Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Shiro
Lyari
Faolinn
Nekotaku
Deviljho
Darkenrha
Princess Sylvysprit
Pshycho Maniac
TH-chen
The Judge
14 plaatsers

    (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Faolinn ma aug 25, 2014 2:34 pm

    Ik heb letterlijk 2 minuten voor de deadline gestemd. Ik snap volledig dat daar met schuine ogen naar gekeken wordt, als er een duidelijke verdenking zou zijn

    Maar ik geloof dat we allemaal weten dat dat niet het geval was. Je hebt verzuimd het op te merken in je vorige post, maar ik was de eerste die voorstelde de inactiefste speler eruit te stemmen. 
    Het zou lullig zijn als men dan halverwege de laatste dag al definitief bepaald had wie er inactief was en die eruit zou knikkeren terwijl diegene in de laatste helft nog een heel interessante post zou geven. Wie wilt stemmen op de inactiefste/kwalitatief de laagste speler moet tot het laatste moment wachten.
    Daar komt nog eens bij dat ik hoopte dat er in de toch bijzonder actieve discussie clues naar boven zouden komen drijven over een mogelijke wolf, wat me een reden zou geven om niet 'blind' op de inactiefste speler te stemmen.

    Je argumenten zouden pas steek houden als er (een) duidelijke verdachte(n) was/waren. Maar omdat we helaas op een onnauwkeuriger methode moesten overstappen zie ik niet in waarom ze nu van grote waarde zouden moeten zijn.


    Het gedrag van Gemu deed ik afgelopen zaterdag in een gesprek met Olga nog af als typisch Gemu. Maar het is niet te gek om voor te stellen dat iemand die een tijd niet meer online heeft geweerwolft vergeet dat ieder woord hier als een clue gezien kan worden voor diens rol. Het is een feit dat hij Eevee in bescherming nam toen die in de spotlights werd gezet, bijna alsof hij diens warrigheid (EN Neko EN psycho verdenken, niet de eerste keer dat Eevee op deze manier wordt ontmaskerd) nog probeert goed te praten.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Gemu ma aug 25, 2014 8:30 pm

    Na het nog eens doorgelezen te hebben snap ik nu wel inderdaad hoe men kan zien dat ik eevee in bescherming zou genomen hebben. Daarom zal ik nu mijn gedachtegang even uitleggen van toen.

    Een paar berichten eerder gaf ik aan waarom ik eevee en Pshycho beide als wegstemkandidaten opstelde. Het ging immers om een wedstrijd over wie er het minst inactief was, en daar heb ik toen voor gekeken. Ik las terug, en zag bij Pshycho maar een bericht aan het begin van de week, en eevee die nog recent gepost had. Op basis daarvan stelde ik eevee voorop, wachtend op input van beide.

    De "input" van eevee kwam, want kort daarna hadden eevee en Shiro een korte discussie, waaruit ik enkel mijn observatie aan gaf. Inzet en inbreng waren de twee genoemde vereisten voor "actief" zijn, dus had ik daarop beoordeeld. Uit de discussie kon ik opmaken dat eevee met alle macht inbreng probeerde toe te voegen, wat in mijn ogen van inzet betuigte: Hij wou duidelijk nog in het spel blijven.
    Aan de andere kant zei ik in hetzelfde bericht ook nog dat zijn argumenten in mijn ogen duidelijk een wanhopige poging waren en next to nothing toevoegden. (losse flodders dus.)

    Echter, Pshycho had helemaal niks gezegd verder. (Of hij er nou was of niet, hij was er niet 5 dagen niet.)
    Uiteindelijk kwam toch de verhelderende post van Pshycho, die naar mijn mening op dat moment beter gestructureerd was. Mocht Pshycho rond hetzelfde moment aanwezig zijn als eevee, dan had ik ze zij aan zij beoordeeld op hun input, en had het er een stuk minder eenzijdig uitgezien. En omdat eevee toen een dader bleek te zijn, stelde die eenzijdigheid mij in een slecht daglicht. Ik had verder geen enkele verdenking van dader zijnde, volgens niemand niet zoals Faolinn net al stelde, en mijn beslissing van vorige week berustte puur op die beoordeling van inactiviteit.


    Laatst aangepast door Gemu op ma aug 25, 2014 8:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typo)
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Deviljho ma aug 25, 2014 11:08 pm

    Dus ik ben nu een van de verdachten eh? Interesting.

    Vorige week heb ik minder gepraat dan gewoonlijk. Ik snap best dat dit als verdacht word gezien.
    Zeker het op het laatste moment stemmen, vlak na Fao en Olly, is natuurlijk verdacht.
    De enige verdediging die ik tegen het laatste kan geven is dat ik op die vrijdag tussen half zeven en half elf niet kon posten. Dus alas, daar niks aan te doen.

    Waar ik me wel tegen kan verdedigen is het feit dat ik minder activiteit dan gewoonlijk heb getoond.
    Aangezien ik de laatste paar games het telkens niet tot dag 2 haalde, ging ik deze ronde wat voorzichtiger spelen. Ik wil wel een keer mezelf in het spel houden voor de verandering.

    Wat waarschijnlijk in de vorige rondes is opgevallen, is dat ik vaak een theorie begin over een bepaald persoon. Dat vind ik heel leuk om te doen in weerwolven. Zowel als wolf als burger heb ik veel bullshit theories in mijn hoofd ontdekt die niet altijd even goed klopte. Door die dingen ben ik eerder als onschuldige gestorven. Als er geen inactievelingen waren deze ronde, had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan om wat voor mijn gevoel een goede keuze is eruit te krijgen.  Nu hou ik mijn theorien voorlopig mezelf, totdat er extra bewijs komt tegen het persoon die ik op het moment verdacht vind, zodat ik die met hard proof er definitief eruit kan krijgen. Of als er minder mensen zijn, en het uiteindelijk toch moet gebeuren.

    Trouwens, als ik een wolf was, had ik Eevee wel beschermd in het topic. Als ik een wolf was, had ik waarschijnlijk bullshit theorieën verzonnen tegen Psycho, in de hoop dat of mensen juist op hem zouden stemmen, of het juist zagen als ik die mezelf aan het zijn is, zodat ik sowiezo niet verdacht word.

    Trouwens, waarom word ik nu voor de tweede keer verdacht voor de mogelijkheid dat ik in een team zit met nu heel andere mensen door jou, Neko? Ik bedoel, eerst zou ik met Shiro samenwerken, en nu met Fao en Olly?
    Ten eerste, Fao vond mij ook al verdacht omdat het mogelijk was dat ik met Shiro samenwerk. En nu mij + Fao en Olly. Meerdere reacties like this vind ik nogal raar. Zeker omdat ik nu samen bij de mogelijke verdachten zit die MIJ verdacht vind. Vind je mij op het moment een makkelijke burger om eruit te stemmen ofzo?  

    Ik moet ook zeggen dat als ik mijn theorieën die ik al in mijn hoofd heb, (waardoor ik wat stiller ben geweest) had gepost, dat ik waarschijnlijk mezelf en meerdere burgers in groot gevaar had gebracht. Ik wil niet mogelijk een zwaar nadeel voor de burgers in het spel krijgen. Samen met het feit dat ik Eevee een beter target vond voorlopig.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Pshycho Maniac ma aug 25, 2014 11:57 pm

    Wauw, we zijn gewoon 2 nachten doorgekomen zonder een burger dode!
    Dat is best fijn.

    Ik zelf vind niemand nog echt verdacht.
    Mensen die op mij stemden hebben gewoon hun redenering uitgelegd, dus ik snap wel waarom ze op mij stemde.
    En verder heb ik nog niet echt het idee dat er iemand superverdacht is.

    Maar het is nog het begin van de dag! Er kan nog van alles gebeuren.
    Misschien ook van Lyari en Remilia?
    Lyari waarom ze niet gestemd had, want ik dacht dat ze wel stemmen zou.


    Laatst aangepast door Pshycho Maniac op ma aug 25, 2014 11:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typio)
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Lyari di aug 26, 2014 5:19 pm

    Sorry sorry sorry, echt serieus!!!

    Weerwolven compleet vergeten afgelopen vrijdag. Ik was vrijdag en zaterdag in Port Aventura en uhm jaaah..... Pretparken en ik zijn een combinatie waardoor ik alles om me heen vergeet. (Ik ga nu proberen niet te praten over hoe giga mega vet de Shambalah was <3) Geen goede rede om niet te stemmen. Dat is duidelijk. (But they are soooo awesome~)

    Ik heb nog niet alles bij gelezen ( ik heb net 16 uur in de auto gezeten, give me a moment) maar het een beetje opzichtig door gekeken. Vooral veel discussie over wat voor soort tactiek we moesten toepassen en zo voorts. Dat is begrijpelijk want een eerste nacht zonder doden geeft ook compleet geen beginpunt of hou vast (maar dat wisten we ook allemaal al)

    Omdat ik daadwerkelijk niets bij te dragen heb aan dit spelletje totdat ik me netjes bij gelezen heb beperk ik me nu tot mijn excuses aan te bieden. Hopelijk kan ik vanavond en anders morgen even bij lezen.

    ----
    Wait a moment... Hebben we serieus een wolf vermoord in de eerste dag!!!! Dat is geloof ik nog nooit gebeurd! En dat zelfs zonder aanknoping punten. Super vet :D
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Remilia~ wo aug 27, 2014 12:08 am

    Vanzelfsprekend kom ik met een verklaring voor mijn stem op Pyscho. Het verklaren van een stem is bij iedereen volgens mij wel een soort automatisme. Err, in ieder geval, mijn stem op Psycho dus. Ik was die vrijdag al vroeg weg van huis  en ik zou pas laat thuis komen.  In de namiddag/avond is de batterij van mijn telefoon opgeraakt. Ik was op werk en had geen tijd om de posts te kunnen doorlezen. Na werk ging ik naar de verjaardagsfeest van Ranivus (inactief lid)  en pas tegen een uur of 11 heb ik een oplader kunnen bemachtigen. (De meesten hadden namelijk alleen een oplader voor de Iphone en ik heb een Samsung.)  Ik sloot mijn telefoon aan en liet het dus 'even' opladen.  Die "even"  bleek al heel snel een uur. Exact 23:58 keek ik op mijn telefoon en verstuurde ik zsm een sms. Een paar seconden voordat Sophie mij een herinnering stuurde per sms. Ik wist niet dat er zo massaal op Eevee gestemd was geworden. Een beetje uit tijdsnood en een beetje omdat ik die methode van Psycho met zijn getalletjes, vergelijk met een wolf die ook zo zijn keuze maakt uit burgers, en dan vooral dus de eerste nacht.  Ik verdenk Psycho niet erg ofzo, maar het is het enige wat ik een beetje had onthouden. Ik denk overigens ook dat de "stem op inactieveling" methode slechts tijdelijk zal zijn. Hoe dan ook, we hebben in ieder geval een wolf! En tweede nacht niemand dood, ze zullen wel zenuwachtig geworden zijn . Voor nu een voorsprong, let's keep it up~
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Shiro wo aug 27, 2014 5:09 pm

    Wauw, weer niemand dood? Wie het ook was, goed bezig!
    Olly schreef:@Shiro, ik weet dat je nu op kamp bent, maar jouw mening interesseert me op dit moment het meest. Je zat helemaal goed met Eeveesprit, dus ik ben benieuwd wat je nu te zeggen hebt.
    Ja... Dat is nogal een vraag.
    Mijn gevoel vindt Neko al een tijdje verdacht. Hij lijkt behoorlijk fel, onder andere door die hele spreadsheet met cijfers en de belachelijk lange post waar dat in stond. Dat hij niet op eevee stemde helpt ook niet echt. Dat eevee hem (tevergeefs) verdacht probeerde te maken laat me hier echter wel aan twijfelen. Ik ken eevee als een speler die zijn team heel snel verdedigt, soms zo veel dat je kan zien dat ze bij elkaar horen. Dat hij dan op Neko wil stemmen past niet.

    Dan zie ik twee mogelijkheden:
    A) Ik sla de plank volledig mis, en Neko is een burger die gewoon zijn best doet en 'verkeerd' gestemd heeft.
    B) Eevee heeft geprobeerd om de band met Neko niet te laten zien, misschien omdat hij eens een andere speelstijl probeert, misschien omdat andere wolven hem erop gewezen hebben.

    De tweede optie is misschien wel wat vergezocht/tunnelvisie-achtig, dus ik zou jullie meningen graag horen. Verder heb ik op het moment niet echt verdenkingen. Faolinn en Gemu hebben steekhoudende weerleggingen gegeven, Lyari en Remilia~ hebben uitleg gegeven (al wil ik ondertussen wel een post van Lyari zien die daadwerkelijk iets toevoegt), en bij de rest heb ik niet echt verdacht gedrag gezien. De enige uitzondering hierop is Deviljho, maar buiten die opmerking over Gemu merk ik ook niet veel vreemds op, behalve die laatste zin. (En kom nu niet weer aan met dat we vaak reageren, dat doe ik nou eenmaal als ik verduidelijking wil.)

    Deviljho schreef:De enige verdediging die ik tegen het laatste kan geven is dat ik op die vrijdag tussen half zeven en half elf niet kon posten. Dus alas, daar niks aan te doen.
    Kan je dan ook vertellen waarom je niets kon posten? Dat zou wel eens kunnen helpen met de geloofwaardigheid.

    Deviljho schreef:Ik moet ook zeggen dat als ik mijn theorieën die ik al in mijn hoofd heb, (waardoor ik wat stiller ben geweest) had gepost, dat ik waarschijnlijk mezelf en meerdere burgers in groot gevaar had gebracht.
    Heb je echt zo'n krachtige theorieën? En hoe weet je dan dat die burgers in gevaar gebracht zouden hebben, en geen wolven? Het klinkt een beetje vreemd zo, maar ik weet niet of het iets is, of dat je het gewoon ongelukkig verwoord hebt.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Faolinn wo aug 27, 2014 6:02 pm

    De Neko/Eevee relatie was ook iets wat in mij opkwam. Ik vond het juist iets typisch Eevee-achtigs om op het laatste moment zich proberen te distantiëren van Neko als hij denkt dat hij doodgaat. Maar nu ik het zo teruglees klinkt het noch als een wanhoopsdaad (hij geeft een nette reden) noch is het op een tijdstip dat Eevee volledig in het verdomhoekje zit.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Gemu wo aug 27, 2014 6:11 pm

    (Even een vraagje tussendoor, Hoe doen we het met het abunai weekend? Ik denk niet dat veel mensen en ik vrijdag een computer tot de beschikking hebben om te praten/stemmen etc)
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Shiro wo aug 27, 2014 8:02 pm

    Vind je? Wel, je zal vast beter weten hoe eevee speelt dan ik, in tegenstelling tot jullie zijn we nooit samen wolf geweest.

    Maar juist dat argument van hem vind ik vreemd. Neko heeft weliswaar een alinea aan eevee toegewijd, maar dat geldt ook voor Pshycho. Hij overweegt zelfs dat Remilia~ een wolf is die Olga wil framen, al geeft hij toe dat het net zo goed andersom kan zijn. Het is ook duidelijk dat Neko Pshycho verdachter vond dan eevee, omdat hij op hem gestemd heeft. Dit is ook terug te vinden in de lijst met cijfertjes, en de tekst na de link. Dus waarom deed eevee dan alsof Neko het op hem gemunt had?
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Reym wo aug 27, 2014 11:02 pm

    Ik weet ook niet echt wat ik moet denken van Eevee's posts tegen Nekotaku. Ik zou zelf denken aan een wanhoopsdaad, omdat Eevee's speelstijl soms chaotisch is als spelers op hem stemmen.

    Maar in deze post begint hij zijn argumenten tegen Nekotaku. Op dat moment hadden alleen ik en Shiro op Eevee gestemd. Dus hij ging niet last-minute iedereen overhalen om op Nekotaku te stemmen. Dus ik denk dat Faolinn wel gelijk heeft. Maar net zoals Shiro vind ik het moeilijk om te bedenken of Eevee nou in een team zit met Neko of zniet.



    Ik ben blij dat er geen doden zijn, maar er is ook een kans dat de Medeplichtige is bezocht, en dat de wolven nu een extra ally hebben.




    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Olly do aug 28, 2014 8:07 pm

    Ten eerste denk ik niet dat Neko en Eevee bij een team hoorden. Zoals ik vorige week al opmerkte, was Eevee geheel onlogisch in zijn redeneringen voor zijn verdenkingen jegens zowel Pschycho als Eevee. Het was dat ongeorganiseerde zooitje dat mij de indruk gaf dat het hem niet uitmaakte wie er uit het spel ging, wat hem voor mij door de mand liet vallen.

    Toch wil ik Neko nog niet geheel vrijuit laten gaan. Zoals ik al heb uitgelegd lijkt het me niet waarschijnlijk dat Neko bij Eevee in het team zat, maar hij kan altijd nog de rol van bijvoorbeeld de Medeplichtige hebben. Ik vond Neko's laatste post namelijk toch wel opvallend, en dat wil ik maar even gezegd hebben. Je weet maar nooit wanneer je dood gaat in dit spel. We kennen Neko natuurlijk allemaal als een zeer analytische speler, alleen heb ik hem nog nooit zo analytisch gezien dat hij verdenkingen voor iemand (mij) invuld.

    Nekotaku schreef:Sowieso denk ik dat Olly nu wel weinig vertrouwen in mij zal hebben.

    Dit komt een beetje over alsof Neko zich wel erg graag kwetsbaar op wil stellen zodat ik hem niet meer aan hoef te vallen. Verder wordt ik in één adem genoemd met Deviljho en Faolinn als late band-wagonners, terwijl ik duidelijk heb beargumenteerd dat ik mijn stem op Pschycho niet meer kon verantwoorden, wat mij toch apart stelt van die twee. Deze argumentatie had Neko ook al opgemerkt in zijn post, maar hij liet hier dus weer een steek vallen.

    Nekotaku schreef:Ik durf te wedden dat er op z'n minst één dader tussen Deviljho, Olly en Faolinn zit.

    Toch Neko, vind ik je nog niet "gelijk verdacht."

    Ik vind Gemu wel gelijk verdacht, maar dat had ik vorige week al aangekondigd.

    Wie ik echter het "gelijkst" of meest verdacht vind deze dag is Remilia~, die mij dan weer lichtelijk vertrouwd, en ik ga dan ook de eerste stem van vandaag maar uitbrengen.
    Remilia~

    Ik begrijp best goed dat Remilia's persoonlijke schema haar niet altijd toestaat om actief te zijn en dat reken ik haar dan ook niet aan. Echter de mate van inhoud en inzet die haar posts uitstralen stelt me dan wel weer tegen. Remilia is hier een van de meest gepassioneerde spelers én spelleiders, die zich al vaak het hoofd heeft gebroken over inactiviteit. Daarom had ik van haar meer inbreng verwacht. Het lijkt allemaal wel erg goed voor haar uit te komen als ze het druk heeft. Verder heeft Remilia~ vlak voor de deadline pas gesmst. Ik vraag me af waarom ze de moeite niet had genomen het topic te lezen daarvoor? Eén keer de deadline missen is geen probleem, maar een stem op een burger, met als gevolg dat deze er uit zou vliegen, zou wel een probleem zijn. Dit gebrek aan inzet doet me vermoeden dat het haar niet uitmaakte als Pschycho eruit vloog, of dat ze duidelijk niet op de andere verdachte, die uiteindelijk door iedereen (behalve Geert, Gemu wilde zn stem nog veranderen) verdachter gevonden werd.
    Ik had meer verwacht van Remilia, dus nu is ze voor mij meer verdacht.

    Ik wil jullie hierbij ook aanmoedigen om vlot te stemmen of in ieder geval te discussiëren. Ik weet dat veel van jullie op Abunai zullen zijn morgen, dus dan komt er helemaal niets meer van.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Lyari do aug 28, 2014 11:11 pm

    Wat een moeilijk potje is dit! Alles 3 x gelezen, maar er valt zeer weinig op -.-
    Dit is wat me opviel:
    Neko's laatste post is een beetje een indek post. 'ik hielp niet mee om de wolf uit het spel te stemmen, maaaaaar....' Mijn gevoel zegt me dat Neko zich over al een beetje uit probeert te praten. Normaal is Neko niet bang om de confrontatie aan te gaan met mede spelers en een vurige discussie te voeren, maar deze ronde speelt hij anders. Hij is actief genoeg, brengt genoeg input in het spel, dekt zich zelf volkomen in. Kortom probeert hij álles goed te doen en het lijkt erop dat Neko dan ook bang is om te veel in de spot lights te staan... (mijn uitleg is vaag, hoop dat jullie het snappen) Dit kan erop duiden dat Neko een wolf is, maar hij kan ook een andere rol hebben waardoor hij minder op wil vallen...
    Voorderest ben ik van mening dat de laatste persoon waarop ik ga stemmen Pshycho is. Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat de wolven zouden toe laten dat er twee wolven in de gevaren zonne zouden komen.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Shiro vr aug 29, 2014 12:18 am

    Ik zal proberen om morgen nog online te komen en andere stemmen/discussie te lezen, maar omdat ik niet zeker weet of het lukt zal ik nu ook maar een stem geven: Nekotaku.

    Zoals ik al eerder gezegd heb vind ik hoe eevee op hem reageerde vreemd, en het zou me niet verbazen als ze samenwerkten. Faolinn heeft veel twijfels weggehaald door te zeggen dat het typisch eevee is om zich van Neko te distantiëren, en als je dat combineert met wat Olga en Lyari zeggen is het voor mij genoeg.

    Lyari schreef:Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat de wolven zouden toe laten dat er twee wolven in de gevaren zonne zouden komen.

    Dat je dat nog zegt na de vorige ronde.

    (Sorry, geen lange of uitgebreide post, maar ik moet nog te veel dingen doen voor Abunai en ik wil nu al slapen.)
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Deviljho vr aug 29, 2014 12:04 pm

    Shiro schreef:

    Lyari schreef:Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat de wolven zouden toe laten dat er twee wolven in de gevaren zonne zouden komen.

    Dat je dat nog zegt na de vorige ronde.

    Of de belgen van Hakuro ronde, waar ze elkaar uitmoorde.

    Maarja, zelf vind ik Nekotaku ook een beetje verdacht. Maar ik wil hem nog niet eruit hebben.

    Ik denk dat hij connecties (misschien indirect?) heeft met Gemu. Hij was in het begin "bang dat we Gemu gelijk kwijt zouden zijn." Ik heb er dom genoeg nooit naar gevraagt, maar waarom? Zelf was ik er in het begin dom in meegegaan. Ik denk dat hij iets weet over hem dat wij niet weten for some reason, al is het misschien ver gezocht.

    Ik ga nog niet stemmen, eerst wacht ik op nog wat antwoorden.

    Gesponsorde inhoud


     (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt! - Pagina 8 Empty Re: (Weerwolven 23 - Spelleider Sophie): Guilty Beyond a Reasonable Doubt!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 4:23 am