Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
MR.Kriesebo
Lyari
Olly
Yuki Kuro
Sophie
RemiliaxScarlet
Mitch
Nekotaku
XavC
Urameshiya
Shiro
Toumyon
Remilia~
17 plaatsers

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van RemiliaxScarlet vr mei 31, 2013 3:54 pm

    Het is vrijdag. En aangezien ik gisteren moeilijk kon uitmaken wie verdacht was en wie niet, ga ik vandaag stemmen.
    Mijn stem gaat uit naar Kriesebo. Ik heb hem nog niet zo stil gezien als nu. Natuurlijk, hij doet niet altijd mee aan weerwolven, maar de vorige ronden was hij vrij actief als je het mij vraagt. En omdat ik nog moeilijk kan opmaken wie er verdacht is en wie niet, ga ik naar de wat stillere kant. Mitch heeft zichzelf weer laten zien, maar Kriesebo dus nog niet.
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Yuki Kuro vr mei 31, 2013 4:09 pm

    Ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen. Je reactie klonk anders dan normaal. Aanvallend bijna. Het kan ook dat ik het gewoon verkeerd begrepen heb, maar zo komt het op mij over.
    Verder weet ik ook niet of ik even verdacht ben als jou, aangezien ik mezelf natuurlijk niet verdenk ^^
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van MR.Kriesebo vr mei 31, 2013 7:42 pm

    Skip schreef:En waar is Kriesebo?

    Hier.


    Allereerst de reden waarom ik niet veel aanwezig ben: Mijn laptop ligt nog steeds in Surhuisterveen, hier wonen mijn opa en oma. Behalve mijn laptop is er maar een computer in huis, en dat is die waar ik nu achter zit. Hier zitten mijn vader, moeder en zusje ook continu achter, dus was ik afgelopen woensdag kort online, en dat was het.

    Wat nu? Ik kan vanaf deze computer posten tot +- 9 uur, maar tot die tijd zal ik proberen mijn inactiviteit goed te maken. Ja, dit is weliswaar niet mijn speelstijl, maar dit zie ik dan ook als een kwestie van overmacht.

    ik stem op een persoon waarop nog niet eerder gestemd is: Toumyon .
    Niet volledig willekeurig overigens, het is eerder zo dat nog niet iemand op je gestemd heeft, dus doe ik dit eerder om niemand schade toe te brengen.

    Mocht iemand met iets nieuws komen verander ik mijn stem uiteraard. Ik ben dan wel bezig met alle argumenten doorlezen maar de meesten hebben wat meer tijd gehad om de acties door te spitten. Hierom laat ik de keuze aan de mensen die er beter over na hebben kunnen denken, zij hebben immers een grotere kans om gelijk te hebben dan ik.

    Ik kan ook niet garanderen dat ik “morgen” actiever ben. Sorry.


    Laters, en hopelijk vat je het niet verkeerd op Toumyon, dit doe ik niet uit wraak. Enkel om de redenen die ik hierboven al heb opgesomd.
    En het zou gemeen zijn als niemand op je stemde.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Mitch vr mei 31, 2013 8:19 pm

    Mitch schreef:Het spijt me voor mijn inactiviteit, ik heb mijn redenen en zou kunnen verklaren waarom ik nog niets gezegd heb, maar dat zal niet veel baten bij het spel zelf. Ik heb het topic vluchtig doorgenomen en zal mijn mening geven op eem wat minder druk moment.
    Het leukste deel is dat dit nog steeds een druk moment voor me is. Yay. Nou ja, ik heb mijn mening beloofd, dus here we go.


    Het eerste wat me is opgevallen is dat er gewoon achterlijk veel gespeculeerd en gepraat is over de mogelijke gebeurtenissen van deze nacht en de stemmen. Ik heb echt nog nooit gezien dat er zoveel gepraat was op de eerste dag :') Dat achterwegen latende;


    Onder het mum van "discussie aanwakkeren" kunnen er veel dingen in het begin worden gezegd en daarna weggeveegd worden. Ik heb die zin, "het was om de discussie levend te houden" en in zijn varianten, vrij vaak rond zien zweven. Volgens mij heb ik ergens Toumyon iets soortgelijks zien posten, wat blijkt dat het in zekere zin posten om het posten was en misschien een soort afleiding? Het is maar een speculatie, maar het is mogelijk.


    Hetzelfde fenomeen kan je vinden bij het stemmen om reacties te pijlen. Dit vind ik echter iets concreter om een discussie uit te lokken, daarom dat ik mensen zoals Olly niet bij het bovenstaande stukje heb genomen. Volgens mij is een post met jouw naam in het rood namelijk een grotere motivatie om een normale verdediging op te stellen dan een post met jouw naam erin en een gedachte die is om een discussie aan te wakkeren. Begrijp me echter niet verkeerd; beide van deze soorten posts zijn belangrijke en handige middelen om een echte discussie aan te wakkeren en een juiste galgkeuze te maken, ik kijk terug naar de ronde waarin Ura Fao het lastig maakte en daardoor een wolf in de eerste dag te pakken had.


    Ura is vrij aanwezig in de discussie. Niet echt in het begin, maar later komt hij aardig op dreef. Misschien zodra hij de hete adem in zijn nek voelt? Het zou mogelijk zijn.
    Vervolgens komt hij met een post van een beetje commentaar over iedereen die gestemd heeft, wat een oprechte deling van zijn observaties kan zijn, of juist een rookgordijn om zichzelf minder aanvalbaar te maken - hij is immers de persoon die de meeste informatie over iedereen gezegd heeft.
    Toch vind ik dit nog steeds een ellenlange post die ik vaker op de latere dagen zie en vrijwel nooit in het begin.


    Om eerlijk te zijn heb ik veel twijfels bij mijn post tot nu toe, voornamelijk omdat ik nog steeds niet echt iets concreets in mn hoofd heb zitten qua postgedrag deze ronde. Ook vind ik dat ik niet echt veel mensen echt heb besproken in deze post, maar ja. Ik hoop echter wel dat mensen iets aan mijn post hebben. Ik heb trouwens niet de intentie om echt iemand aan te vallen met deze post, toch zou ik wat concretere dingen willen zien - voor zover dat mogelijk is, en ik weet dat er in de eerste dag niet veel concreets is.

    Als er vragen zijn zal ik ze proberen te beantwoorden zodra ik terug online kom; dit zal waarschijnlijk na het zwemmen zijn (+/- 22:30). Mijn stem zal ik dan ook posten.


    Trouwens, volgens mij heb ik ergens over gelezen, wat heel goed mogelijk is, maar wat is dat met die donderdagstem? D:
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku vr mei 31, 2013 8:25 pm

    Het spijt me erg, en ik weet dat het niet m'n stijl is, maar ik heb momenteel niet echt de tijd om alles bij te lezen wegens te veel Animecon. Dus ik hou het bij m'n originele stem, maar weet dat het eerder uit gebrek aan meer informatie is dan zeer concrete redenen.
    Ik zie dat er duchtig gediscussiëerd is geweest, dus hoop ik dat er een goede uitkomst van komt.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari vr mei 31, 2013 10:59 pm

    Ik had net samen met remillia een feestje maar moest eerder weg van mijn ouders. Ik heb wel een beetje alcohol op en ik zie t' op dit moment niet meer zo helder :p. Toch wil ik wel stemmen voordat ik mijn bed inkruip. Ik stem voor mitch... Hij heeft nog geen definitieve vrijdagstem op zijn naam staan dus het is eigenlijk een soort veilige stem...


    Laatst aangepast door Lyari op vr mei 31, 2013 11:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Naam rood)
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Mitch vr mei 31, 2013 11:31 pm

    Nee, ik heb geen definitieve vrijdagstem, maar wel half-definitieve donderdagstemmen - zijn dat geen stemmen dan? Jammer trouwens dat er op mijn post verder niet gereageerd werd.
    Ik stem op Kriesbo.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ vr mei 31, 2013 11:56 pm

    3 stemmen voor Kriesebo en 3 stemmen voor Komodo.
    Nog 4 minuten op de klok te gaan. Er MOET een beslissing gemaakt worden.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari za jun 01, 2013 12:00 am

    Ik stem op Komo
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van kyr2005 za jun 01, 2013 12:23 am

    Sorry, ik had niet door dat de stem van donderdag niet bleef, dus ik ben wat te laat. Als mijn stem nog geteld word, zou ik graag willen stemmen op Lyari. Ik begrijp dat ze net thuis is en dat ze misschien niet helemaal helder is zoals ze zij maar ik vind het behoorlijk raar dat ze zo ineens zonder enige reden haar stem toch nog veranderd naar stache. Ik snap niet echt waarom stache zoveel stemmen heeft momenteel.. Wie heeft er allemaal op hem gestemd, remi?

    Maar goed, ik heb echt geen enkel goed argument gezien om hem te verdenken buiten dat hij stil is, en ik vind het daarom vreemd dat Lyari toch zo uit het niets haar stem veranderd, en dat VLAK voor de normale eindiging van het stemmen... alsof ze wachten tot op het laatste moment zodat niemand nog er iets over kon zeggen, al kan dit gewoon zijn om een doorslag te geven in de stemming.

    Maar goed, als mijn stem niet geteld word begrijp ik dat.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku za jun 01, 2013 3:19 am

    De stem van donderdag blijft wel degelijk. Op vrijdag mag je je nog één keer bedenken. Dit dient er voor te zorgen dat de persoon met de meeste stemmen zich nog kan verdedigen, in tegenstelling tot vorige potjes waar vaak last-minute de meeste stemmen binnenkwamen en er niets meer aan gedaan kon worden.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari za jun 01, 2013 8:40 am

    Maar als je donderdag heb gestemd betekent dat niet dat je vrijdag niets hoeft te zeggen toch? Anders heb je niet gestemd. En tellen de stemmen van donderdag als er vrijdag niet is gestemd?

    Ps. Ik ben nu op mijn mobiel en kan daardoor moeilijker op kyr ingaan, maar ben dat wel van plan.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Toumyon za jun 01, 2013 9:23 am

    DUS...hangt er nu iemand, of niet?
    Komo, toch?
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC za jun 01, 2013 12:08 pm

    Sorry voor het missen an de stem. Was om twaalf uur nog niet op mijn appartement en had dus nog geen wifi. Als I'm het goed had begrepen gaat de donderdagstem wel gewoon mee als je dat vergeet, haha. Volgende week ben ik gewoon weer in nederland dus komt dan zeker wel goed.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van kyr2005 za jun 01, 2013 1:04 pm

    Oké, nu ben ik helemaal in de war. Remi, telt je donderdag stem nu wel of niet voor vrijdag?

    Gesponsorde inhoud


    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 10 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 4:58 pm