Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Olly
XavC
Sophie
Princess Sylvysprit
Nekotaku
Shiro
UltimateAction
Urameshiya
Reym
Deviljho
Remilia~
15 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction ma feb 17, 2014 10:05 pm

    Deviljho schreef:
    Urameshiya schreef:Whoa, DRIE doden?

    (Ik heb dit feit overigens ook al op een eerder moment in size=0 in één van m'n posts verwerkt, voor het geval iemand me niet zou geloven.)

    Kan je ons vertellen in welke post dat zat? Ik kan het niet vinden.
    Bericht nummer 231

    Remilia~ schreef:
    Dag 2:



    Slachtoffer:
    Spoiler:
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya ma feb 17, 2014 10:08 pm

    Deviljho schreef:
    Urameshiya schreef:Whoa, DRIE doden?

    (Ik heb dit feit overigens ook al op een eerder moment in size=0 in één van m'n posts verwerkt, voor het geval iemand me niet zou geloven.)

    Kan je ons vertellen in welke post dat zat? Ik kan het niet vinden.
    Mijn eerste post na aanvang van het spel, als ik me niet vergis. Ik heb 'm afgelopen vrijdagavond geëdit, omdat Eevee dreigde opgehangen te worden en ik daardoor geen manier meer zou hebben om me te bewijzen als cupido.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku ma feb 17, 2014 10:22 pm

    Dit was echt wel het worst-case-scenario voor m'n actie.
    Ik ben de heks. De eerste nacht werd ik aangevallen en heb ik mezelf gered, en de tweede nacht heb ik m'n doodselixir gebruikt op Eeveesprit.
    Het was niet m'n plan om reeds de eerste nacht m'n elixir te gebruiken, hoewel dat m'n gewoonte is. Deze keer wilde ik wat afwachtender spelen. Maar aangezien ik het doelwit was, bleef er geen keuze over. Het vergiftigen van Eevee deze nacht denk ik niet dat ik uitvoerig moet verklaren. Z'n gedrag was zo overweldigend verdacht dat het me een goede keuze leek. Dat was het blijkbaar niet, en dan was hij nog gekoppeld aan Reym ook, die onze beschermengel blijkt te zijn.

    Het spijt me van deze slechte zet, maar dat Eevee deel was van het koppel kon ik onmogelijk weten. Hoewel het gebruik van het wijwater een goede tegenindicatie was, kon hij nog altijd grafdelver zijn of kon Ulti een ketter zijn die de gok er op waagde dat er geen priester in het spel zat.

    Als je m'n post waarin ik reageerde op Ura nu gaat teruglezen, snap je ook beter waarom ik hem verdacht. Ik wist namelijk dat ik de eerste nacht het doelwit was, de wolven wisten dat uiteraard ook, maar ze konden niet zeker weten of ik zelf de heks was, onwetend over m'n redding of ondertussen een lijk. Hoewel dat laatste het minst waarschijnlijke was, moesten de wolven er wel rekening mee houden dat het kon. Dus zou het meer in hun interesse zijn om me als kandidaat voor de galg naar voor te schuiven, zodat ze niet het risico moesten lopen een tweede keer me onsuccesvol proberen te doden. Ura's post kwam het best overeen met wat een wolf in dat geval zou neerpennen. Bovendien moest ik proberen het idee dat ik een lijk kon zijn zo dik mogelijk in de verf te zetten tegenover de wolven, vandaar dat ik probeerde uitdagend naar voor te komen.

    Jammer genoeg blijkt er nog veel werk aan m'n inschattingsvermogen te zijn.
    Ik geloof niet dat Ura de rol van cupido heeft gebluft. Om dit in de eerste week te doen, als hij niet kon weten dat er misschien geen echte in het spel zat, is gewoon veel te riskant. Dat is echt niet iets dat hij als gok zou doen wanneer het zo catastrofaal mis zou kunnen lopen, zeker niet in deze fase van het spel. Bovendien heeft hij correct Eevee en Reym als koppel bevestigd. Met drie doden is de kans dat juist te gokken 1 op 3.

    PS: Reym, ik denk eigenlijk niet dat het hoorde dat je zei met wie je koppel was. Deze informatie was ons nog niet bekend en open voor speculatie. De doden horen in dit spel niet te spreken, behalve om hun rol bekend te maken. Onthou het liefst voor de volgende keer.

    Een overzicht van de resterende spelers:
    * Deviljho
    * Urameshiya (cupido, sterk bewijs)
    * UltimateAction (priester, zeer waarschijnlijk, mogelijk sluwe ketter)
    * Nekotaku (heks naar eigen bewering)
    * Skip
    * Olly
    * Lyari

    De mogelijke overgebleven onbevestigde speciale rollen zijn ziener, grafdelver en priester of ketter afhankelijk van Ulti's rol. Als er een ziener is kan deze best nu zich bekend maken. Ik weet dat deze veel kans geen informatie voor ons heeft over een nog levende speler, maar dan kunnen we tenminste de wolven toch al wat in het nauw drijven.

    EDIT: Oh ja, en Ura, de rol van jager zat niet in de lijst. Dus 3 doden op één nacht kon enkel nog maar door een koppel.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya ma feb 17, 2014 10:30 pm

    Ooh! Dit is een interessante wending! Gezien de situatie vermoed ik voor nu dat Neko de waarheid spreekt.

    Ik kan zijn slotalinea dan ook alleen maar onderstrepen. Het zou verstandig zijn als de eventuele ziener zich bekend zou maken.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ ma feb 17, 2014 10:56 pm

    Nekotaku schreef:

    PS: Reym, ik denk eigenlijk niet dat het hoorde dat je zei met wie je koppel was. Deze informatie was ons nog niet bekend en open voor speculatie. De doden horen in dit spel niet te spreken, behalve om hun rol bekend te maken. Onthou het liefst voor de volgende keer.


    Dit is gewoon mogelijk mits ik mij nu moet vergissen? Als je in het koppel zit krijg je een rol erbij, namelijk 'geliefde.'
    Die openbaar je dus ook gewoon bij het onthullen van je rol. Dan maakt het niet veel meer uit of je nou wel of niet zegt met wie je in het koppel zit, aangezien de ander dan ook gewoon toch verteld dat hij/zij een geliefde is. Veel te speculeren valt er niet en het zou dus eigenlijk niks uitmaken.   


    Laatst aangepast door Remilia~ op ma feb 17, 2014 10:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Reym ma feb 17, 2014 10:57 pm

    Edit: gefaalde quote van Nekotaku door shitty mobiel toetsenbord.
    PS: Reym, ik denk eigenlijk niet dat het hoorde dat je zei met wie je koppel was. Deze informatie was ons nog niet bekend en open voor speculatie. De doden horen in dit spel niet te spreken, behalve om hun rol bekend te maken. Onthou het liefst voor de volgende keer.één nacht kon enkel nog maar door een koppel.[/quote]


    Ura had het toch al verklapt. Afijn, ik hou nou mijn mond, want ik ben dood.


    Laatst aangepast door Reym op di feb 18, 2014 12:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ ma feb 17, 2014 10:58 pm

    ^Reym.  Dit mag echter niet. Je rol verklappen en voor de rest ben je verplicht te zwijgen. Je meningen en gedachtes mag je niet bespreken. Dood= Dood en doden spreken niet. Gelieve je reactie te verwijderen of te bewerken.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya ma feb 17, 2014 11:25 pm

    Remilia~ schreef:^Reym.  Dit mag echter niet. Je rol verklappen en voor de rest ben je verplicht te zwijgen. Je meningen en gedachtes mag je niet bespreken. Dood= Dood en doden spreken niet.  Gelieve je reactie te verwijderen of te bewerken.
    Het ziet er verwarrend uit omdat de quote mislukt is, maar die gedachtes komen van Neko. Reym zegt verder niks dat voor het spel van belang is.

    Trouwens, Neko, ik zou het eigenlijk toch wel op prijs stellen als je nog even verder in zou willen gaan op je gedachtegang omtrent je keuze van Eevee als doelwit. Als het je zeer waarschijnlijk lijkt dat Ulti een priester is, waarom leek het je dan wel waarschijnlijk dat Eevee, die niet door het wijwater stierf, een wolf zou zijn?
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Deviljho ma feb 17, 2014 11:36 pm

    Urameshiya schreef:
    Trouwens, Neko, ik zou het eigenlijk toch wel op prijs stellen als je nog even verder in zou willen gaan op je gedachtegang omtrent je keuze van Eevee als doelwit. Als het je zeer waarschijnlijk lijkt dat Ulti een priester is, waarom leek het je dan wel waarschijnlijk dat Eevee, die niet door het wijwater stierf, een wolf zou zijn?

    Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Eerst vertrouwde hij mij het minst van allemaal, en toen ging hij toch met mijn idee mee over Eeveesprit?

    Trouwens, nu ben ik waarschijnlijk een van de minder vertrouwde personen hier op basis van dat. Ik bedoel, Eevee blijkt toch uiteindelijk een mens te zijn. Dit was dus toch een domme fout van ons om hem te verdenken.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly di feb 18, 2014 11:48 am

    Ben je even een Mirai cosplay aan het maken, boem vier burgers dood, en nog wel de beschermengel, wat een nacht...
    Hoewel ik de vorige dag meeging met Urameshiya, wat in beide gevallen niet goed haad uitgepakt (mijn stem bleef staan op Nekotaku omdat ik toch echt naar de naaimachine moest en die blijkt nu de heks te zijn, en XavC is een burger), wil ik hem toch graag nomineren voor burgemeester. Ik ben niet zomaar blind achter de liefdesverspreidende Ura aangelopen, ik ben heel zeker van zijn rol, net zo zeker als ik ben van die van Deviljho.

    Ik ben namelijk de ziener.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Deviljho di feb 18, 2014 12:08 pm

    Olly schreef:

    k ben namelijk de ziener.[/size]

    Heb je bewijs daarvoor? Welke rol heb ik dan?
    De ziener faken is een zeer riskante zet, maar het is mogelijk. Wat zijn dan de rollen van de anderen hier?
    Het spijt me, maar ik vertrouw dit niet helemaal.

    Ik ben namelijk zelf de ziener. Ik heb de eerste nacht Shiro bekeken, en de tweede nacht ultimateaction. (allebei burgers overigens)


    Laatst aangepast door Deviljho op di feb 18, 2014 1:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie di feb 18, 2014 1:22 pm

    Hoera, ik ben er weer!
    Ik mag voorlopig een laptop lenen dus ik kan vanaf nu weer actief mee doen.

    Wow, wat is er veel gebeurd.
    Neko, sorry, maar je hebt er echt (onbewust) een zootje van gemaakt..
    Ik heb je post tegen Ura opnieuw gelezen maar ik snap nog steeds niet waarom je dacht dat het een goed idee was Eeveesprit aan te vallen. Hij was onschuldig verklaard door de priester.
    Nee, hij stond niet zeker weten op veilig, maar ik vond alsnog dat hij door het water beter te vertrouwen was dan de rest, aangezien ik niet denk dat de ketter zo'n wilde bluf zou proberen.

    En wat ik ook niet snap:
    In je laatste post zeg je dat UltimateAction waarschijnlijk de priester is.
    Maar hij heeft eeveesprit als burger onthuld, en die bleek dat ook te zijn. Waar is hier nog twijfel mogelijk?
    Ik vrees dat ik hier iets over het hoofd zie.

    Helaas kan ik me niet zoals jullie veilig stellen met een rol omdat ik gewoon een burger ben.
    Ik ben dan ook erg benieuwd naar wat Olly gezien heeft, aangezien we nog maar met 7 man zijn en er flink nog wat wolven tussen zouden moeten zitten.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya di feb 18, 2014 3:38 pm

    Olly schreef: net zo zeker als ik ben van die van Deviljho.
    Oooh? Nou, dit lijkt me dan het moment om die informatie bekend te maken! De zienersrol claimen heeft weinig zin zonder erbij te vertellen wat je gezien hebt. k=w= Als je de waarheid spreekt kunnen we dit spel winnen, maar ik weet niet of ik daar wel op kan vertrouwen! k;P

    Skip schreef:In je laatste post zeg je dat UltimateAction waarschijnlijk de priester is.
    Maar hij heeft eeveesprit als burger onthuld, en die bleek dat ook te zijn. Waar is hier nog twijfel mogelijk?
    Ik vrees dat ik hier iets over het hoofd zie.
    Ulti zou een ketter kunnen zijn die zijn nep-wijwater over Eevee gegoten heeft om zichzelf van de galg te redden.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly di feb 18, 2014 4:24 pm

    Nou ja, zoals waarschijnlijk al wel duidelijk was heb ik op nacht 1 Urameshiya bekeken, maar dit wilde ik nog niet al te duidelijk maken. Toen Ura zijn rol echter "bekend had gemaakt" had ik een mooi excuus om met Ura mee te stemmen. Nu is het inderdaad het moment om wel mijn mond open te trekken en nieuwe informatie te verschaffen. Ik heb de rol van Deviljho bekeken vannacht, omdat hij zomaar achter Ura aanliep, en hij is de eerste wolf die we er uit kunnen stemmen. Nu betwijfel ik of ik nog een wolf aan jullie door kan spelen, want niemand kan mij de volgende nacht nog redden. Maar als ik nog langer zou wachten, lopen de wolven wel heel erg uit.

    Mijn rol is voor nu uitgespeeld. Ik stem voor deze week op Deviljho. Verder stem ik op Urameshiya voor burgemeester, omdat ik de volgende nacht niet denk te overleven en de taak dus zelf niet op me kan nemen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya di feb 18, 2014 4:38 pm

    Hmm, kun je misschien in nog iets meer detail verklaren waarom je juist de rol van Devil besloot te bekijken? En waarom je in de eerste nacht mijn rol wilde zien?

    (Uiteraard ben ik ook nog steeds geïnteresseerd in meer details van Neko!)

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 17 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 1:49 pm