Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
MR.Kriesebo
Lyari
Olly
Yuki Kuro
Sophie
RemiliaxScarlet
Mitch
Nekotaku
XavC
Urameshiya
Shiro
Toumyon
Remilia~
17 plaatsers

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van kyr2005 ma mei 20, 2013 8:30 pm

    Ik snap alles nog niet helemaal maar ach, schrijf me maar in k=w=
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly ma mei 20, 2013 9:21 pm

    Alvast heel veel succes iedereen,
    en voor iedereen die nog niet meedoet: Toeeee, het is leuk!
    Ik hoor alles maandag wel

    Tot na Rome~
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ di mei 21, 2013 12:09 am

    @Kyr
    Als je dingen nog niet helemaal begrijpt en vragen hebt, stel ze dan gerust!
    Ik beantwoord ze met plezier! Ik zet je op het lijstje.

    @Olly
    Veel plezier in Rome!
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari vr mei 24, 2013 5:47 pm

    Heeey, pssst, tentgenootje
    Ik sta niet op de deelnemerslijst O.o
    Mag ik wel mee doen?
    Of mag je me niet meer :P
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ vr mei 24, 2013 8:45 pm

    JA NOU, EIGENLIJK WIL IK NIET DAT JE MEEDO-

    My bad, je bent de 2e die ik al vergeet op het lijstje te zetten. Ik check alles nog ff na en dan verdeel ik de rollen.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ za mei 25, 2013 12:35 am

    NACHT 1: The Beginning


    Verslagen kijken de Lepels naar het lijk dat voor hen ligt. Het gezicht is zo verminkt dat de persoon bijna niet meer te herkennen is, maar nog net herkenbaar genoeg om te kunnen zien dat het lichaam tot Rage toebehoort. Toumyon zakt door zijn knieën. “ Nee…nee..NEEEE! EN WE ZOUDEN MORGEN NAAR DE KERMIS IN GELEEN GAHAAAAAN!” Olly kruipt dichter naar Toumyon toe en probeert hem te troosten, maar de arme Toumyon is ontroostbaar. “Die vervloekte Vorken!” roept Nekotaku uit!
    “Dat ze de rust in ons vredig lepeldorpje verstoren is één ding! Maar dat ze dat dan net besluiten te doen als ik mijn ramen aan het eten ben… is onvergeeflijk!”
    Shiro kijkt paniekerig om haar heen. “M-maar, wat doen we nu? We zijn al onze krachten kwijt! Hoe bevechten we nu de Vorken?” Niemand weet op die laatste vraag een antwoord te geven, totdat Urameshiya met een idee komt. “Wat nou…,”begint hij. “Wat nou, als we allemaal tot Kogasa gaan bidden en met paraplu’s in de lucht zwaaien?!” Urameshiya wordt genegeerd.
    Er heerst onrust in het dorpje. Niemand weet goed hoe ze op de situatie moeten reageren.
    "Weet je..."zegt Yuki Kuro dan ineens. " Ik vind dat we met z'n allen aardappelen moeten eten en daarna moeten slapen!"
    "Ja, hoera, dat doen we!" roept iedereen in koor.
    En toen ging het lepeldorpje aardappelen eten en slapen.




    ------------------------------------------------------------


    Ik heb best wel hoofdpijn atm, vandaar dit kort verhaaltje <3

    Paar punten nog even voor de duidelijkheid:
    * Grafdelver kan geen wolven opgraven. Dit lijkt mij verder best duidelijk, toch? De overleden wolf weet nl. de identiteit van de andere wolven en bla.
    * De theelepel krijgt de speciale rol van de persoon niet te weten. Hij/zij krijgt slechts te weten of het om een Vork of Lepel gaat.

    De rollen zijn verdeeld! Ik kijk enorm uit naar dit potje~
    De volgende keer krijgen jullie een veel langer verhaal van me. Het is nu in ieder geval nacht en is het spel dus officieel begonnen. En oeh, ik vind het leuk om weer spelleider te zijn!
    Nogmaals, allemaal veel succes en veel plezier!



    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya za mei 25, 2013 12:46 am

    De rollen zijn verdeeld... maar nog niet uitgedeeld? Ik heb in elk geval nog geen bericht gekregen! Hoog tijd om tot Kogasa te gaan bidden en met paraplu's te zwaaien.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ za mei 25, 2013 12:53 am

    Urameshiya schreef:De rollen zijn verdeeld... maar nog niet uitgedeeld? Ik heb in elk geval nog geen bericht gekregen! Hoog tijd om tot Kogasa te gaan bidden en met paraplu's te zwaaien.

    Hah? Ik probeer het nog eens en anders moet het via skype.
    Zijn er nog meer mensen die de rol nog niet ontvangen hebben?
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van kyr2005 za mei 25, 2013 12:54 am

    Remilia~ schreef:
    Urameshiya schreef:De rollen zijn verdeeld... maar nog niet uitgedeeld? Ik heb in elk geval nog geen bericht gekregen! Hoog tijd om tot Kogasa te gaan bidden en met paraplu's te zwaaien.

    Hah? Ik probeer het nog eens en anders moet het via skype.
    Zijn er nog meer mensen die de rol nog niet ontvangen hebben?
    Nogsteeds niks nee
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ za mei 25, 2013 1:01 am

    Okay, en ik krijg te horen dat ze de mail nu wel hebben ontvangen.
    Hoera!
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC za mei 25, 2013 1:16 am

    Coole font in je titelverhaaltje brah.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van MR.Kriesebo za mei 25, 2013 7:38 pm

    Veel geluk iedereen!

    Ik was een tijd afwezig, maar ik ga proberen zo actief mogelijk te zijn!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku zo mei 26, 2013 2:47 am

    Veel succes, iedereen!
    Ik ben benieuwd hoe de maatregelen tot voorkomen van inactiviteit gaan uitpakken. Hopelijk kan dit een ronde worden waarin iedereen maximale inzet toont.
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Yuki Kuro zo mei 26, 2013 9:57 am

    Succes mensen ^^ Leve de aardappelen!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Toumyon zo mei 26, 2013 10:45 am

    Happy hunting everyone~

    Gesponsorde inhoud


    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 3 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 7:17 pm