Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Higan
Ness Sova
Bakuhatsu
Snakke
Hakurei Ninja
Slaz
Tritium
Deviljho
Reym
Zigzagwolf
Maribel Hearn
Pazzy
16 plaatsers

    Het algemene prestatie-topic

    Pazzy
    Pazzy
    Verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : Heeft een natuurlijke camouflage

    Het algemene prestatie-topic Empty Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Pazzy do aug 14, 2014 1:30 am

    Welkom bij het algemene prestatie-topic!

    Kom erbij, oud en nieuw. Om onze harten opnieuw vlam te laten vatten! Gezellig praten over wat we aan het spelen zijn en ongezellig zeiken over hoe ontzettend moeilijk het is. Ben je een Extra aan het oefenen of Dodonpachi aan het 1 credit-clearen? Het wordt allemaal geaccepteerd!

    Graag zien wij ook terug wat je allemaal al hebt gedaan. Dus voel je vrij om een lijst te maken met wat je al hebt gedaan!

    Het algemene prestatie-topic Danmaku

    Wij van de shmupgroep hebben deze topic gecreëerd met als doel om in één topic al het algemene shmup praat + de prestaties te delen.

    De shmup-kanalen:
    Maribel Hearn: https://www.youtube.com/user/AkaiAkuma495
    Pazzy: https://www.youtube.com/user/Pazaizy
    Zigzagwolf: https://www.youtube.com/channel/UCyv5jPAp-rjUGNSuerKMWRg

    Hosted by yours truly.


    Laatst aangepast door Pazzy op vr sep 26, 2014 9:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn do aug 14, 2014 1:36 am

    Mijn website hier: https://maribelhearn.github.io/

    Ik heb trouwens een hele hoop prestaties in het vooruitzicht, maar voor nu focus ik me op een klein aantal, waaronder het oefenen van deze shmup: http://en.wikipedia.org/wiki/ESP_Ra.De.

    Ik hoop op een goede scorerun waarin ook ik m'n record verbreek met hoe ver ik kom. M'n record tot nu toe is t/m de stage 4-baas. Ik hoop op een run van stage 1 t/m 4 zonder continues met een goede score. :) Stage 5 en 6 leren gaat nog wel even duren. XD


    Laatst aangepast door Maribel Hearn op zo nov 13, 2016 10:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf do aug 14, 2014 12:52 pm

    Welp, deze post is bijna helemaal overgenomen van m'n eigen topic, waardoor deze "thread" dus uiteindelijk bedacht is, anyways..

    Ik heb al een soort van introductie picture gemaakt: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=111s2km&s=8#.U-uEdvl_vYQ

    Dat is mijn introductie picture, nu mijn prestatie pictures *het zijn er maar 2 hoor!*

    Picture 1: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2u3xyc6&s=8#.U-uEEvl_vYQ Deel 1 van de 2 ;P

    Picture 2: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=21an793&s=8#.U-uES_l_vYQ Da's dan deel 2 :')

    Oh, voor de volgorde, het is van links naar rechts: Gamenaam *afgekort meestal*, procentuele progressie, Karakter en of shottype, wat ik nog kan of wil behalen en last but not least links naar filmpjes ervan! bedenk je wel dat het niet altijd up to date is omdat niet altijd de hoogste prestaties ervan geüpload zijn!

    Ook wil ik mededelen dat ik erg vaak *niet altijd, wel bijna altijd dus* met max resources begin, :V maar da's opzich niet zo erg, dat mag je namelijk helemaal zelf beslissen!

    Natuurlijk is het gewoon het beste om mijn kanaal link hier neer te zetten: https://www.youtube.com/channel/UCyv5jPAp-rjUGNSuerKMWRg/feed

    Ik hoop hier nog veel prestaties te kunnen posten! :)



    ^M'n No Focus TD Hard 1cc, ik deed er maar 1 poging over, al dacht ik er niet zo zeer aan.. Hoeveel pogingen er nodig zouden zijn I mean :V
    Pazzy
    Pazzy
    Verdwaalde ⑨


    Speciale vermogens : Heeft een natuurlijke camouflage

    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Pazzy do aug 14, 2014 10:34 pm

    Vandaag heb ik eindelijk Mountain of Faith op 90FPS Lunatic ge1ccd! Dit heeft mij de laatste 5 dagen zeker wel meer dan 100 pogingen gekost. Met 90FPS wordt bedoeld dat het spel 50% sneller draait, ik heb het dus op 150% van zijn originele snelheid gedaan.


    Nu ga ik mij een tijdje concentreren op niet-Touhou spellen. Ik heb de laatste maand EoSD, IN, PoFV en MoF op 90FPS achter elkaar ge 1ccd. Op een later tijdstip ga ik verder met Subterranean Animism!
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf za aug 16, 2014 10:47 pm

    16-8-2014 NEVER FORGET, Lunatic DDC 1cc behaald! ik post 'm later, ik had zelfs nog 2/1 over!

    Echt tranen van geluk hier :')
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Reym di aug 19, 2014 8:56 pm

    Ik ben niet zo pro in Touhou, en ik heb het een tijd lang niet gespeeld door drukte van examens enzo. Nu probeer ik om een Ten Desires normal 1cc te halen. Ik derp veel als ik moe ben, dus ik ging drie keer dood op stage 4 doordat ik half in slaap viel.

    Uiteindelijk kon ik Miko verslaan (met behulp van een continue, dat wel). Maar als ik minder derp moet ik een 1cc kunnen halen. Ik heb haar spellcards ook vaak geoefend met spell practice, maar haar nonspells en Disco Ball of Doom blijven rottig, en dat deel waar ze al die mesjes naar je gooit.
    Dus dit is weer een stapje dichterbij op weg naar een normal 1cc.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn di aug 19, 2014 11:08 pm

    Zo, nu heb ik ook met Reimu-A alle DDC spells gecaptured! (Met Sakuya-A had ik al eerder 120/120.) Ik ben eindelijk langs die erg moeilijke laatste spell van Yatsuhashi. Met Sakuya-A had ik die in één keer, maar dat karakter is ook veel beter in dit geval. Met Reimu was het de moeilijkste spell in de game, in elk geval voor mij! XD

    Hier de capture:


    En @ Reym: ga zo door! Vergeet trouwens niet dat je, zo nodig, mij om hulp kunt vragen! :P Ik kan je altijd tips geven. Het helpt misschien ook als je mijn TD 1cc kijkt! :)
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf wo aug 20, 2014 1:52 pm

    Whoo! het is misschien geen Lunatic DDC 1cc *nog want die moet ik nog uploaden :V*

    Maaaaarrr Wel DDC Related!

    Het is mij namelijk gelukt om Fang Sign "Canine Teeth Under the Moon" op lunatic te no focus time-outen!

    Deze spellcard staat er om bekend om al hartstikke lastig te zijn als je het normaal wilt capturen, het is ook (vind ik) een belachelijke stage 3 midboss spellcard die al harder is dan haar eerste en tweede spellcard! Maar het is wel een hele leuke spellcard :)

    Gedaan met Sakuya-B

    Het was hartstikke leuk maar tegelijkertijd ook hartstikke lastig!

    Ik dacht dat het time-outen met focus te makkelijk zou zijn.. Want dan kan ik beter dodgen enzo, blijkbaar is dat dus niet nodig :D

    @Reym, als je hulp met TD nodig hebt, ik kan je ermee helpen :P TD is een van m'n erg goede games, zoals je al kon zien is No Focused hard mij al gelukt, dus kan ik je ook zo met normal helpen, de truc voor de disco-bal der evil knives is.. een gap vinden, kijken of je via die gap een klein beetje omhoog kan, of naar links en rechts, neem echter de meest logische directie, als je twijfelt niet doen, je kunt het zelfs beter bomben als je twijfelt, het allerbeste zou zijn om je de tip om het te practicen te geven, maar je kan ook altijd vragen om m'n normal 1cc rep :P ik help je er graag mee! En zo te zien heb je al een mooie voordering :')
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn do aug 21, 2014 4:23 pm

    Ik had al eerder alle 222 spells gecaptured in IN met het Border Team, maar nu heb ik dat ook met de Scarlet en Ghost Teams gedaan! Met 3 teams 222/222! :D

    SCREENSHOTS:

    Ik ben nu bezig met het omhoog helpen van het Magic Team. Marisa en Alice zitten nu op 147/222, dus ze moeten nog een hoop captures halen XD


    Laatst aangepast door Maribel Hearn op do aug 21, 2014 9:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Magic Team van 124/222 naar 147/222)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Reym za aug 23, 2014 8:37 pm

    WHOOP RAAD EENS

    Ik heb een Ten Desires normal 1cc gehaald met Reimu.
    Dit keer geen derps. Ik ben wel een keer doodgegaan bij Futo omdat mijn bommen op waren.
    Toen ik begon tegen Miko had ik 5 levens.

    Ik had 2 hartjes en 2 bommetjes over op het eind. Ik derpte nog een keer bij de gele lichtbollenkaart.
    Wonder boven wonder overleefde ik de messenregen en het disco wheel of doom. Ik had geluk.

    Het waren bijna 3 hartjes geweest, maar toen Miko ontplofte, vloog er net nog een kogel in mijn hitbox. De extra stage is nu unlocked, maar ik denk niet dat ik die aankan ;P
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf za aug 23, 2014 8:51 pm

    Reym schreef:WHOOP RAAD EENS

    Ik heb een Ten Desires normal 1cc gehaald met Reimu.
    Dit keer geen derps. Ik ben wel een keer doodgegaan bij Futo omdat mijn bommen op waren.
    Toen ik begon tegen Miko had ik 5 levens.

    Ik had 2 hartjes en 2 bommetjes over op het eind. Ik derpte nog een keer bij de gele lichtbollenkaart.
    Wonder boven wonder overleefde ik de messenregen en het disco wheel of doom. Ik had geluk.

    Het waren bijna 3 hartjes geweest, maar toen Miko ontplofte, vloog er net nog een kogel in mijn hitbox. De extra stage is nu unlocked, maar ik denk niet dat ik die aankan ;P

    Oh wauw! Congrats Reym! c:

    De Extra stage is even oefenen ;p

    Maar het is te leren :D

    Hoe dan ook, 23-8-2014 NEVER FORGET, Miko got #rekt ;P
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Maribel Hearn za aug 23, 2014 9:00 pm

    Goed zo Reym! :P Grats! Ik zou best je replay willen hebben :)

    Nu de andere Normal modes die je nog moet! XD Die kun jij volgens mij ook :P

    Trouwens, nu ik hier toch post, ik zit nu op 188/222 met het Magic Team in IN Spell Practice. Het gaat lekker :)
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Zigzagwolf zo aug 24, 2014 5:39 pm

    Eindelijk, Eindelijk heb ik 'm dan geupload, zelfs zo laat is het nog eerder dan alle andere dingen :V

    anyways dat daar is m'n Lunatic DDC 1cc, waar ik ietsjes eerder over poste :P

    Ik wil nog wat lunatic 1cc's posten dus post ik het maar in een spoilertag ;P

    een paar van de lunatic 1cc's die ik nog moet posten :V:
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Reym zo aug 24, 2014 9:48 pm

    Ik had bijna een TH14 normal 1cc met Reimu A. BIJNA ARGGH.

    Stage 1 t/m3 heb ik gedaan zonder dood te gaan.
    Stage 4 ging ook goed, maar bij Benben's spellcard met de Ghostly Musical Score (?) ging ik twee keer derpdood, omdat ik half in slaap lag. (Ik ben niet zo goed in 's avonds touhou spelen.)

    Stage 5 ging ook wel goed, totdat ik bij Seija aankwam. Bij de onderstebovenkaart ging ik een keer dood, maar normaal doe ik die wel goed >:O. Bij Seija's laatste kaart derpte ik ook meer dan normaal.

    Ik begon stage 6 met 3 levens, onderweg kreeg ik nog een leven, maar midboss Seija heeft die opgegeten. Ik vind stage 6 op TH14 insane hard door al die snelle kogels.

    Sukuna ging ook wel aardig.
    Bij het begin van Sukuna had ik 3 levens. Ik ging nog een paar keer dood daar. Aan het begin van Sukuna's laatste spellcard (dat ze klonen van zichzelf maakt) had ik 0 levens en 0 bommen over.

    En toen ging ik dood ;-; en moest ik een continue gebruiken ;-;.
    Na het gebruik van de continue ging ik nog een keer dood, maar toen was Sukuna ook dood gelukkig >:D.

    Conclusie: stage 1 t/m 3 zijn goed. Niet derpen bij Benben!
    Benben's laatste en Seija's laatste spellcard nog een keer goed oefenen.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Deviljho zo aug 24, 2014 10:08 pm

    Reym, ik zou als ik jou was meer bomben als je 1cc runs probeert. Met 3 levens zou je als het goed is al heel de final boss plat kunnen bombarderen. (Afgeraden om het echt te spammen, anders word je ook weer niet beter. En ik zou ook nooit bommen gebruiken in practice mode, voor dezelfde reden.)

    Heb je misschien een replay opgeslagen zodat er feedback op gegeven kan worden?


    Gesponsorde inhoud


    Het algemene prestatie-topic Empty Re: Het algemene prestatie-topic

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 7:26 pm