Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache vr mei 02, 2014 2:41 pm

    ben bezig met fairt tail (episode 82)
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Yonowaaru di mei 13, 2014 10:54 am

    Effe kijken, ik besteed nu onder andere tijd aan Bokura wa Minna Kawaisou (want heerlijke art en goede humor), Isshuukan Friends (want opnieuw goede art en romantiek vriendschap is eens in de zoveel tijd ook wel leuk), Nisekoi (want ... geen idee, ik las de manga en het was vreselijk maar toch leuk? Oh ja, want Shaft.) en No Game, No Life (Want die kan je gewoon niet missen.)

    Oh ja, en van eerder nog Fairy Tail en Deadman Wonderland die ik nooit eerder keek. Moet toch ergens mijn vaste prik aan semi-horror vandaan halen.
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Meira do mei 15, 2014 9:55 pm

    Ik heb laatst met mijn vriendin Higurashi no Naku koro ni Season 1 en 2 gekeken (nog bezig met 3) en Btooom!

    Higurashi is al best wel een tijdje geleden maar ik vond het een geweldige serie! Bevat soms nogal brute acties zoals marteling en zo (te lui om de rest te zeggen en je kan wel weten wat je kan verwachten ongeveer)
    SPOILER (over het verhaal):

    En hoe het hele verhaal in elkaar zit is awesome gedaan. Voor degene die van een mystery/ psychological anime houden zoals Mirai Nikki is het echt een aanrader! :D :D

    En Btooom! vond ik ook wel leuk om naar te kijken alhoewel Himiko me soms nogal op de zenuwen werkte...
    Story (letterlijk van wikipedia af):
    Ik ben aan het wachten voor season 2 voor deze anime! Het heeft ook wel weg van wat mystery en psychological... maar niet echt disturbing of iets. k:D
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym do mei 15, 2014 11:54 pm

    Btooom is leuk :3 ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat.

    Ik heb gisteren Narutaru afgekeken, het is een best interessante anime, 13 afleveringen. Jammer dat de kwaliteit animatie soms een beetje crappy is, maar de opening is heel schattig. Het gaat over een meisje dat bevriend raakt met een 'drakenbaby' genaamd Hoshimaru, en het blijkt dat er meer mensen zijn die een speciale band met zo'n draak hebben. Denk maar aan Pokémon maar dan iets extremer :3
    Iemand zei me dat de manga beter is, en dat die alle losse plot-eindjes beter afwerkt, dus die ga ik nog een keer lezen.

    Vandaag ben ik (ja in mijn pauzes tussen het studeren door!) begonnen met Bokurano. Die is ook erg interessant.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya zo mei 25, 2014 5:42 am

    Ik weet niet of andere mensen Wixoss nog kijken, maar wauw, met aflevering 8 is het opeens weer een stuk interessanter geworden!
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Decidetto zo mei 25, 2014 3:41 pm

    Urameshiya schreef:Ik weet niet of andere mensen Wixoss nog kijken, maar wauw, met aflevering 8 is het opeens weer een stuk interessanter geworden!
    Jaaa, Wixoss! :)
    Ik ben het gisteren toevallig tegengekomen (geen idee meer hoe) en hoewel ik eerst bijna wegvluchtte vanwege het kaarstpelthema, bedacht ik me meteen toen ik op de MyAnimeList-pagina zag dat het onder een psychological-genre valt en dat Madoka in de vergelijkbare series eronder staat.
    Tot nu toe kijk ik het met plezier! Het geeft een verrassend mature sfeer af en
    Spoiler:
    verder vind ik de soundtrack ook zeer oké (flink veel variatie en ik hoorde zelfs wat electro langskomen) en ben ik dol op de stem van Yuzuki. (En secretly ben ik er vól voor dat haar wens uitkomt.)

    Verder ben ik al een poosje bezig met Gokukoku no Brynhildr. Tot nu toe interessant en spannend en ik ben dol op het wetenschappelijke en chirurgische aspect van de Harnests en hun drie knopjes (ook die röntgenbeelden in de OP, joh!), al heb ik mijn twijfels over het ogenschijnlijk onnodige gedoe over borsten en zo. Verder vind ik de muziek ook interessant en ik was heel tevreden over het correcte Duits in de meest recente aflevering!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya zo mei 25, 2014 4:34 pm

    Yay! Een Wixoss-medestander! Ik ben echt benieuwd waar het plot heen gaat. Na alle dramatische wendingen van de afgelopen afleveringen voelt het alsof het richting een climax begint te gaan, maar aangezien het 24 afleveringen moeten worden is dit als het goed is allemaal pas nog maar het begin...

    Decidetto schreef:Verder ben ik al een poosje bezig met Gokukoku no Brynhildr. Tot nu toe interessant en spannend en ik ben dol op het wetenschappelijke en chirurgische aspect van de Harnests en hun drie knopjes (ook die röntgenbeelden in de OP, joh!), al heb ik mijn twijfels over het ogenschijnlijk onnodige gedoe over borsten en zo.
    Eerlijk gezegd vond ik dat laatste na een tijdje zo storend worden - en ik ben heus wel wat oppai-shots gewend, na al die jaren van anime - dat het moeilijk werd om het plot nog serieus te nemen. Ik heb Gokukoku dus maar opgegeven... ^^;
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Princess Sylvysprit zo mei 25, 2014 4:59 pm

    No Game No Life is nog steeds een tegenvaller
    Ik ga aan Clannad beginnen
    Sakura Trick bleek verassend goed te zijn, maar niet met mijn gebruikelijke mindset; 7.5/10
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym zo mei 25, 2014 5:12 pm

    Paar dagen geleden Bokurano afgekeken, ik vind het een goede anime. (ook al schijnt het dat er veel dingen uit de manga zijn weggelaten volgens het MAL-forum. Ik denk dat ik de manga ook maar eens ga lezen.)

    Ik vond dit, crossover tussen Madoka Magica en Wixoss :3

    Gisteren Wixoss episode 8 gekeken.
    Spoiler:

    Brynhildr moet ik nog steeds kijken >_> er staan teveel dingen op mijn lijstje van anime die ik nog wil kijken.
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Decidetto zo mei 25, 2014 6:36 pm

    Urameshiya schreef:Yay! Een Wixoss-medestander! Ik ben echt benieuwd waar het plot heen gaat. Na alle dramatische wendingen van de afgelopen afleveringen voelt het alsof het richting een climax begint te gaan, maar aangezien het 24 afleveringen moeten worden is dit als het goed is allemaal pas nog maar het begin...
    Wow! Vierentwintig?! Ik vond het na aflevering 6 al voelen alsof het in de buurt van de final stretch aan het komen was met de serieusheid. Goh, dan ben ik benieuwd wat er nog meer aan gaat komen!

    Reym schreef:Ik vond dit, crossover tussen Madoka Magica en Wixoss :3
    Ha, precies.

    Oeh, jij ook al bezig met Sakura Trick, Eevee? Ik moet de laatste aflevering nog steeds kijken. ・3・
    Net als de laatste aflevering van Kill la Kill, Nazo no Kanojo X, Sakurasou no Pet na Kanojo...

    Geen idee waarom ik laatste afleveringen vaak zo lang laat liggen. Misschien omdat het in mijn hoofd dan nog niet voorbij is?
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van draakedan ma jun 02, 2014 7:44 am

    ik heb dit weekend Rozen Maiden Zurückspulen gekeken, ik denk dat ik nu Hetalia of Is this a Zombie ga proberen  f:) 
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya do jun 12, 2014 12:25 pm

    Wauw, ik keek net weer eens een ep van Gokukoku no Brynhildr - een serie die ik eigenlijk al opgegeven had - en wat is er in Kogasa's naam met de OP gebeurd!? Kan iemand van de mensen die het trouwer kijkt me dat uitleggen...?
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van TH-chen do jun 12, 2014 2:18 pm

    Na ura kijk. We zijn het overeens dat de tweede opening van Brynhildr rot is omdat overal met de presentatie van de eerste sterker is. Zowel Visueel (contrast met Ze zijn dood ook al leven ze en ze zijn levend in een dode omgeving) als met muziek (goede spanning opbouwing).

    Waarom ze er nu een nieuwe opening van hebben gemaakt die echt super slecht is al alle opvangingen. We don't know. De nieuwe opening is pas met ep 10 ingegaan. En dat kan maar 1 ding betekenen. De serie wordt langer dan 12 a 13 eps. Want alleen de grotere series krijgen (vaak) na de helft van de serie een nieuwe opening.

    Helaas kan het voorkomen dat de tweede opening niet zo geod is als de eerste (UHUM Mirai Nikki UHUM 4de opening Higurashi Kira) En dit is zo'n geval.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym do jun 12, 2014 4:57 pm

    Misschien ga ik Brynhildr toch nog kijken.

    Ik heb van de week de eerste 10 afleveringen van Akuma no Riddle gezien, en ik vind m heel cool. Ik skipte het eigenlijk omdat ik bang was dat het moe-moe zou worden, maar het is erg badass, met allemaal actiedames.

    Ik ben ook de oude OVA's van Birdy the Mighty aan het kijken, en daarna ga ik de nieuwere anime ervan kijken.

    --editto om double post te voorkomen.--

    Akuma no Riddle en Wixoss afgekeken.
    Ik vind dat Wixoss steeds Madoka-achtiger werd, maar in episode 12 was wel verrassend.
    Spoiler:
    Een tweede seizoen, met de titel Selector Spread Wixoss (ugh Spread, dat klinkt als paturain) is bekend gemaakt.
    Spoiler:

    Akuma no Riddle 12 was leuk, maar niet zo spannend als de vorige episodes.
    Spoiler:

    Ik heb een paar episodes gekeken van Laughing Salesman, van de makers van Doraemon. (Fujiko Fujio).
    Het gaat over een of andere shady salesman die altijd een brede grijns op zijn smoel heeft. Hij benadert mensen die iets missen in hun leven, en biedt aan om ze te helpen om bijv. een vriendin te krijgen, autorijles te volgen, etc.
    Maar die salesman is een dikke troll, en zijn 'hulp' heeft altijd negatieve gevolgen voor zijn slachtoffers. Het is een oude serie, dat zie je aan de animatie, maar het is echt suuuper droog en het is lulzy om te zien hoe mensen getrolld worden door die salesman.
    Het is een serie die bedoeld is voor volwassenen, je ziet o.a. mensen die heel veel alchohol drinken, naar de rosse buurt gaan, etc. Er zijn helaas niet zoveel subbed episodes van op het internet.


    Ik ben ook begonnen aan Youkai Watch. Ik dacht, mwah, het zal wel gaar zijn, en daarom was ik er niet eerder aan begonnen. Maar het blijkt best leuk te zijn. Het gaat over een jochie die een youkai tegenkomt die hem een speciaal horloge geeft, waarmee hij andere youkai kan zien. Sommige dingen zijn een beetje voorspelbaar, maar het is best grappig. In elke aflevering zit een aantal 'incidenten' dat veroorzaakt wordt door youkai. Het jochie moet met hulp van bevriende youkai de incidenten verhelpen. Het is een soort baby van Touhou en Pokemon.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Olly wo jul 02, 2014 1:27 am

    Jasper en ik hebben ook maar toegegeven aan de hype genaamd Kill la Kill en we zijn er erg lovend over. Ik vind de muziek ook super, vooral Sanageyama's theme is erg gaaf. Het tempo stond me ook erg aan, er werden geen gevechten onnodig lang uitgesteld en alles kwam gauw achter elkaar, wat, combinatie met de tekenstijl, voor een heel dynamisch gevoel zorgde. Ook over het plot heb ik eigenlijk niets te klagen en alle personages waren supergaaf ontworpen. Bereid jullie maar voor op een Mikisugi cosplay van Faolinn~<3

    Nu zijn we begonnen aan Noragami, van 't afgelopen seizoen geloof ik. We zijn er na twee dagen alweer bijna doorheen, helaas. Ik had veel meer slice of life verwacht na het lezen van de beschrijving, maar eigenlijk is alles best wel hartstikke spannend. De spanningsboog is goed opgebouwd, doordat we nog geen precieze achtergrond kennen van Nora en Bishamon (we zijn bij aflevering 9). Ik was vrijwel meteen gek op Yato toen ik hem zag, en ook Yukine vind ik erg gaaf. Het leukste aan Hiyori is dat ze een ongewone hobby heeft, namelijk kijken naar showworstelen en de moves zelf nadoen. Dit zorgt ervoor dat ze ondanks haar schattig uiterlijk een ontzettend weerbare en betrouwbare persoon is. Ook de side-characters vind ik goed uitgewerkt en de Voice Acting cast is werkelijk om te smullen. Ik kan Noragami eigenlijk aan iedereen die wil zien hoe een onbekende god een Shrine voor zichzelf wil bouwen aanbevelen. Het is niet wat je verwacht, maar voor je daar eenmaal achter bent, ben je al zo in het sterke verhaal rondom Phantom's, Regalia en goden gesleurd dat je niet anders meer wilt!

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 22 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 5:41 pm