Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 30 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache zo apr 10, 2016 11:18 am

    Heb sinds vorige week Fullmetal Alchemist af en ik moet zeggen… dat het een van de beste anime is die ik in tijden gekeken heb. Er waren een paar momenten wanneer ik het minder interessant vond. Maar het einde is geweldig gedaan (voor al de opbouw naar het einde toe).

    8.4/10 would watch again
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 30 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie di apr 12, 2016 9:54 pm

    Sakamoto desu ga? is super leuk! Aanrader!
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 30 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van wolfie559 di apr 12, 2016 10:04 pm

    komodostache schreef:Heb sinds vorige week Fullmetal Alchemist af en ik moet zeggen… dat het een van de beste anime is die ik in tijden gekeken heb. Er waren een paar momenten wanneer ik het minder interessant vond. Maar het einde is geweldig gedaan (voor al de opbouw naar het einde toe).

    8.4/10 would watch again

    Nou als je de Fullmetal alchemist Brotherhood bedoelt is het zeker fantastisch...zoniet ga die zijn vanaf episode 30 compleet andere richting qua verhaal
    Jesse
    Jesse
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Goed meetrommelen op muziek

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 30 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Jesse wo apr 13, 2016 5:10 pm

    Heb weer wat meer vrije tijd dus ik ben weer Initial D - First Stage gaan kijken, Diamond is Unbreakable, Mayoiga staat op mijn lijstje en ga maar weer eens verder met Spice and Wolf season 2 nu de nieuwe novel ervan aangekondigd is. Verder heb ik nog een hele lijst om af te werken!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 30 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie vr apr 29, 2016 10:33 am

    Osomatsu-san bijna afgekeken.

    Ik volg nu Aikatsu stars, hehe idol anime!

    Maar ik kom hier om de volgende anime aan te raden: Haifuri! (High fleet).

    Het is alles wat KanColle had moeten zijn en meer! Toen Benjamin/Pyonta het opzette dacht ik "meh, weer een moe bootjes anime", maar deze heeft daadwerkelijk een erg interessant plot imo (ik ga niet spoilen, je moet het zelf zien). Dus aanrader voor alle Kancolle fans!


    Omekity
    Omekity
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : mergpijpje eten

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 30 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Omekity zo mei 01, 2016 4:25 pm

    Haifuri is best anime ever made
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 30 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya zo mei 01, 2016 10:43 pm

    Omdat mensen vroegen welke anime ik kijk ben ik dit seizoen toch maar weer eens iets gaan kijken. Nee, geen Haifuri voor mij. De keuze is gevallen op Kōtetsujō no Kabaneri, en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Nooit gedacht dat samurai, zombies, gepantserde stoomtreinen en een soundtrack van Sawano Hiroyuki op een coherente manier tot een geheel verwerkt konden worden, maar het blijkt best een winnende combinatie te zijn.

    Oh, en bonuspunten voor Mumei. Veel bonuspunten.
    Lukas64
    Lukas64
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Good stuff

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 30 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Lukas64 vr dec 09, 2016 9:25 pm

    Ik volg momenteel Love Lab, echt toffe serie met geweldige personages. Maki is love, Maki is life <3

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 30 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 7:30 am