Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Shiro
Lyari
Faolinn
Nekotaku
Deviljho
Darkenrha
Princess Sylvysprit
Pshycho Maniac
TH-chen
The Judge
14 plaatsers

    (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Nekotaku ma aug 18, 2014 8:07 am

    Oeh, spannend geschreven, Sophie! Ik kreeg al schrik dat we gelijk Gemu kwijt waren.

    Een snelle blik op de rollen laat zien dat dit enkel kan door de Raadsheer van Hoger Beroep (heks), de Verstekker (slet) of Vrouwe Justitia (beschermengel). De heks is hierbij doorgaans het meest waarschijnlijk, maar gezien het beperkte aantal spelers kunnen de andere twee ook best wel.
    Met n daders zijn er 11 - n onschuldigen, met mogelijk een slet en beschermd persoon bij. Aangezien 3 of 4 daders het meest waarschijnlijk lijkt qua aantal, zijn dat dus 8 of 7 onschuldigen. Best wel een redelijke kans om op een slet of beschermd persoon te stoten in dat aantal. Dus mogelijk hebben we nog een heks met een phoenix down over.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Pshycho Maniac ma aug 18, 2014 10:52 am

    Wauw, dit is een geluk.

    Er zijn nog niet echt verdachte verdachten, maar dat veranderd wel als we praten.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Reym ma aug 18, 2014 8:16 pm

    Gelukkig, geen dode vannacht.

    Nekotaku schreef:
    Met n daders zijn er 11 - n onschuldigen, met mogelijk een slet en beschermd persoon bij. Aangezien 3 of 4 daders het meest waarschijnlijk lijkt qua aantal, zijn dat dus 8 of 7 onschuldigen. Best wel een redelijke kans om op een slet of beschermd persoon te stoten in dat aantal.

    Naast de daders zijn de secreet/voodoo lady, medeplichtige/turncoat en de prosecutor/framer ook wel gevaarlijk. (Maar niemand weet zeker of deze ook in het spel zitten.) Maar het secreet staat aan de kant van de burgers, dus ze kan haar kracht gebruiken tegen mensen van wie hij/zij denkt dat het daders zijn.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Nekotaku ma aug 18, 2014 10:03 pm

    Aha, zo zit het. Ik was eigenlijk onder de indruk dat het secreet een slechte rol was die zelf moest proberen te winnen. Ik heb nog nooit met een dergelijke rol (voodoo lady) gespeeld, dus ik kende het niet.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Gemu di aug 19, 2014 11:00 am

    Pfft, altijd moeilijk zo als er niemand dood is gegaan, zo heb je nooit een idee waar we heen moeten.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Nekotaku di aug 19, 2014 1:24 pm

    Hmm, ik was nog iets vergeten. Het is ook mogelijk dat de daders afgelopen nacht de medeplichtige hebben bezocht. En deze dus nu een tegenspeler is geworden.
    Als ik de rollen bekijk zie ik hoe dan ook niet echt iets dat tot een goed plan kan leiden voor de eerste dag. Dit wordt vrees ik een wilde gok. Onze enige hoop op het moment is discussie gaande houden en eisen dat mensen die meedoen IETS posten.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Lyari di aug 19, 2014 8:30 pm

    Vanuit de Mac in Tarragona ^.^

    Maar wat zouden we dan kunnen doen? Op dit moment hebben we geen informatie. We kunnen alleen gissen wat er is gebeurd, zonder mensen van ons verdachte lijstje af te strepen.
    Ik ben het wel eens met Neko dat we moeten blijven praten. Misschien heldert dat wat op.

    Ik ga weer addios amigo's
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Shiro di aug 19, 2014 9:11 pm

    We kunnen hier wel allemaal gaan zeggen dat mensen moeten praten, maar wat valt er op dit moment in te brengen? We kunnen wel allemaal gaan vertellen dat het leuk maar onhandig is dat er niemand dood is en dat we vinden dat Neko gelijk heeft, maar daar komen we ook niet veel verder mee.

    Er moet eerst iets zijn waar we een mening over kunnen vormen, niet?
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Reym wo aug 20, 2014 7:48 pm

    Zouden die anderen op vakantie zijn, of druk aan het werk aan cosplays voor Abunai? Het lijkt me niet dat ze vergeten zijn dat er een nieuw potje bezig is.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Faolinn do aug 21, 2014 1:25 am

    Wat ik wilde zeggen: Whelp, ik heb alles wel netjes bijgelezen per dag, maar verzuimd om te reageren. Zoals het er nu naar uitziet kan ik hier heel erg kort over zijn: We gaan willekeurig moeten gaan stemmen. Eens zien wie er tot het laatstee moment niets zegt, ik denk dat mijn stem op die persoon zal vallen. Daar doe je het minste schade mee lijkt me zo

    EDIT: Olga's post is verwijderd, uitleg was niet langer nodig


    Laatst aangepast door Faolinn op do aug 21, 2014 11:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Deviljho do aug 21, 2014 2:34 am

    ^ Ik ben het daar mee eens, we moeten toch voor iemand stemmen. Al denk ik wel dat we met deze tactiek geen wolf vermoorden, maar dat maakt niet heel veel uit, I guess. De kans dat we nu een wolf pakken is te klein anyway.

    Ik wou dat ik eigenlijk meer kon toevoegen over wat er vannacht misschien gebeurt zou zijn, maar alas, er valt niks meer over te zeggen denk ik.

    We moeten trouwens wel oppassen voor de voodoo lady. Sure, het is maar een kans dat iemand vermoord word als diegene het woord zegt, zou ik toch proberen om bepaalde veelgebruikte woorden in weerwolven anders te verwoorden. (En als het woord something like "Ik" is ofzo dan is het echt silly)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Pshycho Maniac do aug 21, 2014 10:38 am

    Ik zat ook te lurken.

    Wat ik van plan was, was om NET voor de deadline iedereen die niet gepost had in een lijstje doen en dan een dobbelsteen te gooien ofzo.

    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Shiro do aug 21, 2014 10:46 am

    Deviljho schreef:(En als het woord something like "Ik" is ofzo dan is het echt silly)
    Het moest een zelfstandig naamwoord zijn, en is ik geen persoonlijk voornaamwoord? (Misschien handig als iemand die ooit ontleden geleerd heeft het bevestigt/verbetert.)
    Maar ze kunnen nog steeds dingen als dader, wolf, burger, en heel veel andere aan weerwolven gerelateerde termen kiezen. Uiteindelijk denk ik niet dat het heel veel zin heeft om er op te letten.
    Deviljho schreef:Sure, het is maar een kans dat iemand vermoord word als diegene het woord zegt, zou ik toch proberen om bepaalde veelgebruikte woorden in weerwolven anders te verwoorden
    Maar hoe zou je belangrijke woorden als namen van rollen anders moeten verwoorden? Er zijn maar twee mogelijkheden, en in de posts van mensen kun je makkelijk zien welke termen ze liever gebruiken.


    Laatst aangepast door Shiro op do aug 21, 2014 10:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Princess Sylvysprit do aug 21, 2014 10:50 am

    Excsuus voor mijn afwezigheid!
    Mijn 2e(!) garantie laptop ging kapot deze maand, ik heb nu een desktop gekocht, ik kan nu gelukkig gewooon weer meedoen ^^
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Reym do aug 21, 2014 10:54 am

    Shiro schreef:
    Deviljho schreef:(En als het woord something like "Ik" is ofzo dan is het echt silly)
    Het moest een zelfstandig naamwoord zijn, en is ik geen persoonlijk voornaamwoord? (Misschien handig als iemand die ooit ontleden geleerd heeft het bevestigt/verbetert.)
    Maar ze kunnen nog steeds dingen als dader, wolf, burger, en heel veel andere aan weerwolven gerelateerde termen kiezen. Uiteindelijk denk ik niet dat het heel veel zin heeft om er op te letten. En de kans is toch maar 10%.

    Dit klopt. (Shiro, je ninja't me net.)
    Bron: website van onze taal.
    En we weten nog niet of de Voodoo Lady wel in het spel zit. Misschien is de rol ongebruikt.

    Gesponsorde inhoud


     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 3 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 10:57 pm