Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
NueMaiWaifu
Olly
Pshycho Maniac
Faolinn
Urameshiya
Mitch
TheEternalMokou
Toumyon
Remilia~
13 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Olly vr aug 03, 2012 2:04 pm

    Suuschuu schreef:Ik zeg niet dat je Myon werkelijk hebt vermoord, ik had een als moment voor als je de heks was omdat ik probeerde te bedenken wat je mogelijke rol was. Maar ik snap (eindelijk) wat je nu wel bedoeld. Ik vertrouw je nog steeds niet helemaal om eerlijk te zijn (Wat ben je toch een lastige speler ;3;)

    Hmm.. Van Rage heb ik nog niet zo veel gemerkt of iets verdachts gezien om eerlijk te zijn. En bij Mitch vind ik het alleen een beetje vreemd dat hij denkt dat ik niet de priester ben omdat niemand anders als priester heeft geclaimed. Maar ik denk dat het bij jou meer op gevoel gaat en daar voel ik het minder sterk mee om eerlijk te zijn.


    Ik trek hierbij mijn stem in en stem vanavond pas (als ik het niet vergeet =3=;)

    Fijn dat je mijn kant van het verhaal in ieder geval snapt. Haha, sorry dat ik lastig ben, maar dat maakt het voor mij aleen maar leuker!

    Zoals ik al eerder heb gezegd, voor Rage heb ik geen goede reden. Het is schandaling kinderachtig van mij om naar hem te wijzen, maar meer dan een gevoel is het niet. Toch denk ik dat jij hier diegene bent die zich het meest bewust is van de verschrikking van de olgasense, we zullen dus nog wel zien.
    Voor Mitch heb ik mijn redenen. Hij is minder fel en veel minder scherp. Nu is het wel zo dat ik toevallig gehoord heb dat hij daar buiten het spel ook zijn redenen voor heeft, maar er is toch ook een gedeelte wat daardoor niet gedekt wordt vind ik. Bovendien denk ik deze moorden in zijn denkpatroon te kunnen plaatsen.

    Ik ben het verder met je eens dat Mokou en Nue ook vreemd doen. Aan de andere kant hebben ze nog niet zo veel ervaring met forumwolven hier. (Let op, ik geef ze nu geen dekking, maar denk alleen even mee!) Ik kan me voorstellen dat ze niet zulke uitgebreide verweringen gewend zijn als hier, want zeg nou zelf, we spelen met zijn allen wel op een mooi niveau. Maar vanaf nu zal ik een schuin oogje gericht houden op die twee...
    Grappig trouwens, knipoog.

    En ik ben opgelucht dat je je stem nog even intrekt. In de eerste plaats natuurlijk omdat het mij van doodsangst bevrijdt, maar zeker ook omdat je als burgemeester de meest belangrijke stem hebt. Het doet mij deugd te zien dat je je verantwoordelijkheid eer aan doet.

    (waarom kan ik niets anders dan deftig en beleefd typen als ik weerwolf, wat is deze?)
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou vr aug 03, 2012 5:22 pm

    Olly schreef:Ik ben het verder met je eens dat Mokou en Nue ook vreemd doen. Aan de andere kant hebben ze nog niet zo veel ervaring met forumwolven hier. (Let op, ik geef ze nu geen dekking, maar denk alleen even mee!) Ik kan me voorstellen dat ze niet zulke uitgebreide verweringen gewend zijn als hier, want zeg nou zelf, we spelen met zijn allen wel op een mooi niveau.

    *zucht* Dankje ^_^

    Aangezien er vanavond gestemd moet worden ga ik alle spelers die over zijn maar eens na.

    Mitch: Is opeens stilgevallen en ik weet niet echt wat ik van hem moet denken. Hij blijft iig wel verdacht voor mij.
    Pshycho & Rage: Zijn allebei heel erg afwezig. Waarom weet ik niet. Over hen kan ik niet oordelen.
    Olly: Mijn gedachten over jou veranderen heel snel, maar ik heb besloten om vandaag iig niet op jou te stemmen (Edit: Scratch that, ik verander te snel van gedachten om zoiets als dat met zekerheid te zeggen). Ik denk dat je nog best handig kan zijn. Misschien ben je toch een weerwolf, maar ik durf het er deze keer op te wagen.
    Nue: Jouw reacties zijn kort, maar niet altijd even krachtig. Je kunt soms heel tegenstrijdig zijn wat jou af en toe nogal vaag maakt.
    Suus: Is de priester.
    Scarlet: Is 26 juli voor het laatst online geweest en heeft na het inschrijven enkel een "jammer dat er al 2 burgers wel zijn" gepost. Daar hebben we dus niets aan.

    Zo. Nu nog bedenken op wie ik ga stemmen.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Mitch vr aug 03, 2012 7:24 pm

    Suuschuu schreef:En bij Mitch vind ik het alleen een beetje vreemd dat hij denkt dat ik niet de priester ben omdat niemand anders als priester heeft geclaimed.
    Ik heb nergens gezegd dat ik dacht dat jij niet de Priester was, ik zei wel dat ik voor jou als burgemeester stemde omdat niemand anders de rol heeft geclaimed, dus moet jij hem wel zijn, aangezien het anders een graf voor jezelf maken is.. ^^;

    Voornamelijk stoort het 'ik ben nuttig' praatje van Olly me nog steeds een beetje, vooral omdat we er niets van hebben gezien. Je kan altijd zeggen dat je actief 's nachts bent, wie kan dat controleren. Trouwens, wolven zijn juist actief 's nachts. Daarbij vroeg ze ook een keer niet op haar te reageren omdat ze er noet was, dus niet kon verdedigen, maar normaal doet ze dit altijd na de post, dus het lijkt eerder op uitstel van executie. Ik moet jullie er vast ook niet aan herinneren hoe jezelf in een kwaad daglicht zetten soms de beste overlevingstruc is? Dit lijkt er heel erg op.

    Psycho heeft niet veel gepost. Een post dat hij uit her ziekenhuis kwam en dat hij op Olly stemde was volgens mij het enige. Dit maakt hem nogal vaag voor mij, voornamelijk omdat mijn eerste gedachtes uitgingen naar hem, Myon en Olly.

    Rage post ook niet al te veel. Kan er niet veel over zeggen, behalve dat hij misschien eens een keer moet posten. Als hij een stille wolf is, sheesh.

    Nue reageert wel, maar niet echt al te nuttig. Het viel me op dat hij niet zelf stemt, maar graag mee rolt met de rest. Verder is het vaak een statement of the obvious.

    Suus is priester en burgemeester. De enige van het dorp die echt te vertrouwen is.

    Scarlet speelt op dit tempo zichzelf eruit. Het zou geweldig zijn als ze een wolf is, maar verder valt er over haar niets te vertellen.

    Eternal kan misschien een stillere, afwachtende speler zijn, zoals Olly zegt, maar ik weet het niet zeker. Ik wil niet te veel fixeren op 'Olga houdt alles bij elkaar!!', dus ik moet helaas zeggen dat ik niet veel over haar kan zeggen.


    Ik ga zometeen zwemmen, ben rond 22:45 weer thuis, en dan hoop ik reacties te zien, voornamelijk van Nue, Rage, Psycho, Eternal en natuurlijk Olly.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Olly vr aug 03, 2012 8:07 pm

    Mitch schreef:
    Voornamelijk stoort het 'ik ben nuttig' praatje van Olly me nog steeds een beetje, vooral omdat we er niets van hebben gezien. Je kan altijd zeggen dat je actief 's nachts bent, wie kan dat controleren. Trouwens, wolven zijn juist actief 's nachts. Daarbij vroeg ze ook een keer niet op haar te reageren omdat ze er noet was, dus niet kon verdedigen, maar normaal doet ze dit altijd na de post, dus het lijkt eerder op uitstel van executie. Ik moet jullie er vast ook niet aan herinneren hoe jezelf in een kwaad daglicht zetten soms de beste overlevingstruc is? Dit lijkt er heel erg op.


    Iedereen zegt dat hij of zij nuttig is, of zou dat moeten zeggen. Maakt dit mij dus verdachter dan jou? Nee. Ik doe slechts wat gedaan moet worden. Geloof me, ik ga echt niet dubbelzinnig doen zodat ik jullie later in kan wrijven dat ik een wolf was en het zei, mij te gevaarlijk, dus schrap die maar van je lijst. Het lijkt me trouwens tamelijk redelijk dat ik niet zonder strijd ten onder wil gaan, wie wel? Ook dit maakt mij niet verdachter dan jou.

    Krijg ik nog reacties op mijn uitspraken over mensen? Of gaan jullie alleen zelf uitspraken doen en naar mij wijzen?

    Sorry, ik ben best wel moe en zal dus vroeg gaan slapen. Laat ik dan ook meteen als eerste stemmen. Erg als het is wordt dat toch Mitch. Tot morgenochtend hoop ik Hakuro, ik heb voor jullie alleen mijn woord.

    Trouwens, al jullie nu nog niet weten wie ik ben zijn jullie allemaal óf niet de ziener óf niet scherp, laat dat en mijn rol duidelijk zijn.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Rage vr aug 03, 2012 8:13 pm

    Ik kijk graag van een afstand om dingen te beoordelen, vaak krijg ik het niet in woorden maar ik kies niet altijd zomaar iemand tenzij het een counterstem is als ik de reden niet voldoende vind.

    Af en toe weet ik niet wat te zeggen dus dat zou alleen maar nutteloze informatie zien en niks toevoegen. Ik zit nog te kijken wie ik moet stemmen.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Pshycho Maniac vr aug 03, 2012 8:55 pm

    Ik stop ermee.
    Denk niet dat ik echt meer aanwezig kan zijn en het is niet leuk als ik de hele tijd afwezig ben.

    Ik heb Remilia al een PM gestuurd.

    Mijn rol was Burger.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou vr aug 03, 2012 9:39 pm

    Ik stem maar alvast zodat ik zeker weet dat ik niet te laat ben. Misschien verander ik mijn stem dus nog.
    Na lang nadenken stem ik alvast op Nue. Ik vertrouw hem gewoon niet. En omdat mijn gevoel zegt dat op Olly of Mitch stemmen nog even geen goed idee is lijkt me dat de beste keuze.

    En jammer Pshycho ]: De burgergroep krimpt wel erg snel zeg...


    Laatst aangepast door TheEternalMokou op vr aug 03, 2012 9:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Toevoeging)
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Suuschuu vr aug 03, 2012 11:22 pm

    Ik ben op dit moment niet thuis en ik heb ook geen tijd om iets langs te typen maar ik sluit me aan bij Olly om op Mitch te stemmen. Ik heb het idee dat je alles probeert om Olly weg te spelen. Je bent een scherpe speler Mitch maar ik denk dat je wel iets belangrijks over het hoofd ziet. Ik zat er eigenlijk ook over te denken om op Nue te stemmen maar ik weet wel de waarde van Olga haar sense en ze heeft wel sterke punten gegeven om jou als wolf te zien. Olga sense is niet altijd 100% vertrouwelijk maar er is niet veel tijd en ik ben wel bereid om een poging te wagen.

    Hierbij stem ik op Mitch
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Rage za aug 04, 2012 12:00 am

    Weet helaas niet wie ik moet kiezen, ik blijf bij mn oude stem.

    Ik denk dat het toch niet veel effect heeft, maar ik stem op Olly.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Mitch za aug 04, 2012 12:00 am

    Suuschuu schreef:Ik ben op dit moment niet thuis en ik heb ook geen tijd om iets langs te typen maar ik sluit me aan bij Olly om op Mitch te stemmen. Ik heb het idee dat je alles probeert om Olly weg te spelen. Je bent een scherpe speler Mitch maar ik denk dat je wel iets belangrijks over het hoofd ziet. Ik zat er eigenlijk ook over te denken om op Nue te stemmen maar ik weet wel de waarde van Olga haar sense en ze heeft wel sterke punten gegeven om jou als wolf te zien. Olga sense is niet altijd 100% vertrouwelijk maar er is niet veel tijd en ik ben wel bereid om een poging te wagen.
    Ah, ja, omdat ik denk dat Olga een wolf is, ga ik niet op haar stemmen en wil ik haar er niet uit, dat is super logisch. Nee, ik probeer niet met alles Olga weg te spelen, misschien moet je niet op mij noch Olga fixeren, maar naar de andere dingen.
    Ik en Myon hadden onder andere een paar posts over en weer. Daarna stem ik op iemand anders, en Olga vindt dat niet goed, ze had liever dat ik op haar of op Myon stemde, want dat was logischer en dat paste in mijn "spelpatroon". Daarna wordt Myon vermoordt. Ze zegt heel lieflijk dat de wolven haar eruit proberen te spelen, maar volgens mij is zijn juist de wolf die zo een cover probeert op te zetten, en zo te zien lukt het aardig.
    Heh, looks like it is time, huh~ Zelfs als ik op Olly zou stemmen, telt de burgemeester stem door en ben ik er dus aan.. Ding, dong~ Time to die~
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Olly za aug 04, 2012 11:20 am

    Ach ja, Olgasense had in iedergeval gelijk over Pshycho en Scarlet die zichzelf op de een of andere manier zouden elimineren. Jammer van Pshycho vooral. Al ben ik nu toch benieuwd wat Scarlet is.
    Sorry Mitch, maar het blijft jammer dat je nog niet ziet wie ik ben, in mijn vorige post heb ik mijn rol letterlijk uitgespeld.

    Ik ben benieuwd naar Remilia's verhaaltje en alle onthullingen.
    NueMaiWaifu
    NueMaiWaifu
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : 6e zintuig om sarcasme te detecteren.

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van NueMaiWaifu za aug 04, 2012 12:03 pm

    NueMaiWaifu schreef:Mijn stem om te lynchen gaat naar Olly om te lynchen.

    Tot nu toe belooft ze veel en zegt ze dat ze ons beschermt. Maar het enige wat ik zie zijn 3 dode burgers. Tenzij ze me duidelijk maakt wat ze precies doet om ons te beschermen kies ik haar voor een ouderwetse brandstapel.

    Tot nu toe is de enige die ik vertrouw onze burgemeester aangezien ze als enigste een duidelijke goeie rol heeft.




    Ik zie nu pas de rare zin. maar ik heb het idee dat mensen hier over heen lezen. En ik heb wel degelijk mijn stem uitgebracht.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Olly za aug 04, 2012 12:09 pm

    NueMaiWaifu schreef:
    NueMaiWaifu schreef:Mijn stem om te lynchen gaat naar Olly om te lynchen.

    Tot nu toe belooft ze veel en zegt ze dat ze ons beschermt. Maar het enige wat ik zie zijn 3 dode burgers. Tenzij ze me duidelijk maakt wat ze precies doet om ons te beschermen kies ik haar voor een ouderwetse brandstapel.

    Tot nu toe is de enige die ik vertrouw onze burgemeester aangezien ze als enigste een duidelijke goeie rol heeft.




    Ik zie nu pas de rare zin. maar ik heb het idee dat mensen hier over heen lezen. En ik heb wel degelijk mijn stem uitgebracht.

    Oh, nu je het zegt...dat betkent mijn dood he? Nou ja, even wachten op Remilia dan ;A;
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van TheEternalMokou za aug 04, 2012 1:31 pm

    Olly schreef:
    NueMaiWaifu schreef:
    NueMaiWaifu schreef:Mijn stem om te lynchen gaat naar Olly om te lynchen.

    Tot nu toe belooft ze veel en zegt ze dat ze ons beschermt. Maar het enige wat ik zie zijn 3 dode burgers. Tenzij ze me duidelijk maakt wat ze precies doet om ons te beschermen kies ik haar voor een ouderwetse brandstapel.

    Tot nu toe is de enige die ik vertrouw onze burgemeester aangezien ze als enigste een duidelijke goeie rol heeft.




    Ik zie nu pas de rare zin. maar ik heb het idee dat mensen hier over heen lezen. En ik heb wel degelijk mijn stem uitgebracht.

    Oh, nu je het zegt...dat betkent mijn dood he? Nou ja, even wachten op Remilia dan ;A;

    Dan is het dus:

    Mitch 3 stemmen
    Olly 3 stemmen
    Nue 1 stem

    Dan hebben we toch nog een gelijke stand? Of telde de stem van de burgemeester 1,5 keer? Als dat zo is, dan hangt Olly toch. Zo niet, dan hebben we weer niemand voor op de galg...
    NueMaiWaifu
    NueMaiWaifu
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : 6e zintuig om sarcasme te detecteren.

    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van NueMaiWaifu za aug 04, 2012 1:39 pm

    Burgemeester is volgens mij 1,5 stem. Maar het is natuurlijk Remilia die dat beslist. ^^;;

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro  (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 11 -- Spelleider: Remilia)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 3:41 am