Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Shiro
Lyari
Faolinn
Nekotaku
Deviljho
Darkenrha
Princess Sylvysprit
Pshycho Maniac
TH-chen
The Judge
14 plaatsers

    (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 01, 2014 11:08 pm

    Bedankt voor de opheldering, Judge!

    Man, Fao en Reym dood.
    Dat verrast me echt.
    Ik ben dan wel nieuwsgierig naar de rollen die ze hadden.

    En ook hoe ze dood zijn gegaan, want ik dacht echt dat Remilia of Neko (Of beide) eruit zouden gaan door de stemmen.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Remilia~ ma sep 01, 2014 11:18 pm

    Pshycho Maniac schreef:
    En ook hoe ze dood zijn gegaan, want ik dacht echt dat Remilia of Neko (Of beide) eruit zouden gaan door de stemmen.

    Hehehe, ik had nog wel enigszins hoop in dat we het gewoon beiden zouden overleven.
    Het is in ieder geval wel duidelijk dat Faolinn en Reym niet in het koppel zaten. Ik vermoed dat dit het werk van de heks of jager is geweest.
    Reym heeft Faolinn waarschijnlijk neergeknald of de heks heeft besloten haar drankje te gebruiken. Dit is wel echt een tegenslag na die 2 nachten stilte. Hopelijk zit er niet nog een koppel in het spel..?
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Shiro ma sep 01, 2014 11:20 pm

    Volgens de regels sterft er niemand bij gelijke stemmen, dus dat is al verklaard.

    Ik ben het wel eens met Remilia dat het niet echt goed was om zo veel informatie in een post te zetten terwijl al sterk geïmpliceerd was dat Fao dood was. Nu nog zien wat hun rollen waren.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 01, 2014 11:46 pm

    Remilia~ schreef:
    Pshycho Maniac schreef:
    En ook hoe ze dood zijn gegaan, want ik dacht echt dat Remilia of Neko (Of beide) eruit zouden gaan door de stemmen.

    Hehehe, ik had nog wel enigszins hoop in dat we het gewoon beiden zouden overleven.  
    Het is in ieder geval wel duidelijk dat Faolinn en Reym niet in het koppel zaten. Ik vermoed dat dit het werk van de heks of jager is geweest.
    Reym heeft Faolinn waarschijnlijk neergeknald of de heks heeft besloten haar drankje te gebruiken. Dit is wel echt een tegenslag na die 2 nachten stilte. Hopelijk zit er niet nog een koppel in het spel..?
    Het kan ook zijn dat Fao de Jager was, maar ja.
    We horen morgen waarschijnlijk pas wat de rollen waren.
    Het is al bijna middernacht, en we hebben nog niks van Reym gehoord en Fao is aan het slapen.

    Shiro schreef:Volgens de regels sterft er niemand bij gelijke stemmen, dus dat is al verklaard.


    Oh.
    Now I know.


    We moeten trouwens niet vergeten om op een burgemeester te stemmen deze "dag".
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Remilia~ di sep 02, 2014 12:42 am

    Pshycho Maniac schreef:
    Het kan ook zijn dat Fao de Jager was, maar ja.

    Nee, anders had Faolinn wel zeker geweten dat 'ie was doodgegaan.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Faolinn di sep 02, 2014 9:24 am

    Bij de rol staat ook dat er EXPLICIET aangegeven wordt in het topic wanneer het lied veranderd, Skip.

    En wat betreft het verhaal goed lezen. Je zegt dat er niets afgeleid mag worden uit het verhaal, en vervolgens moeten we dingen af gaan leiden uit het verhaal? Daar kan ik echt pissig om worden hoor. Denk ik me netjes aan de regels te houden, krijg ik naar m'n kop gesmeten dat ik niet goed lees. Maar goed, dat is allemaal voor het meta-topic. Ik ben niet pissig dat ik eruit lig, ik ben gewoon pissig om zaken die ik straks wel behandel met de spelleidster.

    Dames en heren, jullie zullen helaas een trouwe onschuldige verdachte moeten missen. Ta-da~ *loopt richting de dodencel*

    EDIT: Dat stuk over de griffier had ik dan 's nachts gemeld. Alleen door abunai is het heel raar g elopen met nachten e.d. Het is dus niet zo dat ik na mijn dood nog belangrijke informatie heb lopen spillen. Dit stuk informatie hadden jullie sowieso te horen gekregen, voordat de nacht was afgelopen.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Deviljho di sep 02, 2014 11:10 am

    Remilia~ schreef:Hopelijk zit er niet nog een koppel in het spel..?

    Helaas wel. Ik ben de cupido.

    Het is best onhandig, tenzij een van de twee van het stel een wolf is. (Of beide, dat zou echt geweldig zijn.)
    Het is denk ik geen goed idee om te vertellen wie het zijn, right?

    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Gemu di sep 02, 2014 11:31 am

    Whups, ik was volkomen vergeten te stemmen door abunai, had het helemaal links laten liggen. Sorry!

    Maar dayum, daar gaat de voorsprong :c aardige inhaalslag van de wolven... Als Reym de jager was, zijn we die extra kill nu wel kwijt aan een onschuldige, of die van de heks. De eerste twee nachten waren er niemand doodgegaan, wat dus de heks zou kunnen betekenen, de beschermengel of een slet obviously.

    Remilia~ schreef:Ik ben vergeten te zeggen dat de afgelopen twee nachten, toen er geen mensen zijn vermoord, dat niet alleen goed nieuws hoeft te betekenen. Het kan ook betekenen dat de wolven de medeplichtige hebben gevonden. En als ik het dan goed begrijp, overleeft de medeplichtige de nacht dan wel gewoon.

    Of dit, en dat zouden we een nog groter probleem hebben, en was die voorsprong dus helemaal niet zo groot als we dachten.


    Voor het koppel lijkt me het geweldig als er wolven in zitten. Aan de andere kant kan het devestating zijn als het koppel uit twee burgers zou bestaan. Een makkelijkere schietschijf kun je dan niet plaatsen.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Nekotaku di sep 02, 2014 12:57 pm

    Nu we weten dat er een griffier is, kunnen we veel informatie vergaren. Er zouden namelijk reeds twee liederen moeten zijn gebracht. Tenzij de griffier iemand bezocht die niet thuis was. Zou het een plan zijn om de personen die een lied hebben gekregen te vragen dit te zeggen en het lied hier te posten, en dan de griffier te laten bevestigen dat deze die personen had gekozen? Als er iemand ontbreekt weten we gelijk dat die persoon niet thuis was en dus ofwel dader, ofwel slet.

    EDIT: Ik ga er al gelijk bij zeggen dat ik geen nachtelijke serenade heb mogen ontvangen.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Shiro di sep 02, 2014 2:59 pm

    "De griffier heeft je uitgekozen voor een lied.

    Faolinn en Remilia huppelden samen in de nacht, Nekotaku en Reym ook aanwezig.
    Devil en Lyari leken ook verdacht, wie houdt ons nu als daders bezig?" -Griffier, tweede nacht.

    Het lijkt me trouwens slimmer als de griffier zich pas openbaar maakt als iemand claimt een lied te hebben terwijl hij/zij dat niet heeft gekregen. Anders is het zo'n gemakkelijk target.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Lyari di sep 02, 2014 4:33 pm

    The Judge schreef:De Griffier (Caroler)
    De Griffier houdt bij wat er zich in een rechtzaak af speelt om hier later verslag van te doen. Onze griffier doet dat ook, maar op een iets andere wijze. Elke nacht kiest hij een persoon. Als die persoon thuis is (daders en verstekkers zijn niet thuis) dan brengt hij diegene een lied. Dat lied zal gaan over zes medespelers, waarvan een wolf. Naarmate het spel verloopt zal het soort lied iets veranderen, maar dit zal altijd aangegeven worden.

    Dit is de uitleg van de rol van de Griffier
    De twee liederen:
    2e nacht schreef:"De griffier heeft je uitgekozen voor een lied.

    Faolinn en Remilia huppelden samen in de nacht, Nekotaku en Reym ook aanwezig.
    Devil en Lyari leken ook verdacht, wie houdt ons nu als daders bezig?" -Griffier, tweede nacht.

    3e nacht schreef:"De zon schijnt door de gordijnen. Het is laat in de morgen, bijna twaalf uur. Na een aantal wilde feesten slapen de meeste deelnemers van de rechtzaak extra lang uit, de rechtzaak begint vandaag iets later. Echter slaapt niet iedereen zolang uit... Je hoort ineens een zachte stem naast je raam.

    "Ik weet meer dan iedereen, maar eigenlijk ook niet.
    Was het nou Nekotaku of Olly die je 's nachts als dader ziet?
    Misschien was het wel Shiro of Reym, ik ben het vergeten...
    Als het Remilia was geweest, zou je dan zeggen "Ik had het kunnen weten"?

    Wanneer je het gordijn open trekt zie je niets bijzonders... Was het een droom?
    Ach, in ieder geval ben je nu wakker."

    Neko, Remillia en Reym worden allemaal in beide liedjes genoemd. Als Reym nu wolf blijkt betekent dat dus dat Remilia, Neko, Devil, Olly, Shiro en ik bewezen goede burgers zijn? Dat zou wel heel fijn zijn want dan kunnen we de verdachte lijst een hééééél groot stuk inkorten. Dan houd je eigenlijk alleen Psychomaniac en Gemu over.

    Ik kijk vol verwachting naar Reyms onthulling uit!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Pshycho Maniac di sep 02, 2014 4:51 pm

    Remilia~ schreef:
    Pshycho Maniac schreef:
    Het kan ook zijn dat Fao de Jager was, maar ja.

    Nee, anders had Faolinn wel zeker geweten dat 'ie was doodgegaan.
    Now I know MORE.
    Niet aan gedacht.


    Ik krijg niks uit die liederen trouwens.
    Ik gigantisch slecht in dat soort raadsels.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Reym di sep 02, 2014 5:35 pm

    Sorry, ik heb door Abunai een hoop opruimen moeten doen thuis. Hierdoor heb ik nu pas alles kunnen doorlezen. Ik heb ook niet gestemd omdat ik zo stom was dat vrijdag te vergeten. Rondom abunai was een hoop gedoe, sorry dat ik niet gestemd heb de vorige speldag.

    Laat ik maar zeggen wat mijn rol was. Ik vond het een leuke ronde, en het thema was ook leuk. Jammer dat ik dood ben >_>. Rol: In de spoiler.

    Spoiler:
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Lyari di sep 02, 2014 7:32 pm

    Dus de heks en een burger zijn overleden... What happend?
    Heeft Reym dan ineens Fao vermoord?
    Iets anders kan ik niet verzinnen... Maar wat zou dat een rare keuze zijn van Reym.

    Either way: Reym is onschuldig. Dat betekend dat mijn strategie van net dus niet door gaat.

    We weten dat remillia of Neko of Devil of ik een wolf is (ik claim geen wolf te zijn) en we weten dat Neko of Remillia of Olly of Shiro een wolf is. (Dat nederlands klopt van geen kant, maar jullie vatten me toch?)

    Dat Neko en Remillia beide twee keer genoemd zijn maakt ze verachter. De kans dat ze wolf zijn is nu gewoon groter. Of ik dat nu verkeerd. Als je het heel makkelijk bekijkt hebben we allemaal een kans van 25% om wolf te zijn. Nelli en Neko zijn twee keer genoemd dus zouden in principe dus 2 * 25% kans maken om wolf te zijn. Simpel gedacht...
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Shiro di sep 02, 2014 8:45 pm

    Voor zover ik het begrijp denk ik dat je gelijk hebt, behalve dat ik al geen wolf kan zijn omdat ik een lied van de griffier heb gekregen. (Tenzij je wilt geloven dat ik claim een lied gekregen te hebben terwijl dat niet zo is, wat nogal zelfmoord zou zijn met de griffier nog in het spel.)

    Gesponsorde inhoud


     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 10 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 4:23 am