Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Faolinn
Nekotaku
Pshycho Maniac
Reym
Deviljho
Toumyon
TH-chen
Shiro
Remilia~
13 plaatsers

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro di jun 17, 2014 11:58 pm

    Over de verdachtheid van Neko durf ik op het moment weinig te zeggen, we spelen immers nog maar één dag, en hij claimt een drukke week te hebben. Dat maakt het moeilijker om een goede inschatting te maken. Nu ben ik twee keer wolf met Neko geweest, en in die rondes heb ik wel geleerd dat hij het niet erg vindt om af en toe een risico te nemen. Dat hij de mensen met speciale rollen heeft gevraagd om hun rol bekend te maken verbaast me dan ook weinig, maar er is één ding dat me dwars zit.

    Als Neko zelf een speciale rol heeft, zou hij die dan niet al bekend gemaakt moeten hebben? Het lijkt me tenminste onlogisch om zelf niet te beginnen, en dan te zeggen dat het uiteindelijk nooit gebeurt, en dat hij niet weet waarom hij het keer op keer weer voorstelt.
    Het kan natuurlijk ook gewoon dat hij heeft besloten het niet te doen na de reacties van de rest, maar dit viel me gewoon op. En sinds Olga's theorie er vanuit gaat dat Neko een speciale rol heeft, begin ik me af te vragen of het wel zin heeft om die te volgen.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van TH-chen wo jun 18, 2014 1:54 am

    Dus we zijn weer terug bij af. Geen doden 2 mogelijkheden met scenario's.

    Toumyon schreef:wie weet zijn ze juist elven/wolven die niet veel tijd hebben gehad om een slachtoffer door te geven, dus hier ben ik het niet mee eens.
    Faolinn schreef:gezien het feit dat er blijkbaar door de wolven gestemd moet worden wie ze eruit gaan knikkeren:
    Remilia~ schreef:
    De zandman kan niet worden gezien door de ziener en zijn stem telt in de skypechat 1,5x mee.
    Er is niet aangegeven dat de hoeveelheid van stemmen telt. van alle wolven die er zijn kan er maar 1 gestemd hebben en gaat die persoon toch dood omdat de overige afwezig zijn.

    Remilia is een persoon die aan strikt is met deadlines. Ze zal vast rekening hebben gehouden met het feit dat animecon afgelopen weekend afspeelde. Gezien de tijd vind ik het nog steeds mogelijk dat een speciale rol meer tijd heeft gekregen om die reden en dat de wolven dus wel moesten doorgeven wie ze zouden willen om leggen in het afgelopen weekend.


    Deviljho schreef:De ziener kan nu alleen zien wie wel zandelfjes zijn. Als de ziener een burger ziet is het natuurlijk nooit zeker of het een burger is. Alleen de heks en de beschermengel kunnen die zekerheid nu hebben.

    Mooi gezegd dus dit betekent ook dat de ziener geen vertrouwen heeft in burgers want er een mogelijkheid is dat die de Oogie Boogie Zandman kan zijn. Dus de overige rollen vertrouwd/verafschuwd de ziener.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku wo jun 18, 2014 4:19 am

    Ik kom met ideeën af. Niet met instructies. Dat jullie er zo ver mee aan de haal gaan is je eigen fout, niet die van mij.

    Om te beginnen, de mogelijkheid dat Anime iets te maken had met de vertraging en we daar misschien iets zouden kunnen uithalen was niet meer dan een suggestie voor speculatie. Ik zei zelf dat het enigzins onwaarschijnlijk was. Om daar nu uit te concluderen dat ik, als speler die heel het weekend op de con zat, daarom een grotere waarschijnlijkheid heb om beschermengel, ziener of heks te zijn is kort door de bocht. Overigens ben ik niet het type dat achterwege zou laten om een actie uit te voeren gewoon omdat ik op een conventie zit. Ik het de PM met m'n rol zaterdagavond nog gelezen (met m'n laptop zorgvuldig weggedraaid van aanwezig TvH'ers).

    Dan de vraag waarom ik niet zelf meteen m'n rol zou prijsgeven... Ten eerste omdat het opnieuw niet meer was dan een suggestie, en ten tweede omdat dit pas werkt als er meerdere mensen bereid zijn dit te doen.

    Als niemand geïnteresseerd lijkt om m'n laatste voorstel om vorige rondes te gaan analyseren voor een week 1 strategie zal ik het zelf maar doen, zeker?

    Shiro schreef:we spelen immers nog maar één dag, en hij claimt een drukke week te hebben.
    Full-time job, finaal examen van een online cursus, Atsusacon vrijwilligers die ik moet managen en dit weekend trouwt m'n beste vriend en ben ik getuige. Yep, veel ademruimte heb ik niet :/
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Reym wo jun 18, 2014 6:01 pm

    Neko heeft het wel erg druk o.o

    Ik weet niet precies in welke rondes nacht 1 zonder slachtoffer was, ik weet het alleen van ronde 18 en 19. Zijn er meer rondjes geweest zonder slachtoffer in nacht 1?
    Ik moet het nog eens teruglezen om na te gaan wat er precies gebeurd was.

    Ronde 19: Nekotaku was de heks, hij werd in nacht 1 aangevallen en had zelf het Levensdrankje gebruikt. post Vervolgens komt verwarrende shit met screenshots, en UltimateAction de Priester gooit wijwater over Eevee, resultaat: burger. Veel mensen stemmen vervolgens op XavC, na zijn executie blijkt dat hij een Gewone Burger is.
    Wolven in deze ronde waren: Lyari, Olly, Skip. Lyari stemt Xavc, Olly stemt Nekotaku, Skip komt laat thuis en stemt daarom ook Xavc.
    ik moet nog een paar dingetjes doen, dus ik kan een niet heel super uitgebreid verhaaltje maken hier.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Toumyon wo jun 18, 2014 8:19 pm

    Nou het lijkt erop dat we dan ook niet echt ver komen met het Neko gebeuren.
    Want Neko's post beschouw ik voor nu wel "legit".
    Nu wil ik cupcake wel weer eens horen aangezien ze toch wel redelijk in de aanval ging.

    Overigens...
    Lyari deed ook mee toch?
    Ik vraag me af wat zij te delen heeft.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ wo jun 18, 2014 10:44 pm

    Lyari is op vakantie en zal deze week nog niet heel veel kunnen zeggen.
    Wel laat ze haar stem aan mij weten per sms, als het goed is.    
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly vr jun 20, 2014 1:21 pm

    Het is al vrijdag en niemand heeft nog gestemd of iets nuttigs gezegd wat betreft verdachten. Het is natuurlijk ook pas dag één. Maar nu ik iets minder ziek ben dan dinsdag heb ik geen excuus meer om mezelf stil te houden. Om het spel ten goede te komen, en in de hoop dat er wat gebeurt, stem ik op mijn onderbuikgevoel maar vast op Toumyon. Meer reden dan een "gut-feeling" is het niet, maar ik ga er ook niet van uit dat er nu nog goede leads uit de lucht komen vallen. Iedereen moet stemmen en iemand moet de eerste zijn, dan heb ik het maar gehad.
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van homemadecupcake vr jun 20, 2014 1:29 pm

    Toumyon schreef:Want Neko's post beschouw ik voor nu wel "legit".
    Nu wil ik cupcake wel weer eens horen aangezien ze toch wel redelijk in de aanval ging.

    1. Als je mijn post een aanval vond, is dit ook een aanval, want je doet nu exact hetzelfde als ik bij neko deed.

    2. Het topic zou stil vallen omdat we weinig kunnen momenteel, ik probeerde enkel eruit te halen wat erin zat door verder te vragen, in de hoop dat we aanwijzingen zouden krijgen. Mijn post was nooit als aanval bedoeld.

    Indeed Neko's reden lijk fair enough.
    Ik zou graag Toumyons reactie zien op mijn punt 1.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Toumyon vr jun 20, 2014 5:31 pm

    homemadecupcake schreef:
    1. Als je mijn post een aanval vond, is dit ook een aanval, want je doet nu exact hetzelfde als ik bij neko deed.
    Wat? Wie heeft het over een aanval tegen jou?
    Ik wilde enkel jou horen om te zien wat je verder nog te zeggen had tegen Neko.
    Dat jij meteen van een mug een olifant maakt doordat ik jou reactie nogal in de aanval vond schieten en je meteen vindt dat mijn post een aanval op jou is, geeft me nogal zorgen hoor.

    Even voor de duidelijkheid wat ik er zo hevig aan vindt:
    homemadecupcake schreef:
    Wat mij verder een beetje zorgen baart is: waarom stelt Neko, een ervaren speler, meteen voor om een enorme gevaarlijke stap als de rollen vrij te geven voor?! Dit is namelijk DE perfecte kans voor de elfjes om rollen te claimen die niet van hen zijn en komen meteen te weten wie ze weg moeten werken. Ik wil graag een duidelijkere verklaring van Neko om zo'n gevaarlijke stap te nemen. Je bent immers een ervaren speler en zou moeten weten wat zo'n stap te wegen zou kunnen brengen!
    Die roeptekens geven mij toch echt wel een gevoel dat je in een soort aanvals-post gaat tegenover Neko.
    homemadecupcake schreef:2. Het topic zou stil vallen omdat we weinig kunnen momenteel, ik probeerde enkel eruit te halen wat erin zat door verder te vragen, in de hoop dat we aanwijzingen zouden krijgen. Mijn post was nooit als aanval bedoeld.
    Ben ik het gewoon of komt dit wel degelijk best hevig over?:
    homemadecupcake schreef:Ik wil graag een duidelijkere verklaring van Neko om zo'n gevaarlijke stap te nemen. Je bent immers een ervaren speler en zou moeten weten wat zo'n stap te wegen zou kunnen brengen!

    Zo goed?
    Nu jij weer.



    Olly schreef:en in de hoop dat er wat gebeurt, stem ik op mijn onderbuikgevoel maar vast op Toumyon. Meer reden dan een "gut-feeling" is het niet, maar ik ga er ook niet van uit dat er nu nog goede leads uit de lucht komen vallen. Iedereen moet stemmen en iemand moet de eerste zijn, dan heb ik het maar gehad.
    Dus stemmen we maar op iemand die redelijk actief mee doet?
    Dat vind ik een beetje raar, al is het maar gut-feeling.

    Mijn stem komt dadelijk, ik denk er eerst nog rustig over na terwijl ik fiets naar de dokter.
    Tot straks.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly vr jun 20, 2014 5:55 pm

    Toumyon schreef:
    Olly schreef:en in de hoop dat er wat gebeurt, stem ik op mijn onderbuikgevoel maar vast op Toumyon. Meer reden dan een "gut-feeling" is het niet, maar ik ga er ook niet van uit dat er nu nog goede leads uit de lucht komen vallen. Iedereen moet stemmen en iemand moet de eerste zijn, dan heb ik het maar gehad.
    Dus stemmen we maar op iemand die redelijk actief mee doet?
    Dat vind ik een beetje raar, al is het maar gut-feeling.

    Mijn stem komt dadelijk, ik denk er eerst nog rustig over na terwijl ik fiets naar de dokter.
    Tot straks.

    Ja, iemand die redelijk actief meedoet (voor zover je dat na 1 dag kan zeggen) heeft nu nog evenveel kans een wolf te zijn als ieder ander. Aan "dat vind ik een beetje raar" heb ik niet genoeg om mijn stem te veranderen, ik laat hem dus zo staan. Ik ga nu onderweg naar Jasper en ik verwacht dat ik in ieder geval niet meer online kom vandaag. Mocht er boven water komen dat Toumyon echt verdacht is, stem dan vooral met mij mee. Mocht er iets beters zijn, vergeet dit dan, dan maakt die ene stem niet zo veel uit. Succes in ieder geval.
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van homemadecupcake vr jun 20, 2014 7:07 pm

    Toumyon schreef:
    homemadecupcake schreef:
    1. Als je mijn post een aanval vond, is dit ook een aanval, want je doet nu exact hetzelfde als ik bij neko deed.
    Wat? Wie heeft het over een aanval tegen jou?
    Ik wilde enkel jou horen om te zien wat je verder nog te zeggen had tegen Neko.
    Dat jij meteen van een mug een olifant maakt doordat ik jou reactie nogal in de aanval vond schieten en je meteen vindt dat mijn post een aanval op jou is, geeft me nogal zorgen hoor.

    Even voor de duidelijkheid wat ik er zo hevig aan vindt:
    homemadecupcake schreef:
    Wat mij verder een beetje zorgen baart is: waarom stelt Neko, een ervaren speler, meteen voor om een enorme gevaarlijke stap als de rollen vrij te geven voor?! Dit is namelijk DE perfecte kans voor de elfjes om rollen te claimen die niet van hen zijn en komen meteen te weten wie ze weg moeten werken. Ik wil graag een duidelijkere verklaring van Neko om zo'n gevaarlijke stap te nemen. Je bent immers een ervaren speler en zou moeten weten wat zo'n stap te wegen zou kunnen brengen!
    Die roeptekens geven mij toch echt wel een gevoel dat je in een soort aanvals-post gaat tegenover Neko.
    homemadecupcake schreef:2. Het topic zou stil vallen omdat we weinig kunnen momenteel, ik probeerde enkel eruit te halen wat erin zat door verder te vragen, in de hoop dat we aanwijzingen zouden krijgen. Mijn post was nooit als aanval bedoeld.
    Ben ik het gewoon of komt dit wel degelijk best hevig over?:
    homemadecupcake schreef:Ik wil graag een duidelijkere verklaring van Neko om zo'n gevaarlijke stap te nemen. Je bent immers een ervaren speler en zou moeten weten wat zo'n stap te wegen zou kunnen brengen!




    Lees mijn post, lees daarna de jouwe. Je noemt mijn post een aanval, maar ik doe in die post exact hetzelfde als wat jij deed. Ik zei niet dat jouw post een aanval was, ik zei enkel dat als je het mijne een aanval vindt, dat je jezelf dan ook aanvallend moet voelen. We vragen namelijk beide naar een verduidelijking van iets wat mij dwars zit, ongeacht op de manier hoe we het schrijven, is de context hetzelfde. Besides that, jij kent mij langer dan vandaag en je weet hoe ik schrijf en dat ik vaak een uitroepteken gebruik. Daarnaast, de stap die Neko nam was ronduit vaag, ik had wel redenen om daar sterk op te reageren, vooral aangezien het het enige is wat we op dat moment hadden. Als ik dat niet had gedaan, hadden we nooit Neko's verklaring gehad en waren we nu nog steeds aan het speculeren over of Neko schuldig of onschuldig is met z'n "animecon" excuus. Ik wilde snel een geldige verklaring van Neko hebben, als ik niet duidelijk had gemaakt dat ik raar vond wat hij had gedaan, dan werd waarschijnlijk mijn post genegeerd of bestempeld met "weer zo'n post waarin iemand iets overduidelijk aanwijst, maar toch niemand op in gaat". Ik wilde dit voorkomen en ik heb wel mijn antwoord gekregen.

    Toumyon schreef:Wie heeft het over een aanval tegen jou?

    zelfde vraag voor jou, wie heeft het over een "aanval" van mij op Neko?

    Toumyon schreef:
    homemadecupcake schreef:2. Het topic zou stil vallen omdat we weinig kunnen momenteel, ik probeerde enkel eruit te halen wat erin zat door verder te vragen, in de hoop dat we aanwijzingen zouden krijgen. Mijn post was nooit als aanval bedoeld.
    Ben ik het gewoon of komt dit wel degelijk best hevig over?:
    wat is precies hevig aan het stukje dat je quotte? Het is enkel de verklaring waar je om vroeg.

    Ik breng mijn stem vanavond uit, ik weet namelijk nog niet precies wat ik hiervan moet denken.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Toumyon vr jun 20, 2014 7:44 pm

    homemadecupcake schreef:
    Lees mijn post, lees daarna de jouwe. Je noemt mijn post een aanval, maar ik doe in die post exact hetzelfde als wat jij deed. Ik zei niet dat jouw post een aanval was, ik zei enkel dat als je het mijne een aanval vindt, dat je jezelf dan ook aanvallend moet voelen. We vragen namelijk beide naar een verduidelijking van iets wat mij dwars zit, ongeacht op de manier hoe we het schrijven, is de context hetzelfde.
    Als het same context is, is het verder wel pointless om er over verder te gaan...ik weet genoeg.



    Olly schreef:
    Ja, iemand die redelijk actief meedoet (voor zover je dat na 1 dag kan zeggen) heeft nu nog evenveel kans een wolf te zijn als ieder ander. Aan "dat vind ik een beetje raar" heb ik niet genoeg om mijn stem te veranderen, ik laat hem dus zo staan.
    Dan speel ik het gut-spelletje lekker met je mee, sterker nog ik heb één kleine argumentje met waarom Olly:

    1.Olly wilde gebruik maken van het Animecon gedoe en stelde voor om op de Animecon gangers van het hele weekend niet te stemmen om hen in bescherming te nemen voor deze dag.
    2.Dit zijn misschien mede elfjes OF mede elf.(TH-Chen, Nekotaku)
    3.Dit zijn burgers, en als ze dood gaan wint Olly vertrouwen onder de burgers.

    En verder is het ook gut-feel:...Mijn stem gaat naar Olly.
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van homemadecupcake vr jun 20, 2014 7:54 pm

    lees bovenstaande discussie. Omdat ik het vreemd vind dat Toumyon een discussie stop zet die hij zelf start omdat ik duidelijk maak al vanaf het begin van de discussie dat het raar is waar hij over begint (post met dezelfde context) en zijn harde aanval op Olly, zonder zichzelf te verdedigen tegen Olly's rare reden (ja Olly, het is maar een halve reden , tenzij je doelt op een ziener claim) waar je jezelf met gemak tegen kan verdedigen, gaat mijn stem ook uit naar Toumyon

    sorry schat

    Daarnaast wil ik wat stille mensen eraan herinneren dat desondanks het de eerste dag is, dat dat niet betekent dat je niks kan bijdragen en dat vanavond de deadline is. Ik wil graag wat meer van jullie horen


    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van TH-chen vr jun 20, 2014 8:39 pm

    Aanval of geen aanval, jeetje net zo spannend als Nederland vs Australie. De bal gaat heen en weer en heen en weer! Zonder dat ook maar 1 van de twee opgeeft! Heerlijk om dit mee te maken. Whoehoe~!!!

    Olly schreef:Maar nu ik iets minder ziek ben dan dinsdag heb ik geen excuus meer om mezelf stil te houden.
    Ben je serieus verplicht om per dag 1 post te maken?  Je kan het ook druk hebben zoals Nekotaku en even minder aanwezig zijn. Of zit je echt in super heet vuur als je lekker achterover zit genietend van een zakje popcorn *ting* oh lekker!
    Olly schreef:stem ik op mijn onderbuikgevoel maar vast op Toumyon.
    Volgs mij ben je nog een beetje ziekjes en heb je het vermogen om mij aan te steken want ik krijg ook last van mijn onderbuik.

    Waarom?! Hierom!
    Toumyon schreef:
    Cupcake schreef:Wat mij verder een beetje zorgen baart is: waarom stelt Neko, een ervaren speler, meteen voor om een enorme gevaarlijke stap als de rollen vrij te geven voor?! Dit is namelijk DE perfecte kans voor de elfjes om rollen te claimen die niet van hen zijn en komen meteen te weten wie ze weg moeten werken. Ik wil graag een duidelijkere verklaring van Neko om zo'n gevaarlijke stap te nemen. Je bent immers een ervaren speler en zou moeten weten wat zo'n stap te wegen zou kunnen brengen!
    Die roeptekens geven mij toch echt wel een gevoel dat je in een soort aanvals-post gaat tegenover Neko.
    In totaal tel ik 2 uitroeptekens. Heb je die van mij al geteld boven deze quote? Cupcake gaat al uitroeptekens gebruiken als je zegt dat je een koekje hebt gestolen in de tvh-chatroom. Beetje overdreven maar dat maakt Cupcake Cupcake en daarom houden we van haar. Lekker random uitroeptekens en CAPS!!!!

    Daarbij komt dat jij aangevallen wordt en alle vragen beantwoord met nog meer vragen. Ik zie niet hoe jij je beschermt hebt zonder een duidelijke argument terug te geven en dus de ball terug speelt zonder enige content of echte verdediging.

    Olly schreef:Ik ga nu onderweg naar Jasper en ik verwacht dat ik in ieder geval niet meer online kom vandaag.
    Het lijkt me sterk dat je niet online komt om even de reacties te lezen en omdat Faolinn ook nog moet stemmen. ik zie geen reden waarom je niet mee kijkt over zijn schouder.
    Ps sneeky dat je altijd op "Onbekend" staat met je laatste bezoek op je profiel. Nu kan ik niet zien wanneer je er bent.


    Nu de content die gevuld is tijdens het schrijven: Ja de wedstrijd gaat door ondanks alles.

    Toumyon schreef:Als het same context is, is het verder wel pointless om er over verder te gaan...ik weet genoeg.
    Wat weet je? Enlighten us oh great man! Wil je zeggen dat Cupcake alles terug keert maar in een ander jasje waardoor het gwn zinloos is om verder discussieren?

    Toumyon schreef:En verder is het ook gut-feel:...Mijn stem gaat naar Olly.
    Waarom ga je ineens over op Olly terwijl je in gevecht zat met Cupcake. Je wist toch genoeg?
    En dat zijn niet de enige conclusies die je kan trekken over Olly. Lees eens heel diep!

    Stem gaat naar: (edit na sudden plottwist. I have no clue)

    ______________________________________________________________________________________
    PS Spelleider Remilia
    Remilia schreef:Wel laat ze haar stem aan mij weten per sms, als het goed is.
    Ik denk dat alle spelers wel fijn zouden vinden om een post van jouw te ontvangen of Lyari gestemd heeft ja of nee. Want dan weten ook de spelers of ze gestemd heeft en op wie. Aangezien de regel geld 2x niet stemmen is out


    Laatst aangepast door TH-chen op vr jun 20, 2014 9:49 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro vr jun 20, 2014 8:44 pm

    Toegegeven, ik weet eigenlijk niet wat ik van de hele Lieke vs. Toumyon-discussie moet denken.
    Ze zijn zo snel de aanval ingegaan dat ik in eerste instantie van beide personen de indruk had dat ze er iets te snel bovenop sprongen, en de gutfeel-stem van Olga staat me eigenlijk ook niet zo aan, maar als ik op één persoon zal moeten stemmen wordt het toch Toumyon.

    Waar Lieke pas echt de aanval in ging toen Myon zijn eerste grote post tegen haar had gemaakt, was Myon al meteen erg fel toen Lieke een kleine post maakte als reactie op zijn vraag, en dat hij zich er nu makkelijk vanaf maakt door te zeggen dat het "pointless" is om met Lieke verder te discussiëren en op Olga te stemmen door gutfeel helpt ook niet echt.

    Sorry, maar ik heb niets beters, en ik vind je verdediging niet erg sterk.

    Gesponsorde inhoud


    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 4 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 4:37 pm