Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Faolinn
Nekotaku
Pshycho Maniac
Reym
Deviljho
Toumyon
TH-chen
Shiro
Remilia~
13 plaatsers

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn za jun 14, 2014 9:55 pm

    Shhhhh iedereen... Praat slechts zacht want ik vermoed dat het nacht is... veel succes~
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Pshycho Maniac zo jun 15, 2014 12:53 am

    Veel succes iedereen!

    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro zo jun 15, 2014 12:37 pm

    Moge de beste winnen!
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Deviljho zo jun 15, 2014 12:45 pm

    Succes iedereen!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku zo jun 15, 2014 1:37 pm

    Veel succes! Klein groepje, het gaat meteen hard knokken worden vermoed ik.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van TH-chen zo jun 15, 2014 3:56 pm

    Hard knokken? T^T Be gentle!
    Succes iedereen!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Toumyon zo jun 15, 2014 10:58 pm

    Good luck, have fun.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly ma jun 16, 2014 12:10 am

    Ook van mij veel succes iedereen, ik ben benieuwd!
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van TH-chen ma jun 16, 2014 9:18 am

    o_- moet wakk....blijve........zzzzz........zzzzzzz......Nee! Hij is hier! Ik voel dat hij er is!
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van homemadecupcake ma jun 16, 2014 11:26 am

    veel succes!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ di jun 17, 2014 3:12 pm

    Nacht 1





    Het dorpje Hakuro heeft vele angstige tijden meegemaakt. Van mad scientists en weerwolven tot gemene vorken. Er leek nooit een einde te komen aan alle ellende die het dorpje heeft moeten doorstaan. Maar toch, brak er een periode van rust en vrede aan. Duistere figuren bleven weg uit het dorp en burgers keerden er weer terug. Voor even leek alles goed te gaan en leek Hakuro weer op een normaal middeleeuws boerendorpje.   Totdat op een zonnige ochtend Psycho de inwoners van Hakuro schokkend nieuws brengt.

    “IK ZAG HEMMM! IK ZAG HEM!” gilt hij overstuur. Mensen verzamelen zich om de gillende Psycho heen die zich op de grond laat neervallen. Homemadecupcake probeert hem samen met Lyari weer van de grond op te tillen, maar Psycho rukt zich los en doet een paar stappen achteruit. “RAAK ME NIET AAN!”  Faolinn schudt zijn hoofd.  “Psycho is een oude gekke man. Ik heb al zo vaak voorgesteld om hem te laten opnemen.”  Psycho begint ondertussen steeds harder te gillen. “IK HEB HEM GEZIEN! DE ZANDMAN! HIJ IS HIER!” Hierop trekken een aantal mensen verbaasd hun wenkbrauwen omhoog. Olly klapt in haar handen en ze kijkt hoopvol naar boven. “De zandman is terug? Maar dat is geweldig nieuws!  De zandman kan kleine Faollyn dan eindelijk in slaap brengen en dan keert ook bij mij de rust weer terug.”  Maar Psycho schudt driftig zijn hoofd. “nee, NEE, NEEE. Dat doet hij niet!”  Hij keert zich tot TH-Chen en grijpt zijn handen vast. “ Chen! Kan jij je nog iets herinneren van de afgelopen nacht?”  Chen kijkt een beetje moeilijk vooruit. “Ehh..nou..ja, ik had afgelopen avond een geweldig feest.  Veel bier, lekker bier, en uhh ook een ander soort lekkers”mompelt hij terwijl hij  Reym daarna onbeschaamd een vette knipoog geeft.  Die kleurt rood en kijkt gauw de andere kant op.  “Get a room!” wordt er ergens van achteren geroepen. “Maar meer dan dat kan ik me niet herinneren,”zucht TH-Chen. Pshycho knikt en knijpt dan stevig in zijn handen. “De zandman…was afgelopen nacht in jouw huis. In jouw slaapkamer, samen met zijn hulpjes.”  TH-Chen glimlacht “Dat verklaard waarom ik dus zo goed heb geslapen afgelopen nacht.”  Maar Psycho schudt zijn hoofd.  “Nee, dat kwam waarschijnlijk door de hoeveelheid alcohol, want Nekotaku heeft de zandman uit je huis verjaagd, voordat hij ook maar een beetje van zijn zand over je heen heeft kunnen sprinkelen. “  Alle hoofden draaien zich om naar Nekotaku maar hij blijft zwijgen.
    “Maar waarom? Waarom zouden jullie de zandman verjagen?”
    “Omdat,.. de zandman de bedoeling heeft ons voor altijd in slaap te houden. “ zegt Psycho op een bijna onhoorbare toon.
    Deviljho kijkt zijwaarts naar Nekotaku. “Neko, waarom zeg jij niets? Is dit waar?  Heeft gekke oude Psycho gelijk? “
    Het blijft even stil maar dan kijkt Nekotaku op en terwijl een zacht briesje zijn magnificent  baard streelt knikt hij met zijn hoofd. “Ja,” zegt hij.  “Ja, het is waar. De voordeur van Chen zijn huis stond open en ik was samen met Psycho het huis  binnengaan, om zijn ehh..broek terug te geven. Dat is toen we de zandman zagen en zijn gesprek met de elfen overhoorden. Toen ze ons eenmaal in de gaten hadden waren ze vrijwel meteen verdwenen.”  TH-Chen zijn mond valt open en er valt direct een pijnlijke stilte. Maar Faolinn zwiept zijn lange kawaii haren naar achteren en gaat in een zelfverzekerende pose staan. “HA, I AIN’T NO AFRAID OF NO SANDMAN.  En als het moet  nodig ik hem uit voor een potje SONGPOP!” Hij grijpt zijn mobiel en gaat op facebook.

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 23m09zc


    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 15ojfh2



    Lyari kijkt met volle bewondering naar zijn mobiel. “Oohh, maar wat is dat dan? Hoe kom je eraan? Het geeft licht!”  Faolinn gilt iets  met de woorden SCIENCE en TECHNOLOGY, maar niemand begrijpt hem.  “Volgens grootvadertje Ura, kan de zandman in een menselijke gedaante veranderen. De kans is daarom groot.. dat hij en zijn hulpjes, hier in ons midden staan.” zegt Psycho dan ineens. Er valt opnieuw een pijnlijke stilte maar Psycho weet die weer snel te verbreken. “MAAR!  Als we samenwerken, slaap proberen te vermijden en op zoek gaan naar de zandman, dan zal er niks ernstigs gebeuren!

    En zo eindigen de vredige dagen van Hakuro en breekt er een nieuwe periode van angst en geweld aan.


    -------------------------------
    Beetje haastig geschreven, want ik moet werken <3
    Niemand is dood en ik wens jullie alvast heel veel plezier en succes.
    Stemmen kan tot vrijdag 0:00 uur!
    Oh and again, in mijn verhalen staan geen tips over de nachtelijke gebeurtenissen en dergelijke
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro di jun 17, 2014 3:48 pm

    Yay, geen doden~
    Alleen jammer dat we nu niets weten over de wolven.

    Het lijkt me dat alleen de heks of de beschermengel dit veroorzaakt kan hebben.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku di jun 17, 2014 3:57 pm

    De heks en de beschermengel zijn technisch gezien de enigen die dit hebben kunnen bewerkstelligen, ja. Als er volledig correct is gespeeld.
    Maar misschien is het toch de moeite om even een andere mogelijkheid te overwegen. 5 van de 11 spelers zaten op Anime dit weekend. Misschien is het er door die drukte niet van gekomen een slachtoffer door te geven? Het is wel zo dat sommigen er enkel zaterdag waren, dan zouden ze het zondag ook moeten zijn vergeten en bovendien er geen enkele zandgozer die niet bij Anime was iemand hebben gekozen. Redelijk onwaarschijnlijk, maar niet ondenkbaar.

    Met 0 aanknooppunten kan ik twee opties bedenken:
    1) Vorige potjes gaan nalezen waarin er geen slachtoffers waren in de eerste nacht en observeren wanneer er wel een geen wolf werd opgehangen. Misschien kunnen we er van leren welke tactieken succesvol zijn.
    2) Meteen vragen of speciale rollen willen vertellen wat ze weten. Erg drastisch in de eerste week, maar we spelen wel met weinig dus ik denk dat we al sneller in de mindset moeten zitten die doorgaans gereserveerd is voor week 3 of zo.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van TH-chen di jun 17, 2014 3:59 pm

    Waar zijn Toumyon en Shiro. Ze moeten zien hoe Faolinn de zandman gaat uitdagen voor een songpop wedstrijd

    wacht ho, dus de zandman was in mijn huis om me....om mij........HAAAA~!!!!

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku di jun 17, 2014 4:01 pm

    Chen, rustig. Rustig! Het is maar een spel, het is niet echt! XD

    Gesponsorde inhoud


    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 2 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 10:23 pm