ten Desires Lunatic mode 1cc met Reimu: (deed dit in 1-2 uur speeltijd, gewoon uit het niets xD)

    Imperishable Night No Focus Hard mode 1cc met Marisa solo: gedaan in 2 runs met Marisa, ik deed hiervoor nog 3 runs met Youmu (derperig, kwamen allemaal dichtbij.) 2 runs met Yuyuko (zelfde als Youmu.) Maar het is wel vet om het met Marisa te hebben gedaan! Zij is na Alice het slechtste karakter voor een solo survival run.

    Touhou White Names Spoiled Past (een Touhou fangame shmup.) Lunatic No Focus 1cc zonder dood te gaan als ik bombs over had: gedaan in 6-8 uur verspreid over 2 dagen.

    En last but not least, Touhou White Names Spoiled Past Extra Stage clear: (gedaan zonder de EX te zien, deed het in 1 uur tijd. Mooie run ook nog.)

    Ik heb ook veel details toegevoegd aan mijn descripties in elke video, ik hoop dat dit anderen een beetje op weg helpt. :P

    Ik heb pictures kunnen toevoegen in allebei de White Names Spoiled Past videos, ook een key-register programmatje voor IN.

    Ik ben vrij trots op wat ik heb behaald, al ben ik van plan dingen te doen die nog lastiger zijn, zo wil ik binnenkort lunatic 90 FPS runs doen of meer scoring runs.


    Laatst aangepast door Zigzagwolf op di jan 27, 2015 9:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Wat details toegevoegd.)
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn zo feb 01, 2015 1:20 am

    Ik ben bezig met supergraze / score runs in Mrs. Estacion, een bullet hell game die héél erg op Touhou lijkt. Het is leuk om in te supergrazen omdat je bullets eeuwig kunt grazen, net als lasers; in tegenstelling tot de Touhou games, waar je een bullet maar één keer kunt grazen. Daarbovenop tellen timeouts in Mrs. Estacion als captures. Je ziet het al voor je... je kunt patronen dus de hele tijd grazen totdat de tijd op is, waardoor je ook nog de capture bonus krijgt, oftewel timeouten is daadwerkelijk beter dan capturen en geeft héél veel score. Zelfs zo veel, dat...
    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 33c5b89278090226dfc55d40bf7e47f7
    Ik op Easy 131,404,716,778 heb kunnen scoren! (En het kan zelfs nog beter)
    Een enorme verbetering sinds m'n oude supergraze record van zo'n 65 miljard. Dit is gewoon het dubbele XD Op Normal zal ik zelfs nog veel hoger kunnen halen. Dat ga ik sowieso nog proberen, een Normal supergraze run. Er is ook een video van een Japanse pro op Nicovideo die maar liefst 813 miljard scoort op Normal.

    Ik ben benieuwd hoe dichtbij die score ik zal kunnen komen :)

    (Ter vergelijking: de hoogste Touhou score is "maar" 6 miljard.)
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn ma feb 02, 2015 9:45 pm


    YEEEEEEEEEEAH!!

    Na maar liefst 991 pogingen, heb ik dan eindelijk Impossible Spell Card 8-6 No Items gecleared!
    Ik heb nu 72 van de 75 spells zonder items gedaan, en 5-2, 10-4 en 10-7 blijven over. De drie moeilijkste (tenzij je 8-6 moeilijker vindt dan 5-2).

    Ik had weer eens nogal een lichamelijke reactie na de clear, dat heb ik niet meer gehad sinds m'n EoSD Lunatic 1cc toen ik 0/0 over had aan het eind. Ik zat flink te rillen, moest redelijk lang zitten uitademen, en had een erg snelle hartslag... XD Maar ja, na al die pogingen he...
    Ik ben echt ongelooflijk blij :) Ik had nooit gedacht dat ik ooit zo ver zou komen met m'n No Items clears!

    Trouwens, voor degenen die het gemist hebben, gisteren haalde ik een No Items clear van 9-1, na zo'n 450 pogingen geloof ik. Maar ik wist best laat pas echt een goeie strategie.
    VIDEO:
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn ma maa 16, 2015 1:44 am


    Na een hele dag constant betere scores halen, daarna lange tijd vast te zitten en de hele tijd te blijven proberen... heb ik (eindelijk) m'n Samidare Extra score verbeterd met maar liefst 60 miljoen! Van zo'n 132M heb ik m'n score verhoogd naar 192,215,030! (in-game weergegeven als J2,215,030.)

    Samidare Extra is trouwens een van m'n favoriete stages en Samidare een van m'n favoriete bullet hell games. Het heeft echt leuke en unieke mechanics; het (gelimiteerde) schild dat je gebruikt om mee te scoren en door bullets heen te vliegen geeft een fijn gevoel. Het "speelt gewoon zo lekker". XD Samidare heeft ook leuk gemaakte en interessante patronen, en in de Extra heeft het references naar zowel Touhou als Seihou, maar het is geen van beide. Voor mensen die ook zo van bullet hells houden als ik: Samidare mag je gewoon niet missen! Ik raad je aan het te spelen :) 

    Ik heb weer eens annotations toegevoegd aan de video zoals bij mijn Banshiryuu scorerun en DoDonPachi 1cc, waarin ik vertel over de game en strategie uitleg. :) Deze run is trouwens niet No Miss; ik heb ook een No Miss run, maar die had een wat lagere score (~185M).

    In de toekomst hoop ik nog steeds nog wat nieuwe 1cc's te halen die ik veel te lang uitgesteld heb. En misschien zullen er nog meer scoreruns verschijnen binnenkort! Het is nogal random wat ik beslis te gaan doen elke dag waarop ik bullet hells speel, dus wie weet. XD
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Bakuhatsu vr maa 27, 2015 7:29 pm

    Op verzoek~

    Geen opnames van mij, daarvoor ben ik een luie videonoob, maar wel een lijstje met beste Touhou danmakuprestaties die ik gehaald heb:

    th06:
    -Hard clear met Reimu A & Marisa A
    th07:
    -Hard clear met alles behalve Sakuya
    -extra clear met alle A's
    -phantasm met Reimu & Marisa A
    th08:
    -Hard clear met alle vier de teams en Marisa Solo
    -extra clear met Ghost team & Magic Team
    th09:
    -Hard clear met 6 characters (Marisa, Aya, Medicine, Yuuka, Tewi en Mystia
    -Lunatic clear met Aya
    -Allebei de extra's clear
    th10:
    -Hard clear met alle characters ABC
    -Extra Clear met alle characters ABC
    th11:
    -Hard Clear met alle characters ABC
    -Extra clear met Reimu B en Marisa C
    th12:
    -Hard Clear met alle characters behalve Marisa B
    -extra clear met alle characters AB
    th12.8
    -Hard clear met 3 routes
    -extra clear (NEW!)
    th13
    -Hard Clear met alle characters
    -extra clear met Reimu
    th14
    -Hard Clear met Reimu B en Sakuya A
    -Extra Clear met Reimu B
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn wo apr 01, 2015 9:47 am

    Eindelijk! M'n zo lang gewilde EoSD Ultra Perfect is binnen! :D Na zo'n 10K pogingen heb ik het dan eindelijk weten te doen. Met enorme afstand de moeilijkste prestatie die ik ooit heb neergezet! Ik kan niet geloven dat ik dit heb gedaan... M'n video wordt trouwens nog geüpload, dus die kan ik nog even niet delen. :)
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf wo apr 01, 2015 4:23 pm

    Maribel Hearn schreef:Eindelijk! M'n zo lang gewilde EoSD Ultra Perfect is binnen! :D Na zo'n 10K pogingen heb ik het dan eindelijk weten te doen. Met enorme afstand de moeilijkste prestatie die ik ooit heb neergezet! Ik kan niet geloven dat ik dit heb gedaan... M'n video wordt trouwens nog geüpload, dus die kan ik nog even niet delen. :)
    Glorieus! We hebben dit al zovaak op Skype besproken.. Maar dat het je nu gelukt is verbaasd mij echt enorm! Ik vind het wel echt geweldig; nu ben je op Japanse Superplayer niveau! c:

    Ik heb ook iets enorms te melden.. Ik heb al een tijdje lang (4 maanden; misschien nog een paar weken erbij of zo iets) geprobeerd om GFW Lunatic te perfect no focus pacifisten! En het is mij zo net gelukt, dat is dus no ice, no bombs, no miss, no focus en no shooting!
    Belachelijk lastig maar het is mij nu dus gelukt. :D
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn vr apr 03, 2015 1:34 am

    Ik heb twee korte maar (erg) lastige perfects gehaald! Beide zijn onderdelen van twee van de beruchtste eindbaasgevechten in bullet hells.

    Deze heb ik zojuist behaald :)
    De andere is wat ouder, maar ik had hem hier nog niet gepost, dus waarom niet:

    Ik snap nog steeds niet hoe ik dit toch heb kunnen dodgen. Ik dacht serieus dat ik dit niet zou kunnen! XD Ik begon er voor de grap aan, "laat ik eens random dit doen ook al kan ik het toch niet XD". Een paar honderd pogingen later: [video hier]. *sprakeloos* Ik denk dat dit wel een van m'n vetste perfects ooit is.

    UPDATE: nog een perfect binnen, van de eerste vorm van de bovenste eindbaas. :3
    Spoiler:
    UPDATE 2: M'n beste run in deze game tegen de True Final Boss Hibachi:
    Spoiler:


    Laatst aangepast door Maribel Hearn op za apr 04, 2015 2:22 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Hibachi)

    Gesponsorde inhoud


    Het algemene prestatie-topic - Pagina 4 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 7:56 am