Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
MR.Kriesebo
Lyari
Olly
Yuki Kuro
Sophie
RemiliaxScarlet
Mitch
Nekotaku
XavC
Urameshiya
Shiro
Toumyon
Remilia~
17 plaatsers

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr jun 14, 2013 10:56 pm

    Mitch schreef:
    Nekotaku schreef:Wordt daar uiteraard weer bij vermeld dat het "maar een poke is". Gemakkelijk, zo.
    Lees alle (stem)posts eens door en kijk waar het woord  "poke" niet in staat. Er wordt nog net niet continu naar elkaar "gepoked", is het dan zo erg dat ik het ook eens doe?
    Even los van wat ik van jouw individuele poke vind wil ik hier graag op reageren, tegenover iedereen die dit doet. Ik probeer het al een tijdje duidelijk te maken namelijk. JA, het ís erg. Door de donderdagstemming in een pokestemming te veranderen maak je die hele donderdagstemming een stuk minder waardevol.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Mitch vr jun 14, 2013 11:03 pm

    Very well, ik begrijp je punt en zal er op letten in de volgende donderdagstemmingen.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van MR.Kriesebo vr jun 14, 2013 11:06 pm

    Het spijt me dat ik deze week weer niks heb gezegd. Ik kan niet meer doen dan proberen de volgende week actiever te zijn, maar deze week lukte dat ook niet. Ik heb volgende week een toetsenperiode van woensdag tot en met vrijdag. Deze periode vervolgt zich de daaropvolgende week van maandag tot en met woensdag.







    Afijn, mijn stem.







    Mitch schreef: Helaas deed ik eens niet wat ik normaal deed en overal hard tegen in gaan, het had misschien Remix kunnen redden.








    Mitch, ik dacht dat jij juist op remix had gestemd? Ik stem op Mitch, om de hiervoor door Neko genoemde redenen en deze tegenspraak.


    Laatst aangepast door MR.Kriesebo op vr jun 14, 2013 11:10 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : De nieuwe textinvoerdingen.)
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku vr jun 14, 2013 11:28 pm

    Ik meld eventjes dat mijn stem op Mitch blijft. Zo'n sympathieke, medevoelende knik naar een geëlimineerde speler, het ons beklagen dat we ze nog best hadden kunnen redden, is iets dat bijzonder wolfachtig aanvoelt voor me. Burgers hebben namelijk niets aan een "ik heb het nog geprobeerd" houding, maar voor wolven is het uitstekend om de voorbije gebeurtenissen om te draaien naar iets dan hen zelf in een beter daglicht stelt.
    En dat weet ik omdat ik daar zelf ook een handje van weg had als wolf.
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Yuki Kuro vr jun 14, 2013 11:32 pm

    Misschien een beetje off-topic, maar ja. Kries, waarom heb je zoveel plaats gelaten tussen je zinnen? Er staan nauwelijks 5 regels tekst in.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari vr jun 14, 2013 11:41 pm

    Shiro schreef:
    Wat je hier zegt klopt wel, maar ik denk dat het handiger is om mensen af te slachten die zich kunnen verdedigen. Van Kries krijgen we namelijk geen argumenten waarom hij wel of geen wolf is, en van andere spelers wel. Andere spelers kunnen we niet alleen afslachten, maar ook gaan vertrouwen als ze goede redenen hebben waarom ze geen wolf zouden zijn. En: Kries is zich niet gewoon niet aan het verdedigen, hij KAN zich niet verdedigen. En dat betekent ook dat als hij een speciale rol heeft, hij dat niet bekend kan maken.  Bij Kries denk ik dat het risico dat we per ongeluk een ziener/priester afslachten groter is dan bij veel andere spelers. Ik zie in ieder geval niet in waarom je een speciale rol niet bekend zou maken voor je dood.

    Maar je kan je dan ook gaan afvragen wat je nou hebt aan een speler met een speciale rol die niet meedoet. Maar dat ter zijde. Ik vind Kries niet één van de verdachtste spelers. Dat heb ik al een keertje eerder uitgelegd.
    Hopen dat hij zich inderdaad wat actiever opstelt de volgende dag.

    ”Ura” schreef:
    Waar mijn bezwaar echter vooral op neerkomt, is dat je in je verhaal naar argumenten lijkt te zoeken om op iedereen behalve mij niet te stemmen. En dat zou voor een burger toch een opmerkelijke manier zijn om het spel te analyseren.

    Maar ik snap niet waarom je dit verdacht vindt bij Shiro. Ik denk namelijk het zelfde. Ik vind het heel lastig om wolven te herkennen. Daardoor probeer ik zo veel mogelijk mensen veilig te stellen. Te bedenken waarom ze geen wolf kunnen zijn. Van de paar spelers die je dan overhoudt zijn er dan waarschijnlijk wel één of twee wolf.
    Of bedoel je er mee dat Shiro expres geen argumenten voor jou probeert te zoeken?
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro za jun 15, 2013 12:00 am

    Urameshiya schreef:Haha, het is leuk dat je zo'n positief beeld van me had, maar hier vergis je je toch ernstig. Ik gebruik zelden een vriendelijke toon in discussies in dit spel. Vraag bijvoorbeeld eens aan Olga, die zich het einde van ronde 14 waarschijnlijk ook nog wel kan herinneren, of zij me toen ook zo vriendelijk vond. (Sorry Olga. k=w=) Of lees het gewoon voor de grap zelf nog eens. Dat ik op jou vriendelijk overkwam was waarschijnlijk omdat ik aan het eind van die ronde jou aan mijn kant moest krijgen om te voorkomen dat Olga zou winnen.
    Ok, ik moet echt eens beter verwoorden wat ik bedoel.
    Ik vond je in ronde 14 over het algemeen een stuk vriendelijker overkomen dan nu. En dat komt echt niet alleen doordat je mij nu aanvalt en dat het toen maar een rare frame was voor T. Neem bijvoorbeeld deze uitspraak.
    Urameshiya schreef:Kortom, een echt voor de hand liggende keuze zie ik nog niet. Als ik Kyr2005 heette, zou ik nu waarschijnlijk posten dat er niet genoeg informatie is en gewoon maar weer een gok doen. Mijn naam is echter niet Kyr2005, en ik doe liever een geinformeerde gok dan een blinde gok.
    Ik weet niet hoe ik het wel had moeten opvatten, maar dit kwam bij mij nogal spottend over. Zeker omdat het gericht was tegen een nieuwe speler die in mijn ogen niets fout heeft gedaan. En zulke dingen heb ik eerder niet van je gezien. Natuurlijk kan je fel zijn, maar dat is iets dat bij weerwolven hoort. Dit spel kan niet gespeeld worden zonder pokes en mensen ophangen, dat realiseer ik me ook wel. Je gedrag kwam bij mij gewoon veel feller over dan normaal.

    Urameshiya schreef:  Maar de grens tussen 'niet op iemand stemmen want te weinig aanknopingspunten' en 'enige vorm van argument om niet op iemand te stemmen' komt op mij nogal gekunsteld over. Sterker nog... 'te weinig aanknopingspunten' IS 'enige vorm van argument'.

    Waar mijn bezwaar echter vooral op neerkomt, is dat je in je verhaal naar argumenten lijkt te zoeken om op iedereen behalve mij niet te stemmen. En dat zou voor een burger toch een opmerkelijke manier zijn om het spel te analyseren.
    Oh. Dat was niet de bedoeling. Feit is dat ik op iemand moet stemmen, en ik streep liever mensen weg dan dat ik ze aanwijs. En jij bleef daarin nogal laat over.


    Urameshiya schreef:
    Shiro schreef:  Dat Toumyon heeft gezegd dat hij zijn speelstijl graag verandert weet je denk ik ook. Je zat ten slotte in de zelfde wolvenchat.

    Daar heb je gelijk in. Dat zei hij inderdaad, maar na een heleboel potjes forumwolven met Myon kan ik je zeggen dat het niet waar is. Dat kon jij alleen niet weten, dus dat kan ik je ook niet kwalijk nemen.
    Ik wil je best geloven, jij hebt ten slotte meer ervaring.
    Aan de andere kant ben ik ook wel geïnteresseerd in wat Myon hierover te zeggen heeft.
    Dus, Myon. Waar ben je?

    Ok, ik ga mijn stem maar eens geven. Ura heeft me wel soortvan weten te overtuigen, dus ik weet niet meer op wie ik wel moet stemmen.
    Ik ga dus maar bandwagonnen op Mitch vandaag.
    Sorry, maar ik heb geen tijd meer.

    Also, even offtopic. Als ik mensen citeer in de chatbox krijg ik het gele citaat, en daaronder geen ruimte om te typen. Ik moet de quote dus in kladblok zetten en daar de tags typen om het aan het werk te krijgen. Weet iemand hoe ik dit oplos? Het kan nogal lastig zijn bij een grote post als die van Ura.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Mitch za jun 15, 2013 12:27 am

    Jullie kunnen niet lezen~ Ik had het enkel over de kans die er was dat, als ik, zoals Neko zei, niet zou bandwagonnen, Remix misschien nog in leven zou zijn.
    Ah well~ Shame~
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku za jun 15, 2013 12:50 am

    Wel, als blijkt dat Mitch geen vork was wordt dit wel interessant.
    En heel erg lastig voor Shiro, vermoed ik.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ za jun 15, 2013 1:43 am

    Dag 3: Ork



    MR. Kriesebo en Pyonta staan om Olly heen gebogen. Dit keer is zij het, die getroost moet worden en dan wel om het verlies van Faolinn.  Nadat de lichamen van Faolinn en Remix geborgen zijn, verzamelen de burgers zich weer op het lepelpleintje. Verslagen en verdrietig staan ze in een kring zonder elkaar ook maar één keer aan te kijken.  Dan wijst Olly, wiens gezicht nat is van de tranen, met een beschuldigt vingertje naar Toumyon.  “Jij bent de Vork, Myon..” fluistert ze.  “Het is vanwege JOU dat Faolinn dood is!”  Toumyon zwijgt en blijft naar zijn voeten staren.  Doordat Toumyon blijft zwijgen beginnen ook de anderen hem te wantrouwen. “ Vork..vork..vork..vork…” fluisteren de Lepels zachtjes. “Toumyon is een vork..” Maar dan doet Nekotaku een flinke stap naar voren.  “Jullie vergissen je!” roept hij  “ Mitch is de enige echte Vork, ik weet het zeker!”  Mitch schiet meteen in de verdediging., maar het heeft geen zin.  Nekotaku’s overtuigende, luide stem, heeft de andere Lepels op andere gedachten gebracht.  “Mitch is een Vork!”roept Shiro. “Bewijs het!”schreeuwt Mitch bijna wanhopig. Dan heeft Yuki Kuro een idee en grijpt hij Mitch stevig  bij z’n schouders vast. “Mitch!”roept hij.  “ Denk snel!  ORK, ORK, ORK, SOEP  EET JE MET  EEN..?”
    “VORK!” 
    “FOUUUUUUUUUT” gilt Yuki Kuro.  “ Soep eet je met een lepel!”
    Het is voor de Lepels duidelijk. Mitch is een Vork.Terwijl ze hem stevig vastgrijpen,  bereidt Olly zich voor om  de Lepelslag uit te voeren en daarmee Mitch ter dood te brengen.  Dan horen de Lepels achter zich een plof. Als ze zich omdraaien, zien ze dat Toumyon op de grond ligt met zijn ogen gesloten.






     -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Okeee, kort verhaaltje. Ik kan jullie nu alvast beloven  dat het verhaaltje van de nacht veel groter zal zijn. Mitch en Toumyon zijn dood. Jullie mogen jullie rollen bekend maken. Toumyon is uitgeschakeld vanwege inactiviteit. XavC en MR. Kriesebo hebben allebei 1 strafpunt. Bij de volgende keer dat ze het stemmen vergeten, liggen zij eruit. Veel succes de aankomende nacht. Oyasumi nasai~
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku za jun 15, 2013 2:21 am

    Oh wauw, Mitch EN Toumyon? Nu zou het al wel echt geluk moeten zijn dat het allebei vorken waren. Aan de andere kant wil ik ook niet op die manier dat de lepels winnen.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Toumyon za jun 15, 2013 8:31 am

    Het spijt me, mijn mede spelers.
    Ik had het de laatste tijd drukker dan ik dacht, en dit had gevolg van veel stress.
    Ik was het potje gewoon vergeten hier door.
    Bij deze, sorry.

    Jullie zijn tenminste niks ergs verloren buiten een...
    Spoiler:
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro za jun 15, 2013 3:12 pm

    Jammer dat we een lepel kwijt zijn. Nu nog hopen dat Mitch wel een wolf was.

    Laat ik maar eens een veel te late reactie geven.
    Lyari schreef:
    ”Ura” schreef:
    Waar mijn bezwaar echter vooral op neerkomt, is dat je in je verhaal naar argumenten lijkt te zoeken om op iedereen behalve mij niet te stemmen. En dat zou voor een burger toch een opmerkelijke manier zijn om het spel te analyseren.

    Maar ik snap niet waarom je dit verdacht vindt bij Shiro. Ik denk namelijk het zelfde. Ik vind het heel lastig om wolven te herkennen. Daardoor probeer ik zo veel mogelijk mensen veilig te stellen. Te bedenken waarom ze geen wolf kunnen zijn. Van de paar spelers die je dan overhoudt zijn er dan waarschijnlijk wel één of twee wolf.
    Of bedoel je er mee dat Shiro expres geen argumenten voor jou probeert te zoeken?
    Ura denkt dat ik op hem stemde omdat hij op mij stemde, en dat ik alleen argumenten bij de rest plaatste om dat te verbergen. En ik weet dat dit niet mijn beste ronde is, maar dat mensen zoiets van me denken vind ik jammer.
    Ik ben in ieder geval blij dat je mijn manier van denken lijkt te begrijpen. Bedankt daarvoor!
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC za jun 15, 2013 3:26 pm

    Ik zit in eenzelfde situatie als Myon. Had naar mezelf moeten luisteren en niet moeten meedoen deze ronde. Ik ga me weer proberen te herpakken. I'm terribly sorry for messing up en ik weet dat ik me blijf excuseren, maar ik vind 't oprecht heel vervelend.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari za jun 15, 2013 6:18 pm

    Wat was de rol van Mitch? Nu word ik toch wel heel benieuwd D:

    Gesponsorde inhoud


    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 18 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 5:28 pm