Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Olly
XavC
Sophie
Princess Sylvysprit
Nekotaku
Shiro
UltimateAction
Urameshiya
Reym
Deviljho
Remilia~
15 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku vr feb 14, 2014 7:51 pm

    Misschien ging Eevee zelf er terecht van uit dat je dit niet wist.

    Hoe dan ook ben JIJ degene die zich liet vangen, Devil. Niet Eevee. Want alles lijkt erop dat hij met opzet z'n mond "voorbij praatte".
    In feite was dit misschien een prima manier voor hen om te proberen achterhalen of jij al dan niet een beschermende rol had, en of Shiro een mogelijk doelwit was. Mogelijk heb je dat voor hen zelf bevestigd.
    Stel dat hij op voorhand wist dat als jij een beschermende rol had, je het zou opnemen voor Shiro indien nodig. Dan zou zij juist een minder interessant doelwit zijn. Om nog maar te zwijgen van de mogelijkheid dat ze zelf een wolf kan zijn en dit tegen je gebruikt. Want geloof me, ze is GOED in dit spel. Door iemand anders aan te vallen en vervolgens te doen alsof dat mislukt is om jouw reactie te peilen, kunnen ze iets leren. Namelijk dat jij NIET de heks zou zijn, want zoals Olly zegt zou je dan zekerheid hebben. Dan was je hoogstens beschermengel.

    Met andere woorden, je hebt ze mogelijk niet enkel informatie doorgespeeld over een jouw mogelijke rol, maar ook nog eens meer zekerheid gegeven dat het gebrek aan een dode te wijten zou zijn aan een heks of grafdelver.

    Ofwel zijn jij en Eevee heel gehaaide wolven, of is één van de twee de ander er in aan het luizen, of jullie zijn beide onvoorzichtige burgers. Hoe dan ook vraag ik me af wat ons er van weerhoud jullie beiden bovenaan de lijst voor de galg te zetten?
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro vr feb 14, 2014 7:54 pm

    Alleen ik en een eventuele grafdelver kunnen weten of ik het lijk ben, dus van theoriëen daarover ga ik maar afblijven.
    Of ik gered ben door de beschermengel weet ik zelf niet eens, dus daarvan zouden we bevestiging nodig hebben van de beschermengel. Voor een redding door de heks geldt hetzelfde.

    Dat eevee een heks is die heeft geprobeerd mij te vermoorden lijkt me niet heel mogelijk: Dan zou ik immers dood zijn. (Of deze ronde moet ineens andere spelregels hebben over de bescherming van een heksenslachtoffer dan die waar ik aan gewend ben.)

    Of eevee een wolf is die me wil vermoorden om een onbenullige reden als het lokken van Devil, is moeilijk te zeggen. Hij heeft een wolventeam om rekening mee te houden, en ik denk dat die graag een betere reden hebben om mensen te doden.
    Als eevee een wolf is lijkt het me eerder andersom: Wolven hebben om vooralsnog onbekende redenen zin om me te vermoorden, en eevee vindt dat leuk en spreekt Devil ermee aan. Dat kan ik echter niet weten, dus daar valt ook niet veel over te zeggen.

    Het enige nuttige dat ik tot nu toe kan zeggen is dat ik, in tegestelling tot Neko, geen verdenkingen heb over Deviljho.
    Juist als hij een wolf was, zou hij deze post waarschijnlijk met zijn medewolven besproken hebben, en ik denk dat de conclusie dan geweest was dat dit niet echt goed postmateriaal zou zijn.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Princess Sylvysprit vr feb 14, 2014 7:58 pm

    Deviljho schreef:Ik ga bij deze post mijn stem veranderen. Ik realiseer me namelijk eindelijk wat er daadwerkelijk aan de hand is. Prepare for a shit-storm

    Ik wist niet zeker wat ik moest doen toen ik dit zag, omdat het tegen de regels is: https://www.dropbox.com/s/fcaj1h0ele4bjt4/Screenshot%202014-02-14%2018.04.23.png

    Maar na een paar dagen nadenken, realiseer ik me wat er aan de hand is, Eeveesprit.
    Ik moet dit wel vertellen, want na dit weekend word ik waarschijnlijk vermoord.

    Ten eerste, Eeveesprit is of een heks (onwaarschijnlijk) of een wolf. Hij moet namelijk iemand vermoord hebben. Deze theorie is best doordacht, maar ik weet niet of er een andere mogelijkheid is.

    Ik denk dat in de eerste nacht, Eeveesprit (en zijn mogelijke wolventeam) Shiro heeft vermoord. waarom denk ik dit, zul je je nu afvragen, natuurlijk.
    Hij heeft deze tactiek gebruikt om mij te lokken. Hij wist dat ik goed bevriend was met haar, en ik haar waarschijnlijk zou beschermen tegen de dood. Heck, voor het spel begon, heeft hij al gezegd dat ik dat waarschijnlijk ging doen. Jullie zien natuurlijk nu dat niemand dood is gegaan in de eerste nacht. Ik denk zelf dat Shiro is gered.
    Helaas heb ik hiervoor niet veel bewijs, op wat ik net zei na. Zelf weet ik het alleen zeker.
    Er zijn dus een aantal mogelijkheden hier:

    - Als er een grafdelver in het spel is, is er een kans dat Shiro het lijk is. (Er is altijd de kans dat ik een grafdelver ben)
    - De beschermengel heeft geluk gehad, en heeft Shiro gekozen.
    - Ik ben zelf de beschermengel, en ben in zijn val getrapt.
    - Er is een heks, en die heeft Shiro gelijk tot leven gewekt. (Er is ook de kans dat ik dat ben)
    - Ik zit er helemaal naast, maar dat denk ik niet.
    Ik weet namelijk nog een ding. Als mijn theorie juist is, denkt Eeveesprit dat hij mijn rol weet, en gaat mij dus waarschijnlijk dit weekend vermoorden.
    Aangezien hij dit waarschijnlijk zal gaan doen, is het mijn enig mogelijke uitweg.
    Het spijt me, maar een aantal mensen hebben persoonlijke dingen in het spel gebracht.
    In ieder geval, since I've got nothing to lose, stem ik op Eeveesprit Het spijt me dat ik nu meer mensen betrokken laat raken. (En Eevee, dit is niet persoonlijk tegen jou bedoelt, dus word niet boos op de OOC ik)

    Als ik uiteindelijk sterf, weten jullie in ieder geval een ding...



    Ze zullen een ding zeker weten Deviljho, dat je de waarheid bewerkt hebt!
    Dames en heren, kijk eens naar deze screenshot genomen van 10 Februari 2014:
    http://www.mediafire.com/view/qagka99l3knn1bm/devlel.png
    Het gesprek tussen Deviljho en ik ging nog langer door, maar hij liet het stuk weg waarin hij zichzelf compleet veraade
    Dit heeft hij net bewerkt zodat het er niet meer stond en toen een screenshot ervan gemaakt, hij heeft expres het onderste gedeelte van het gesprek weggelaten omdat hij WIST en LIET ZIEN dat hij zichzelf veraade
    Ik ben een persoon die het liefst gewoon vertrouwt wil zijn, en daarom liever geen maatregelen neem, maar...
    Dat je nu je stem hebt veranderd naar UltimateAction vind ik een laffe actie, UltimateAction vind ik persoonlijk HELLEMAAL niet verdacht, de enige die hier erg verdacht is ben jij nu volgens mij
    Ik was eerst van plan om dit te laten gaan omdat je argument gewoon dwazig overkwam, maar blind bij de groep tegen UltimateAction aansluiten vind ik niet acceptabel zonder redelijk argument, daarom stem ik op Deviljho, wegens onvertrouwelijkheid, het persoonlijk laffe veranderen van zijn stem en het verbergen van informatie

    Spoiler:


    Laatst aangepast door eeveesprit op vr feb 14, 2014 8:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Reym vr feb 14, 2014 8:00 pm

    Ik vind Ura en Olly erg verdacht, vooral omdat ze een lijstje hadden gemaakt.
    Eerst had ik op Olly gestemd, maar ik wil mijn stem aanpassen.

    Maar Olly had inderdaad, zoals ze zei, een lijst gemaakt van actieve en inactieve spelers.
    Ura daarentegen had een lijst gemaakt met de mensen die hij allemaal verdacht vond.

    Ura vond mij no1 verdacht, door een klein ding (dat ik soms grapjes maak en dan niet serieus overkom, of zoiets), uit te vergroten. Misschien kwam dat wel door Nekotaku's post erboven, maar dit kan ook een truc zijn van Neko: een voorzetje geven, en zo zien wie de bal in het doel schiet, omdat de scoorder verdacht kan zijn. Neko zei: "Dit is werkelijk de lichtst mogelijke verdenking en niet bepaald iets wat me doorslaggevend lijkt om te stemmen." Maar Ura neemt Neko's opmerking erg zwaar, en hij stemt op mij.

    Ura legt ook de nadruk erop dat het lijkt alsof ik Eevee bescherm van de consequenties van een van zijn uitspraken. hier Maar hier maakte ik ook een grapje (vooral omdat Ura begon over de "freudiaanse" uitspraak van Eevee. Want ik denk dat Eevee gewoon bedoelde: "De tweede nacht kunnen we beter iemand aanwijzen als verdachte, omdat er dan misschien wel doden zijn gevallen". Ik denk, als Eevee een wolf zou zijn, dat hij dan beter op zijn woorden zou letten. Ik denk ook niet dat wolven roepen in een topic: Ik hoop dat we morgen een betere kans maken!!" want dat zou natuurlijk heel erg verdacht zijn.)

    Nekotaku begon over mijn grapjes, maar hij is de persoon die het meeste werk maakt van de kansberekeningen. Ik hoop niet dat Neko stiekem een killer is.
    Ura verdedigt zich ook met heel veel posts tegenover Nekotaku. Maar het lijkt me niet dat de twee aan dezelfde kant staan, omdat Neko stemt op Ura.



    Ik verander mijn stem dus naar Urameshiya

    by the way, Eevee, ik kan je screenshot niet zien! dat van Devil wel.


    Laatst aangepast door Reym op vr feb 14, 2014 8:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro vr feb 14, 2014 8:03 pm

    Eevee, ik kan de inhoud van je link niet bekijken, omdat ik geen dropbox-account heb. Zou je het misschien op een andere manier willen delen? (Ik weet niet wat voor iets je linkt, maar als je bijvoorbeeld een screenshot zou kunnen maken en die delen via iets als imageshack of iets dergelijks, zou het een stuk prettiger zijn.)
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction vr feb 14, 2014 8:06 pm

    Ik vind dat Olly's redenering van haar onschuld wel klopt, Nekotaku vind ik ook niet meer verdacht denk ik. Ura nog wel maar ik verander mijn stem naar XavC omdat hij met het groepje mee gaat tegen mij en ik denk dat zijn reden het zwakst is.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Princess Sylvysprit vr feb 14, 2014 8:06 pm

    Shiro schreef:Eevee, ik kan de inhoud van je link niet bekijken, omdat ik geen dropbox-account heb. Zou je het misschien op een andere manier willen delen? (Ik weet niet wat voor iets je linkt, maar als je bijvoorbeeld een screenshot zou kunnen maken en die delen via iets als imageshack of iets dergelijks, zou het een stuk prettiger zijn.)
    Al gedaan
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 8:08 pm

    Ik denk om eerlijk te zijn niet dat er regels gebroken zijn, want jullie waren niet met voorbedachte rade over wolven aan het praten. Eevee heeft gewoon op een onhandige manier informatie losgelaten, en de consequenties komen volledig voor zijn rekening. Het lijkt me niet dat jou blaam zou moeten treffen omdat jij het naar buiten brengt, Devil.

    Het hele verhaal vind ik echter wel verwarrend worden als het voor het einde van de nacht plaatsgevonden heeft. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet maken, maar dat Eevee zich verdacht gedraagt staat als een huis.

    Nekotaku schreef:Hoe dan ook vraag ik me af wat ons er van weerhoud jullie beiden bovenaan de lijst voor de galg te zetten?
    In Devils geval kan ik daar wel een reden voor bedenken, als ik naar die screenshot kijk. Het is een beetje ongelukkig dat het op deze manier duidelijk moet worden, maar hij is denk ik geen wolf. Ik denk verder dat het verstandig is als er voortaan geen screenshots van Skype meer gepost worden.
    (En daar komt nog bij wat Shiro ook zegt.)

    Wat Eevee betreft, ben ik het er echter mee eens dat hij een plek hoog op die lijst verdient. Al stond hij daar bij mij dus al.

    Okee, en terwijl ik deze post tik maakt hij zichzelf nog een stukje verdachter. Al kan ik zijn link niet bekijken.

    Reym schreef:Ik vind Ura en Olly erg verdacht, vooral omdat ze een lijstje hadden gemaakt.
    De logica hierachter zul je me nog maar eens uit moeten leggen. Een lijst maken is verdacht? Ik nodig je uit om de vorige rondes eens door te gaan lezen!

    EDIT: Oh, kijk eens. Eevee is aardig genoeg om ons te informeren over de rol van Devil. Iets waar hij niets mee op zou schieten tenzij hij de burgerkant graag tegen wil werken. Iets wat hij dan ook nog eens op spectaculaire wijze lijkt te onderstrepen door op Devil te stemmen. Hij is daarnaast verstandig genoeg om zijn Skype op het contacts-tabblad te zetten in plaats van op het 'recent'-tabblad, dat veel mensen normaal gesproken gebruiken. Staat er misschien een chatgroep onder 'recent' die wij niet mogen zien, Eevee?

    Ik vind de opeenstapeling van verdachtheden een beetje te veel worden. Zekerheid heb ik nog steeds niet, maar de aanwijzingen tegen Eevee wegen wat mij betreft nu zwaarder dan die tegen Reym. Mijn stem gaat daarom nu naar Eeveesprit.


    Laatst aangepast door Urameshiya op vr feb 14, 2014 8:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku vr feb 14, 2014 8:12 pm

    Reym schreef:Ura verdedigt zich ook met heel veel posts tegenover Nekotaku. Maar het lijkt me niet dat de twee aan dezelfde kant staan, omdat Neko stemt op Ura.
    Het enige dat je daaruit zou kunnen opmaken is dat we niet beiden wolven zijn, omdat we het dan wel te bont aan het maken zouden zijn. Er kan één van de twee wolf zijn, maar even goed beiden niet.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku vr feb 14, 2014 8:17 pm

    eeveesprit schreef:Ze zullen een ding zeker weten Deviljho, dat je de waarheid bewerkt hebt!
    Dames en heren, kijk eens naar deze screenshot genomen van 10 Februari 2014:
    http://www.mediafire.com/view/qagka99l3knn1bm/devlel.png
    Het gesprek tussen Deviljho en ik ging nog langer door, maar hij liet het stuk weg waarin hij zichzelf compleet veraade
    Dit heeft hij net bewerkt zodat het er niet meer stond en toen een screenshot ervan gemaakt, hij heeft expres het onderste gedeelte van het gesprek weggelaten omdat hij WIST en LIET ZIEN dat hij zichzelf veraade
    Waar ergens in dit stukje extreem verwarde chat verraad hij zichzelf?
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Princess Sylvysprit vr feb 14, 2014 8:19 pm

    Nekotaku schreef:
    eeveesprit schreef:Ze zullen een ding zeker weten Deviljho, dat je de waarheid bewerkt hebt!
    Dames en heren, kijk eens naar deze screenshot genomen van 10 Februari 2014:
    http://www.mediafire.com/view/qagka99l3knn1bm/devlel.png
    Het gesprek tussen Deviljho en ik ging nog langer door, maar hij liet het stuk weg waarin hij zichzelf compleet veraade
    Dit heeft hij net bewerkt zodat het er niet meer stond en toen een screenshot ervan gemaakt, hij heeft expres het onderste gedeelte van het gesprek weggelaten omdat hij WIST en LIET ZIEN dat hij zichzelf veraade
    Waar ergens in dit stukje extreem verwarde chat verraad hij zichzelf?
    Hij heeft 2 van zijn berrichten hellemaal weg bewerkt
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 8:22 pm

    Nekotaku schreef:
    eeveesprit schreef:Ze zullen een ding zeker weten Deviljho, dat je de waarheid bewerkt hebt!
    Dames en heren, kijk eens naar deze screenshot genomen van 10 Februari 2014:
    http://www.mediafire.com/view/qagka99l3knn1bm/devlel.png
    Het gesprek tussen Deviljho en ik ging nog langer door, maar hij liet het stuk weg waarin hij zichzelf compleet veraade
    Dit heeft hij net bewerkt zodat het er niet meer stond en toen een screenshot ervan gemaakt, hij heeft expres het onderste gedeelte van het gesprek weggelaten omdat hij WIST en LIET ZIEN dat hij zichzelf veraade
    Waar ergens in dit stukje extreem verwarde chat verraad hij zichzelf?
    Ik denk in het stukje dat ge-edit is. Maar het feit dat het een rol is die voor Eevee af te leiden moet zijn geweest uit het gesprek daarboven, maakt al een hoop duidelijk.

    Misschien zou het helpen, Eevee en Devil, als jullie dan maar hier en nu openheid zouden geven over jullie rollen. Of ons dan ook maar de ontbrekende drie minuten van jullie gesprek zouden willen tonen. Als jullie beiden burgers zijn, al zou me dat verbazen, zal de beschermengel vast en zeker één van jullie beiden beschermen de komende nacht, waardoor het voor de wolven een domme zet zou worden om jullie meteen te proberen te vermoorden (want ze zouden een 50% kans hebben dat het mis zou gaan).


    Laatst aangepast door Urameshiya op vr feb 14, 2014 8:30 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Deviljho vr feb 14, 2014 8:23 pm

    eeveesprit schreef:
    Hij heeft 2 van zijn berrichten hellemaal weg bewerkt

    Je kan niet bewijzen wat ik eronder heb gezet. Ik weet zelf ook niet meer wat er stond.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku vr feb 14, 2014 8:24 pm

    Ofwel werkt die versie van Skype anders dan die van mij, ofwel is die boel geshopped.
    Want een bericht helemaal wissen kan niet. Ook vervangen door spaties werkt niet, want het editen stopt als je alles gebackspaced hebt. Een bericht deleten toont "Dit bericht is verwijderd".

    By the way, had je paint.net enkel open staan voor de screenshot, of...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 8:25 pm

    Goed... is er misschien een priester in de zaal?

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:54 am