Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
NueMaiWaifu
Olly
Pshycho Maniac
Faolinn
Urameshiya
Mitch
TheEternalMokou
Toumyon
Remilia~
13 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Suuschuu ma aug 06, 2012 12:49 pm

    We wachten wel~ :3
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Rage ma aug 06, 2012 1:39 pm

    Remilia~ schreef:Okay, ik heb dus gisteren geen tijd gehad om het verhaaltje te schrijven (moest tot laat werken)
    En nu zal het ook nog niet geplaatst kunnen worden, want ik moet heel veel dingen regelen. Ik ga ergens anders wonen, gemeentehuis etc. Jullie kunnen het vanavond verwachten. Of ik kan het ook gewoon nu rechtstreeks onthullen?

    Neem je tijd meid =3 Persoonlijkere dingen zijn wel eventjes wat belangrijker dan een verhaaltje.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Remilia~ ma aug 06, 2012 11:04 pm

    Suus knijpt haar ogen dicht als de wolven dichterbij komen.
    Haar hoop op kans tot overleving is al een heel stuk afgenomen.
    De wolven lachen en drijven de spot met het arme ziel, die bijna van angst flauwviel.
    Dan grijpen de wolven haar vast en voelt ze een verschrikkelijke pijn en vlak daarna verliest ze haar bewustzijn.
    Maar vlak voordat ze haar ogen sluit ziet ze naast de wolven nog een ander persoon.
    Zij riep : ” Vervloekte wolven, nu krijgen jullie je verdiende loon!”


    Suus opent haar ogen en kijkt verschrikt om haar heen. Was dat een droom? En waarom in rijm? Ze bekijkt haar lichaam en ziet geen verwondingen. Het kan niet anders dan een droom geweest zijn. Ze zucht opgelucht en kruipt haar bed uit. Als zij niet is aangevallen deze nacht…wie dan wel?
    Het duurt niet lang voordat ze daar achter komt, want als Suus net naar buiten loopt, ziet ze dat het overgebleven groepje in een kring om iets heen staan. Suus duwt de mensen opzij en ziet dan ook waar ze naar kijken. Er ligt een lijk op de grond. Suus buigt zich voorover en sluit de ogen van Mitch die nog open staan. “Rust zacht, Mitch ..” fluistert ze. Maar stiekem is ze opgelucht dat zij het niet was, die afgelopen nacht werd aangevallen. Zolang het maar bij haar dromen blijft..


    -----------------------------
    Mitch mag zijn rol bekend maken.
    'Kay, niet een al te beste dag gehad en inspiratie opwekken ging ook moeizaam.
    Vandaar maar een kort verhaaltje. Thanks voor het geduld~
    Succes mensen!
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Mitch di aug 07, 2012 9:24 pm

    Death is not what I fear
    So I didn't mind him drawing near
    But Heaven didn't open his gate..
    My game is over... Checkmate..


    Als je mijn rol niet door had, ben je nog minder scherp dan iemand die Olga's hint over haar rol niet zag~
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Suuschuu di aug 07, 2012 9:58 pm

    Tof verhaal! ^^

    Erh.. Ik heb werkelijk waar geen idee wat je rol is Mitch dus zou je het misschien wat duidelijker willen maken? Gezien je gedichtje vermoed ik wolf maar verder heb ik geen idee wat je rol was.

    Rage, Mokou en ik zijn nog over. Ik wil eerst wat duidelijker horen wat Mitch zijn rol was. Als Mitch een burger rol was dan vrees ik dat het al duidelijk is..
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou di aug 07, 2012 10:33 pm

    Mitch schreef:But Heaven didn't open his gate..
    Een weerwolf? Sorry, ben niet zo goed in hints herkennen xs

    Suuschuu schreef:Rage, Mokou en ik zijn nog over.
    Nue is er toch ook nog?


    Ahem. Voordat ik mijn hele verhaal kwijt wil, wil ik alvast op Suus stemmen als burgemeester. Ik denk dat iedereen het daarmee eens is?
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Mitch di aug 07, 2012 11:16 pm

    Welp. :V
    Ja, ik was een wolfje~
    Succes aan iedereen, goed en slecht~
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Suuschuu di aug 07, 2012 11:21 pm

    @Mokou, je hebt inderdaad gelijk, ik was Nue vergeten xD Trouwens, ik blijf burgemeester tot ik dood ga, daarna word er gestemt voor een nieuwe pas.

    Hm.. Ik ben erg benieuwd naar je verhaal Mokou, heb jij wellicht iets te maken met de dood van Mitch of niet soms?
    NueMaiWaifu
    NueMaiWaifu
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : 6e zintuig om sarcasme te detecteren.

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van NueMaiWaifu wo aug 08, 2012 2:02 am

    Ik stem op Rage voor de galg.
    Ik denk namelijk dat Mokou de heks is...
    Vanwege haar statement van voor deze nacht.
    En ik niks weet van Rage.

    Dus het beste kunnen we op hem stemmen en dit potje winnen. :3c
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou wo aug 08, 2012 12:03 pm

    Suuschuu schreef:Trouwens, ik blijf burgemeester tot ik dood ga, daarna word er gestemt voor een nieuwe pas.
    Oja, vergeten xd

    Suuschuu schreef:Hm.. Ik ben erg benieuwd naar je verhaal Mokou, heb jij wellicht iets te maken met de dood van Mitch of niet soms?
    Yes i do [: Zoals Nue al zei: ik ben idd de heks. Remi's verhaal maakt duidelijk dat het om een vrouw gaat en aangezien Suus & ik de enige vrouwen zijn die nog over zijn lijkt het me duidelijk. Ik denk dat meer bewijs niet nodig is?
    Maargoed. Ik heb altijd al het idee gehad dat als Olly geen weerwolf was dat Mitch er dan een moest zijn en ook andersom. Hier kon ik natuurlijk niet 100% vanuit gaan, dus ben ik verder gaan denken. Er is een logische reden waarom Olly geen slachtoffer van de weerwolven is geworden. Als Olly zou sterven door de weerwolven werd Mitch natuurlijk verdachte nr. 1 omdat hij Olly al vanaf het begin dood wilde hebben. Dus probeerde hij haar aan de galg te krijgen, wat hem helaas toch gelukt is. Ik had mijn beide drankjes gelukkig bewaard voor het moment dat ik ze echt nodig had, dus heb ik Mitch ermee vermoord. Mijn vermoedens waren juist [:
    Suus was deze nacht dus slachtoffer, maar omdat er kans was dat ik als enige burger overbleef heb ik haar gerevived, zo hebben de burgers nog een kans op de overwinning [:

    Als we er vanuit gaan dat er 3 weerwolven in het spel zitten, betekend dat 1 van jullie (Nue of Rage) een weerwolf is (als het er 4 zijn dan zijn jullie allebei weerwolven, though). Dus ik zou zeggen: overtuig ons maar dat je een burger bent!
    En Rage: Ik snap dat je liever van een afstandje toekijkt en meedenkt, maar je zult nu echt eens je mond open moeten doen. Als ik niks van je hoor dan gaat mijn stem waarschijnlijk al naar jou. En waarom blijf je liever op de achtergrond? Zodat je zeker bent dat je jezelf niet verraad omdat je misschien een weerwolf bent?

    Zo. K'heb zegt.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Remilia~ wo aug 08, 2012 12:31 pm

    TheEternalMokou schreef:

    Remi's verhaal maakt duidelijk dat het om een vrouw gaat en aangezien Suus & ik de enige vrouwen zijn die nog over zijn lijkt het me duidelijk. Ik denk dat meer bewijs niet nodig is?

    Mijn verhaal zegt niks. Ja, er staat inderdaad "zij" maar er had net zo goed "hij" kunnen staan.
    Sorry voor de misverstand, maar zoals ik altijd al heb gezegd en ook andere spelleiders, geven mijn verhalen geen enkele hints.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Rage wo aug 08, 2012 12:35 pm

    Tja wacht eens even het is wel makkelijk om de stille de schuld te geven, ik kan ook zeggen, de wolf maakt het meest lawaai om zichzelf niet verdacht te maken.

    En zoals je ziet probeer jij een niet wolf rol op jezelf te nemen om jezelf niet verdacht te maken, terwijl zie boven Remi juist zegt dat het geen hint bevat. Wolf in schaaps kleding misschien?
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Suuschuu wo aug 08, 2012 9:22 pm

    Goed gedaan Mokou! :3

    Ik denk dat we zelfs mogelijk met zowel Nue als Rage te maken hebben gezien het aantal spelers maar daar durf ik zelf ook niets op te zeggen. Wat ik wel een beetje erg toevallig vind is dat zowel Mitch, Nue en Rage op Olly hadden gestemd voor de galg dus ik denk dat we wel gewoon nog met twee wolven te maken hebben. Wat waarschijnlijk op gelijk spel zal eindigen of dat de wolven alsnog winnen..

    @Rage, ik ben er zelf ook geen liefhebber van om de stille weg te stemmen (Ik maak het zelf genoeg mee 8D;) Maar ik heb mijn rol al bewezen en Mokou heeft haar rol ook bewezen. Wat betekent dat zowel jij als Nue erg verdacht zijn omdat jullie geen bewijs hebben voor jullie rollen. Ik ben het niet mee eens dat het een Wolf in schaaps kleren is, dan had jij of Nue de rol van heks op moeten nemen en gezien dat niet gebeurd lijkt het mij logisch dat Mokou niet liegt.

    Ik ben benieuwd wat Nue nog te zeggen heeft maar ik denk niet dat het veel zal uitmaken.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Rage wo aug 08, 2012 10:06 pm

    Dat is juist wolf in schaaps kleding. "Kijk ik heb een schapenvacht, ik ben geen wolf." = "Kijk ik ben een heks, ik ben geen wolf."
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou wo aug 08, 2012 10:25 pm

    Rage schreef:Dat is juist wolf in schaaps kleding. "Kijk ik heb een schapenvacht, ik ben geen wolf." = "Kijk ik ben een heks, ik ben geen wolf."
    Er heeft zoals Suus al zei nog niemand de rol van de heks op zich genomen, anders zou ik dat nu willen horen. Daarbij heb ik niet voor niets vóór afgelopen nacht gezegd dat we beter konden afwachten wat er deze nacht zou brengen. Hinthint: ik had plannen. Hoeveel bewijs wil je nog hebben voordat ik je overtuigd heb?

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 2:57 am