Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Shiro
Lyari
Faolinn
Nekotaku
Deviljho
Darkenrha
Princess Sylvysprit
Pshycho Maniac
TH-chen
The Judge
14 plaatsers

    (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Reym ma aug 04, 2014 11:48 am

    ik wil ook een poging wagen.


    Leuk dat er zoveel speciale rollen mogelijk zijn, dat geeft leuke variatie.










    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Lyari ma aug 11, 2014 11:22 am

    Welke datum beginnen we nu?
    The Judge
    The Judge
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 72
    Speciale vermogens : Applying the law

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van The Judge do aug 14, 2014 1:55 pm

    Remilia~ schreef:Okee maar, ik wil The Judge best wel hosselen nu.
    Ik hou van mannen die van aanpakken weten *OOOOHHYEAAAHH*
     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Judge_Stern_1Flirten heeft geen effect op onpartijdige juryleden jongedame!

    Lyari schreef:Welke datum beginnen we nu?

    Aankomende vrijdag (morgen) zal ik de rollen in een PM versturen.
    We beginnen dan met de nacht, die van vrijdagnacht 0:00 tot en met het eind van zondagnacht, dus 0:00 duurt.

    edit: Als er mensen nog mee willen doen, de deadline is vrijdagnacht 0:00 vlak voordat ik de rollen verstuur.

    Bereid je dus goed voor iedereen!
    De rechtzaak gaat bijna beginnen!
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Olly vr aug 15, 2014 1:55 pm

    Als de medeplichtige bekend en dus meespeelt met de daders, mag hij 's nachts niet met de daders praten (in de skypechat). Mag hij deze chat wel meelezen (wordt hij bijvoorbeeld op read only gezet) of mag dit ook niet? Weet hij wie de daders zijn?
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Gemu vr aug 15, 2014 2:18 pm

    Ik probeer het anders ook nog wel een keertje.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Pshycho Maniac za aug 16, 2014 8:35 am

    En we zijn begonnen.
    Veel succes iedereen!
    The Judge
    The Judge
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 72
    Speciale vermogens : Applying the law

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van The Judge za aug 16, 2014 1:08 pm

    De rol van de medeplichtige is aangepast, hopelijk is het zo duidelijker.

    De rollen zullen nu uitgedeeld worden en daarmee is de nacht officieel geopend! Succes iedereen.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Lyari za aug 16, 2014 5:00 pm

    Succes iedereen!

    Ik wil me alvast excuseren voor mijn geringe input aankomende week. Mijn broer en ik hebben een paar dagen geleden besloten dat we nog een weekje naar Spanje gaan en ik zit nu dus in de auto xD. Ik probeer mezelf bij te houden en dingen die me opvallen te posten maar dit zal allemaal op mijn phone moeten dus zal niet zo uitgebreid zijn.
    Als ik geen wifi heb zal ik mn stem door sms'en naar Sophie (heb je nummer via nelli gekregen)

    Ben nu onderweg dus Adios Amigo's!!!! En good luck :D

    Note to the Judge: ik heb geen pm ontvangen.
    The Judge
    The Judge
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 72
    Speciale vermogens : Applying the law

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van The Judge za aug 16, 2014 5:57 pm

    Alle pm's zijn nu verstuurd, succes iedereen!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Nekotaku za aug 16, 2014 5:59 pm

    Succes, en veel plezier iedereen!
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Deviljho za aug 16, 2014 6:16 pm

    Succes iedereen!
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Shiro za aug 16, 2014 6:22 pm

    Succes~
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Faolinn zo aug 17, 2014 11:19 am

    Let's go! Veel succes!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Pshycho Maniac zo aug 17, 2014 12:09 pm

    Pshycho Maniac schreef:En we zijn begonnen.
    Veel succes iedereen!
    The Judge
    The Judge
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 72
    Speciale vermogens : Applying the law

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van The Judge ma aug 18, 2014 2:26 am

    Spoiler:

    Goedemorgen dames en heren, de rechtzaal zal nu open gaan. De jury, die als eerste aanwezig is, neemt plaats.
    Door de glazen wand in het plafond schijnt een fel licht de zaal in, het is nog vroeg in de morgen. Langzaam komt het publiek binnen stromen.
    Hoewel de rechtzaal niet zo vol loopt als vroeger, is de jury verheugd met de opkomst. Het publiek kwebbelt vrolijk met elkaar, alsof ze vergeten zijn dat er dadelijk afschuwelijk daders zullen opdagen. Het is slechts een kwestie van tijd voordat deze sfeer zal veranderen.

    De massieve, houten deuren openen zich krakend wanneer Olly en Faolinn hand in hand de rechtzaal in lopen. Hun uitstraling schreeuwt dat ze de hele wereld aankunnen, maar wie hen beter kent weet dat dit slechts een imago is. Niemand is tegenwoordig nog zo zeker van zichzelf. Ook de andere deelnemers stromen in groepjes binnen. De volgende die de deuren openen zijn Eeveesprit, Deviljho en Reym, wiens wegen elkaar kruisden. Ze voerden een hoopvol, optimistisch gesprek in de zon, maar voelden toch de druk wanneer ze de inmiddels drukke rechtzaal binnen stappen en alle ogen op hen vielen. Hoewel op zich ook goed gehumeurd, kijken Nekotaku, Remilia en Lyari al een stuk sceptischer de zaal in. Als een van de eerste kwamen ze binnen, en sindsdien bekijken ze aandachtig de andere deelnemers.

    Shiro, die naast hen zit, knikt bevestigend naar hun sceptische houding en werpt een blik op het grote, marmeren beeld van vrouwe justitia die hoog tegen de muur hangt. De hele zaal is een kunstwerk aan marmeren beelden, pilaren en schilderingen. Het is haast zonde dat in zo een prachtige zaal zulke duistere vertoningen aanwezig zullen zijn. Zo is het bijvoorbeeld een feit dat in deze rechtzaal getuigen al vaker spoorloos verdwenen zijn. Ze twijfelt om haar zorgen hard op uit te spreken, maar besluit geen onnodige paniek te zaaien. Het is inmiddels vijf minuten over negen wanneer Pshycho, die naast haar zit, zijn keel schraapt.

    "We zijn nog niet compleet...", en de zorgen die iedereen deelt zijn uitgesproken. Eeveesprit draait zich om en werpt zijn blik van Pshycho naar alle andere deelnemers. "8.. 9... 10.... We missen nog een persoon". De deelnemers verwisselen onderling ongeruste blikken. "Gemu...", voegt Faolinn toe.  Een persoon tikt zenuwachtig met zijn voet op de marmeren vloer. De tijd lijkt haast stil te staan.  De rechter tilt zijn hamer al op, wanneer er de deuren ineens krakend opengaan. Een hijgende Gemu loopt kalmpjes naar zijn plek in de rechtzaal, waarna de deuren met een klap dichtvallen. De rechter laat zijn hamer vallen, en begint met spreken. "Welkom in de rechtzaal dames en heren. Vanaf nu is de rechtzaak geopend"...

    Spoiler:

    Gesponsorde inhoud


     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 2 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 2:45 am