Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Shiro
Lyari
Faolinn
Nekotaku
Deviljho
Darkenrha
Princess Sylvysprit
Pshycho Maniac
TH-chen
The Judge
14 plaatsers

    (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Faolinn vr aug 29, 2014 12:43 pm

    Olga en ik gaan vanavond naar Kamelot en jullie zijn allemaal op Abunai, het is dus aan te raden alvast te stemmen mensen! Al is het maar voorlopig! 

    Ik wil zeggen dat, hoe cliché het ook klinkt, ik het gewoon met Olga eens ben. Mijn eigen redenatie is echter ietwat anders: Remilia's verklaringspost komt inderdaad erg convenient, maar ook erg gespeeld over. En het voelt alsof ze uitermate haar best doet om ieder detail te verklaren, zoals met dat iPhone/Samsung gebeuren en dat 'seconden voor de reminder van Sophie!'. Het is een toneelstukje wat ze opvoert. En dat zou enkel nodig zijn als je niet de waarheid spreekt.

    Ik stem daarom ook op Remilia~
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Remilia~ vr aug 29, 2014 3:07 pm

    Olly schreef:
    Wie ik echter het "gelijkst" of meest verdacht vind deze dag is Remilia~, die mij dan weer lichtelijk vertrouwd, en ik ga dan ook de eerste stem van vandaag maar uitbrengen.
    Remilia~

    Ik begrijp best goed dat Remilia's persoonlijke schema haar niet altijd toestaat om actief te zijn en dat reken ik haar dan ook niet aan. Echter de mate van inhoud en inzet die haar posts uitstralen stelt me dan wel weer tegen. Remilia is hier een van de meest gepassioneerde spelers én spelleiders, die zich al vaak het hoofd heeft gebroken over inactiviteit. Daarom had ik van haar meer inbreng verwacht. Het lijkt allemaal wel erg goed voor haar uit te komen als ze het druk heeft. Verder heeft Remilia~ vlak voor de deadline pas gesmst. Ik vraag me af waarom ze de moeite niet had genomen het topic te lezen daarvoor? Eén keer de deadline missen is geen probleem, maar een stem op een burger, met als gevolg dat deze er uit zou vliegen, zou wel een probleem zijn. Dit gebrek aan inzet doet me vermoeden dat het haar niet uitmaakte als Pschycho eruit vloog, of dat ze duidelijk niet op de andere verdachte, die uiteindelijk door iedereen (behalve Geert, Gemu wilde zn stem nog veranderen) verdachter gevonden werd.
    Ik had meer verwacht van Remilia, dus nu is ze voor mij meer verdacht.
    Ja klopt, Ik heb nog niet veel gepost en veel gezegd. Maar het is pas de tweede dag, er is nog niet veel gebeurd, er is nog weinig aanleiding. Hoe dan ook probeer ik een steentje bij te dragen. “Inactiviteit” dit is een argument waar ik me niet goed tegen kan verdedigen. Ik kan jullie alleen op het hart drukken, dat vooral deze laatste 2 weken van augustus,  2 drukke weken voor mij zijn. Vanaf september verwacht ik weer wat rust en regelmaat in mijn schema te hebben. Ik heb ook deze week nog elke dag wat te doen en ik ben bijna elke dag weg van huis . Van werk, tot feestjes, tot verzorging van mijn familie en tot rechtszaken. Ook dit gehele weekend en avond ben ik weg, vandaar dat ik nu mijn stem ga uitbrengen.  
    Olly schreef:
    Ik vraag me af waarom ze de moeite niet had genomen het topic te lezen daarvoor?
    Ik heb in mijn vorige post duidelijk geprobeerd te maken waarom ik het topic daarvoor niet heb kunnen lezen. Ik heb die vrijdag van 1 tot 8 - 20:30 gewerkt. Ik heb geslapen, ben opgestaan, gedoucht en vertrokken.  De batterij van mijn telefoon was al niet volledig opgeladen toen ik vertrok en raakte op vlak nadat ik klaar was met werk. De laatste keer dat ik toen het topic bekeek was donderdag. De dagen daarvoor heb ik wel elke dag het topic kunnen bekijken.  Ik had ook wel de laptop van Ranivus kunnen pakken en kunnen kijken of er nog wat was gebeurd , maar sorry, op een feestje, no way dat ik dat doe. Als mijn telefoon was opgeladen, had ik wel even via mijn telefoon gekeken en de posts doorgelezen echter kwam ik veel te laat aan een oplader. En er wordt dan nu wel gezegd dat het mij niet zou uitmaken of Psycho eruit vloog of niet, maar jullie waren degene die gingen stemmen op een persoon omdat ie het minst sprak.  Ja, Eevee joinde véél te laat, maar hij is alsnog teruggekomen. Inactief zijn zegt namelijk niks over de rol van een ander ( in de meeste gevallen dan, in dit geval niet)  Maar jullie wisten zelf  óók niet beter en meh inactieveling eruit. En hoera, we hadden het geluk dat Eevee dan wel een wolf was.  Zelfs al had ik gezien dat iedereen massaal op Eevee gestemd had, dan had ik mijn stem waarschijnlijk alsnog op Pyscho laten rusten. Een bepaald goede reden om Eevee eruit te gooien hadden jullie ook niet vind ik.  En zie dit nou niet als dat ik niet op "medewolf  eevee" gestemd had of hem nu in bescherming neem, want dan ga ik gillen.  


    Faolinn schreef:
    Remilia's verklaringspost komt inderdaad erg convenient, maar ook erg gespeeld over. En het voelt alsof ze uitermate haar best doet om ieder detail te verklaren, zoals met dat iPhone/Samsung gebeuren en dat 'seconden voor de reminder van Sophie!'. Het is een toneelstukje wat ze opvoert. En dat zou enkel nodig zijn als je niet de waarheid spreekt.
    Kijk naar het bovenstaande wat ik schrijf. Blijkbaar is het nodig om zo gedetailleerd te schrijven. Ik wil juist zo veel mogelijk informeren en alles dekken, zowel wolf zijnde als burger zijnde. Als het moet praat ik altijd gedetailleerd en ik zal het blijven doen ook, dus wen er maar aan lalala~ Maar als je dat als argument ziet om mij te verdenken, go ahead.


    Mijn stem blijft overigens gewoon op Psycho staan.  Mocht Psycho een wolf zijn, dan is Reym dat naar mijn gevoel ook. Zo nu maak ik lekker vrienden. Psycho speelt een beetje in de schaduw naar mijn mening. Zegt af en toe wel iets om niet verdacht te lijken, maar ik hoor heel weinig over wat hij zelf denkt en vindt.  Niet veel zeggende posts, good for him, want je kan in ieder geval niet zeggen dat  hij inactief is. En nog steeds hou ik vast aan mijn eerste argument, met zijn getalletjes getrek gedoe.

    Als ik eruit wordt gestemd, zie ik dat waarschijnlijk maandag ochtend  pas.  Dus het is beter voor Sophie om niet te wachten en gelijk mijn rol bekend te maken.  Inactief of niet, ik wil wel dat jullie weten dat ik mijn best heb gedaan.  

    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Lyari vr aug 29, 2014 7:32 pm

    Well, ik krijg zo het gevoel dat het niet zo heel actief gaat zijn vanavond. Iedereen zal wel naar Abunai zijn... (behalve ik maar ik heb een ander feestie :D)

    De argumenten tegen Remillia~ snap ik wel, maar ik ben het er nog niet compleet mee eens. Haar posts komen niet 'gemaakt' op mij over. Nelli probeert toch altijd wel een beetje gedetailleerd uit te leggen wat ze doet in weerwolven? Als ik nu mee zou gaan op Remillia zou dat ontzettend bandwagonnen zijn van mijn kant en zou ik volkomen op het gevoel van Olly afgaan. Dat zit me niet zo lekker omdat ik nog helemaal niet weet of Olly zelf wel te vertrouwen is.

    Ik ga door op mijn eigen gevoel en stem op Nekotako. Zijn posts zijn degene die gemaakt op mij over komen en ik denk dat hij wat te verbergen heeft. Dit is puur en alleen een gevoel... Maar ik volg liever mijn eigen gevoel dan Olly's :p

    Als er vanavond dan toch nog wel iets gebeurd hoop ik dat ik dat nog even kan bijlezen en mijn stem kan veranderen.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Deviljho vr aug 29, 2014 10:37 pm

    Ik stem ook maar op Nekotaku.

    Reden hiervoor is die connecties met Gemu die ik eerder had verteld. En qua "acteren" weet ik nou niet zeker of Nekotaku of Remillia dat doet, en vind dat op het moment dus moeilijk te beoordelen. De enige verdenking op een wolf die ik heb is dus Nekotaku met zijn connectie met Gemu.

    En als het fout is, dan ben ik echt outplayed door de wolven.

    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Pshycho Maniac vr aug 29, 2014 11:03 pm

    Oke, ik dacht dus dat ik gister gepost had met een stem.
    Wat niet gebeurd is.
    Waarschijnlijk het tabblad weggeklikt voordat het gepost was.

    Mijn stem is op Remilia.
    Ik ben het eens met Fao en Olly.
    Zoals Fao al zegt: De verklaringspost van Remilia lijkt me gespeeld.

    Het is meer een gevoel dan echt bewijs, maar dat is beter dan niks.
    Neko lijkt me gewoon nog niet verdacht genoeg om op te stemmen.

    Remilia~ schreef:

    Mijn stem blijft overigens gewoon op Psycho staan.  Mocht Psycho een wolf zijn, dan is Reym dat naar mijn gevoel ook. Zo nu maak ik lekker vrienden. Psycho speelt een beetje in de schaduw naar mijn mening. Zegt af en toe wel iets om niet verdacht te lijken, maar ik hoor heel weinig over wat hij zelf denkt en vindt.  Niet veel zeggende posts, good for him, want je kan in ieder geval niet zeggen dat  hij inactief is. En nog steeds hou ik vast aan mijn eerste argument, met zijn getalletjes getrek gedoe.



    Remilia heeft wel gelijk dat mijn posts niet echt veel zeggen, maar ik vind het fijn om tenminste 2 keer per "dag" te posten.
    Ook al zeggen ze niet veel. En ik zeg meestal niet echt wat ik vind en denk.
    En dat met die getallen heb ik al uitgelegd. Het was een domme beslissing maar op dat moment leek ie me wel goed.

    EDIT: Wacht, wat hebben ik en Reym gemeen, dan?


    Laatst aangepast door Pshycho Maniac op vr aug 29, 2014 11:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Ik zag iets over Reym opeens)
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Nekotaku vr aug 29, 2014 11:40 pm

    Ik zit op Abunai, heb dit snel moeten bijlezen en heb niet zo heel veel tijd om me nu met dit spel bezig te houden. Aangezien het er slecht begint uit te zien voor me ga ik het simpel houden.

    Shiro schreef:Het is ook duidelijk dat Neko Pshycho verdachter vond dan eevee, omdat hij op hem gestemd heeft. Dit is ook terug te vinden in de lijst met cijfertjes, en de tekst na de link.
    Ik vond Pshycho het verdachts omwille van m'n analyse en omdat ik niks anders had om op verder te gaan. Het was niet meer dan een iets of wat onderzochte gok. Eevee was op geen enkele manier specifiek verdacht; vergeet niet dat we hem eruit stemden omdat hij inactief was geweest, meer niet. De reden dat ik niet meestemde was omdat iedereen weer aan het bandwagonnen was en mocht hij onschuldig zijn gebleken, dan maakt het dat moeilijker om te zien wie wat probeerde te forceren.

    Olly schreef:Dit komt een beetje over alsof Neko zich wel erg graag kwetsbaar op wil stellen zodat ik hem niet meer aan hoef te vallen. Verder wordt ik in één adem genoemd met Deviljho en Faolinn als late band-wagonners, terwijl ik duidelijk heb beargumenteerd dat ik mijn stem op Pschycho niet meer kon verantwoorden, wat mij toch apart stelt van die twee. Deze argumentatie had Neko ook al opgemerkt in zijn post, maar hij liet hier dus weer een steek vallen.
    Dat ik me kwetsbaar opstelde was met opzet. Ik wilde zien wie de bait zou pakken. Daarom heb ik ook niet alles uitgespit en wat zaken open gelaten om te zien we me daarop zou afrekenen.

    En waarom doe ik dat? Omdat jezelf als aas opstellen de enige tactiek is die je echt hebt als burger. Ik heb geen speciale rol.
    Ik weet niet echt op wie ik moet stemmen. Ik blijf erbij dat de laatstemmers op eevee verdacht zijn door dat feit. En dat zijn Deviljho, Olly en Faolinn. Ik zie Olly en Faolinn allebei achter Remilia~ aangaan, wat ik idioot vind (welke goede reden is er nu om op haar te stemmen?), Olly alvast mij opzetten als goed target en Deviljho achter mij aangaan. Shiro ook, en ik vertrouw haar niet, maar mogelijk is het gewoon haar analyse van de zaken. Ik blijf daders zien in het late stemmers trio Olly/Faolinn/Deviljho.
    Dus mocht ik eruit gaan, dan weten jullie wat mijn ideeën waren, voor wat ze waard zijn. Mijn stem gaat nu naar Olly. Het zou net zo goed Fao of Devil kunnen zijn, maar Olly is iets te veel subtiel dingen aan het sturen voor mijn comfort.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Shiro vr aug 29, 2014 11:56 pm

    Nekotaku schreef:Eevee was op geen enkele manier specifiek verdacht; vergeet niet dat we hem eruit stemden omdat hij inactief was geweest, meer niet.
    Maar dat is dus mijn hele punt, waarom ging eevee een slachtofferrol opzetten en doen alsof je het op hem gemunt had, terwijl dat duidelijk niet het geval was? Je stemde niet eens op hem, en toch reageerde hij alsof je hem ineens heel verdacht aan het maken was.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Lyari za aug 30, 2014 12:05 am

    Ohhh Gosh! Zeg alsjeblieft dat ik verkeerd geteld heb en dat het niet 3-3 is waardoor we twee spelers kwijt zijn O:::::

    Ik ben maar 5 minuten te laat mag ik mijn stem nog veranderen naar Remillia? Pleaaaaaaaaaase?
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Pshycho Maniac za aug 30, 2014 12:20 am

    ...Wacht, zijn we nou ook allemaal vergeten te stemmen op een Burgemeester/Hulp Jury?



    The Judge schreef:

    Het kiezen van een burgemeester (hulp jury) kan vanaf de tweede speldag. Stemmen op een burgemeester is net als het dagelijkse stemmen verplicht. Op vrijdag 00:00 treedt de persoon met de meeste stemmen voor hulp jury. Een stem van de hulp jury telt voor 1,5 stemmen. De burgemeester kan niet uit zijn functie worden ontheven, maar als hij sterft kan er opnieuw gestemd worden.


    The Judge schreef:
    Als je twee keer een stemming mist (dagelijks lynchen of burgermeester) dan lig je uit het spel, én mag je de volgende ronde niet meedoen. Ik verwacht enige inzet van je als je besluit mee te spelen.


    Laatst aangepast door Pshycho Maniac op za aug 30, 2014 12:23 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Judge Quotes toegevoegd.)
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Deviljho za aug 30, 2014 12:41 am

    Is dat niet pas vanaf dag 3?

    EDIT: Nevermind. In de regels staat dag 2, derp. Dat zijn we allemaal vergeten dus.
    The Judge
    The Judge
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 72
    Speciale vermogens : Applying the law

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van The Judge ma sep 01, 2014 9:52 pm

    [META]
    Spoiler:

    [DE RECHTZAAL]
    Goedemorgen, burgers van Hakugyokuro!

    "Ik hoop dat iedereen een beetje uitgeslapen is. De rechtzaak opent vandaag pas weer laat, na een wild weekend. Het doet mij deugd zoveel mensen in de rechtzaal te zien terwijl er notabene een jubileumfeest gaande is!" Zo kniktte de rechter tevreden. Reym ploftte naast Lyari en Remilia neer. "Goedemorgen iedereen!" Ook Faolinn en Shiro kwamen binnen gelopen. "WOW, is iedereen er?" riep Gemu. Psycho, die verderop zat schrok wakker. "Iedereen is er!" bevestigde Olly blij. Nekotaku keek argwanend. "I dunno man, I've seen some shit...". "Iedereen is er, wat kan er nu nou nog gebeuren?" stelde Deviljho. Precies op dat moment kloptte de raadsheer met zijn hamer en vroeg om stilte in de rechtzaal. Hij keek enigsinds betrapt richting Deviljho, en de spelers kregen een zeer ongemakkelijk gevoel. De raadsheer schraaptte zijn keel. "Ahem. Welkom in de rechtzaal eenieder. Helaas moet ik jullie medendelen dat deze nacht niet erg soepel is verlopen. Ik wil Reym graag vragen om naar voren te komen." Alle ogen in de rechtzaal richtten zich op Reym. Langzaam stond ze op en liep ze naar voren. "Edelachtbare... ?". "Afgelopen nacht is er spontaan bewijs aangeleverd. De vingerafdrukken waren de jouwe, hoewel ze er ietwat vreemd uit zagen. Daarom verklaart de jury je... schuldig!". De zaal begon te roezemoezen. "Wat? Schuldig? IK?" Reym verhof haar stem. Ondertussen kwamen er mannen van de security op haar af. "Nee, wacht, dit is een misverstand! WAAAAAAAACHT!". En zo werd Reym afgevoerd. Er viel een stilte. De deelnemers keken elkaar zenuwachtig aan. Was dit rechtvaardig geweest? Was de jury corrupt? Opnieuw schraaptte de Raadsheer zijn keel. "Goed, om verder te gaan met de rechtzaak. Afgelopen nacht is er nog veel meer gebeurd. Onze detectives hebben namelijk een anonieme hint gekregen. De jury wilt daarom ook Faolinn naar voren roepen". Opnieuw geroezemoes. Olly wierp een bezorgte blik naar Faolinn, die ook naar voren liep. Zelfs Remilia was zo bezorgd dat ze geen opmerking naar Faolinn riep, maar stilletjes af wachtte wat er zou gaan gebeuren. "Wegens DNA overeenkomsten op recentelijk gevonden moordwapens verklaart de jury Faolinn... schuldig!". Faolinn kon amper wat zeggen of hij werd al afgevoerd, dit maal stond de security al paraat. Uit het publiek klonken een hoop wanhopige kreten.

    [3 UUR LATER]
    De rechtzaak had pauze en de Raadsheer had zich afgezonderd in een klein kamertje. Hij had inmiddels al een aantal burgers ten onrechte schuldig verklaard, en had een kleine paniekaanval na het opnieuw schuldig verklaren van twee burgers. Het duurde gelukkig niet lang voordat hij hun ware identiteit te weten zou komen, maar toch was hij zenuwachtig. Wat als hij er naast zat? Hij was immers in zijn eentje verantwoordelijk... Ineens kwam hij op een idee. Wat nou als hij die verantwoordelijkheid zou delen? Ja, dat was het! Hij haastte zich naar zijn dramatisch ouderwetse typmachine. "VACATURE: BURGERMEESTER. Mede verantwoordelijk voor beslissingen in de rechtzaak. Heeft bij een verdeelde mening in het publiek (gelijk aantal stemmen) de overhand. Graag melden bij de jury. Persoon met meeste publieksstemmen voor zich krijgt de vacature.". Zo, dat was mooi! Om het nog sneller te laten gaan besloot hij misbruik te maken van zijn macht, en verplichtte hij iedereen om binnen de komende week te stemmen voor de burgermeester, naast het stemmen voor een schuldige.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Faolinn ma sep 01, 2014 10:09 pm

    WAUW dat is onduidelijk! Een zin die opsomt aan het einde wat er is gebeurt is doorgaan wel aanwezig, zou Skip die voortaan ook weer willen tonen? Laat ik er maar vanuit gaan dat ik niet daadwerkelijk de laan uit ben gestuurd. Ik ga ook niet langer wachten op een PM terug van de spelleidster en het gewoon vertellen:
    Ik ben vannacht toegezongen door de griffier: 

    "De zon schijnt door de gordijnen. Het is laat in de morgen, bijna twaalf uur. Na een aantal wilde feesten slapen de meeste deelnemers van de rechtzaak extra lang uit, de rechtzaak begint vandaag iets later. Echter slaapt niet iedereen zolang uit... Je hoort ineens een zachte stem naast je raam. 

    "Ik weet meer dan iedereen, maar eigenlijk ook niet.
    Was het nou Nekotaku of Olly die je 's nachts als dader ziet?
    Misschien was het wel Shiro of Reym, ik ben het vergeten...
    Als het Remilia was geweest, zou je dan zeggen "Ik had het kunnen weten"?

    Wanneer je het gordijn open trekt zie je niets bijzonders... Was het een droom?
    Ach, in ieder geval ben je nu wakker."


    Ik ga het niet lang maken, want ik ben moe, heb alcohol in mijn lijf en wil eigenlijk wel slapen. Neko, je kan flink op je neus kijken, ik zit namelijk NIET in de buurt van de wolven. Sterker nog, JIJ steigt meer en meer in mijn verdachtenlijst.


    Olga vertrouw ik zo onderhand voor bijna de volle 100%, simpelweg omdat we de afgelopen weken hebben samengewoond en ik geen enkele reden heb gevonden om haar te verdenken. Voor jullie zal dat anders zijn, maar niets is puurder dan face-to-face gedrag af kunnen lezen. Trust me on this one.


    Ook Shiro zou ik zeker niet hoog in het verdenkingslijstje plaatsen, en ook Remilia heeft na haar post een aardige duikvlucht gemaakt in de lijst.


    Voor mij zal het deze week hoogstwaarschijnlijk tussen Neko en Reym gaan.


    Discuss~


    Welterusten
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 01, 2014 10:14 pm

    Ik ben in de war.
    Uit het verhaal maak ik op dat Reym en Fao dood zijn, maar in de [spoiler] tags zegt de Judge dat Reym de volgende keer eruit ligt als ie niet stemt.
    Onduidelijk wat er nou is gebeurd.

    Ik ben het eens met Fao over dat er tenminste een zin aan het einde moet die zegt wat er nou eigenlijk is.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Remilia~ ma sep 01, 2014 10:33 pm

    Oké dit is allemaal echt heel vaag. Zijn Reym en Faolinn dood?
    Nu begint mijn spelleider bloed overigens ook te stromen en wil ik wel even zeggen dat ik het niet net vind van Faolinn om niet te wachten op verklaring van Sophie. Niet cool.  

    Wat ik trouwens ook verwarrend vind is dat er 5 namen in het liedje worden opgenoemd maar in de regels staat er 6?

    Edit:

    Ik ben vergeten te zeggen dat de afgelopen twee nachten, toen er geen mensen zijn vermoord, dat niet alleen goed nieuws hoeft te betekenen. Het kan ook betekenen dat de wolven de medeplichtige hebben gevonden. En als ik het dan goed begrijp, overleeft de medeplichtige de nacht dan wel gewoon.


    Laatst aangepast door Remilia~ op ma sep 01, 2014 11:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    The Judge
    The Judge
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 72
    Speciale vermogens : Applying the law

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van The Judge ma sep 01, 2014 10:49 pm

    Faolinn schreef:WAUW dat is onduidelijk! Een zin die opsomt aan het einde wat er is gebeurt is doorgaan wel aanwezig, zou Skip die voortaan ook weer willen tonen?

    Heb je het verhaal wel goed gelezen?
    Je bent schuldig verklaard en afgevoerd. In de OP staat duidelijk dat schuldig verklaren betekent dat je opgehangen wordt.

    Dat mensen het verhaal niet duidelijk lezen is júist de reden waarom ik het dus niet in een zinnetje zet. Ik doe moeite om een verhaal te schrijven dus dan verwacht ik ook dat de spelers de moeite doen om het verhaal te lezen. Als je het verhaal leest dan ben je naar mijn mening goed genoeg geïnformeerd om een conclusie te trekken over wie er dood is en wie niet.

    Maar goed, voor deze keer spel ik het dan uit: Faolinn en Reym zijn dood. Jullie mogen je rol bekend maken. Verdere communicatie over of iets onduidelijk was of niet kunnen alle spelers via een, PM, skype of in het meta-topic doen, ik wil hier on-topic blijven.

    Pshycho Maniac schreef:Ik ben in de war.
    Uit het verhaal maak ik op dat Reym en Fao dood zijn, maar in de [spoiler] tags zegt de Judge dat Reym de volgende keer eruit ligt als ie niet stemt.
    Onduidelijk wat er nou is gebeurd.

    Dit vind ik dan echter een sterker punt. De enige redenen waarom de waarschuwing voor Reym er staat is omdat ik niet bij voorbaat wilde spoileren dat ze dood ging. Achteraf gezien had ik deze score misschien beter onderaan mijn post kunnen bijhouden.

    Remilia~ schreef:
    Wat ik trouwens ook verwarrend vind is dat er 5 namen in het liedje worden opgenoemd maar in de regels staat er 6?
    Bij de rol staat "Naarmate het spel verloopt zal het soort lied iets veranderen.". Dit is het geval omdat het aantal namen afhangt van het aantal levende spelers. Anders zou de rol op een gegeven moment zinloos worden.

    Gesponsorde inhoud


     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 9 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 12:11 am