Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Faolinn
Nekotaku
Pshycho Maniac
Reym
Deviljho
Toumyon
TH-chen
Shiro
Remilia~
13 plaatsers

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 16 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari wo jul 09, 2014 10:09 pm

    Mij ook niet. Ben al op vakantie geweest :p
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 16 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku wo jul 09, 2014 11:17 pm

    Ik zal wel tijd vinden om mee te doen. Is deze ronde ook gelukt, ondanks de drukte. Count me in!
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 16 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn do jul 10, 2014 12:48 am

    zo snel mogelijk! Ben de hele vakantie beschikbaar en Olga neemt d'r eigen laptop mee naar mij toe zodat we veilig kunnen weerwolven!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 16 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie do jul 10, 2014 1:55 am

    Tof iedereen, ik heb er zin in! Laten we er een leuk en gezellig potje van maken!

    Ik ga deze week beginnen met de voorbereidingen, verwacht binnenkort maar een topic!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 16 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie ma jul 28, 2014 11:43 am

    Sorry voor de dubbelpost in dit oude topic, maar ik wil even kwijt dat ik het jammer vind dat mensen mij gepushed hebben om snel te beginnen die zich vervolgens niet aanmelden...

    Een aantal mensen die mee zouden doen heb ik irl gesproken, en die trekken zich terug en zijn niet meer van plan mee te doen.

    Het is nog te vroeg om nu conclusies te trekken, maar als er zo weinig aanmeldingen blijven dan denk ik dat een break voor iedereen beter is.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 16 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn wo jul 30, 2014 12:50 am

    Oh god wij (olly en fao) willen graag meedoen! We waren het in de drukte van de vakantie behoorlijk vergeten, we zijn dus blij dat je even bumpt. We melden ons bij deze aan. Ik neem aan dat je ook wel begrijpt dat in de drukte van de vakantie mensen niet altijd het forum checken op nieuwe topic, dus een bump als deze is meer dan welkom.

    Gesponsorde inhoud


    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 16 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 5:02 pm