Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym zo okt 27, 2013 9:41 pm

    Ik zit te wachten op de Pupa-anime (volgens mij waren het shorts), het zou in oktober uit moeten komen maar ik heb er nog niks van gehoord. Dus ben ik nu de manga aan het lezen.

    Het gaat over een jongen, en zijn kleine zusje verandert in een eng monster dat mensen eet (ze heeft een mensengedaante, maar soms verandert ze in het monster.) En die jongen wil zijn zusje beschermen tegen enge wetenschappers enzo. Soms doet de manga een beetje emo aan, maar het is interessant.

    Oh ja, er zit ook gore in.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Deviljho zo okt 27, 2013 10:09 pm

    Van dit seizoen volg Ik Coppelion en Kill la Kill. Verder kijk ik naar watamote en de Ghost in the Shell TV series.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache ma nov 04, 2013 5:24 pm

    O YEEEUUUW IS: infinite Stratos heeft weer een 2de seizoen yay
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van TheEternalMokou zo nov 10, 2013 1:25 am

    Net Black Butler season 1 afgekeken, en ik heb er gewoon geen woorden voor. Het was echt meer dan geweldig.
    Spoiler:
    Ik leefde teveel mee met deze anime, en ik ben best wel sad dat het voorbij is. Season 2 bewaar ik voor later, vind t zonde om die nu al meteen te kijken.
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van draakedan zo nov 10, 2013 3:00 pm

    ik ben nu bij aflevering 14 in black butler I
    een vriendin van mij is black butler II aan het kijken en we zijn het er mee eens dat er ook een season 3 moet komen

    verder kijk ik nu ook Lucky star en ik heb gisteren Black Rock Shooter afgekeken
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Bakuhatsu zo nov 10, 2013 6:19 pm

    Kill La Kill: Zo erg over the top dat het grappig is
    Kyoukai no Kanata: Youmu's worden in elkaar gehakt door een brildragende cutiepie.
    Little Busters!: Huilen part 2 (Van dezelfde makers als Clannad!)
    Chuunibyou: Ik krijg zelf zin om weer kind te worden.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya zo nov 10, 2013 8:21 pm

    Ik heb gisteren de anime-verfilming van de light novel AURA Maryuuin Kouga Saigo no Tatakai gekeken, en ik kan 'm van harte aanraden aan iedereen die Chuunibyou demo koi ga shitai leuk vond. Het startpunt van beide verhalen/de hoofdpersonen is vrijwel gelijk, en dat maakt het des te interessanter om te zien hoe in AURA het verhaal toch een compleet andere kant op gaat dan in ChuuniKoi. In het begin lijkt AURA een beetje vaag, maar het is het echt waard om tot het slot te kijken.

    (NB: Hoewel de film van AURA pas recent uitgekomen is, is het boek al een stuk ouder. Het is dus niet door ChuuniKoi geïnspireerd of zo. Het omgekeerde is misschien wél het geval.)

    Bakuhatsu schreef:Little Busters!: Huilen part 2 (Van dezelfde makers als Clannad!)
    Yay! Ben ik toch niet de enige hier die het nog volgt. Heb je de VN ook gespeeld? En hoe vind jij dit seizoen tot dusver vergeleken met het eerste?
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Scarlet ma nov 11, 2013 3:25 pm

    draakedan schreef:ik ben nu bij aflevering 14 in black butler I
    een vriendin van mij is black butler II aan het kijken en we zijn het er mee eens dat er ook een season 3 moet komen
    Je weet dat dit nog lang kan duren he?
    Want Season 2 komt niet voor in de manga.
    En de manga loopt dus in een totaal andere storyline als die van Season 1 & 2.
    Het wordt moeilijk om een Season 3 te maken zonder materiaal.
    Want de manga zit nog lang niet op de laatste momenten van season 2.

    Persoonlijk hoop ik dat ze nog even wachten met een season 3
    Want als fan vond ik season 2 erg tegen vallen.
    Vandaar ben ik de manga gaan lezen.
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Bakuhatsu ma nov 11, 2013 3:49 pm

    Urameshiya schreef:
    Bakuhatsu schreef:Little Busters!: Huilen part 2 (Van dezelfde makers als Clannad!)
    Yay! Ben ik toch niet de enige hier die het nog volgt. Heb je de VN ook gespeeld? En hoe vind jij dit seizoen tot dusver vergeleken met het eerste?
    Spoiler:
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya ma nov 11, 2013 8:22 pm

    Bakuhatsu schreef:
    Urameshiya schreef:
    Bakuhatsu schreef:Little Busters!: Huilen part 2 (Van dezelfde makers als Clannad!)
    Yay! Ben ik toch niet de enige hier die het nog volgt. Heb je de VN ook gespeeld? En hoe vind jij dit seizoen tot dusver vergeleken met het eerste?
    Spoiler:
    Spoiler:
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache ma nov 11, 2013 8:29 pm

    weet iemand nog een leuke mecha anime?
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van TheEternalMokou ma nov 11, 2013 9:22 pm

    Ik ging Black Butler S2 tot later bewaren? Nah-ah. CIEEEEEEEEEEEEEEEEEEL <3333
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Deviljho di nov 12, 2013 9:49 am

    komodostache schreef:weet iemand nog een leuke mecha anime?
    Eureka Seven, Code Geass, Gurren Lagann, een of andere Gundam, de evangelion rebuilds en OOK NOG Full metal panic.

    </ul>
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache di nov 12, 2013 9:59 am

    thanks Devilijho
    RoyalPanties
    RoyalPanties
    Verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 27

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RoyalPanties di nov 12, 2013 10:53 am

    Ik ben net begonnen aan Kill la kill, erg leuke anime~
    Verder vond ik niks wat nu bezig is echt interessant...

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 14 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 10:13 pm