Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Olly
XavC
Sophie
Princess Sylvysprit
Nekotaku
Shiro
UltimateAction
Urameshiya
Reym
Deviljho
Remilia~
15 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly vr feb 14, 2014 8:26 pm

    Ho eens even Ura. Net zeg je nog dat informatie over rollen die personen hebben op dit punt de burgers alleen nog maar tegen werkt en vervolgens vraag je om twee rollen? Riskant, zeker als er eventueel geen beschermengel is...
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku vr feb 14, 2014 8:26 pm

    Urameshiya schreef:Als jullie beiden burgers zijn, al zou me dat verbazen, zal de beschermengel vast en zeker één van jullie beiden beschermen de komende nacht, waardoor het voor de wolven een domme zet zou worden om jullie meteen te proberen te vermoorden (want ze zouden een 50% kans hebben dat het mis zou gaan).
    Zodat ze een vrij schot hebben op de overige spelers? Fijn hoor.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Deviljho vr feb 14, 2014 8:33 pm

    Urameshiya schreef:Maar het feit dat het een rol is die voor Eevee af te leiden moet zijn geweest uit het gesprek daarboven, maakt al een hoop duidelijk.

    Misschien zou het helpen, Eevee en Devil, als jullie dan maar hier en nu openheid zouden geven over jullie rollen. Of ons dan ook maar de ontbrekende drie minuten van jullie gesprek zouden willen tonen. Als jullie beiden burgers zijn, al zou me dat verbazen, zal de beschermengel vast en zeker één van jullie beiden beschermen de komende nacht, waardoor het voor de wolven een domme zet zou worden om jullie meteen te proberen te vermoorden (want ze zouden een 50% kans hebben dat het mis zou gaan).

    Ik wacht wel even op Remi's oordeel over de situatie. Overigens, aangezien het spel nu toch uit de hand loopt, denk ik niet dat het nog erg is dat ik op Eeveesprit stem
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 8:35 pm

    Olly schreef:Ho eens even Ura. Net zeg je nog dat informatie over rollen die personen hebben op dit punt de burgers alleen nog maar tegen werkt en vervolgens vraag je om twee rollen? Riskant, zeker als er eventueel geen beschermengel is...
    Dat doe ik omdat ik vermoed dat als Eevee een wolf is, de rol van Devil nu toch al aan de wolven bekend zal zijn. Bovendien denk ik dat Devil nu zo zeer vertrouwd zal worden door de rest van ons dat hij tóch al een doelwit voor de wolven zou worden.

    Daarnaast kunnen ze liegen, als ze hun rolinformatie willen beschermen. Ze kunnen er ook voor kiezen om niet op mijn voorstel in te gaan. Dat is hun eigen keuze. Maar die keuze zal voor de rest van ons hoe dan ook van pas komen bij het vormen van een oordeel.

    En of er een beschermengel is weten de wolven ook niet. Waarschijnlijk is die er wel, dus ze zullen het er waarschijnlijk niet op willen wagen.

    Nekotaku schreef:Zodat ze een vrij schot hebben op de overige spelers? Fijn hoor.
    Onder 'normale' omstandigheden is de kans dat de beschermengel iemand zou beschermen de komende nacht ook al klein, dus dat lijkt me geen groot offer. Bovendien ZOU de beschermengel alsnog kunnen kiezen om iemand anders te beschermen in de verwachting dat de wolven zich niet op Devil zullen richten.

    Wel moet ik zeggen dat het me een bétere oplossing zou lijken om een priester op Eevee los te laten, zodat we geen onnodige risico's lopen. Als er tenminste een priester is.
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction vr feb 14, 2014 8:42 pm

    Schrap XavC ik stem op Ura, Ura is toch het meest verdachte bij mij het feit ook dat Ura vraagt om rollen vind ik nogal vreemd ik weet niet of Ura hiervoor wel de juiste positie heeft dus bij deze sorry Ura maar Urameshiya
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 8:45 pm

    Ah, een gedeelde eerste plaats op de galgenlijst. Wat een eer.

    Aangezien mijn rol eigenlijk al uitgespeeld is kan ik 'm wel onthullen. Ik ben Cupido. Ja, geliefden, ik kan me voorstellen dat jullie bij het lezen van dit bericht moordneigingen zullen krijgen.

    Ik raad de mensen die op mij gestemd hebben aan om snel een ander slachtoffer uit te zoeken.
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction vr feb 14, 2014 8:46 pm

    En kun je dit bewijzen Ura?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly vr feb 14, 2014 8:47 pm

    Wel, is er iemand anders die claimt cupido te zijn? Ik neem aan dat de geliefden hun positie niet prijs zullen geven, want dat zou ze kwetsbaar maken.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 8:51 pm

    Ulti schreef:En kun je dit bewijzen Ura?
    Als ik een leugenaar zou zijn, zou heus voor het eind van de avond de ware Cupido opstaan om dat duidelijk te maken, en zou ik mijn eigen doodsvonnis getekend hebben. Zelfs als men mij zou geloven en niet de andere Cupido-claimer, zou het na de dood van die eerste meteen duidelijk zijn dat ik een leugenaar was, en zou ik waarschijnlijk een heksendrankje door m'n keel geduwd krijgen. Of zou de priester over een van ons twee wat waterspul heen gooien, en zou het al voor middernacht duidelijk zijn.

    Het zou simpelweg ontzettend dom zijn om te beweren dat ik cupido was terwijl ik het niet echt was.

    Anders gezegd: als ik niet Cupido was, zou ik nu gewoon mijn stem naar jou kunnen veranderen zodat jij weer bovenaan de lijst stond, en een betoog af kunnen steken om anderen te ontmoedigen op mij te stemmen.

    Aangezien ik deze speciale rol heb is dat echter niet nodig.

    Uiteraard kan ik het hard maken door de namen van de geliefden te noemen. Ik heb het al een tijdje geleden uitgerekend, en de kans dat onder de geliefden minstens één wolf is, is groter dan de kans dat ze allebei burgers zijn. Het zou een goede zet kunnen zijn, maar het zou ook een blunder kunnen blijken. Ik ga dat dus op dit moment nog niet doen.
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction vr feb 14, 2014 8:53 pm

    Oke als je het zo speelt mijn rol is ook al uitgespeeld ik heb mijn stem uitgebracht ik ben de priester ik weet toch dat ik deze week niet haal dus het maakt me niks meer uit
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 8:54 pm

    UltimateAction schreef:Oke als je het zo speelt mijn rol is ook al uitgespeeld ik heb mijn stem uitgebracht ik ben de priester ik weet toch dat ik deze week niet haal dus het maakt me niks meer uit
    ...perfect! Die rol kun je bewijzen. Gooi je wijwater over Eevee heen! Dan zijn we in één klap een HEEL stuk verder! Jij wordt dan niet opgehangen, en we weten meer over Eevee (en eventueel Devil).
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction vr feb 14, 2014 8:55 pm

    Nou dat was mijn keus ook
    Maar dat je het weet ik deed het vooral omdat Neko toch voor mij opkwam en ik zijn hoop als cadeau wou doen omdat ik toch wel wist dat ik het niet zou halen
    Ik ben zo lief :3


    Laatst aangepast door UltimateAction op vr feb 14, 2014 8:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 8:55 pm

    UltimateAction schreef:Nou dat was mijn keus ook
    Okee, en heb je dat al aan Remi verteld? Je kunt het wijwater op ELK moment gebruiken, dus ook hier en nu. Nog voor de galgstemming eindigt.
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction vr feb 14, 2014 8:56 pm

    Urameshiya schreef:
    UltimateAction schreef:Nou dat was mijn keus ook
    Okee, en heb je dat al aan Remi verteld? Je kunt het wijwater op ELK moment gebruiken, dus ook hier en nu. Nog voor de galgstemming eindigt.
    Ja dat heb ik gedaan, Ura heeft denk ik toch bewezen dat hij onschuldig heeft dit heeft zeg snel weten te keren dus mijn definitieve stem is waarschijnlijk dus Eeveesprit


    Laatst aangepast door UltimateAction op vr feb 14, 2014 9:01 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC vr feb 14, 2014 8:57 pm

    Interessante ontwikkeling hiero.
    De screenshots verbazen mij zeer en zijn to-ta-le onzin. Ik weet ondertussen niet meer of ik mijn stem op UltimateAction wil laten staan. Ik vind het totaal nutteloos. Laat alles zien of niets.. Was het overigens niet verboden om screens van gesprekken te posten?

    Verder claim ik geen cupido te zijn of zo. 100% niet.
    Lyari, wat betreft mijn taalgebruik.. Tsja, denk wat je er van denken wil. Als je serieus zou denken, dat ik mijn taalgebruik aan mijn rol zou aanpassen, dan moet dat een van de minst steekhoudende argumenten zijn, die ik in tijden gehoord heb. Dat mijn argumenten zwak zijn lijkt me ook in geen geval onverklaarbaar. Kon jij met de informatie die je tot aan dat moment had, een concrete verdenking neerleggen?

    Aan een kant heb ik het idee, dat ik eeveespirit het mes op de keel moet zetten door mijn stem naar hem te veranderen en duidelijkheid te eisen over het hoe en wat van die screenshots. Ik snap er namelijk geen reet van, en ben nu erg benieuwd naar de precieze toedracht daarvan. Ik wacht echter nog eventjes.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 12 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 3:40 am