Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Nephilith ma jan 21, 2013 10:52 pm

    Nekotaku schreef: maar iedereen aanbid het hoofdpersonage bijna onmiddellijk.

    Klinkt als een hele hoop andere anime/visual novels/doujinshi ;p
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RakeStriver ma jan 21, 2013 10:58 pm

    Nephilith schreef:
    Nekotaku schreef: maar iedereen aanbid het hoofdpersonage bijna onmiddellijk.

    Klinkt als een hele hoop andere anime/visual novels/doujinshi ;p

    Soms werkt het, soms werkt het niet, in andere woorden: soms wordt het toch nog goed beschreven en is het bijvoorbeeld niet gelijk zwijmel zwijmel~, en soms is het zo slecht dat je dat 'cringing' feeling hebt in je maag, en in sommige gevallen je hoofd bijna eraf wilt facepalmen.

    Mijn ervaring is dat het in 9 op de 10 gevallen het dan slecht is. Maar het houdt mij niet tegen om het toch nog even te volgen om toch (misplaatste) hoop te hebben dat het niet zo oppervlakkig is. Meestal eindig ik met een cringing feeling en een harde smack op mijn gezicht wwwwwwwwwwwwwwww

    En zo, zet ik mijn queeste voort naar een goede harem anime waarbij ik geen op hol geslagen maag heb of automutilerende trekjes krijg xD
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Nephilith ma jan 21, 2013 11:04 pm

    RakeStriver schreef: een goede harem anime waarbij ik geen op hol geslagen maag heb of automutilerende trekjes krijg xD

    Tot zo ver weet ik nog niet of dat bestaat xD
    Maarja, over de rest van je comment ben ik het ook mee eens. Ik zet vaak door met het kijken van mediocre animu. Ik heb slechts zelden meegemaakt dat ik shows heb gedropt.
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RakeStriver ma jan 21, 2013 11:22 pm

    Nephilith schreef:
    RakeStriver schreef: een goede harem anime waarbij ik geen op hol geslagen maag heb of automutilerende trekjes krijg xD

    Tot zo ver weet ik nog niet of dat bestaat xD
    Maarja, over de rest van je comment ben ik het ook mee eens. Ik zet vaak door met het kijken van mediocre animu. Ik heb slechts zelden meegemaakt dat ik shows heb gedropt.

    Kijk eens Shukufuku no Campanella voor de grap. Dit is de allereerste harem anime die ik heb gedropt. Ik ben t/m episode 9 gekomen, dus kijk maar of je masochistisch genoeg bent om verder te komen ・3・
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Zigzagwolf di jan 22, 2013 7:02 pm

    Ik ga momenteel soul eater volgen.. anders word ik vermoord XD

    Zelf vind ik het opzich ook wel leuk om het te volgen.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie ma maa 11, 2013 12:14 pm

    Robotics Notes is helaas bijna afgelopen, goede serie! (Related met Steins;Gate).

    Nu gaan Pyon en ik samen Steins;Gate kijken, voor de film binnekort uitkomt!
    Zelf heb ik net Hidamari Honeycomb afgekeken.

    Zin in Higurashi no naku koro ni kaku, en de nieuwe oreimo!
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Scarlet ma maa 11, 2013 1:23 pm

    Momenteel zit ik vast aan:

    - Urusei Yatsura - 46/195 - Erg leuk, maar best al een oude anime.
    - Chuunibyou demo koi ga shitai! - 5/12 - Ja iemand rade me het aan dus, lets try. Ook laat deze anime me best denken aan mijn manier van denken XD Langleven de fantasy wereld.
    - Kotoura-san - 9/12 - Ja als iedereen er het hier erover heeft, moet het wel leuk zijn he.
    - AKB0048 Next Stage - 9/13 - Na season 1 moet ik ook 2 zien he. Kan ik aan het eind van de anime weer al de liedjes mee jammeren XD

    Mijn lijst van wat ik wil kijken is nog zeer groot, en zal alleen nog maar groter worden denk ik XD
    Ga ik dit jaar dan eindelijk de 150/200 completed anime's halen?
    2015 is het me gelukt om 100 te halen, dus ik zit al goed met 136.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RemiliaxScarlet ma maa 11, 2013 5:22 pm

    Kotoura-san 2/12 (ben nog echt niet ver, denk eraan om het zo in te halen)
    GJ-bu 2/12 (zelfde reen als Kotoura-san xd)
    Sasami-san@Ganbaranai 9/12 (echt random, maar wel leuk, aanrader!)
    Tamako Market 9/12 (echt heeeeeel grappig soms. xD)
    Mondaiji-tachi 7/10 (kort, maar wel leuk, jammer dat ie zo kort is)


    Yup, that's it.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van MR.Kriesebo ma maa 11, 2013 9:26 pm

    Higurashi no naku koro ni kaku?????
    TELL ME MORE!!!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie ma maa 11, 2013 11:54 pm

    MR.Kriesebo schreef:Higurashi no naku koro ni kaku?????
    TELL ME MORE!!!


    http://myanimelist.net/anime/16700/Higurashi_no_Naku_Koro_ni_Kaku

    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RemiliaxScarlet di maa 12, 2013 5:10 pm

    MR.Kriesebo schreef:Higurashi no naku koro ni kaku?????
    TELL ME MORE!!!

    Ook wel bekend als Higurashi no Naku Koro Ni: Outbreak. :3
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Hakurei Ninja di maa 26, 2013 3:21 am

    Net de laatste aflevering van Psycho-pass gekeken, en ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat dat voor mij de beste anime van het afgelopen jaar was. Misschien wel de afgelopen 5 jaar, afhankelijk van of ik hem leuker vond dan de geweldige series van 2-3 jaar terug zoals Steins;Gate en Fullmetal Alchemist en zo... Nee, FMA was beter denk ik. S;G kan ik te weinig details van herinneren om de vergelijking goed te maken.

    Maar anyway, Psycho-pass is een soort politieserie die zich afspeelt in een nabije toekomst waar de wetenschap zo ver is dat met scanners emoties en psychologische drijfveren van mensen afgelezen kunnen worden. Hier kan onder andere mee bepaald worden of iemand de potentie heeft criminele daden te verrichten. Deze "potentiële criminelen" worden gearresteerd (met een te hoge score zelfs geëlimineerd) voor de veiligheid van de samenleving, zelfs als ze nog nooit criminele daden hebben verricht. Psycho-pass volgt Tsunemori Akane,* een jonge rechercheur vers van de academie die zich snel moet aanpassen in een harde wereld van de schaduwen en consequenties van de bijna perfecte samenleving die het eerder altijd leek te zijn.

    Behalve spannende mysteries en moordzaken met goed geanimeerde actiescènes, behandelt deze anime ook enkele leuke filosofische vraagstukken over gerechtigheid en wat iemand crimineel maakt en dergelijke, en de (zeer geloofwaardige) consequenties die het scan systeem met zich mee brengt in de samenleving. De serie heeft wel enkele moordzaken nodig voor het onderliggende plot zich goed laat zien.

    Waarschijnlijk is het niet een anime voor iedereen, vanwege de psychologie en de duistere, soms lugubere sfeer. Maar als je houdt van cyberpunk en moordzaken kan ik hem zeker aanraden.

    *Japanse naamvolgorde. Ze is een meisje trouwens.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Tanshu wo maa 27, 2013 7:29 pm

    Ik volg op dit moment Magi en de nieuwe serie van Hetalia (The Beautiful World).
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RemiliaxScarlet wo maa 27, 2013 7:31 pm

    Nu even niks meer. Maar ik ben van plan om Date a Live te kijken (die, overigens, rond 30 Maart begint).
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van XavC wo maa 27, 2013 10:25 pm

    DBZ, .Hack, Steins;Gate, Death Note en Bleach.

    .Hack heb ik af, DBZ ben ik in bezig, Death Note ook en Bleach en Steins;Gate moeten nog aan begonnen worden.

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 8 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 6:18 pm