Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Pshycho Maniac
Mitch
UNOwen
Toumyon
Sophie
Gemu
Urameshiya
Faolinn
Suuschuu
13 plaatsers

    Weerwolven van Orukah

    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Olly vr mei 11, 2012 8:46 pm

    Oh Remilia je maakt me zo verschrikkelijk nieuwsgierig met je idee en je verteld het niet!
    Je vraagtekens bij mij begrijp ik, dat krijg ik ervan als ik zomaar naar voren stap en besluit iets te delen. Ik hoop alleen dat het me de kop niet gaat kosten. Dat zou ik -vanzelfsprekend- jammer vinden.

    Watbetreft de balans erin houden vind ik goed opgemerkt van je, we kunnen nu immer in ons gezicht en achter onze rug om gemanipuleerd en beinvloed worden door twee verschillende partijen, tegelijk!

    Wat betreft je meningen over de rest, daar kan ik niet veel over opmerken. Die vier zijn inderdaad stil, Myon is inderdaad raar bezig door zich zo op Faolinn te focussen. Faolinn heeft inderdaad weer last van te snel oordelen en zich ergens op vastbijten. Ik stel mezelf inderdaad kwetsbaar op en dan kan mogelijke vraagtekens oproepen. Ura doet inderdaad wat hij belooft heeft.
    Niet veel nieuws dus, maar gelukkig ook niets raars.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Gemu vr mei 11, 2012 9:34 pm

    Ik heb echt nog geen leads.. De korte oplaaiing van hiervoor geeft me nog onvoldoende aanwijzingen, beide kanten hebben goeie argumenten naar elkaar om het maar kort te houden. Ik zal nog even nadenken.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Pyonta-kun vr mei 11, 2012 10:01 pm

    Remilia~ schreef:
    Pyonta, jij zei iets over dat je iets niet helemaal slim vond.
    Wat is dat dan precies?

    Alle speculaties over wat er vannacht is gebeurt omdat er geen slachtoffer is gevallen. Tijdsverspilling. Ga dan liever random mensen beschuldigen en reacties bekijken.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Olly vr mei 11, 2012 10:11 pm

    Pyonta-kun schreef:
    Remilia~ schreef:
    Pyonta, jij zei iets over dat je iets niet helemaal slim vond.
    Wat is dat dan precies?

    Alle speculaties over wat er vannacht is gebeurt omdat er geen slachtoffer is gevallen. Tijdsverspilling. Ga dan liever random mensen beschuldigen en reacties bekijken.

    Nou, Pyon, zullen we dan maar bij jou beginnen? *kijkt je verdacht aan*
    Nee, nu wil ik wel iets horen ook.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Pyonta-kun vr mei 11, 2012 10:50 pm

    Ik ben geen wolf.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Suuschuu vr mei 11, 2012 10:50 pm

    Hoe moeilijk het ook is, ik verzoek toch dat iedereen die op het moment online is gewoon gaat stemmen. Ik heb zelf om eerlijk te zijn geen zin om het weer uit te stellen dus stem alsjeblieft.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Olly vr mei 11, 2012 10:55 pm

    Okay, ik zal nu stemmen.
    Ik heb net als bijna iedereen geen leads. Dus heb ik besloten te stemmen op de speler waarvan ik denk dat we er het minst aan hebben in het burgerteam, en dan toch te hopen dat hij per toeval een wolf is.

    Myon, jouw tunnelvisie bevalt me nog minder dan Jasper zijn tunnelvisie. Het spijt me maar van mij hoef jij deze keer geen burgemeester te zijn.

    Nu ga ik mijn papa knuffelen want die is weer terug uit Engeland.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Gemu vr mei 11, 2012 10:56 pm

    Goed dan. Ik zie eigenlijk niks verdachts aan Olga met alleen dat, opvallen van het lijk gebeuren, en Jasper die al meteen zijn argumenten klaar heeft staan zoals hij altijd heeft wantrouw ik eigenlijk ook niet.. Ik vermoed dat de wolven in de stille onverwachte hoek zitten. Ik schiet in het duister op UNOwen, want zijn ongebruikelijke stille speelstijl vertrouw ik niet. Sorry UNO, je mag op me terugstemmen.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Pshycho Maniac vr mei 11, 2012 11:04 pm

    Remilia~ schreef:

    - Psycho
    Psycho heeft vanaf het begin en zelfs daarvoor al verteld dat hij zijn tactieken or whatever zou veranderen. Ik wil je niet teleurstellen, maar ik merk er tot nu toe, nog niet veel van.


    Oh, ik probeer deze keer gewoon mezelf te zijn.

    Mijn stem.
    Er zijn niet echt mensen die ik verdacht vind dus ik heb iene miene mutte gedaan.
    Sorry Mitch..
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Urameshiya vr mei 11, 2012 11:06 pm

    ^^^^Maak je geen zorgen, er wordt zoals je weet meestal nog heel kort voor de deadline gestemd. (Dat ik op dit tijdstip nog wakker ben heeft overigens niks met de wolvendeadline te maken - dat komt door een heel andere verslaving. ^^;)

    Eigenlijk viel mij, net als Gemu, op bij het opnieuw doorlezen van het topic dat Uno opvallend weinig gezegd heeft. Opvallend omdat hij wel elke dag een hoop tijd online is geweest, en opvallend omdat hij eerdere rondes al vanaf het begin van zich liet horen. Nu is hij veel terughoudender. Ik kan hem daar op zich geen ongelijk in geven, want ik vind het ook moeilijk een verdachte aan te wijzen op het moment, maar ik heb de indruk dat hij bewust probeert elke vorm van aandacht te vermijden.

    Ik ga dus met Gemu mee in zijn stem op Uno. Ik ben er niet bepaald zeker van, en heb een hele tijd getwijfeld (hoofdzakelijk over Pshycho, Olly en Faolinn), maar het is hoog tijd dat ik ga slapen, dus ik moet de knoop (voor mezelf dan in elk geval) maar eens doorhakken.

    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Mitch vr mei 11, 2012 11:18 pm

    Ik ga voor Pshycho. Nooit van gehouden als iemand random gaat stemmen, ondanks dat er geen leads zijn. Iedereen denkt wel een beetje mee en stemt met een klein beetje gevoel, maar random? Ugh.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Remilia~ vr mei 11, 2012 11:18 pm

    Ik stem net als Gemu ook op UNO.
    Het was mij ook opgevallen dat UNO haast niks heeft gezegd vergeleken met de vorige rondes, even though hij wel altijd in de chat is.
    UNOwen.
    Ik heb vandaag geen zak gedaan, maar ben doodop. Challas!

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van UNOwen vr mei 11, 2012 11:25 pm

    Whee, het is waar dat ik deze keer niet veel heb gezegd. Ik ben misschien wel veel online geweest deze week, maar zeg me, welke week ben ik NIET veel online? Je bent al aan het slapen nu, maar toch. Ik zei weinig omdat dingen zeggen in vorige potjes de aandacht op mij heeft gevestigd, waardoor ik werd opgehangen. Dat deels en ik was om eerlijk te zijn het ook een beetje vergeten om dit te volgen.

    Ik ga dus ook een stem moeten uitbrengen.
    Nee Gemu, ik stem niet terug want ik denk niet dat jij een wolf bent of het lijk.

    */me had een boel geschreven, maar zag toen dat terwijl het schrijven Remilia ook op mij heeft gestemd*
    Yup, er is geen ontkomen meer aan. Ura ligt te knorren en Remilia is ook weg.
    Yknow what guys? Mijn definitieve stem gaat ook naar UNOwen
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Pyonta-kun vr mei 11, 2012 11:33 pm

    Nou, dat is een interessante reactie van UNOwen. Dan maar iets anders...

    Olga deed wat ik vroeg en ging mij beschuldigen. Daarom bandwagon ik met Olga en stem ik op Myon.

    Kijken wat mensen hun reacties zijn op beschuldigingen is een van de beste dingen naar mijn mening om erachter te komen wie een wolf is. Kijk naar UNOwen. Dat is geen wolf.

    Tunnelvisie is slecht mensen, dat is nog nooit goed afgelopen. Onthoudt, er zijn (waarschijnlijk) meerdere wolven. Denk groter.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Pshycho Maniac vr mei 11, 2012 11:34 pm

    Mitch schreef:Ik ga voor Pshycho. Nooit van gehouden als iemand random gaat stemmen, ondanks dat er geen leads zijn. Iedereen denkt wel een beetje mee en stemt met een klein beetje gevoel, maar random? Ugh.
    Oh, mijn GEVOEL zegt Fao, maar ik maak me zorgen dat het gewoon een Wraakgevoel is in plaats van dat ik hem verdenk.

    Dus random.

    EDIT:

    Mijn gevoel zegt trouwens ook dat UNOwen geen wolf is, maar iedereen zit nu op hem te stemmen.
    Pyon heeft gelijk in dat er meer dan een wolf is, jongens.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Orukah - Pagina 9 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 4:06 pm