Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Shiro
Lyari
Faolinn
Nekotaku
Deviljho
Darkenrha
Princess Sylvysprit
Pshycho Maniac
TH-chen
The Judge
14 plaatsers

    (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    The Judge
    The Judge
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 72
    Speciale vermogens : Applying the law

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van The Judge vr jul 25, 2014 5:13 pm

    Weerwolven 23: Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! QfnuRBy

    VOORWOORD
    Spoiler:

    DE ROLLEN
    Spoiler:

    HET SPEL EN DE REGELS
    (Deze tekst is deels overgenomen van Nekotaku)

    Het spel gaat tussen twee partijen: de onschuldigen en de daders. Beide partijen hebben als doel om elkaar uit te roeien. Dit doen ze door iemand (dan wel niet illegaal) schuldig te verklaren (op te hangen/te lynchen). Wanneer iemand schuldig is verklaard ligt hij of zij uit het spel en kan hij niet meer verder communiceren met welke speler dan ook over het spel. Het spel gaat van start op aankomende vrijdag of die vrijdag erna, afhankelijk van hoe snel er deelnemers zich aanmelden. Die avond begint de eerste nacht.

    Een nacht loopt van vrijdagnacht 0:00 tot zondagnacht 0:00. Alle nachtelijke acties moeten dus binnen dit tijdskader worden uitgevoerd. Een dag in het spel begint op zondagnacht 0:00 en eindigt vrijdagnacht 0:00. Het dagelijkse stemmen moet dus voor vrijdag 00:00 gebeuren.

    Het kiezen van een burgemeester (hulp jury) kan vanaf de tweede speldag. Stemmen op een burgemeester is net als het dagelijkse stemmen verplicht. Op vrijdag 00:00 treedt de persoon met de meeste stemmen voor hulp jury. Een stem van de hulp jury telt voor 1,5 stemmen. De burgemeester kan niet uit zijn functie worden ontheven, maar als hij sterft kan er opnieuw gestemd worden.

    Alle communicatie is toegestaan. In de thread, in de chat, en daarbuiten (bijvoorbeeld op skype en in persoon). Echter is het verboden je rol prijs te geven buiten de thread. Ook hints naar je rol zijn buiten de thread verboden. Bij twijfel raadpleeg je mij (de spelleider). Als je iemand verdenkt om redenen buiten deze thread, en je wilt hier naar verwijzen, dan maak je deze quote fatsoenlijk op zodat hij overzichtelijk is en makkelijk te lezen is voor alle spelers. Het is verboden om dingen van buiten het forum te quoten die spelers niet werkelijk gezegd hebben. Mocht je een lang, onrelevant stuk in een tekst weg willen laten, dan kun je dit doen door [...] toe te voegen.

    Alle nachtelijke en anonieme acties worden aan mij doorgegeven per PM op dit account of het account 'Sophie', per skype, of per email voor de deadline van 0:00. Mocht je me willen SMSen dan kan dat, PM me voor mijn nummer.

    Stemmen voor de deadline plaats je in het rood, stemmen voor een burgermeester in het groen.  Je mag voor de deadline je stem zo vaak veranderen als je wilt, je laatste stem voor de deadline telt. Bij een gelijk aantal stemmen gaat er niemand dood.

    Als je twee keer een stemming mist (dagelijks lynchen of burgermeester) dan lig je uit het spel, én mag je de volgende ronde niet meedoen. Ik verwacht enige inzet van je als je besluit mee te spelen.

    Iemand die schuldig verklaard is (dood is) heeft 24 uur om zijn rol bekend te maken en heeft geen verder recht tot spreken. Hij voegt zich bij de andere toeschouwers en spreekt met niemand over de rechtzaak tot deze helemaal voorbij is.

    Verdere vragen en vragen tussendoor zijn altijd welkom.

    DE SPELERS

    Eeveesprit
    Psychomaniac
    Deviljho
    Nekotaku
    Faolinn
    Olly
    Lyari
    Shiro
    Remilia~
    Reym
    Gemu


    Laatst aangepast door The Judge op za sep 06, 2014 12:18 am; in totaal 9 keer bewerkt
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van TH-chen vr jul 25, 2014 5:44 pm

    OH LOLZ

    Nu komt het langzaam op zijn plek waarom we een lid hebben genaamd The Judge en de rare woonplaats en geboortedatum

    Nice.

    Ik weet nog niet of ik mee doe. Wanneer is de deadline voor aanmelding?
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Pshycho Maniac vr jul 25, 2014 7:34 pm

    Spelfout:


    Ik doe mee, trouwens!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Princess Sylvysprit za jul 26, 2014 2:02 am

    Oh my god, YES
    Ik HOU van Ace Attorney
    Ik doe mee!
    Bedankt voor de 0:00 regel ^^
    Darkenrha
    Darkenrha
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Voorspellen wat er in boeken, films, etc gebeurt

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Darkenrha za jul 26, 2014 10:17 am

    Ik kijk eerst hoe het werkt. Ik heb nog nooit een weerwolfgame gezien over de forum heen. Echt lache! :D
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Deviljho zo jul 27, 2014 2:46 am

    Ik doe mee!
    The Judge
    The Judge
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 72
    Speciale vermogens : Applying the law

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van The Judge ma jul 28, 2014 11:38 am

    TH-chen schreef:Wanneer is de deadline voor aanmelding?

    Voorlopig nog niet, aangezien ik minstens rond de tien spelers wil hebben.
    Zodra er ongeveer 8 man staat ingeschreven ga ik kijken naar een vrijdag.


    Pshycho Maniac schreef:
    Spelfout:
    Ik doe mee, trouwens!

    Scherp! Bedankt, ik had die typo over het hoofd gezien.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Pshycho Maniac ma jul 28, 2014 12:45 pm

    Ik ben zo scherp als een opgerolde bal bananen.
    En geen probleem.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Nekotaku ma jul 28, 2014 2:31 pm

    Bij deze schrijf ik me in.
    Darkenrha schreef:Ik kijk eerst hoe het werkt. Ik heb nog nooit een weerwolfgame gezien over de forum heen. Echt lache! :D
    Je kan ook een vorige ronde gaan lezen. De beste manier om het te leren spelen op een forum is gewoon meedoen. Deze ronde zijn er veel mogelijke rollen, maar voor de rest eigenlijk geen rare gimmicks, en de rollen zijn niet al te exotisch. Dus dit lijkt me een goede introductie.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Faolinn wo jul 30, 2014 12:53 am

    Ook hier nog even: FaOllynn doet mee. Er zijn nu nog weining aanmeldingen maar met de heads-up in het vorige topic zal het wel snel gaan, vandaar dat ik nu meldt dat FaOllynn dit weekend op castlefest zit en dus geen internet heeft. Ook is het handig om Yuyukamp in de berekeningen mee te wegen.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Lyari wo jul 30, 2014 9:29 pm


    Totaal onnodig I knowwwwww. Maar had er even zin in. :P
    Ik doe in ieder geval mee. Leuk dat we een hele hoop rollen kunnen verwachten. (al snap ik sommige rollen nog niet geheel)
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Shiro wo jul 30, 2014 9:46 pm

    Ik probeer het ook nog wel een keer.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Remilia~ zo aug 03, 2014 4:00 pm

    Hahahah leuke intro post! Ik doe mee!
    The Judge
    The Judge
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 72
    Speciale vermogens : Applying the law

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van The Judge zo aug 03, 2014 11:31 pm

    Al deze aanmeldingen doen mij deugd, bedankt voor de reacties altegader.

    Bij deze is besloten dat de deuren van de rechtzaal zich zullen openen op de vrijdag na Yuyukamp. Dit omdat Yuyukamp mogelijk problemen zou kunnen opleveren wanneer er mensen tijdens Yuyukamp nachtelijke acties moeten uitvoeren. Ik hoop dat jullie er allemaal klaar voor zijn.

    En vrouwe Lyari, als er vragen zijn leggen wij deze natuurlijk graag uit.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Remilia~ zo aug 03, 2014 11:41 pm

    Okee maar, ik wil The Judge best wel hosselen nu.
    Ik hou van mannen die van aanpakken weten *OOOOHHYEAAAHH*

    Gesponsorde inhoud


     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 2:26 am