Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Pshycho Maniac
Mitch
UNOwen
Toumyon
Sophie
Gemu
Urameshiya
Faolinn
Suuschuu
13 plaatsers

    Weerwolven van Orukah

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van UNOwen vr mei 11, 2012 11:43 pm

    Thanks guys, maar ik vrees dat het te laat is. Mijn eigen schuld ook he, moest ik maar doen wat ik normaal gezien deed ipv stil te zijn.

    Tenzij Gemu van gedachten veranderd, ga ik maar bedenken wat ik in m'n post ga zetten eens ik dood ben.

    EDIT: Ik ga nog een paar dingen zeggen voor ik sterf. Die opeense stemwaterval op mij lijkt een beetje op een samenzwering don't you think? Just saying. Aan de andere kant, een samenzwering lijkt me nogal dom, en dat zie ik Ura (in het bijzonder) niet doen. Psycho en Pyonta zeggen dan dat ze me vertrouwen, misschien zijn zij wel wolven, en proberen ze jullie vertrouwen te winnen door te zeggen dat ik burger ben, voordat ik ook wordt opgehangen en jullie ook zien dat ik burger ben. (zij zouden hypothetisch al weten dat ik burger ben)

    Laatste theorie, uit het standpunt van iemand die straks niks meer kan zeggen, en weet dat de anderen fout zijn, voor het te laat is, die nog iets wil doen voor de groep~

    EDIT 2: Ik zou het nu dirty kunnen spelen en stemmen op Olly of Myon, maar ik heb gewoon niet genoeg verdenking om dat te doen.

    That's all.


    Laatst aangepast door UNOwen op za mei 12, 2012 12:02 am; in totaal 3 keer bewerkt
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Toumyon vr mei 11, 2012 11:56 pm

    Natuurlijk zijn er meer dan 1 wolf guys, wtf?
    Blijkbaar kunnen mensen zoals Olly en Pyon niet mijn nieuwe speelstijl aanvaarden.
    Tunnelvisie?
    heb ik ooit gezegd dat ik een tunnelvisie heb op Faolinn?
    Dacht het niet. En dan nog iets, ik heb alleen gezegd dat ik op een bepaalde manier wraak zou nemen op hem.
    dat is alles.

    Ik heb zelfs zo de indruk dat Olly en Pyon misbruik maken van mijn nieuwe strengere speelstijl, wolven maken dan graag gebruik van de situatie, om mij verdacht te laten lijken.
    Dus ik stem dan graag mee met Faolinn op Olly.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Suuschuu za mei 12, 2012 12:05 am

    Terwijl de zon langzaam onder begon te gaan, stond UNOwen aan de grens van het dorp terwijl hij het boek in zijn handen had. Het boek dat Gemu had meegenomen vanuit het oude huis had een vreemd effect op UNOwen. Hij wou dolgraag het boek lezen en hopelijk er achter het mysterie te komen. Maar UNOwen wist dat de tijd er nog niet was om werkelijk het boek te lezen, hij bewoog het boek onder zijn arm en met een stevige grip hield hij het vast. Hoewel het een moeilijke keuze voor UNOwen was, wist hij dat hij dit boek niet in het openbaar kon lezen. UNOwen keek even omhoog, hij moest zich haasten of anders kon het wellicht te laat zijn.

    UNOwen had geen idee waarom het boek zo’n invloed op hem had, op het moment dat zijn ogen er op vielen werd het een obsessie voor hem. Elke nacht wou hij tenminste een pagina lezen maar steeds als zijn vinger het boek aanraakte, gleed het er af en met zijn rug naar het boek toe negeerde hij het. Het maakte hem ergens onzeker maar ook nieuwsgierig te gelijk. Zijn gevoelens waren verward door de komst van dit oude boek. Hij had de drang om het boek zo graag te lezen maar ergens wou hij het boek vernietigen. UNOwen had het gevoel dat dit boek juist de vernieting kon zijn van het dorp Orukah en dat terwijl hij het boek voor het eerst zag. Het was erg frustrerend, zelfs tijdens zijn vertrek uit Orukah gooide hij het boek tegen een boom aan. UNOwen draaide zich even om en was van plan om weer het dorp in te gaan. UNOwen wist zeker dat dit de beste oplossing zou zijn. Waarom was dit verschrikkelijke boek uberhaupt in Orukah? Ineens had UNOwen een idee en keek naar de grond in de hoop dat hij twee stokken kon vinden. UNOwen was het zat, dit boek had hem in bewang en hij besloot dat het geheim van dit boek werkelijk niet interessant was. Alsof het zoveel uitmaakt wat er vroeger is gebeurd? Er is tot zover niks gebeurd en UNOwen wist ook zeker dat er niks zo onzinnigs bestond als vervloekte burgers die een dorp had uitgemoord. Zelfs al zou het over Orukah gaan, alle dorpelingen konden prima met elkaar overweg en niemand in het dorp zou het in zijn of haar hoofd halen om iemand te vermoorden. UNOwen schudde zijn hoofd, dit boek was ontzettende onzin en het had geen nut voor de dorpelingen van nu. UNOwen begon de twee stokken tegen elkaar te wrijven, hij moest nu gewoon een klein brandje beginnen en dat achterlijke boek verbranden. Op die manier kon Orukah gewoon weer zijn zoals het dorp was, UNOwen wist dat zeker en begon zelfs harder met de stokken te wrijven. Hoe sneller dat boek tot as zou vergaan, hoe sneller UNOwen niet meer aan dat boek hoefde te denken.

    Uit zijn eigen frustratie was zijn gedachten nu alleen maar bezig om vuur te maken, hij moest haast maken voordat hij zich zou bedenken en weer verslaafd zou zijn aan dat boek. Langzamerhand begon er een klein vuurtje te ontstaan, UNOwen boog voorover en blies zachtjes om het vuur groter te maken. Hij nam toen zijn afstand en staarde naar het vuur dat langzaam begon te groeien. UNOwen richtte zijn aandacht op het boek en pakte het weer op, even wreef UNOwen over het boek heen. Twijfels begonnen weer door zijn hoofd te dwalen, misschien.. Misschien moest hij toch tenminste een bladzijde lezen? Tenminste de eind pagina zodat hij achter het slot kon komen of ergens zodat hij tenminste nog meer informatie wist. Als het werkelijk zo gevaarlijk zou zijn, dan kon hij altijd terug naar het dorp keren en de informatie delen. Orukah was zijn thuis zolang als hij het kon herinneren en zijn thuis was ook werkelijk de plek die hij wou beschermen. UNOwen begon op zijn knieen te zitten en sloeg het boek open, zijn nieuwsgierigheid werd hem toch te sterk en uiteindelijk begon hij te lezen. Hij besloot eerst om een pagina te lezen maar al snel werd van een pagina lezen, twee pagina’s en al snel kon UNOwen zichzelf niet beheersen. Hij bestuurde het hele boek en las werkelijk elke letter die er in het boek stond. UNOwen kon niks anders doen dan het in alle stilte lezen. Naast hem wakkerde het vuurtje dat hij begon maar de wind begon al op te trekken en al snel stond UNOwen in duisternis.

    Net op de laatste paar regels, was het vuur gedoofd en UNOwen stond in het bos met het boek in zijn handen. Dit was verschrikkelijk. Niet omdat de inhoud hem zo tegenviel maar juist dat dit boek alle informatie bevatte over de vervloekte burgers maar ook wat ze werkelijk waren. Er stonden zelfs familienamen in wie beschuldigt werden van wolven en dit was juist de informatie waar zijn brein zo naar verlangde. UNOwen had nooit gedacht dat Orukah werkelijk er zo aan toe was. UNOwen sloot het boek weer onder zijn arm en slikte even. Hij moest terug naar het dorp en iedereen informeren, als hij niet op schoot dan kon het de volgende nacht anders aflopen dan verwacht. UNOwen trok een sprintje. Door al het lezen was UNOwen vergeten dat de nacht al was gevallen en het maakte hem zorgen. De maan scheen in al haar glorie over Orukah, maar UNOwen had er een slecht gevoel over. Toen UNOwen weer in het dorp was, merkte hij dat de burgers al sliepen maar kon het werkelijk wel wachten? Hij had informatie dat het hele dorp om kon gooien en dat moest iedereen weten. UNOwen hield zijn adem in als hij op het punt stond om iedereen wakker te schreeuwen. Maar voor dat UNOwen geluid kon maken, werd zijn mond bedekt door een hand en rustte er een mes over zijn keel. Zelfs al waren zijn handen en voeten vrij, UNOwen was niet in staat om te bewegen en kon alleen maar hopen dat hij gespaard werd of dat er iemand in het dorp een grapje met hem aan het uithalen was. “Sssht.. Je ogen moesten gesloten blijven en het betreurt mij dat dit zo heeft moeten eindigen. Vat het niet persoonlijk op maar soms is het beter om geheimen werkelijk geheim te houden”, zei de stem achter UNOwen. In een snelle beweging was het over en lag UNOwen’s lichaam op de grond. Het lichaam van UNOWen werd meegenomen door zijn mysterieuze persoon en nam zelfs het boek onder UNOwen’s arm mee zodat deze persoon het zelf in bezit kon hebben. De persoon keek op naar de lucht, het begon te regenen. Zelfs de hemel betreurde het dat nu de eerste dood was gevallen maar niemand ooit kon weten wie UNOwen heeft vermoord of wat voor geheimen hij in het boek had gelezen. En zo, ging het dorp Orukah de twee nacht in.

    Helaas is UNOwen dood, je mag je rol bekend maken.
    De tweede nacht is nu begonnen, om Maandag 00:00 zal het dag zijn.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Pshycho Maniac za mei 12, 2012 12:08 am

    Spannend.

    En jammer.
    We zijn een burger kwijt.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van UNOwen za mei 12, 2012 12:12 am

    Awesome Suus!
    Nou ja, what did you expect?
    Het begint met "B" en eindigt met "URGER, NOT A WOLF"
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Faolinn za mei 12, 2012 12:19 am

    Dat was te verwachten.

    "Who will make it through the night
    Who will live and who will die
    I guess nobody knows..."

    Ik heb niets meer te vertellen, ik ga wachten op de uitkomst van de nacht
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Gemu za mei 12, 2012 12:27 am

    Potverdikkie. :C
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Toumyon za mei 12, 2012 12:32 am

    Ik had al zoon naar gevoel toen UNO zo veel stemmen op zich kreeg.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Urameshiya za mei 12, 2012 7:28 pm

    UNOwen schreef:Awesome Suus!
    Nou ja, what did you expect?
    Het begint met "B" en eindigt met "URGER, NOT A WOLF"
    Sorry dat ik het zeg, maar ik begin me een beetje te ergeren aan al die mensen die hun rol bekend maken op zo'n toon van: "Dat had je moeten weten". Als je een wolf was geweest had je net zo hard geroepen dat je een burger had, dus nee, we hadden het niet kunnen weten. Zo'n ik-heb-het-je-toch-gezegd gezicht is dus nergens voor nodig.

    Sorry Uno, ik heb het niet specifiek over jou, ik ergerde me er tijdens eerdere rondes ook al aan, en ik wilde het toch even kwijt. Het is al vervelend genoeg om een burger opgehangen te hebben zonder dat die je het nog eens in komt wrijven.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Faolinn zo mei 13, 2012 2:42 am

    Ura, ik ben het op zich wel met je eens maar... je moet het slachtoffer ook wel z'n lolletje gunnen hoor. Het laatste wat het slachtoffer kan doen is het feit dat hij onschuldig is inwrijven bij de medespelers. Ik vind het op zich prima dat UNO zich even zo gedraagt, het is het laatste wat hij kan doen.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Toumyon zo mei 13, 2012 10:38 am

    Faolinn schreef:Ura, ik ben het op zich wel met je eens maar... je moet het slachtoffer ook wel z'n lolletje gunnen hoor. Het laatste wat het slachtoffer kan doen is het feit dat hij onschuldig is inwrijven bij de medespelers. Ik vind het op zich prima dat UNO zich even zo gedraagt, het is het laatste wat hij kan doen.

    Oke, mensen moeten plezier hebben, sure, maar ik vind wel dat Ura gelijk heeft, want eerlijk gezegd irriteert het mij ook op sommigen punten, zoals...

    UNOwen schreef:
    Nou ja, what did you expect?
    Vind ik een beetje grof, ik bedoel niemand can "expecten" dat hij een burger was, dat kan niemand behalven de ziener.
    UNOwen schreef:
    Het begint met "B" en eindigt met "URGER, NOT A WOLF"
    Dit bijvoorbeeld vind ik dan niet zo erg.
    Niks persoonlijks op jou UNO, ik gebruikte je alleen als voorbeeld.

    Anyways ik heb niks nuttigs te delen, helaas, tot dat het volgende slachtoffer is gevonden.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Suuschuu zo mei 13, 2012 2:16 pm

    UNOwen, als je amper/geen tijd had om voor het forum te reageren dan had je het ook bij mij kunnen neerleggen en dan had ik er ook wel rekening mee gehouden.
    Bovendien, uiteindelijk stemde je ook op jezelf en je paste ook geen verdediging toe..

    Wil niet zeggen dat ik er echt iets op tegen heb maar ik had in het begin al gezegt dat, als er iets was waardoor je niet aanwezig kon zijn dan kon je dat altijd bij mij neerleggen. Ik weet niet of je nu examens hebt of persoonlijke dingen maar volgende keer kan je gewoon melden dat je bijv even geen tijd hebt. Dan had ik je buiten het schot gehouden en kon je gewoon weer meedoen als je weer tijd had.

    Maar goed, vandaag is de laatste nacht. Nachtrollen, vergeet niet om eventuele aanpassingen aan mij door te geven~
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Remilia~ zo mei 13, 2012 3:42 pm

    "Nou ja, what did you expect"

    Hmm, eigenlijk vind ik dat een redelijke normale reactie, want seriously guys,
    hoe groot is de kans dat we in de eerste nacht al gelijk een wolf te pakken hebben?
    Dusja, wat dat betreft, dan hadden we het inderdaad kunnen verwachten.

    Ik vind het jammer dat UNO, zichzelf niet goed verdedigde en het maar op hem af liet komen. Zonde.


    Oh en ik ben het met Fao eens.





    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Olly zo mei 13, 2012 4:01 pm

    Bedoel je niet op de eerste dag Remilia?
    En aangezien iedereen zich hiermee bemoeid zal ik me hier ook maar over uitspreken, we hebben wat tijd te doden.
    Ik begrijp UNO juist wel, het kan heel frustrerend zijn om je als burger niet te kunnen verdedigen, terwijl ondertussen niemand ziet hoe eerlijk je bent. (Sorry nog daarvoor in het vorige potje Remi) Dus ik ben van mening dat UNO best mocht zeggen wat hij gezegd heeft, hij moest immers ook even wat kwijt. Ik vind het dus geen inwrijven. Laten we ons er verder maar niet druk om maken.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Suuschuu zo mei 13, 2012 9:39 pm

    Ik verzoek dat een zekere speler even bij zijn berichten gaat kijken en dan er op gaat reageren. Zonder de reactie van deze speler kan ik namelijk niet verder met het spel ;3;

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Orukah - Pagina 10 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 10:29 pm