Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Higan
Ness Sova
Bakuhatsu
Snakke
Hakurei Ninja
Slaz
Tritium
Deviljho
Reym
Zigzagwolf
Maribel Hearn
Pazzy
16 plaatsers

    Het algemene prestatie-topic

    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Reym zo aug 24, 2014 10:12 pm

    Deviljho schreef:Reym, ik zou als ik jou was meer bomben als je 1cc runs probeert. Met 3 levens zou je als het goed is al heel de final boss plat kunnen bombarderen. (Afgeraden om het echt te spammen, anders word je ook weer niet beter. En ik zou ook nooit bommen gebruiken in practice mode, voor dezelfde reden.)

    Heb je misschien een replay opgeslagen zodat er feedback op gegeven kan worden?





    pssst
    ik bom veel
    maar je hebt geen onuitputtelijke voorraad van die dingen helaas.



    De replay staat ergens in een duistere diepte van mijn laptopje, dus die moet ik nog een keer opsnuffelen.
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf zo aug 24, 2014 11:44 pm

    Reym schreef:
    Deviljho schreef:Reym, ik zou als ik jou was meer bomben als je 1cc runs probeert. Met 3 levens zou je als het goed is al heel de final boss plat kunnen bombarderen. (Afgeraden om het echt te spammen, anders word je ook weer niet beter. En ik zou ook nooit bommen gebruiken in practice mode, voor dezelfde reden.)

    Heb je misschien een replay opgeslagen zodat er feedback op gegeven kan worden?





    pssst
    ik bom veel
    maar je hebt geen onuitputtelijke voorraad van die dingen helaas.



    De replay staat ergens in een duistere diepte van mijn laptopje, dus die moet ik nog een keer opsnuffelen.

    Senpai-tijd, belangrijkste tijd van de dag, maar goed, Deze wijze tip zal van belang zijn! gebruik practice mode voor de stages, gebruik ook spellcard practice voor bepaalde spellcards, waarom ik je aanraad om ook stage practice te doen is omdat je zo de patronen van de stage, de nonspells, van alles en nog wat zal leren, ook zal je leren te anticiperen op hetgeen waar je op zal moeten letten, je wordt zo alleen maar beter!

    Je doet het uberhaupt al enorm goed ;P

    Ik verwacht dat ik binnenkort hier kom en dan lees "DDC normal is mij gelukt!" or something along these lines, je kan het best! ・3・
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn ma aug 25, 2014 10:37 am


    Na vannacht bijna een uur non-stop Dag 4-3 geprobeerd te hebben, meer dan 200 pogingen achter elkaar, heb ik dan eindelijk de No Items clear! :D Ik ben blij dat de spell erop zit c: Wat duurde dat lang... die spell was ongetwijfeld de moeilijkste om de No Items clearen tot nu toe, voor mij. Ik zit nu op 52 van de 75 spells No Items cleared. :)

    EDIT: Ik heb inmiddels nog een uploadwaardige No Items clear gehaald:
    DAG 5-5 NO ITEMS:

    EDIT 2: Ik heb Q.E.D. "Ripples of 495 Years" gecaptured in EoSD Extra! :D En gelijk een nieuwe highscore gehaald op die stage :) Bovendien heb ik nu alle spells in EoSD Extra gecaptured; Q.E.D. was de enige die ik nog moest.
    Q.E.D. CAPTURE:


    Laatst aangepast door Maribel Hearn op ma aug 25, 2014 5:50 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Flandre's laatste spell gecaptured!)
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn wo aug 27, 2014 1:19 am

    Ik moet nu even double posten, want ik heb een belangrijke prestatie-update...



    PCB PHANTASM STAGE NO MISS! 0 DEATHS! :') Ik dacht, ik ga Phantasm eens even oefenen zodat ik later een No Miss kan halen... heb ik meteen de eerste run een No Miss! Ik kan het bijna niet geloven, dat het nu al gelukt is :D Wel jammer dat ik de 800p 1up niet haalde, maar ach, dat is toch alleen maar voor score belangrijk (en omdat het er gaver uitziet om met 7 players te finishen) :P En ik had toch een nieuwe highscore :D Misschien doe ik wel nog een run daarvoor. :) En over de score, ik heb m'n oude highscore van zo'n 747,000,000 verbeterd naar 753,926,160.

    EDIT: Lotus Land Story Extra Clear, meteen op de eerste poging van vandaag, terwijl ik het best lang niet gespeeld had. En ook nog 3 players over. :3
    VIDEO:


    Laatst aangepast door Maribel Hearn op wo aug 27, 2014 10:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : LLS Extra Stage Clear!)
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf do aug 28, 2014 1:50 pm

    LLS EXTRA STAGE PERFECT! YEAAAH, Echt ik ben hier zo blij mee :3

    Mijn originele intentie was eigenlijk om de Extra Stage te no missen, (dit is de reden dat ik deze perfect deed, niet de run zelf!) hiervoor zou ik 2 bombs hebben gehad, m'n eerste run hiervoor.. en ik perfecte het stagedeel, + Mugetsu, ik faalde bij Gengetsu spark en werd geraakt, ik won met 7/2, maar het was stom om bij Gengetsu Spark te sterven want die capture ik normaliter :P

    Hoe dan ook, het gaf me het gevoel dat ik het moet kunnen perfecten, niks niet No Miss, gewoon een perfect right away! :')

    Het is ook nog eens een prachtige run, gespeeld met Marisa-A, de score die ik heb behaald is: 57,422,730 wat ietsjes lager uitviel dan de No Bombs run, die ik waarschijnlijk alleen voor motivatie en de nieuwe highscore zal uploaden, dat zal echter later zijn :P



    Oh en mijn 90 FPS LLS EX clear kan ik natuurlijk ook niet weglaten, maar voor lag issues enzo zal ik het in een spoilertag posten :)

    LLS 90 FPS EX Clear:
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn vr aug 29, 2014 6:12 pm

    Best een late post, maar.. ik heb eindelijk m'n EoSD Extra No Miss die ik al zo lang wil! ^_^



    Meer info staat in de description. :P Ik ga trouwens nu voor UFO Hard en LLS Lunatic. Ik hoop die twee ook te halen binnenkort :) UFO Hard is enorm lastig, gezien het feit dat het in feite Lunatic is (de andere games zijn veel makkelijker op Hard), en dat ik niet houd van UFO's systeem. :( Ik hoop op wat geluk in mijn runs..
    Pazzy
    Pazzy
    Verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : Heeft een natuurlijke camouflage

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Pazzy zo aug 31, 2014 9:32 am

    Ik heb eindelijk de Dodonpachi Daioujou Black Label 2-ALL. Dit was al jaren één van mijn primaire doelen geweest, het kwam nog uit de tijd waar ik dacht dat zoiets onmogelijk was voor normale mensen. Toch had ik dit als een lange-term doel gesteld. Nu, na al die jaren, is het mij dus eindelijk gelukt. Ik kan er geen woorden voor vinden.
    De video:
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Tritium ma sep 01, 2014 11:31 pm

    Op Abunai ben ik in de gameroom tijdens Easy modo Seija's Stage 6 Midboss gevecht geraped op me 2de poging.
    DDC is zoveel fucking makkelijker dan EoSD XD
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf wo sep 03, 2014 3:39 pm

    Tritium schreef:Op Abunai ben ik in de gameroom tijdens Easy modo Seija's Stage 6 Midboss gevecht geraped op me 2de poging.
    DDC is zoveel fucking makkelijker dan EoSD XD
    Easy, en normal zijn makkelijker, hard is a matter of opinion geloof ik maar.. Lunatic niet, zeker niet, DDC is op Lunatic veel lastiger dan EoSD xD

    En wauw, dan moet je DDC op easy zeker kunnen 1cc'en! :P

    Oh, nu ik toch heb gepost zal ik maar eventjes dit erin zetten Dit hier is mijn Great Fairy Wars Extra Stage Clear :P

    De stage propportie ging ietwat "meh" ik had stomme derps op sommige plekken, dit bleef hetzelfde voor een deel bij Marisa, in het begin deed ik het nog best netjes, aan het einde? stukken minder, maar ja, ik kwam ook blind bij het eindgedeelte aan! Ik was namelijk nog nooit voorbij Open Universe gekomen! en dan doe ik 4 spellcards blind.. :D en de nonspells meegeteld, natuurlijk.

    De last spellcard heb ik wel weten te capturen! het blijft mooi om dat te bekijken, oh en als je wilt weten wat telt als een capture in GFW, je hebt 3 soorten captures: Brons, als je een bomb gebruikt of geraakt wordt, Zilver als je het captured zonder bombs maar met ijs (dus de danmaku freezed, als je niks freezed maar ijs gebruikt alsnog), Goud als je het captured zonder ijs en bombs.

    Ik vraag me af of behalve Marisa's eerste spellcard je ook echt daadwerkelijk veel goud kunt krijgen in deze Extra Stage, ik ga het niet proberen hoor! deze Extra Stage doen zonder freeze lijkt mij onmogelijk! of dat ook voor bombs geldt.. Dat weet ik niet zeker, ik moet er niet aan denken in ieder geval! :D


    Laatst aangepast door Zigzagwolf op do sep 11, 2014 1:50 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Mijn Great Fairy Wars Extra Stage clear toegevoegd)
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn zo sep 07, 2014 11:12 pm


    UFO Hard 1cc! Eindelijk! :D Ik heb nu eindelijk alle Windows Touhou games op Hard ge1cc'd (plus LLS, MS en een paar non-Touhou games)! Nog nooit is een UFO Hard run zo goed gegaan als deze. Ik zat maar te derpen, en ineens ging het ongelooflijk goed! Ik kon m'n ogen niet geloven toen ik zag hoeveel players ik nog had op sommige momenten XD Het ging echt fantastisch! Ik heb ook erg veilig gespeeld, waardoor ik geen één keer dood ben gegaan terwijl ik nog bombs had :3

    In de toekomst zal ik waarschijnlijk proberen te halen: TD Lunatic, LLS Lunatic, en Ketsui, een arcade shmup.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn za sep 13, 2014 6:55 pm

    VIDEO:
    Zo'n ongelooflijke geluk-dodge heb ik in geen tijden meer gehad.. XD

    UPDATE:
    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 IN_Complete
    Alle 222 IN spells gecaptured met het Magic Team!
    En dat betekent.. alle 222 IN spells gecaptured met alle teams! 888/888 captured in totaal, helemaal compleet! ^_^

    Hier de complete serie 222/222s:
    SCREENIES:

    UPDATE 2:
    Ik heb nu ook alle 120 DDC spells met alle 6 shottypes gecaptured! Zes keer 120/120! ^_^ Ik heb nu net de laatste paar spells die ik nog moest met Sakuya-B gedaan, en daarvoor had ik de laatste twee die Reimu-B nog moest gedaan. https://dl.dropboxusercontent.com/u/35166330/ADB/index.html#ddc :)
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf zo sep 14, 2014 9:05 pm

    Ahh, vet Maribel! Da's een enorm mooie prestatie om trots op te zijn c:

    Oh, ik heb ook weer wat behaald! een Touhou Fantastic Danmaku Festival Hard 1cc! met Marisa Kirisame, want Patchouli (die ook playable is) is zo belachelijk OP, dat het niet leuk is imo.

    Fantastic Danmaku Festival is een van de mooiste fangames die ik tot nu aan toe heb gespeeld, het is gemaakt door StarX.

    Oh, het is trouwens een Chineze Touhou-fangame, een heel erg goed gemaakte Chineze Touhou-fangame :)

    skip de video maar naar 0:18, want door de eerste keer Sony Vegas Pro gebruiken wist ik niet dat ik per ongeluk 18 onnodige extra secondes of black background heb mee ge-renderd :V

    Ook had ik wat lag bij het recorden, wat ik niet had tijdens het spelen dus het is niet zo dat het een "laggy" 1cc was, eerder dat het lagt terwijl ik het record :V
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn ma sep 15, 2014 11:24 pm

    (Die fangame ziet er epic uit!)

    Ik heb gisteren en vandaag maar liefst 6 nieuwe No Items clears gehaald in ISC, en ik heb nu 60 van de 75 spells No Items gedaan! :D Nog 15 spells te gaan dus... waaronder de allermoeilijkste, uiteraard. Dat wordt nog lastig of bijna onmogelijk. Maar ik blijf verdergaan! XD

    NO ITEMS CLEARS GISTEREN:
    NO ITEMS CLEARS VANDAAG:
    Slaz
    Slaz
    Volleerd Touhouloog


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Danmaku grazen, om m'n vingers bij af te likken!

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Slaz di sep 23, 2014 9:34 am

    Ik heb laatst alle spells in TH14.3 Impossible Spellcard gehaald, waarvan meer dan de helft zonder items, en zonder te kijken naar YouTube videos. Hierdoor duurde het uitspelen wel langer, iets meer dan 17 uur staat op de teller van het spel.

    Ben op dit moment bezig met een mooiere Raiko run, misschien een no-bomb als het goed gaat. ^^;
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn di sep 23, 2014 9:52 am

    Aha, nice! Succes met Raiko. En hoeveel No Items clears heb je? :)

    Oh ja, ik moet het hier nog posten.. ik zit ondertussen op 69/75! Nog maar 6 spells te gaan! Helaas wel de 6 moeilijkste, natuurlijk... XD 5-2, 8-6, 9-1, 10-4, 10-5 en 10-7 moeten nog No Items. Ik moet hier trouwens nog zo veel No Items clears posten... ik ga ze maar weer in verschillende spoilers stoppen. XD
    15 SEPTEMBER:
    16 SEPTEMBER:
    18 SEPTEMBER:
    20 SEPTEMBER:
    21 SEPTEMBER:

    Gesponsorde inhoud


    Het algemene prestatie-topic - Pagina 2 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 1:59 am