Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya vr okt 31, 2014 11:11 am

    O, o, Psycho Pass. M'n voornaamste hoop voor dit seizoen, maar al m'n verwachtingen zijn nu definitief de grond ingeboord door de aflevering van deze week. Als er toevallig nog iemand is hier die dit kijkt/keek, ben ik erg benieuwd of diegene er ook zo over denkt of dat het aan mij ligt...

    Anders dan Chen hierboven me ben ik geen fan van álles waar Urobuchi Gen bij betrokken is, maar het is me intussen wel duidelijk geworden dat Psycho Pass geen Psycho Pass meer is zonder Urobuchi. Onder de nieuwe scriptschrijver van dit seizoen hebben veel van de personages nu helaas ongeveer de diepgang van een vel papier en de subtiliteit van een hamer. [/niet al te subtiel uitgedrukte mening]

    Maar goed, nu moet ik me af gaan vragen waar ik dan wél nog naar uit ga zien qua anime dit seizoen. De actiescènes van de nieuwe Fate S/N bevallen me wel, maar ik vind het jammer dat er (naar mijn idee) zo weinig inhoud zit in de eindeloze gesprekken voor, tijdens en na die actiescènes...

    Dus, iemand misschien nog andere aanraders uit het aanbod van dit seizoen?
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Princess Sylvysprit vr okt 31, 2014 12:52 pm

    Ik kijk nu Ore Twintail ni Narimasu en Gugure! Kokkuri-san
    Tot nu toe vind ik Twin echt geweldig, het slaat echt nergens op en de slechterikken zijn echt hilarisch.
    Kokkuri gaat opzich wel, het is best grappig, maar er is daar een hond die veel te obnoxious is voor me, Kokkuri a qt though
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Graan za nov 01, 2014 10:55 pm

    Kiniro Mosaic, lol. Eergisteren de laatste aflevering gezien.

    SPOILER:
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RemiliaxScarlet do nov 06, 2014 8:26 pm

    Ik volg momenteel ook seizoen 2 van Psycho-Pass. Ik vind het nog steeds wel leuk, maar ik vond het vorige seizoen beter. Meh, ik zie wel wat het wordt. xD

    Overigens kijk ik ook nog Kokkuri-san, Inou Battle en Shigatsu wa Kimi no Uso. Kokkuri-san vind ik wel grappig. Al die instant noodles enzo. Inou Battle kijk ik vanwege Trigger. Voor de rest vindt ik het niet heel bijzonder. Net als Kokkuri-san wel af en toe grappig.
    Shigatsu wa Kimi no Uso vindt ik wel een van de betere van dit seizoen. Ik kijk niet heel veel muzikaal-achtige anime maar van deze ben ik wel onder de indruk. Ik vind de soundtrack en vooral de sfeer van deze anime super.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym di dec 16, 2014 12:30 am

    Ik volg hem nog niet, maar wil het wel gaan doen: Aoi Bungaku MAL link

    Het is gebaseerd op verhalen uit Japanse literatuur. Iemand vertelde me dat het een spannende serie is met een beetje horror en mindscrew. Zelf nog niet gezien dus ik heb er nog geen oordeel over. No Longer Human is ook ver-animeiseerd in deze serie, ik heb wel vaak gehoord over dat boek maar het nog nooit echt gelezen.
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Yonowaaru di dec 16, 2014 8:45 am

    Nope, Psycho-Pass 2 is het zelfs voor mij niet meer waard om te kijken.
    Gelukkig is er nog wel wat anders om nu te kijken: zelf heb ik zojuist een flinke marathon afgerond van een van de minder bekende (om de een of andere reden) shounen-series: Hunter x Hunter. Eigenlijk hadden er hier nog wel een paar arcs tussen en na gemogen, maar het was zeker het kijken waard.

    Voor nu ben ik begonnen met Beck, omdat ik toch iets heb met de Japanse live house-scene, het heeft iets aantrekkelijks ergens.
    Aoi Bungaku heb ik ooit deels gezien maar uit tijdgebrek niet afgekeken: dat is misschien ook wel een idee.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym di dec 16, 2014 1:09 pm

    Yonowaaru schreef:Nope, Psycho-Pass 2 is het zelfs voor mij niet meer waard om te kijken.
    Gelukkig is er nog wel wat anders om nu te kijken: zelf heb ik zojuist een flinke marathon afgerond van een van de minder bekende (om de een of andere reden) shounen-series: Hunter x Hunter. Eigenlijk hadden er hier nog wel een paar arcs tussen en na gemogen, maar het was zeker het kijken waard.

    Voor nu ben ik begonnen met Beck, omdat ik toch iets heb met de Japanse live house-scene, het heeft iets aantrekkelijks ergens.
    Aoi Bungaku heb ik ooit deels gezien maar uit tijdgebrek niet afgekeken: dat is misschien ook wel een idee.


    oooooohh hunterxhunter is nice, die ben ik ook aan het kijken.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya za dec 20, 2014 1:01 pm

    Yonowaaru schreef:Nope, Psycho-Pass 2 is het zelfs voor mij niet meer waard om te kijken.
    Ik heb het voor de volledigheid toch maar afgekeken, en na net de laatste aflevering gezien te hebben, begrijp ik echt niet meer hoe iemand dit script ooit goed heeft kunnen keuren. Het ergste vind ik nog dat die laatste aflevering echt uit lijkt te schreeuwen hoe slim de schrijver zichzelf wel niet vindt...
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Graan za dec 20, 2014 11:36 pm

    Ik had Rozen Maiden nog nooit gezien. Shamefur dispray etc., dus ik ben in één keer door alle seasons gegaan, inclusief de nieuwe van vorig jaar.

    Nu ben ik helemaal up to date met de desu grappen van tien jaar terug. Ik kan me voorstellen dat een hoop mensen het niks aan vinden, maar zelf vond ik het wel leuk :<
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya wo jan 07, 2015 6:25 pm

    Hoera! DE anime van dit seizoen is begonnen!

    Wat? Wat zou ik anders kunnen bedoelen dan KanColle?

    Dus... wie kijken er allemaal mee?
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Princess Sylvysprit wo jan 07, 2015 10:35 pm

    Sorry Ura, maar DE anime van dit seizoen is overduidelijk Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu Love, het zijn magical boys, MAGICAL BOYS <3
    ...Ik wil Kancolle wel een kans geven though, je hebt wel vaker een goede smaak in anime namelijk.
    Daarover gesproken, Aldnoah.zero seizoen 2 komt er aan! Ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan.

    Ik ben trouwens net klaar met Hitsugi no Chaika, het was echt leuk, vooral de fighting scenes waren erg goed gedaan, het had echt een leuke setting ook naar mijn mening. (iemand zou een Fire Emblem hack moeten maken ervan ofzo)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym do jan 08, 2015 1:48 am

    (ik ben blij dat ik Psycho Pass 2 gedropt heb na de 1e aflevering xD wat jullie beschrijven klinkt echt heel erg)

    Ik heb de Magical Boys serie geprobeerd te kijken. Het begin van de aflevering vond ik wel grappig, maar de rest sprak me niet echt aan. Ik ben meer van de actieseries.

    Kancolle heb ik nog niet gekeken.

    Maar waar ik ECHT op wacht... is Jojo's Bizarre Adventures Stardust Crusaders deel 2. De trailers zien er erg mooi uit. Op 9 jan komt de eerste aflevering.



    Verder heb ik met Kogasa in de vakantie de 1e aflevering van Cowboy Bebop gekeken, ik vond het erg gaaf en wil de rest ook zien. Kogasa is al heel ver maar ik ben nog maar bij aflevering 2 xD.
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Bakuhatsu do jan 08, 2015 11:16 pm

    Urameshiya schreef:Hoera! DE anime van dit seizoen is begonnen!

    Wat? Wat zou ik anders kunnen bedoelen dan KanColle?

    Dus... wie kijken er allemaal mee?

    Pan pakapaaan!
    Mee eens! Ik volg het op de voet! :3
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van TH-chen vr jan 09, 2015 12:11 am

    Ik moet het vorig season nog bij gaan houden! x33 zo weinig tijd met stage.

    Enige wat ik zeker ga volgen dit season is Aldnoah.Zero 2

    Verders Log Horizon 2 en daar laat ik het even bij. De drukte is groot~

    Groetjes~Chenny
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya vr jan 09, 2015 9:02 am

    Princess Sylvysprit schreef:Sorry Ura, maar DE anime van dit seizoen is overduidelijk Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu Love, het zijn magical boys, MAGICAL BOYS <3
    ...Ik wil Kancolle wel een kans geven though, je hebt wel vaker een goede smaak in anime namelijk.
    Ik moet er wel bij zeggen dat de KanColle anime in zo'n beetje alle opzichten gericht is op mensen die al een beetje vertrouwd zijn met de KanColle personages of er gewoon erg veel interesse in hebben. Het is (gezien vanuit het perspectief van een fan) erg mooi gemaakt, maar als op zich staand werk heeft het niet echt iets dat ervoor zou kunnen zorgen dat je wilt blijven kijken.

    Als ik niet al een fan van KanColle was zou ik het waarschijnlijk niet kijken, dus je kunt het beter niet kijken enkel omdat je op mijn smaak vertrouwt.

    ...dat gezegd hebbende HOOP ik natuurlijk als KanCollefanaat wel dat je het toch gaat kijken. k;P

    Bakuhatsu schreef:Pan pakapaaan!
    Mee eens! Ik volg het op de voet! :3
    Yay! Wat vond je van aflevering 1?

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 25 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 3:36 pm