Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache do okt 03, 2013 11:54 am

    Reym schreef:
    komodostache schreef:http://myanimelist.net/anime/6500/Seikon_no_Qwaser
    Dit is een meesterwerk.

    Oh ja, de meeste anime van het herfstblok zijn alweer gestart.
    Gaan jullie nog wat nieuwe anime volgen? Meestal kijk ik de eerste episode van een show, en als ik het interessant vind dan kijk ik verder.
    Ik heb gisteren de eerste episode van Coppelion gekeken, wel interessant, over drie meisjes die het uitgestorven Tokyo moeten verkennen.
    Mijn guilty pleasure van dit seizoen is waarschijnlijk Diabolik Lovers. Een reverse harem anime, en waar veel meisjes dit überlekker vinden, moet ik er om lachen omdat al die gasten zich overdreven hormoon-achtig gedragen. En het gaat ook nog eens over vampieren. Wat wil je nog meer?
    Miss Monochrome is ook grappig, het gaat over een soort robotmeisje dat alleen maar zwart-wit-grijze kleding draagt en die graag een echte idol wil worden. Haar stem is ook geautotuned zodat ze als een vocaloid klinkt. Best leuk!

    Ik ga ook de eerste episodes van Kill La Kill, Kyoukai no Kanata, Kyousogiga, Log Horizon, NouCome, Outbreak Comany, die nieuwe Pokemans, (wow het is wel een lang lijstje. Ik denk wel dat er wat zullen afvallen.) Samurai Flamenco, Strike The Blood, Unbreakable Machine Doll en YuSibu. (Oh ja, en ik moet ook nog huiswerk maken en kanji leren...)
    Nog wat anime kijken? als het goed is komt seizoen 2 van IS:infinite stratus uit
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van TanukiTyfoon do okt 03, 2013 12:01 pm

    kijk momenteel alleen nog kyoukai no kanata van dit seizoen maar we zijn pas net begonnen~
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RemiliaxScarlet do okt 03, 2013 12:17 pm

    Kyoukai no Kanata en Miss Monochrome momenteel.
    Ben nog van plan om Tokyo Ravens, Log Horizon, Kill la Kill, Galilei Donna, Aoki Argane no Arpeggio, Pupa, Strike the Blood en Golden Time. Dit is echt mijn limiet. Er komt zoveel leuks, maar ik wil ook nog tijd overhebben voor vrienden en huiswerk. xD
    Kogasa54
    Kogasa54
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik leer het Nederlands voor maar een jaar en ik doe het heel erg goed (volgens iedereen) Ook ben ik een fabulous koto

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Kogasa54 za okt 05, 2013 1:12 am

    ik kijk nu Psycho Pass en Chu-bra!!. (en spoedig zal Chuunibyou starten) ik ben heel erg laat om anime kijken...wanneer ik ben jongere was, ik deed kijk geen anime. Maar in de recent jaren ik ben meer anime kijken. ik gewoon laat was om het denk ik...
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache zo okt 06, 2013 5:13 pm

    nu season 1 van Seikon no Qwaser afgekeken, en nu is het een van mijn favorieten animees
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Nekotaku di okt 22, 2013 2:14 am

    Aangezien ik het wel leuk vond om Shingeki no Kyojin op het einde mee te volgen terwijl de anime nog liep, ben ik van plan om voortaan anime te volgen tijdens het seizoen van uitzending zelf.

    De anime die ik momenteel aan het volgen ben, of van plan te volgen, zij deze:

    Kill La Kill
    Gemaakt door een nieuwe studio die bestaat uit voormalige Gainax leden. De stijl is extreem gelijkend op Tengen Toppa Gurren Lagann. En dat is voor mij enkel maar goed nieuws. Over-the-top, grappig, hoog tempo en geweldig geanimeerd; dit wordt volgens mij DE hit van het seizoen. Ik heb nog maar twee afleveringen gezien, maar het heeft mij al volledig overtuigd van z'n potentieel. Vermoedelijk gaat dit nog wel wat dramatische wendingen nemen.

    Kyoukai no Kanata
    Nieuwe van Kyoto Animation. Ik heb nogal één aflevering gezien. Het doet me sterk denken aan Chuunibyou demo Koi ga Shitai, maar dan met reële bovennatuurlijke elementen. Het wist me niet meteen te overtuigen... Voelt iets te sterk als een nogal standaard Kyoani reeks, en de personages sloegen me niet meteen in hun ban. Chuuni wist bijna meteen m'n hart te veroveren met z'n karakters. Maar ik ga het wel een kans geven.

    Non Non Biyori
    Een slice-of-life anime. Speelt zich af in een rurale gemeenschap, waar er zo weinig leerlingen zijn in de lokale school dat verschillende jaren allemaal in dezelfde klas zitten. De reeks volgt een groepje leerlingen op tijdens hun dagelijkse bezigheden. Denk Azumanga Daioh zonder de absurde humor. Het zou erg stereotiep kunnen zijn (en is dat ook wel wat) ware het niet dat het vrij goed uitgevoerd lijkt. De sfeer is bijzonder ontspannen en nogal melancholisch. Vooral de achtergrondmuziek lijkt daar veel aan bij te dragen. Dit is een bijzonder rustgevende anime die me wel een goede opkikker lijkt tijdens de koude maanden. Voorlopig enthousiast over.

    Verder ga ik Gingitsune kijken (nog niets van gezien) en Pupa (ik denk niet dat deze al begonnen is).
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Nekotaku wo okt 23, 2013 3:51 pm

    De eerste aflevering van Gingitsune gaf me het gevoel van een enigzins middelmatige anime, maar leuk genoeg om te blijven kijken. Intuïtief zou ik zeggen dat het aanvoelt als een aantal reeksen uit de jaren 90. Wat voor mij zeker niet slecht is.

    Kill La Kill is na 3 aflevering al keihard aan het gaan. Dit is echt de reeks waar ik na elke aflevering gespannen ga wachten op de volgende.

    Ik denk dat ik Coppelion er ook nog ga bij nemen. Anime volgen tijdens het seizoen is echt leuk! En gemakkelijk dankzij de snelheid waaraan vertalingen tegenwoordig verschijnen.
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Info vr okt 25, 2013 9:15 pm

    ik kijk op dit moment WataMote.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya zo okt 27, 2013 12:35 am

    Is hier misschien nog iemand die Little Busters volgt? Ik zou me goed voor kunnen stellen dat iedereen die de VN niet gespeeld heeft het al lang opgegeven heeft, maar het tweede seizoen is echt zo veel beter dan het eerste!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Nekotaku zo okt 27, 2013 2:04 am

    Urameshiya schreef:Is hier misschien nog iemand die Little Busters volgt? Ik zou me goed voor kunnen stellen dat iedereen die de VN niet gespeeld heeft het al lang opgegeven heeft, maar het tweede seizoen is echt zo veel beter dan het eerste!
    Kan je het tweede seizoen kijken zonder het eerste te hebben gezien? Of mis je dan wat te veel achtergrond?
    Ik weet dat de VN hoog aangeschreven staat. En de muziek bevalt me ook heel erg.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya zo okt 27, 2013 2:12 am

    Nekotaku schreef:
    Urameshiya schreef:Is hier misschien nog iemand die Little Busters volgt? Ik zou me goed voor kunnen stellen dat iedereen die de VN niet gespeeld heeft het al lang opgegeven heeft, maar het tweede seizoen is echt zo veel beter dan het eerste!
    Kan je het tweede seizoen kijken zonder het eerste te hebben gezien? Of mis je dan wat te veel achtergrond?
    Ik weet dat de VN hoog aangeschreven staat. En de muziek bevalt me ook heel erg.
    Nee, het is een doorlopend verhaal. De splitsing in meerdere seizoenen is puur om praktische redenen, denk ik.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Lyari zo okt 27, 2013 6:33 pm

    *kuch*
    avatar: De legende van Kora

    Maar Ang is altijd de besteeee
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym zo okt 27, 2013 8:26 pm

    Ik heb net mijn Kill la Kill en Coppelion bijgewerkt :33

    Kill la kill is ZO AWESOME. Het slaat helemaal nergens op, maar het is supergrappig en super goed uitgewerkt.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van komodostache zo okt 27, 2013 8:47 pm

    oke seizoen 2 van Seikon no Qwaser af gekeken, seizoen 1 vond ik zwaar fantastisch ik vond seizoen 2 daar in tegen tja nogal "naar?"
    Kogasa54
    Kogasa54
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik leer het Nederlands voor maar een jaar en ik doe het heel erg goed (volgens iedereen) Ook ben ik een fabulous koto

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Kogasa54 zo okt 27, 2013 9:33 pm

    Er een paar dagen geleden ik heb Chuunibyou afgewerkt. In de begin het een beetje raar was, maar nabij de einde het een beetje aandoenlijk worden.

    Ik kijk nu Kuroshitsuji Seizoen 1, Shingeki no Kyojin, en Kill la Kill. Als Reym zei, HET IS ZO GEWELDIG. Het is ook de eerste nieuwe anime dat kijken ik. (als het is uitzending)

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 13 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 3:16 pm