Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya do jul 31, 2014 2:51 am

    FlatArtiq schreef:ik ga is mijn review skillz in deze reactie zetten :p

    (...)

    Rail wars gaat over mensen die treinen veel te serieus vinden met stereotype personages bamm einde.
    Ik geef je een dikke voldoende voor je review skills. Precies mijn mening over Rail Wars. Al heb ik niet verder dan één aflevering gekeken... k=w=

    Ik volg op het moment trouwens Aldnoah Zero, Hanayamata, Ao Haru Ride, Nozaki-kun, Rokodoru, Barakamon, Tokyo Ghoul, Rokujouma no Shinryakusha en SAOII. En ik misschien nog iets dat ik me op dit moment niet kan herinneren. In elk geval vind ik dat dit zomerseizoen tot nu toe niet teleur stelt!

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie do jul 31, 2014 1:28 pm

    Wow jullie volgen veel!

    Ik heb Glasslip gedropt, kijk nu alleen nog Ao Haru Ride en SAOII.

    Dit komt omdat ik Nisekoi heel veel gekeken heb lately, geweldige anime!

    Ik ben van plan hierna weer Aldnoah Zero te proberen, evenals Hanayamata en Tokyo Ghoul.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Deviljho do jul 31, 2014 11:18 pm

    Sophie schreef:Dit komt omdat ik Nisekoi heel veel gekeken heb lately, geweldige anime!

    Ik heb dit twee weken geleden ook helemaal zitten kijken, ik raad het ook aan! (Als je even behoefte hebt aan generic romance, anders moet je hier 10km van weg blijven)
    Alleen jammer dat het verhaal nergens heen gaat in de ongoing manga en dat de serie ergens in de manga stopt, maarja.

    You better be on the Onodera side, Sophie.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya vr aug 01, 2014 12:02 am

    Sophie schreef:Wow jullie volgen veel!
    Tsja, normaal gesproken zou ik daarop antwoorden dat ik over 2 weken waarschijnlijk de helft gedropt heb, maar dit seizoen is dat waarschijnlijk niet het geval. Er is gewoon erg veel dit seizoen dat het kijken waard is, als je het mij vraagt!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Princess Sylvysprit vr aug 01, 2014 5:27 pm

    Hanayamata, tot nu toe is het best leuk, die blonde is echt een schat xD
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie wo aug 13, 2014 12:40 pm

    Deviljho schreef:
    You better be on the Onodera side, Sophie.

    Pfff, baka! Kirisaki & Raku OTP!

    Overigens ben ik inmiddels best wel verslaafd aan Love Live, wat een schattige anime!
    Ik speel inmiddels zelfs de (Engelstalige) app, wat een rhythm game is waarbij je meisjes kunt unlocken, erg leuk!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya ma sep 01, 2014 1:12 pm

    Hmm, het kan aan mij liggen, maar ik heb het gevoel dat veel van de anime die me in het begin van dit seizoen veelbelovend leken nu in de tweede helft geleidelijk minder aan het worden zijn. Vooral bij Aldnoah Zero en Hanayamata heb ik dat gevoel erg sterk. Ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig hoe de andere mensen die die keken erover denken...


    Laatst aangepast door Urameshiya op ma sep 01, 2014 1:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Yonowaaru ma sep 01, 2014 1:59 pm

    Oh wauw, Nisekoi. Een van die series die zo slecht is dat je het wel moet blijven kijken.
    Onodera ftw!

    Verder volg ik nog Akame ga Kiru, al loop ik nu ook al met de manga bij en weet dus wie er allemaal doodgaan.
    Daarnaast nog Tokyo Ghoul, SAOII (al neig ik ernaar die te droppen), Re:Hamatora, Persona 4 Golden (gewoon omdat meer Persona).
    Eigenlijk nog best wel wat als ik er zo over nadenk.

    @Ura: Hana heb ik na epi 1 gedropt, Aldnoah na epi 5 dus ik zou niet echt kunnen weten. Vond beide op het begin al niet zo geweldig dus..
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym ma sep 01, 2014 9:39 pm

    @Ura
    ik heb al een tijdje geen Aldanoah meer gekeken. Ik heb maar 2 episodes gekeken, dus ik weet het niet echt.

    Tokyo Ghoul is echt heel mooi. Eerst dacht ik dat het alleen zou draaien om gevechten, maar er zit een diepere laag in. Mensen zeiden me dat de manga soms beter is, dus ik wil die ook gaan lezen.

    Jojo kijk ik nog steeds, ik vind het echt geweldig, ik heb op Abunai ook de nieuwste aflevering gekeken met wat mensen in Jojo cosplay (en ik in Raiko/semi-Yoshikage Kira cosplay)
    En ik heb alle manga gelezen behalve voor een paar side deeltjes die ik nu aan het lezen ben, dus ik kan bijna niet gespoild worden, dat is het voordeel van een freak met een Jojo-obsessie zijn.
    AseliaNL
    AseliaNL
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 36
    Speciale vermogens : stare right into your soul

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van AseliaNL vr sep 19, 2014 11:43 am

    Fairy Tail 2014
    Sword Art Online II
    Kamichu!
    Rozen Maiden (alle seizoenen)
    Mahoromatic (vreselijk laag pitje)

    heb gevolgd:
    http://www.anime-planet.com/users/Aselia07
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Princess Sylvysprit vr sep 19, 2014 11:58 am

    Ik heb Hanayamata gedropt, te generic voor me, en het had nog wel zo veel waarvoor het bleek te gaan...

    Ik volg nu Gekkan Shoujo Nozaki Kun en Aldnoah.Zero, beide zijn het tot nu toe waard
    Nee serieus, Nozaki Kun heeft zoveel leuke karakters, i love them
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym vr sep 19, 2014 5:09 pm

    Jaaa Nozaki-kun is geweldig! Ik dacht dat het een average shoujo romance zou worden maar het is echt super grappig.

    Jojo's Bizarre Adventure is even gepauzeerd, het tweede deel van Stardust Crusaders gaat verder in januari. Da's ook wel goed, want je moet wel de tijd nemen om de animatie de kwaliteit te geven die het verdient. De OST is echt heerlijk. Ik kijk echt uit naar seizoen twee, omdat daar een hoop van mijn favoriete gevechten in voorkomen. (YES YES YES)


    Zijn er anime van het herfstseizoen waar jullie naar uitkijken? [url=anime chart fall 2014]anime chart fall 2014[/url]
    Ik kijk uit naar Kiseijuu (Parasyte). De manga was erg goed, dus ik hoop dat de anime ook goed is.
    Ze hebben de setting wel geüpdatet, de hoofdpersoon heeft nu een bril en een computer, wat niet zo was in de manga. Zulke veranderingen hoeven natuurlijk niet zoveel verschil te maken als het plot van het verhaal nog hetzelfde is.

    Voor de rest: Psycho Pass 2, Selector Spread Wixoss, Terra Formars.
    Er komt ook een animefilm uit van Gen Urobuchi.



    Ik ben nu ook Gegege no Kitaro aan het lezen.







    avatar
    Xhomas
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Dingen uitstellen!

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Xhomas vr sep 19, 2014 10:35 pm

    Zenkyou no Terror (wat nu het airen is) heb ik gister in een keer van episode 1 tot en met 9 gekeken. Echt een aanrader, het is nu bijna afgelopen (11 afleveringen).
    Het gaat eigenlijk over twee gasten van 17 die bezig zijn met een groot plan waarbij meerdere terroristische aanslagen worden gepleegd. Gaandeweg in het verhaal kom je erachter waarom zij het doen (ook vanaf een PoV van de politie/geheime dienst). Ik wil niet meer zeggen omdat ik bang ben dat ik iets spoil. Maar ik raad deze in ieder geval aan iedereen aan!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Reym zo sep 21, 2014 11:43 pm

    Ik ben begonnen aan Aku no Hana. Mensen op fora hadden gewaarschuwd dat het een slechte anime zou zijn. Het is wel erg verschillend van de meeste anime, de animatie is namelijk gerotoscoped van echte filmbeelden en daarom ziet het er niet kwawaii uit maar een beetje realistisch. De animatiebis niet altijd even goed, vaak zijn de personages detailloze blobs vergeleken met de achtergrond. Maar in belangrijke scenes is het erg gedetailleerd en mooie close ups. De achtergronden zijn echt heel mooi gedaan.

    Het is geen vrolijke comedy, dus ik snap wel waarom ze voor die animatiestijl gekozen hebben. Ik moest me even door het begin heenbijten, maar ik vind het interessant waar het verhaal heengaat. Ik ben bij episode 10 ofzo en ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

    Tot nu toe vind ik het een aparte arthouse achtige psychologische anime, ik ben benieuwd naar de volgende episodes.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van TH-chen za sep 27, 2014 12:40 pm

    Net aldoah.zero afgekeken (ja weet het laat maar echt waar!)

    Gen Urobuchi freakind did it again (Maker of Madoka, Psycho Pass, Gargantia and Fate/zero). Defining new meaning to the term of Story telling in animes and above all!
    Destructuring anime's!
    All his works have broken the laws given by the anime world. LOVE IT!
    Season 2 has been announced and I really can't tell what is going to happen there. Winter 2015 anime season will be great!

    Heb mijn joy in het engels gedeeld op FB want echt waar deze schrijver is gwn een crimineel! xDD
    Geweldig werk van Urobuchi en kan niet wachten op meer van zijn werken!

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 24 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 2:53 pm