Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
NueMaiWaifu
Olly
Pshycho Maniac
Faolinn
Urameshiya
Mitch
TheEternalMokou
Toumyon
Remilia~
13 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Remilia~ za aug 04, 2012 2:02 pm

    Suus veegt met haar mouwen de tranen van haar gezicht af. “ Het is niet eerlijk,”mompelt ze zachtjes tegen Mokou. “ Het is niet eerlijk..waarom Toumyon?” Mokou legt zijn hand geruststellend op Suus schouder neer. “Arme Toumyon is vast heel bang geweest. Maar nu is het tijd om verder te gaan.” Suus knikt zachtjes met haar hoofd. “ We moeten een burgemeester vinden. Iemand die beslissingen neemt. Zodat zoiets, als afgelopen dag met de stemmingen, niet meer zal gebeuren.” “ Die hebben we inderdaad nodig,” valt Olly bij. “ En het is al duidelijk wie dat gaat worden als het aan mij ligt.” Terwijl ze die woorden uitspreekt kijkt ze Suus strak in de ogen aan. Suus keert zich langzaam om en ziet dat ook de anderen haar aanstaren. Ze voelt paniek in haar opkomen.. “ M-maar,waarom ik?”stamelt Suus. “ Ik ben helemaal niet geschikt! Ik kan die verantwoording niet aan.” “Tja, dat kan dan wel zo zijn, maar jij bent de enige persoon, waarvan we weten dat je geen wolf bent,” zegt Nue op een fluisterende toon. “ We zagen namelijk allemaal wat jij die dag met Skip deed..” De burgers vallen stil en wachten Suus verdere reactie af. Suus zet haar angst opzij en beslist dan burgemeester te worden. En dit keer, wisten de burgers het wel allemaal eens te worden.
    Nog een paar uurtjes voordat het nacht wordt. De lucht kleurt roze en de burgers hebben zich verzameld op het plein. Het is tijd voor de stemming. Tjid voor de executie.Suus schraapt haar keel. “Voordat we onze stemmen bekend gaan maken, wil ik even mededelen dat we vanochtend het lijk van Pshycho Maniac hebben gevonden en dat Scarlet op het moment vermist wordt.” Het kleine overgebleven groepje, is in schok. "Twee mensen in één klap?! Maar hoe dan!” roept Mitch. “Hoe kan dat?” Suus haalt uit haar zak een briefje vandaan en vouwt het open. “Dit is het enige wat ik heb gevonden bij Pshycho thuis. Het is geschreven door hemzelf.”
    Ze haalt even diep adem, voordat ze begint te lezen.

    “Ik ben even mijn nieuwe geweer aan het uittesten - Pshycho"


    Het is stil onder de burgers. "J-je zou toch niet denken dat..."stamelt Mokou dan. Het verbaasd niemand als dit Pshycho overkomen was. Hij was ook niet altijd de meest handigste persoon. Zichzelf per ongeluk neerknallen, het zou toch wat zijn.. Ze houden een minuut stilte voor de twee jonge mensen en gaan dan verder met waar ze voor zijn gekomen. “Vanavond zal er bloed vloeien!”zegt Suus met een verheffende stem. “Onschuldig bloed of het bloed van een monster? Dat is de vraag! Allen! Vertel mij uw verdenkingen, wie hangt er deze dag?” Mitch doet een stap naar voren. “Dat is Olly,”zegt hij zelfverzekerd. Olly werpt Mitch een boze blik toe. “Nee Mitch. We weten allebei dat jij de wolf bent en niet ik.” Mitch kijkt haar met een uitdagende blik aan. “Bewijs het maar eens, kleine meid. Ons telkens maar vertellen dat je iets speciaals bezit, maar het aan ons laten zien? Ho maar. Praatjes hebben, maar wanneer we erom vragen laat je niks zien.” Olly bijt op haar onderlip. “Nee Mitch, ik heb al genoeg aanwijzingen gegeven over “dat.” En als je nog steeds niet weet wat ik bedoel, met waarom ik nuttig kan zijn, ben je niet helderziend of niet scherp.” “Nee!”roept Mitch. “Ik ben niet helderziend! En wie zegt dat ik dan niet scherp ben? Wie weet zijn de aanwijzingen van jou niet duidelijk genoeg. Makkelijk praten, jij weet waar je het over hebt!” Het barst los tussen Mitch en Olly. Terwijl de twee elkaar hun onschuld proberen te bewijzen, kijken Suus, Rage, Nue en Mokou vanaf een afstandje toe.
    “Mitch, jij bent een zeer onaangename… knul. Jij weet zelf het beste wie van ons tweeën leugens verteld. En waarom praat ik altijd zo deftig, wat is deze?” “Tfoe, jij niet wijs bij je hoofd jij!” “Jij zelf niet bij je hoofd zijn jij!” Rage port Suus in haar zij. “Moet je niet ingrijpen? Mitch en Olly hebben zojuist level hipster bereikt.” Suus knikt en beëindigt de discussie tussen de twee. “Mitch, ik vind dat je sterke argumenten hebt, maar iets zegt me, dat ik Olly moet vertrouwen. Dus ik stem op jou voor de galg.”
    Mitch’ mond valt open. “En Nue, Rage en Mokou dan? Er is nog niet eens over hen gesproken!” “Ik vind hen minder verdacht dan jij dat bent op het moment.”zegt Suus koeltjes. “Dat zijn dus al twee stemmen tegen Mitch,”mompelt Olly. Maar Nue en Rage denken er anders over. Ze vinden Mitch overtuigender overkomen dan Olly en met z’n drieën wijzen ze Olly’s kant op. Ook Suus burgemeestersstem zal Olly niet kunnen redden. Alleen Mokou beslist om op Nue te gaan stemmen.
    Het is besloten. Het is Olly, dat het touw in de hals zal voel snijden. Ze wordt stevig beetgepakt door Mokou en Rage, terwijl Suus de strop om haar hals knoopt. Olly stribbelt heftig tegen. “Nee!”schreeuwt ze. “Nee! Dit mag zo niet eindigen! Ik ben geen wolf, zie het dan! Mitch houdt jullie voor de gek. Hij is de wolf en niet ik!” Ze voelt de tranen branden achter haar ogen. “Hij liegt! Ik ben het echt niet! Iemand, help me!” Suus kijkt Olly in de ogen aan en tekent met haar duim op Olly’s voorhoofd een kruisje. “Moge je ziel goed ontvangen worden in de Koninkrijk des Here en zo niet, laat het dan branden in de wereld waar het vuur nooit dooft. “ Olly verstijft. Niemand zal haar kunnen redden. Ze gaat met haar ogen zoekend het publiek af en wanneer ze Mitch vindt, laat ze haar ogen op hem rusten. Ze knippert niet en blijft hem star aankijken met ogen vol haat. “Ik vervloek je!”roept ze. “Ik vervloek je, vieze satanshond! Rechterhand van de duivel, ik vervloek je!” Mitch knippert even een paar keer snel achter elkaar. “Iedereen…iedereen waar ik van hield, idealiseerde ik en ik zag in hen de puurste en nobelste wezens die er bestonden. Ik duldde niet dat iemand kritiek op hen uitoefende. Veel teleurstellingen moest ik ondervinden, voordat ik begreep dat zo’n loyale vriendschap als ik bedoelde niet bestond.” Hij kijkt Olly aan en tranen wellen op in zijn ogen als hij ziet dat Olly al dood is. Suus heeft de kruk al onder haar voeten vandaan getrokken.

    “Zo zou je moeten leven. Alleen met de zee en zonder mensen. Eenzaamheid? Ik voel me met mensen vaak eenzamer dan wanneer ik alleen ben. Quel ennui la vie. Ik heb besloten uit het leven te stappen, om de ultieme rust te kunnen vinden. Ik heb me altijd afgevraagd wat er met de mensen gebeuren als zij niet meer tot de levenden behoren en ook niet tot de doden. De overgang van leven naar dood. De zwarte tunnel. Ik zal er gauw genoeg achterkomen. Ik weet niet of jullie mijn briefje zullen vinden, maar ga niet op zoek naar mijn lijk. Dat ligt ergens diep in de zee. C’est la vie of in mijn geval c’est la décès.. Tot weerziens – Scarlet”





    ------------------------------------------------------------------------------------


    Okay mensen. Scarlet is gediskwalificeerd vanwege inactiviteit. Haar rol was Ziener.
    Psycho is ermee gestopt vanwege dezelfde reden, maar had zijn vertrek zelf aangekondigd. Hij was dus Burger.

    Olly is dood. Ze mag haar rol bekend maken.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou za aug 04, 2012 2:12 pm

    Remilia~ schreef:Mokou legt zijn hand geruststellend op Suus schouder neer.
    Ahum, ik ben een vrouw xd Verder uiteraard weer een mooi verhaal Remi [:

    Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar wat Olly nou uiteindelijk was.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Mitch za aug 04, 2012 2:24 pm

    Goed verhaal, Remi! De rol van Scarlet valt zwaar tegen.. En ik ben ook wel benieuwd naar Olly haar rol. Als ik verkeerd gegokt heb, dan.. Zijn we verloren.. ^^;
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Olly za aug 04, 2012 3:23 pm

    Olly schreef:

    Sorry, ik ben best wel moe en zal dus vroeg gaan slapen. Laat ik dan ook meteen als eerste stemmen. Erg als het is wordt dat toch Mitch. Tot morgenochtend hoop ik Hakuro, ik heb voor jullie alleen mijn woord.

    Trouwens, al jullie nu nog niet weten wie ik ben zijn jullie allemaal óf niet de ziener óf niet scherp, laat dat en mijn rol duidelijk zijn.

    Lees de dikgedrukte lettertjes, succes Suus!
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou za aug 04, 2012 3:28 pm

    Olly schreef:
    Olly schreef:

    Sorry, ik ben best wel moe en zal dus vroeg gaan slapen. Laat ik dan ook meteen als eerste stemmen. Erg als het is wordt dat toch Mitch. Tot morgenochtend hoop ik Hakuro, ik heb voor jullie alleen mijn woord.

    Trouwens, al jullie nu nog niet weten wie ik ben zijn jullie allemaal óf niet de ziener óf niet scherp, laat dat en mijn rol duidelijk zijn.

    Lees de dikgedrukte lettertjes, succes Suus!

    Ah, dan had ik het toch goed. Ik vroeg me al af of ik niet te ver doordacht met het 'vooral 's nachts actief zijn' xd
    Maar als het zo doorgaat zijn de burgers snel uitgeroeid... We zijn nog maar één weerwolf kwijt en verder enkel nog mensen aan de kant van de burgers.
    Ben benieuwd wat deze nacht gaat brengen.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Mitch za aug 04, 2012 4:13 pm

    Olly schreef:
    Olly schreef:

    Sorry, ik ben best wel moe en zal dus vroeg gaan slapen. Laat ik dan ook meteen als eerste stemmen. Erg als het is wordt dat toch Mitch. Tot morgenochtend hoop ik Hakuro, ik heb voor jullie alleen mijn woord.

    Trouwens, al jullie nu nog niet weten wie ik ben zijn jullie allemaal óf niet de ziener óf niet scherp, laat dat en mijn rol duidelijk zijn.

    Lees de dikgedrukte lettertjes, succes Suus!
    WELP het was niet voor niets rond 12 uur, sorry daarvoor.. We zijn dus verloren. :/
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou za aug 04, 2012 4:18 pm

    Mitch schreef:We zijn dus verloren. :/
    Wees daar nog maar niet zo zeker van.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Mitch za aug 04, 2012 4:50 pm

    Nee, wolfjes zoals jij zijn niet verloren nee. >.>
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou za aug 04, 2012 4:59 pm

    Mitch schreef:Nee, wolfjes zoals jij zijn niet verloren nee. >.>
    Ik ben serieus. Wij burgers (ik heb mijn twijfels of jij daar wel bij hoort) hebben echt nog wel een kans om te winnen.

    Laten we eerst nou maar eens wachten wat er deze nacht gebeurt. Dan discussiëren we maandag wel verder.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Mitch za aug 04, 2012 5:07 pm

    Hmkay, daar houd ik je aan. Ik kan nu wel zeggen waarom we verloren zijn, maar meh, dat kan de wolfjes nog op ideeën brengen.
    NueMaiWaifu
    NueMaiWaifu
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : 6e zintuig om sarcasme te detecteren.

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van NueMaiWaifu za aug 04, 2012 5:35 pm

    Oh man...

    In een keer dat verdachte gedrag van Mitch. :o
    Beter kunnen we hem na het weekend eruit stemmen.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou za aug 04, 2012 5:54 pm

    NueMaiWaifu schreef:Oh man...

    In een keer dat verdachte gedrag van Mitch. :o
    Beter kunnen we hem na het weekend eruit stemmen.
    Mitch nu al aanwijzen voor aan de galg zodat jij misschien niet meer verdacht lijkt omdat alle aandacht dan op hem gericht is. Na-ah. Ik vind dat je zeker net zo verdacht doet (misschien zelfs wat verdachter) als Mitch, vooral door zo snel al conclusies te trekken.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Suuschuu za aug 04, 2012 6:12 pm

    Dawn.. Ik had niet verwacht dat Olly er uit zou liggen maar je dood zal zeker niet voor niks zijn! Ik zal je wreken ;3;

    Ik vermoed dat dit ook mijn laatste nacht is en ik denk dat we te maken hebben met nog 2 andere wolven, bovendien vind ik de mensen die op Olly hebben gestemd nu erg verdacht maar we zien maandag wel wat het ons zal brengen.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Remilia~ ma aug 06, 2012 11:29 am

    Okay, ik heb dus gisteren geen tijd gehad om het verhaaltje te schrijven (moest tot laat werken)
    En nu zal het ook nog niet geplaatst kunnen worden, want ik moet heel veel dingen regelen. Ik ga ergens anders wonen, gemeentehuis etc. Jullie kunnen het vanavond verwachten. Of ik kan het ook gewoon nu rechtstreeks onthullen?
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou ma aug 06, 2012 12:28 pm

    Meteen met verhaaltje is natuurlijk leuker, ik heb dus wel geduld tot vanavond.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 9:48 pm