Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Olly
XavC
Sophie
Princess Sylvysprit
Nekotaku
Shiro
UltimateAction
Urameshiya
Reym
Deviljho
Remilia~
15 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly vr feb 14, 2014 8:58 pm

    Heb je dat aangegeven aan Remilia vandaag? Want dan zal ze het op het topic posten en dan zal ik METEEN mijn stem wijzigen.

    Ura ninja'd me :c
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 8:59 pm

    UltimateAction schreef:Maar dat je het weet ik deed het vooral omdat Neko toch voor mij opkwam en ik zijn hoop als cadeau wou doen omdat ik toch wel wist dat ik het niet zou halen
    Ik heb geen idee wat je hiermee precies bedoelt, maar het lijkt me dat mensen hun stem op jou zullen intrekken als jij nu het wijwater gebruikt.

    P.S. Dit is één van de leukste eerste weken van een wolvenronde ooit!
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction vr feb 14, 2014 9:06 pm

    Urameshiya schreef:
    UltimateAction schreef:Maar dat je het weet ik deed het vooral omdat Neko toch voor mij opkwam en ik zijn hoop als cadeau wou doen omdat ik toch wel wist dat ik het niet zou halen
    Ik heb geen idee wat je hiermee precies bedoelt, maar het lijkt me dat mensen hun stem op jou zullen intrekken als jij nu het wijwater gebruikt.

    P.S. Dit is één van de leukste eerste weken van een wolvenronde ooit!
    Uwaaa Remi~ schiet aub op heilige godin der lepels
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Reym vr feb 14, 2014 9:19 pm

    Wow, ik ben een uurtje weg, en er zijn opeens TWEE hele pagina's bij. Opeens PLOT.

    Dat rollen vertellen lijkt me riskant, zo heb je de kans dat je onschuldige burgers hebt, die opeens volledig in de spotlight staan van de wolven. Het is misschien verdacht wat Deviljho en Eevee deden met die screenshots, maar ik vind het ook verdacht dat mensen opeens rollen willen opvragen.

    Ik raak de draad kwijt. Want je weet niet wat Deviljho en Eevee getypt hebben voordat de screenshot kwam.
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction vr feb 14, 2014 9:21 pm

    Reym schreef:Wow, ik ben een uurtje weg, en er zijn opeens TWEE hele pagina's bij. Opeens PLOT.

    Dat rollen vertellen lijkt me riskant, zo heb je de kans dat je onschuldige burgers hebt, die opeens volledig in de spotlight staan van de wolven. Het is misschien verdacht wat Deviljho en Eevee deden met die screenshots, maar ik vind het ook verdacht dat mensen opeens rollen willen opvragen.

    Ik raak de draad kwijt. Want je weet niet wat Deviljho en Eevee getypt hebben voordat de screenshot kwam.
    Daarom wou ik mijn rol ook niet bekend maken maar aangezien Ura het zo simpel deed wist ik dat ik het ook kon doen aangezien Ura meer waarde in dit spel voegt dan ik
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 9:23 pm

    Reym schreef:Dat rollen vertellen lijkt me riskant, zo heb je de kans dat je onschuldige burgers hebt, die opeens volledig in de spotlight staan van de wolven.
    Haha, maar als Ulti de waarheid spreekt, ZIJN er op dit moment al twee burgers die in de spotlights staan bij de wolven - Ulti en ik. Aangezien de wolven per nacht toch maar één moord kunnen plegen, en ze bovendien niet kunnen inschatten wat de beschermengel zal doen, zou het eigenlijk niet eens zo veel kwaad meer kunnen als er nog één of twee onthullingen zouden komen.

    Maar wijwater lijkt me vooralsnog een betere oplossing.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly vr feb 14, 2014 9:27 pm

    Maar een koppel is per nacht tweemaal zo kwetsbaar!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 9:30 pm

    Olly schreef:Maar een koppel is per nacht tweemaal zo kwetsbaar!
    Daarom heb ik ook nog niet hardop gezegd wie het koppel is. Ik nam aan dat Reym verwees naar mijn voorstel om Devil en Eevee naar hun rollen te vragen.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Reym vr feb 14, 2014 9:33 pm

    Ik raak echt helemaal in de war nu.

    Als Ura cupido is, en UltimateAction de priester.
    En er zijn de meeste stemmen op hen. (volgens Ura's telling een paar post's geleden)

    Wie zijn dan echt de wolven? En hoe weet je dat niemand liegt over zijn rol? (dat moet de priester natuurlijk uitzoeken)

    Ik verdacht Ura. Maar als hij cupido is, verdenk ik nu een onschuldige burger, en geen wolf. Terwijl ik hem zo verdacht vond. Ik raak nu echt in een mindfuck.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 9:35 pm

    Reym schreef:Ik verdacht Ura. Maar als hij cupido is, verdenk ik nu een onschuldige burger, en geen wolf. Terwijl ik hem zo verdacht vond. Ik raak nu echt in een mindfuck.
    Laten we rustig Remi's post afwachten over het wijwater. Als Eevee een wolf is en sterft door dat wijwater zijn we een heel eind verder. .....En als hij níet sterft, wordt het alleen nog maar lastiger.
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction vr feb 14, 2014 9:36 pm

    Reym schreef:Ik raak echt helemaal in de war nu.

    Als Ura cupido is, en UltimateAction de priester.
    En er zijn de meeste stemmen op hen. (volgens Ura's telling een paar post's geleden)

    Wie zijn dan echt de wolven? En hoe weet je dat niemand liegt over zijn rol? (dat moet de priester natuurlijk uitzoeken)

    Ik verdacht Ura. Maar als hij cupido is, verdenk ik nu een onschuldige burger, en geen wolf. Terwijl ik hem zo verdacht vond. Ik raak nu echt in een mindfuck.
    Ja we wachten de situatie af Reym als mijn water niet raak is is het over voor mij want dan kan ik net zo goed een ketter zijn
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ vr feb 14, 2014 9:40 pm

    Remilia~ schreef:  Je mag je rol bekend maken, maar screenshots e.d. zijn niet toegestaan.

    Deviljho schreef: Maar na een paar dagen nadenken, realiseer ik me wat er aan de hand is, Eeveesprit.
    Ik moet dit wel vertellen, want na dit weekend word ik waarschijnlijk vermoord.

    Nee, je "moet" dit helemaal niet. Jij bent je enkel verplicht je aan de regels te houden zodra jij besluit aan het spel deel te nemen. De regels zijn er NIET voor niks.  Met je screenshot had je het spel kunnen  verpesten en had je een diskwalificatie kunnen krijgen. Welnu, diskwalificeer ik je niet, omdat er in de screenshot niks bijzonders beschreven staat.  Deviljho, laat dit een goeie waarschuwing voor je zijn.  De volgende keer als je een regel verbreekt lig je eruit. Er is GEEN enkel goed reden om een regel te breken. Twijfel je aan iets, neem dan met mij contact op s.v.p.
    Screenshots zijn absoluut  verboden.

    Remilia~ schreef: Het is NIET toegestaan om buiten het forum informatie met elkaar uit te wisselen. Alleen groepen die bij elkaar horen, mogen dat. En dan heb ik het over het stel, wolven en lijk &grafdelver. Voor deze groepen maak IK een skypechat aan.

    Eevee, wat ik Deviljho verteld heb, geldt zeker ook voor jou. Daarnaast hou je je gesprekken alleen BINNEN in het topic. Je mag wel met anderen praten over weerwolven maar niet inhoudelijk, informatief en of rollen uitwisselen. Slechts het mechanisme van het spel. Alleen teams zoals wolven en koppels mogen buiten het forum om met elkaar praten.  

    Jullie zijn allebei gewaarschuwd.  

    En jullie hebben geluk dat jullie er met een waarschuwing van af komen.

    ------------------------------------------------------





    Afgelopen dag heb ik bezoek gehad. De persoon vertelde mij dat hij Eeveesprit nat had gemaakt met een fles water.
    Dus ik heb mij met een handdoek naar Eeveesprit gehaast om de arme ziel af te drogen.
    En wat bleek toen ik hem eenmaal vond?


    Spoiler:


    Laatst aangepast door Remilia~ op vr feb 14, 2014 9:50 pm; in totaal 3 keer bewerkt
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction vr feb 14, 2014 9:46 pm

    De priester gaat alvast naar de guillotine, hij kijkt vol schaamte de burgers aan.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly vr feb 14, 2014 9:47 pm

    Dan wil ik nu graag met Ura meestemmen, aangezien hij als cupido weet wie we niet moeten hebben.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 9:53 pm

    Goed, dit maakt het er dus niet makkelijker op...

    De mogelijkheid bestaat dat Ulti een ketter is en Eevee een wolf, maar dat is statistisch vrij onwaarschijnlijk. Bovendien zou dat vanzelf duidelijk worden op het moment dat de echte priester dit leest, en zal die alsnog ingrijpen. Vooralsnog lijkt dat me dus geen goed scenario om naar te handelen. Zowel Ulti als Eevee lijken me op dit moment geen goed galgmateriaal. Voor Devil geldt, naar mijn mening, op dit moment hetzelfde.

    Vandaar dat ik vrolijk verder ga naar de volgende kandidaat op mijn lijstje. Zijn recente posts brengen me erg aan het twijfelen of dit een goede keus is, maar ik heb niets beter op het moment. Ik stem op Nekotaku. Ik twijfel overigens tussen hem en XavC. Ik ga nog even hun posts doorlezen, en misschien verander ik nog van gedachten.

    Olly schreef:Dan wil ik nu graag met Ura meestemmen, aangezien hij als cupido weet wie we niet moeten hebben.
    Je neemt nu aan dat het koppel bestaat uit twee burgers en we hen dus niet zouden moeten hebben. Ik weet echter helemaal niet of dat het geval is. Ik zou wíllen dat ik wist op wie ik moest stemmen.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 13 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 1:25 pm