Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
MR.Kriesebo
Lyari
Olly
Yuki Kuro
Sophie
RemiliaxScarlet
Mitch
Nekotaku
XavC
Urameshiya
Shiro
Toumyon
Remilia~
17 plaatsers

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van komodostache zo mei 26, 2013 3:10 pm

    mag de beste overleven!
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC zo mei 26, 2013 3:25 pm

    komodostache schreef:mag de beste overleven!
    Of mogen de besten, het is maar net van welke kant je het bekijkt :p.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Mitch zo mei 26, 2013 9:11 pm

    Veel succes, iedereen~ ^^
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ ma mei 27, 2013 1:24 am

    Nacht 1: Happy Hunting






    " Hehe..dat was wel leuk afgelopen nacht."
    "Leuk? Het was GEWELDIG! Die ene Lepel scheet bijna in zijn steel van angst!"
    "Aankomende nacht moeten we dit opnieuw doen. We zullen ze grijpen en een einde aan de Lepels maken! Het is hoog tijd dat wij aan de macht komen!"

    De Vorken hebben zich net buiten het dorpje verzamelt. Samen lachen, praten en wachten ze net zolang, totdat alle Lepels hun bedden zijn ingekropen. In één huisje brandt het licht nog. Het zal niet lang meer duren voordat ook dát lichtje dooft. Om de tijd ietwat te doden gaan ze zachtjes zingen.


    There's something underneath your bed,
    Pull the sheets up over your head,
    you hear something what was that?
    Boo



    En toen ging het lichtje uit.

    ***

    Het is een onrustige nacht geweest. De Lepels hebben nauwelijks kunnen slapen, ondanks het best nog een gezellige avond was geweest. Alles voelde weer eventjes goed en vertrouwelijk aan, toen ze met z’n allen aan tafel waren geschoven en warme gepofte aardappels naar binnen werkten. Wanneer de ochtend aanbreekt, verzamelen de Lepels zich op het Lepelplein. De warme vertrouwelijke sfeer van de afgelopen avond is verdwenen. Er zitten Vorken tussen de Lepels. Niemand is te vertrouwen.“Het is afgelopen nacht opvallend stil geweest,” fluistert Lyari zachtjes. “ Het was een geweldige nacht voor een moord..” Pyonta-kun kijkt Lyari geërgerd aan terwijl hij onrustig met zijn hoed friemelt. “Ja nou, laten we maar eerst kijken of we compleet zijn, ja? Misschien zijn de Vorken wel weer gewoon weggegaan!”
    “Dat betwijfel ik, Pyonta,” mompelt XavC. “ Ik denk niet dat de Vorken-“
    “We zien het wel!” onderbreekt Pyonta hem en keert vervolgens zijn rug naar hem toe.
    Dan begint Shiro met het tellen van de Lepels. Zouden ze allemaal nog compleet zijn..?
    "1..2...3...4..5..6..7..8..9..10..11..12..13..14...15....15."
    Toumyon kijkt verbaasd op. " 15 lepels?" Naast hem barst Yuki Kuro in lachen uit. " Hahaha! We zijn dus compleet! Ik zei toch dat aardappelen eten en slapen zou helpen?" Maar Toumyon schudt zijn hoofd. " Nee Yuki," zegt hij op een kalme maar ernstige toon. "We zijn normaal altijd met z'n 16'en." Er valt een lange tragische stilte, totdat deze door een harde ijzingwekkende gil wordt verstoord. De Lepels springen geschrokken op en kijken elkaar met grote ogen. Dan rennen ze met een noodgang naar de plaats waar de gil vandaan kwam. Als ze daar aankomen treffen ze Kyr...met een dode kiwi-eend. "WHY?!"roept hij. "OHHH WHYYYY YOU OH SO CRUEL GOD?? WHAT DID HE DO TO YOU?!"
    Dan springt Kyr, met tranen die over zijn wangen stromen,op en rent hij weg van de andere Lepels, terwijl hij het levenloze lichaampje bij hen achterlaat. Er valt opnieuw een diepe stilte en de Lepels kijken verbijsterd naar het dode eendje met een kiwi als lichaam. De kiwi ligt open en er komt groen, sappig vlees uit.
    " Het bloedt.." fluistert Skip.
    " Zie je wel dat slapen en aardappelen eten helpen?"






    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    En dus eindigt hier de eerste nacht met de moord op Kyr's zijn kiwi eend! Daarnaast is er niemand dood.
    Nog even voor de zekerheid: In mijn verhaal staan er geen hints of dergelijke bla, dat weten jullie al.
    Verhaaltjes zijn er slechts voor amusement en het opwekken van een sfeertje.
    Het is dag, de burgers zijn aan zet en mogen het volgende slachtoffer bepalen.
    LET WEL: Stemmen doe je nu dus aankomende donderdag & vrijdag!
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC ma mei 27, 2013 2:00 am

    Geen doden ;o. Dit verbaast me zeer. Ben benieuwd wat voor een denkwijze hier achter kan zitten van de Vorken. Natuurlijk kunnen de Vorken ook één van de leden van het koppel als doel hebben genomen. Dat zou dan wel een koppel met de heks moeten zijn, die zich genoodzaakt zag om gelijk haar levenselixir te gebruiken. In dat geval heeft de heks nog maar één elixir over, en is er gelijk één kans tot extra overleven van één van onze Lepels ontnomen. In dat geval heeft het, hoewel geheel toevallig, direct erg goed uitgepakt voor de Vorken. Ook de beschermengel kan zijn werk hebben gedaan, en toevallig de juiste persoon hebben uitgekozen.
    We hebben drie scenario's. Gelijk prachtig werk wat betreft investigatie. Iemand met meer ideëen?
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro ma mei 27, 2013 9:32 am

    Yay, geen doden.~

    De beschermengel zou om informatie te geven meteen uit moeten komen met zijn/haar rol, waar weinig reden voor is. Dit zie ik niet snel gebeuren, dus we hebben niet veel informatie. Ook kan deze niet eens weten of zijn/haar beschermde gered is, en niet een heel ander persoon. Ik denk niet dat we hier veel over kunnen discussiëren, dus laten we eens naar de rest kijken.

    Ik denk dat het targetten van een koppel niet noodzakelijk is voor een heks die zijn/haar kracht gebruikt heeft. Heksen redden ook vaker sterke spelers waar ze geen speciale aanleiding voor hebben, behalve deze: Je hebt een sterke speler die je kan vertrouwen. Het lijkt me goed mogelijk.

    Dan is er nog een ander scenario dat mooi werkt met sterke spelers: Er kan deze nacht een lijk gemaakt zijn.
    In de eerste nacht worden vaak sterke mensen gedood. Dat is handig voor de wolven, dan is er weer een bedreiging weg. En welke spelers zijn er handiger als lijk dan sterke spelers die niet door wolven gedood kunnen worden? Ze kunnen zich uit veel discussies praten, in tegenstelling tot minder actieve spelers of beginners.

    Wat denken jullie?


    Laatst aangepast door Shiro op ma mei 27, 2013 11:55 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku ma mei 27, 2013 10:56 am

    Ik ben een heel klein beetje in de war door het verhaal... We hebben geen doden, niet? Maar we zijn wel met 16 spelers, dacht ik? 't Is maar dat ik geen verkeerde conclusie trek.

    De drie mogelijke scenario's lijken me genoemd te zijn: de pollepel heeft iemand gered, er is een gebogen lepel gemaakt, of de lepelslaaf heeft een goede keuze gemaakt.
    Dat laatste lijkt me heel sterk. Met 16 spelers, waaronder een heel aantal die ondertussen berucht zijn, is het meer gokken dan scherp inzicht in wie er eerst wordt gekozen. Bovendien lijkt het me even waarschijnlijk dat de vorken voor een sterke speler gaan de eerste nacht, als voor een onbekendere speler wegens minder kans op bescherming.
    De pollepel is volgens mij heel goed mogelijk. Er is hier al minstens één speler waarvan ik weet dat deze bijna systematisch een slachtoffer redt in de eerste nacht.
    Dan tenslotte de gebogen lepel. Heel goed mogelijk als het om een sterke speler ging. Wel is het zo dat de lepelaar maar één keer iemand mag opgraven in dit spel, dus deze zou zich meteen hieraan hebben gebonden. Hoe vroeger je iemand opgraaft, hoe minder kans dat deze er al snel uitgaat, natuurlijk. En je hebt al meteen van het begin van het spel iemand die aan je zijde staat. Lijkt me iets voor een uitgekiende speler.

    XavC schreef:Geen doden ;o. Dit verbaast me zeer. Ben benieuwd wat voor een denkwijze hier achter kan zitten van de Vorken. Natuurlijk kunnen de Vorken ook één van de leden van het koppel als doel hebben genomen. Dat zou dan wel een koppel met de heks moeten zijn, die zich genoodzaakt zag om gelijk haar levenselixir te gebruiken.
    Waarom verbaast het je? Het gebeurt zo vaak.
    Dat de pollepel in een koppel zat en toevallig de partner werd getarget is mogelijk, maar wel heel erg onwaarschijnlijk. Dan is het minder ver gezocht dat de pollepel zelf het doelwit was.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya ma mei 27, 2013 11:42 am

    Ik sluit me bij de analyse van Shiro en Neko aan.

    De realistische scenario's lijken me:

    - heks besluit het vorkenslachtoffer te beschermen
    --> resultaat: de heks weet wat er gebeurd is en kent nu 1 betrouwbaar persoon, maar is wel haar levenselixir kwijt.

    - grafdelver heeft besloten het vorkenslachtoffer een lijk te maken
    --> resultaat: grafdelver + lijk weten wat er gebeurd is - maar zullen dat niet openlijk toegeven - en er wandelt nu een lijk rond. Afhankelijk van de spelregels zou het kunnen dat ook de heks weet wat er gebeurd is en wie het lijk is.

    - beschermengel beschermt toevallig het vorkenslachtoffer
    --> resultaat: alleen de heks weet wat er gebeurd is, maar niet wie het doelwit van de vorken was, als de nachtelijke volgorde zo werkt als ik denk dat die werkt

    - heks is zelf het vorkenslachtoffer en beschermt noodgedwongen zichzelf
    --> resultaat: alleen de heks weet wat er gebeurd is en wie het doelwit was, en heeft nu geen levenselixir meer

    Op die volgorde van waarschijnlijkheid.

    We kunnen er denk ik niet op rekenen dat een heks zich openlijk zou melden terwijl ze nog een doodselixir in handen heeft, en de grafdelver en het lijk natuurlijk evenmin. We hoeven er dus niet op te hopen dat we deze week ontdekken welk van de scenario's het was, maar wat al wel vast interessant zou zijn om te weten in verband met het mogelijke bestaan van een lijk is het volgende:

    Remilia, wat is de volgorde van de nachtelijke rollen eigenlijk? In het bijzonder: krijgt eerst de heks te horen wie het wolvenslachtoffer was + de keus diegene te redden, en komt daarna de grafdelver aan de beurt? Of gaat het anders?

    XavC schreef:Geen doden ;o. Dit verbaast me zeer. Ben benieuwd wat voor een denkwijze hier achter kan zitten van de Vorken. Natuurlijk kunnen de Vorken ook één van de leden van het koppel als doel hebben genomen. Dat zou dan wel een koppel met de heks moeten zijn, die zich genoodzaakt zag om gelijk haar levenselixir te gebruiken.
    Nekotaku schreef:Waarom verbaast het je? Het gebeurt zo vaak.
    Dit was mij ook een beetje onduidelijk. Wat bedoel je sowieso eigenlijk met 'denkwijze van de Vorken'? Lijkt het je een realistische mogelijkheid dat de Vorken ervoor gekozen hebben om niemand aan te vallen? Ik zie eigenlijk niet in wat ze daarmee op zouden schieten.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie ma mei 27, 2013 3:32 pm

    Geen doden! Mooi!

    Ik denk dat het de lepelslaaf of de pollepel was.

    Ik weet dat er veel mensen zijn die als pollepen iemand de eerste nacht zouden redden, omdat ze dan sowieso van een persoon weten dat hij/zij onschuldig is en ze dan iemand kunnen redden voordat ze zelf misschien overdag eruit gestemd worden...

    Persoonlijk zou ik het denk ik niet gedaan hebben, aangezien we met 16 spelers zijn en de kans vrij klein is dat je zo snel dood gaat. Laten we hopen dat het de lepelslaaf was.

    En dankje Remi voor de reminder dat we op donderdag moeten stemmen, ik was het alweer bijna vergeten!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ ma mei 27, 2013 5:08 pm

    Urameshiya schreef:

    Remilia, wat is de volgorde van de nachtelijke rollen eigenlijk? In het bijzonder: krijgt eerst de heks te horen wie het wolvenslachtoffer was + de keus diegene te redden, en komt daarna de grafdelver aan de beurt? Of gaat het anders?

    Eerst krijgt/zou de Lepelaar van mij te weten krijgen wie er gestorven is en daarna de Pollepel. Dit ter voorkoming, dat de Pollepel weet wie er de Gebogen Lepel is. Mocht de Lepelaar besluiten iemand op te graven, krijgt de Pollepel van mij te horen dat er niemand is aangevallen. Ook als de Beschermengel iemand beschermt die net door de Vorken als slachtoffer uitgekozen is, krijgen de Pollepel en de Lepelaar de melding dat er niemand is aangevallen.
    Waardoor je dus eigenlijk een soort driehoeksverhouding krijgt.
    Optiek Lepelaar: niemand sterft -> Lepelslaaf of Pollepel.
    Optiek Pollepel : Niemand sterft -> Lepelaar of Lepelslaaf
    Optiek Lepelslaaf: Niemand sterft-> Pollepel, Lepelaar OF zijn eigen bescherming
    Deze verhouding zou alleen verstoord kunnen worden als 1 van de 3 sterft. [i]Maar
    , niet alle rollen die in het lijstje staan hoeven in het spel te zitten. Dus probeer maar eerst uit te vinden welke rollen er in zitten. De 3 bovenstaande rollen weten dus ook niet -word ondertussen opgeschrikt door een spin en rent hard weg- van mekaar of ze erin zitten.

    Volgorde nacht:
    Uri Geller-> Lepelslaaf->Theelepel->Vorken->Lepelaar->Pollepel.


    Nekotaku schreef:Ik ben een heel klein beetje in de war door het verhaal... We hebben geen doden, niet? Maar we zijn wel met 16 spelers, dacht ik? 't Is maar dat ik geen verkeerde conclusie trek.
    Remilia schreef: Toumyon kijkt verbaasd op. " 15 lepels?" Naast hem barst Yuki Kuro in lachen uit. " Hahaha! We zijn dus compleet! Ik zei toch dat aardappelen eten en slapen zou helpen?" Maar Toumyon schudt zijn hoofd. " Nee Yuki," zegt hij op een kalme maar ernstige toon. "We zijn normaal altijd met z'n 16'en."
    Ja, we zijn met 16 deelnemers. In het verhaal verzamelen ze zich op het lepelpleintje waar Shiro 15 lepels telt. De 16e lepel vinden ze een eindje verderop en dat is Kyr met zijn dode eend. Dus nee, naast de kiwi eend is er niemand dood. Sorry voor de onduidelijkheid~


    Laatst aangepast door Remilia~ op ma mei 27, 2013 5:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van komodostache ma mei 27, 2013 5:31 pm

    Shiro schreef:Yay, geen doden.~

    De beschermengel zou om informatie te geven meteen uit moeten komen met zijn/haar rol, waar weinig reden voor is. Dit zie ik niet snel gebeuren, dus we hebben niet veel informatie. Ook kan deze niet eens weten of zijn/haar beschermde gered is, en niet een heel ander persoon. Ik denk niet dat we hier veel over kunnen discussiëren, dus laten we eens naar de rest kijken.

    Ik denk dat het targetten van een koppel niet noodzakelijk is voor een heks die zijn/haar kracht gebruikt heeft. Heksen redden ook vaker sterke spelers waar ze geen speciale aanleiding voor hebben, behalve deze: Je hebt een sterke speler die je kan vertrouwen. Het lijkt me goed mogelijk.

    Dan is er nog een ander scenario dat mooi werkt met sterke spelers: Er kan deze nacht een lijk gemaakt zijn.
    In de eerste nacht worden vaak sterke mensen gedood. Dat is handig voor de wolven, dan is er weer een bedreiging weg. En welke spelers zijn er handiger als lijk dan sterke spelers die niet door wolven gedood kunnen worden? Ze kunnen zich uit veel discussies praten, in tegenstelling tot minder actieve spelers of beginners.

    Wat denken jullie?




    ik neem aan dat je bedoelt vorken i n plaats van wolven? (sorry ik wou het gewoon even zeggen)
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro ma mei 27, 2013 5:48 pm

    komodostache schreef:ik neem aan dat je bedoelt vorken i n plaats van wolven? (sorry ik wou het gewoon even zeggen)
    Ja, dat klopt. Ik vergeet altijd de themanamen te gebruiken, en als ik dat doe zal je wel weer zien dat ik allemaal dingen door elkaar ga halen en zo. ^^;
    Als het mensen stoort wil ik het best veranderen, maar ik heb tot nu toe nooit klachten gehoord dus ik heb het niet veranderd. Zeggen jullie het maar.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya ma mei 27, 2013 6:43 pm

    Bedankt voor de uitleg, Remi. Maar één ding is me nog niet helemaal duidelijk. Als de grafdelver besluit om geen lijk te scheppen (pun intended k=w=), en er gaat uiteindelijk niemand dood, dan weet de grafdelver toch zeker dat de heks daarvoor verantwoordelijk was? Dat driehoeksevenwicht zie ik dus niet helemaal...

    Maar goed, hoe het ook zij, we kunnen er dus niet op rekenen dat een eventueel lijk door de heks gedetecteerd zou zijn. Dat is in elk geval belangrijke kennis.

    @Shiro: ik denk niet dat het veel uit maakt. Ik gebruik zelf de normale termen omdat ik nog niet helemaal uit m'n hoofd weet welke lepel nou wat is...
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ ma mei 27, 2013 8:46 pm

    Urameshiya schreef:Bedankt voor de uitleg, Remi. Maar één ding is me nog niet helemaal duidelijk. Als de grafdelver besluit om geen lijk te scheppen (pun intended k=w=), en er gaat uiteindelijk niemand dood, dan weet de grafdelver toch zeker dat de heks daarvoor verantwoordelijk was? Dat driehoeksevenwicht zie ik dus niet helemaal...

    OF de beschermengel. Ik heb het in die driekhoek dus dan ook over 3 rollen.
    Er is geen driehoek zonder een 3e punt/rol, ook al is de kans redelijk klein dat de beschermengel altijd iemand weet te beschermen. Maar hoe langer je in het spel zit samen met de beschermengel, des te meer ze uiteindelijk zal kunnen beschermen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya ma mei 27, 2013 8:53 pm

    Remilia~ schreef:
    Urameshiya schreef:Bedankt voor de uitleg, Remi. Maar één ding is me nog niet helemaal duidelijk. Als de grafdelver besluit om geen lijk te scheppen (pun intended k=w=), en er gaat uiteindelijk niemand dood, dan weet de grafdelver toch zeker dat de heks daarvoor verantwoordelijk was? Dat driehoeksevenwicht zie ik dus niet helemaal...

    OF de beschermengel. Ik heb het in die driekhoek dus dan ook over 3 rollen.
    Er is geen driehoek zonder een 3e punt/rol, ook al is de kans redelijk klein dat de beschermengel altijd iemand weet te beschermen. Maar hoe langer je in het spel zit samen met de beschermengel, des te meer ze uiteindelijk zal kunnen beschermen.
    Maar als het doelwit van de vorkenaanval beschermd wordt door de beschermengel, dan krijgt de grafdelver toch überhaupt geen naam te horen van het slachtoffer? Dus zodra de grafdelver de vraag krijgt of hij/zij het slachtoffer in een lijk wil veranderen, weet de grafdelver dat de beschermengel in elk geval niet in heeft kunnen grijpen. Of begrijp ik het nu verkeerd?

    Gesponsorde inhoud


    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 4 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 03, 2024 4:22 am