Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Higan
Ness Sova
Bakuhatsu
Snakke
Hakurei Ninja
Slaz
Tritium
Deviljho
Reym
Zigzagwolf
Maribel Hearn
Pazzy
16 plaatsers

    Het algemene prestatie-topic

    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn ma jun 20, 2016 1:24 am





    Het gaat echt lekker met m'n shmupprestaties de laatste tijd. :)
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn di jul 05, 2016 1:16 am



    UFO Extra NMNB met UFO-summons. :) M'n tweede "perfect" Extra. Ben benieuwd wat de volgende gaat worden; waarschijnlijk PCB Extra.
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Snakke di jul 05, 2016 8:35 pm

    Perfect extra Maribel? Nice! Goed gedaan :D
    Dit zag ik niet aankomen, ik dacht dat je met PCB bezig was ・3・

    Ik ben nog steeds bezig met IN Lunatic, kinda, aan het racen tegen HLS. Maar daar gaat straks een redelijke pauze opkomen wegens vakantie, maar HLS we spreken daarna zeker nog af!
    HecatiaLapislazuliaSama
    HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Niet lukken om een speciale vermogen te bedenken

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van HecatiaLapislazuliaSama wo jul 06, 2016 10:58 am

    Nah I dont mind, ma waifu is still waiting to get raped. Dus kijk maar hoe of wat, ik hoor het wel. En ofcourse zijn er genoeg challanges waar ik dit keer wel een keer eerder ben als Snakke die staan te wachten. Ik moet altijd nog mn NB Raiko nog halen

    En Maribel, waarom lukken jou die dingen toch altijd.... Je gaat te snel!!! ^^
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn za sep 10, 2016 1:37 pm

    Update:



    M'n eerste LNB runs! :) LNB staat voor Lunatic No Bomb, een 1cc zonder te bommen dus. Wat er als het goed is nog aankomt is een TD LNBNT; die is dus ook nog zonder te trancen. :D
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn za sep 24, 2016 2:25 am



    EoSD Extra NMNB met Marisa-A. :)
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Graan za sep 24, 2016 8:50 pm

    Maribel Hearn schreef:EoSD Extra NMNB met Marisa-A. :)

    Oh wow, nice! Hoe lang duurde het voordat je dat had? Dat QED helemaal aan het einde komt lijkt mij erg oncomfortabel.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn za sep 24, 2016 10:12 pm

    Graan schreef:
    Maribel Hearn schreef:EoSD Extra NMNB met Marisa-A. :)

    Oh wow, nice! Hoe lang duurde het voordat je dat had? Dat QED helemaal aan het einde komt lijkt mij erg oncomfortabel.

    Kostte flink wat runs. Ik had al best snel een 1MNB geloof ik, en daarna duurde het nog eventjes voordat "teh urn" gebeurde. XD Het is inderdaad vervelend dat QED helemaal als laatste is, omdat dat in feite het enige moeilijke is aan EoSD Extra. Je moet het lezen en op reactie dodgen, terwijl voor de rest er voor vrijwel alles een route is; en patronen die geen route hebben zijn simpelweg niet zo moeilijk om te dodgen vergeleken met QED. EoSD Extra NMNB is in feite... doe een QED capture. XD
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn vr sep 30, 2016 12:55 am


    Gedaan op 29 september om te vieren dat ik 5 jaar Touhou heb gespeeld! :D Het lukte nog net binnen 29 september, de replay is gemaakt om 23:31... xD Een Extra NMNB leek me wel een goeie en haalbare manier om de 5 jaar mee te vieren. :3 Ik heb nu 4 Extra Stages NMNB gedaan in totaal. (En verdorie m'n score had 900m moeten zijn)

    Ook nog een non-Touhou (maar wel een vette game!) prestatie van eerder:
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn za nov 12, 2016 4:06 pm

    Late post, maar ik heb op 21 oktober een LNBNBB gehaald in PCB, wat staat voor Lunat!c No B0mb No Border Breaks. Best een hoop domme misses, maar vooral op stages en nonspells; ik had 26 / 28 spell captures! :D :D


    Verder heb ik inmiddels in IN spell practice alle 222 spells gecaptured met Solo Reimu, Solo Yukari en Solo Marisa. Andere solo shots gaan misschien nog volgen. Oh god Solo Alice en Solo Sakuya, dat wordt een ramp

    Ik heb ook nu net alle 85 StB spells gecaptured.
    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 StB100%25clear
    Ik kwam niet achter de makkelijkste strat voor EX-6... en toen ik die eenmaal wist had ik hem bijna in één keer gecleared. XD
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn wo nov 16, 2016 1:19 am

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 CxTq6GTXEAAcL_z

    DS "200%", oftewel alle 108 Aya scenes en alle 99 Hatate scenes gecleared. Ik heb nu beide fotogames helemaal uitgespeeld. :D Nu nog scoren
    Yatsuzume
    Yatsuzume
    Verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : grappen maken die alleen ik begrijp

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Yatsuzume di dec 06, 2016 5:40 pm

    MoF LNN/Won(*3*)Chu KissMe! Perfect

    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn do dec 15, 2016 10:43 pm

    Update: ik heb nu een 5 miss EoSD LNB! Nieuwe beste prestatie ooit, veel beter dan die PCB run. :D
    Het was vooral bijzonder in deze run dat ik een Stage 4 NMNB deed, voor het eerst, en Stage 6 1MNB (death door Meister).


    Ik heb ook eerder ISC 5-2 en 10-7 No Items gedaan; ik zit nu op 74/75 en moet alleen 10-4 nog.
    5-2 no items:
    10-7 no items:

    Volgende doelen zijn een IN LNB (FinalB) en 10-4 No Items (en dus 75/75 hebben, ISC 100% uitgespeeld). Ik ben op de eerste IN credit na het oefenen gelijk al tot Buddhist Diamond gekomen, waar ik vervolgens de run verknalde. XD
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Tritium ma dec 26, 2016 1:36 pm

    Yey, route 1A in Fairy Wars gehaald op easy, het vergde all me continues maar fook it. Beter dan ik gewoonlijk doe.
    HecatiaLapislazuliaSama
    HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Niet lukken om een speciale vermogen te bedenken

    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van HecatiaLapislazuliaSama za jan 14, 2017 8:28 pm

    Tritium schreef:Yey, route 1A in Fairy Wars gehaald op easy, het vergde all me continues maar fook it. Beter dan ik gewoonlijk doe.

    Hey, bekijk het positief. Je heb Fairy Wars beter gedaan dan ik heb. Ik ben echt bagger in Fairy Wars(Best Run: Stage 3)

    Gesponsorde inhoud


    Het algemene prestatie-topic - Pagina 9 Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 5:36 am