Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Pshycho Maniac
Mitch
UNOwen
Toumyon
Sophie
Gemu
Urameshiya
Faolinn
Suuschuu
13 plaatsers

    Weerwolven van Orukah

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Faolinn zo mei 13, 2012 10:03 pm

    ZIIIIJJJJN berichten? :)
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Olly zo mei 13, 2012 10:34 pm

    Faolinn schreef:ZIIIIJJJJN berichten? :)

    Denk je een hint te zien? Of het om een hem of een haar gaat, ik denk dat "zijn" typen beter is dan "haar" omdat we nog maar twee levende meisjes hebben en ehmm, wat meer levende jongens.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Faolinn zo mei 13, 2012 11:18 pm

    Ik denk geen hint te zien, ik zie gewoon dat het dus een jongen betreft. Daardoor vallen de twee dames dus af wat betreft een belangrijke rol die 's nachts plaatsvindt. Dit is nuttige informatie.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Pyonta-kun ma mei 14, 2012 12:00 am

    Faolinn schreef:Ik denk geen hint te zien, ik zie gewoon dat het dus een jongen betreft.

    Ok.
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Suuschuu ma mei 14, 2012 12:03 am

    Het was een rode zonsopgang, de lucht was helder en in het bos waren duidelijk de vogels te horen die langzaam het dorp wakker maakte. Maar het dorp Orukah was onrustig en vele maakte zich bezorgd. UNOwen was nog steeds niet gevonden nadat hij mysterieus was verdwenen en niemand had iets van hem vernomen. Sommige vreesden dat hij was verdwaald in het bos en stelde een zoektocht voor zodat ze hem nog konden vinden, sommige dachten dat UNOwen voor persoonlijke redenen er vandoor ging. Maar aan het bloedspoor dat werd gevonden en het bebloede mes dat er naast lag, vertelde het een ander verhaal wat er met UNOwen gebeurd kon zijn. De dorpelingen staarde naar elkaar maar bijna niemand sprak met elkaar. Het was voor het eerst dat het dorp werkelijk aan elkaar twijfelde en dat er voornamelijk angst heerste dat er een moordenaar onder hun leefde. Een paar vroegen zich af of het misschien iets te maken kon hebben met het boek en dat er werkelijk een vloek was. Het dorp besloot om een gewone dag in Orukah te beginnen maar niet voor iedereen begon het.

    Hij geeuwde toen hij door het dorp heen liep en wreef even over zijn ogen. Het was nog te vroeg en vervloekte de vogels dat ze hem zo vroeg wakker moesten maken. Eenmaal toen hij wakker was, vond hij het moeilijk om weer in slaap te vallen en besloot maar even een wandeling te nemen. Ergens hoopte hij een paar dorpelingen tegen te komen maar hij vermoedde dat iedereen nog sliep. Dat vond hij ook niet zo vreemd gezien de zon pas net zichzelf liet zien en de enige reden waarom hij niet kon slapen was vanwege de vogels. Toen hij langs het bloedbad liep bleef hij even stil staan om er naar te kijken, echt een enorm bloedbad was het niet maar het viel op uiteraard. Zelfs hij maakte zich zorgen over UNOwen, uiteraard had het bloedbad ook nog een spoor achtergelaten maar de dorpelingen vreesde voor wat ze mogelijk zagen als ze het werkelijk moesten volgen. Hij keek nog even snel om zich heen, niemand was nog wakker en zelfs al waren de dorpelingen bang voor wat ze mogelijk kunnen zien, zou er niet een kans bestaan dat UNOwen werkelijk nog leefde? Hij beet even op zijn onderlip. Maar wat nou als UNOwen het niet had overleefd? In wat voor staat zou zijn lichaam dan zijn? Zou het niet logischer zijn om UNOwen tenminste een fatsoenlijke begravenis te geven en dat ze zelfs de dader kunnen oppakken? Er gingen zoveel mogelijkheden door zijn hoofd heen en het antwoord lag er overduidelijk voor de hand. Hij moest het spoor volgen.

    Hij wist dat niemand achter zijn besluit zou staan om UNOwen te vinden dus besloot hij alleen te gaan. Voor dat hij op weg ging, nam hij nog een stalen pijp mee. In het ergste geval kon hij zichzelf tenminste verdedigen of zelfs de redder in nood zijn als UNOwen werkelijk nog leefde. Hoewel het toch een avontuur in zijn leven was, voelde hij weinig angst en had meer oog voor de waarheid. In angst leven was hetzelfde voor hem dat je niet in staat was om vooruit te stappen in het leven. Angst hield je alleen maar tegen en als je tenminste geen risico’s kon nemen, dan kon je in zijn ogen maar wegkruipen. Dan zou iedereen op je moeten letten en om zijn mannelijkheid te bewijzen vond hij het ergens terrecht dat hij op zijn eigen avontuur ging. Dan onthulde het dorp hem als hij weer terug kwam en kon hij urenlang vertellen over zijn avontuur. Een avontuur bleven, dat was altijd al zijn droom geweest maar ook om zijn eigen indruk te veranderen voor de dorpelingen. Hij wou het liefst dat ze een andere kant van hem zagen, een kant waardoor iedereen hem opmerkte. Hij versterkte zijn grip in de stalen pijp die hij vasthield, door de gedachten alleen al voelde hij zich al sterker worden en wist zeker dat hij gerechtigheid kon brengen voor UNOwen. Dat had hij ook zeker verdiend.

    Hij bleef vooruit zich staren en bleef het spoor ook volgen, het ging alleen maar verder weg van het dorp al wist hij de weg simpelweg weer terug te vinden. Maar ergens begon hij de indruk te krijgen dat de kans er niet in zat dat hij UNOwen levend zou vinden. Het betreurde hem uiteraard, iedereen van Orukah was een belangrijk persoon en het zou zonde zijn als ze geen laatste afscheid konden nemen voor UNOwen. Het afscheid dat hij verdiende en dat het dorp nog een keer de confrontatie kon aangaan om hem te zien. Op die manier bleef UNOwen scherper in hun herinnering en konden ze elk jaar tenminste een minuut stilte houden. Het kwam niet echt vaak meer voor dat het dorp werkelijk een dag had dat ze stil waren al kon hij niet herinneren dat er werkelijk een moment was dat het ook moest. Hij wist dat hij moest opschieten, de gedachten aan dood en dat het dorp in tranen was maakte hem ook niet bepaald blij. Er was nog altijd een kans dat UNOwen werkelijk leefde maar hoe dan ook was zijn echte missie om UNOwen weer naar huis te brengen. Daar hoorde hij thuis. Het hele dorp hoorde daar thuis.

    Plotseling zag hij dat het spoor uiteindelijk ophield. Hij keek voorzich uit en merkte dat hij geen flauw idee was waar hij op het moment was. Hij was zo druk bezig met zijn eigen gedachten dat hij had opgelet waar hij nu precies was, hij keek even terug maar toen keek hij toch weer om. Aan het einde stond een grot en het bloedspoor leidde naar de ingang. Hij slikte even maar haalde rustig adem. Het was onzin dat het dorp was vervloekt en hij ging er ook meer vanuit dat er een moordenaar onder het dorp leefde. Hij ging deze moordenaar nu betrappen en UNOwen veilig thuisbrengen. Hij besloot verder lopen richting de grot, stap voor stap bracht het hem dichterbij. Hoewel hij zichzelf wou bewijzen begon zijn hart langzaam harder te kloppen. Hij bracht nog meer grip op de stalen pijp en ging in aanvals positie staan. Er was niks aan de hand, dacht hij hard op. Zometeen slaat hij gewoon de moordenaar op zijn hoofd en loopt naar buiten met UNOwen. Hij kon dit, hij wist zeker dat het gewoon niet mis kon gaan. Hij was een mens en de moordenaar was een mens. Het zou een gewoon gevecht zijn van man tot moordenaar. Hij was vast beraden om gerechtigheid te brengen en juist daarom kon niemand hem verslaan. Toen hij zichzelf genoeg had overtuigt ging hij naar binnen.

    Het enige waar hij nu spijt van had, was dat hij geen lantaarn had meegenomen of een licht bron. Zijn ogen konden niet wennen aan de duisternis en alles bleef donker voor hem. Zijn hart begon alleen maar sneller te gaan maar probeerde zichzelf rustig te houden. Gelukkig zag hij aan het einde een licht, het was ver van hem vandaan maar hij had tenminste een punt waar hij zich op kon concentreren dus begon hij verder in de duisternis te lopen. Hij probeerde amper te ademen en alleen maar te luisteren. Een geluid dat niet van hem was, kon betekenen dat hij niet alleen was. Hij wilde niet denken aan angst, zolang hij vooruit bleef lopen en wist dat hij zijn dol kon bereiken kon niks hem stoppen. Maar hoe verder hij begon te lopen, hoe meer hij de indruk kreeg dat hij niet dichterbij het licht kwam en draaide zich om. Op het moment dat hij zich om draaide, merkte hij op dat de ingang waar hij door heen was gelopen er niet meer was en dat er geen teken van licht was. Zijn handen begonnen te trillen en hij verloor het grip om de pijp, zijn hand was zo zwak dat hij zelfs de pijp uit zijn handen liet vallen. Een hard geluid viel door de grot en klonk als een echo, ieder wezen dat hier verborgen was moest het dus gehoord hebben. Hij hield zijn adem in en bereidde zich voor op het ergste. Zoals verwacht klonken er voetstappen zijn richting in en gezien hij niets kon zien in de duisternis, viel hij op zijn knieen en hield zijn handen stevig op zijn hoofd. Zijn hart bonsde er bijna uit en hij begon te hyperventileren, dit was een verschrikkelijke fout en hij moest maken dat hij wegkwam. Maar er was geen enkel teken van licht en met zijn ogen gesloten kon hij alleen maar wachten. De voetstappen kwamen steeds dichter en dichter bij hem. Uiteindelijk kon hij het niet meer aan en probeerde met zijn hand de pijp te vinden. Toen zijn hand er op viel, pakte hij het op en begon om zich heen te slaan. “Kom dan! Ik ben niet bang voor je, laat jezelf zien jij gestoorde freak. Wat heb je met UNOwen gedaan? Laat jezelf zien!”, schreeuwde hij en sloeg overal waar hij maar kon. Hij wist niet hoe groot de ruimte was of waar de persoon uberhaupt was maar zolang hij maar bleef slaan kon er niks met hem gebeuren. Uiteindelijk stopte hij met slaan en viel de pijp uit zijn handen. Hij kon niks zien maar voelde duidelijk dat er iets mis was met zijn lichaam al kon hij niet plaatsen wat er was, hij probeerde zijn hand naar zijn gezicht te halen maar was zwaar voor hem. Hij voelde over zijn gezicht maar merkte dat daar niets mee was en toen hij zijn handen lager hield merkte hij dat er iets door zijn borst was geraakt. Toen zijn eigen hand er op viel, merkte hij dat er iemand achter hem moest staan. Langzaam verliet zijn hand zijn borst en bleef levenloos hangen. Hij was uiteraard niet alleen en hoewel het leven hem had verlaten, kon hij nog wel herinneren dat er een hand door zijn eigen borst was gehaald. Hij wist het niet zeker maar hij had het gevoel alsof zijn eigen hart eruit was gerukt. Langzaam begon het voor zijn ogen wazig te worden. Hij dacht dat hij licht zag maar al snel begon zijn zicht bedekt te worden, het leek alsof hij werd aangestaard en enorme tanden hem aan het verwelkomen waren. Hij snapte niet hoe hij nog in leven kon zijn maar voor dat hij doorhad wat er werkelijk was gebeurd, viel hij in een diepe slaap zonder dat hij ooit zou ontwaken. Zonder dat hij ooit de kans had dat het dorp hem kon herinneren als held. Maar het dorp Orukah zou Pshycho Maniac nooit vergeten.

    Psycho Maniac is dood en mag zijn rol bekend maken, jullie hebben tot vrijdag om iemand voor de lynch te slepen.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Pshycho Maniac ma mei 14, 2012 12:22 am

    Oh poep.

    Mooi verhaal, Suus.

    In ieder geval zijn jullie geen speciale rol kwijt ofzo.
    Ik was een Vanille Burger.

    (Man, ik ben echt een wannabe held.)
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Faolinn ma mei 14, 2012 10:18 am

    Dat was een onverwachte keus van de wolven... Ik ga hier even heel hard over nadenken. Tof verhaal Suus!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Toumyon ma mei 14, 2012 5:58 pm

    Ja natuurlijk kozen ze Pshycho want niemand vond hem verdacht en niemand letten op hem.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Olly di mei 15, 2012 8:59 am

    Het verbaast me weer niets dat jullie, Faolinn en Myon, weer recht tegen over elkaar staan. Toch wil ik wel wat meer horen over jullie motivatie achter de uitspraken die jullie over dit tragische voorval gedaan hebben. Dat maakt het voor de rest wat duidelijker.
    Bovendien weet ik dan bij wie ik me eventueel aan moet sluiten en wiens uitspraken ik nog eens beter moet bekijken.

    (Wat een gruwelijk, maar zeer tof, verhaaltje Suus)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Toumyon di mei 15, 2012 10:10 am

    Olly schreef:Het verbaast me weer niets dat jullie, Faolinn en Myon, weer recht tegen over elkaar staan. Toch wil ik wel wat meer horen over jullie motivatie achter de uitspraken die jullie over dit tragische voorval gedaan hebben. Dat maakt het voor de rest wat duidelijker.
    Bovendien weet ik dan bij wie ik me eventueel aan moet sluiten en wiens uitspraken ik nog eens beter moet bekijken.
    Nou Olly, laat ik daar maar eens mee beginnen dan.
    1.Pshycho was op UNO na, ook een van de personen die het minst zegt/heeft gezegd.
    2.Pshycho was nooit echt verdacht in iemands ogen, alleen heeft men iets gezegd over zijn speelstijl, aldus:
    Pshycho Maniac schreef:
    Remilia~ schreef:

    - Psycho
    Psycho heeft vanaf het begin en zelfs daarvoor al verteld dat hij zijn tactieken or whatever zou veranderen. Ik wil je niet teleurstellen, maar ik merk er tot nu toe, nog niet veel van.


    Oh, ik probeer deze keer gewoon mezelf te zijn.

    Mijn stem.
    Er zijn niet echt mensen die ik verdacht vind dus ik heb iene miene mutte gedaan.
    Sorry Mitch..

    Hij bracht dus niet echt iets mee wat onze burgers kon helpen want "iene miene mutte" doen, is dus echt 0% helpfull.

    3.Iedereen including myself is nog verdachter dan Pshycho ooit was, omdat, zo ver ik weet was de aandacht nooit echt op Pshycho gericht.

    4.Als de wolven mij hadden gemoord dan had ik mijn laatste post achtergelaten waarop ik vond dat jij Pyon en Fao verdacht waren.
    En het lijkt mij dus duidelijk dat de wolven dat willen sparen voor later.

    5.Als de wolven Fao hadden gemoord dan zou ik verdacht worden, ik weet niet precies wie anders ook, maar dat is zo ver wat ik erop kan gokken.

    6.Pshycho is trouwens ook zoon iemand die niet echt een goed argument kan klaar zetten voor zijn mede burgers, om iemand mee te krijgen om op dat bepaald persoon te stemmen...
    en daarom kozen de wolven hem eerst, omdat Fao, jij, Ura, en nog wel een paar anderen hier, best wel goede argumenten kunnen klaar zetten.
    En dat beste Olga, willen de wolven proberen te misbruiken en ons tegen elkaar proberen te opzetten door onze argumenten te ondersteunen die we tegen onze burger spelers hebben.


    (zo, ik laat het bij zes want de duivel zit ons gewoon uit te lachen...en meer heb ik niet.)

    Olly schreef:(Wat een gruwelijk, maar zeer tof, verhaaltje Suus)
    Vergeten te zeggen, maar i agree with this.
    Zeer tof Suus. :D


    Laatst aangepast door Toumyon op di mei 15, 2012 3:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Grammer.)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Urameshiya di mei 15, 2012 1:46 pm

    Ik ben het met Faolinn eens dat dit veel te denken geeft. Ik begrijp ook wel wat Myon wil zeggen: het is logisch om iemand te vermoorden die niet zo snel verdacht wordt. Maar veel van Myons redenering klopt verder voor mijn gevoel niet helemaal.

    Het klopt bijvoorbeeld niet dat niemand hem ooit verdacht heeft gevonden. Ik vond hem enigzins verdacht, en dat heb ik ook gezegd. Onterecht, naar nu blijkt. Wat ik ook niet begrijp is waarom de wolven iemand weg willen hebben die een iene-miene-mutte keus maakt. Dat lijkt me voor de wolven juist een gunstig iemand om er nog in te hebben.

    Wat ik tot slot ook niet begrijp is wat je zegt over als de wolven jou vermoord zouden hebben, Myon. Als ze jou hadden vermoord zou je nog een laatste post gepost hebben vanuit de dood? Dat lijkt me tegen de regels, om heel eerlijk te zijn. Laat staan dat de wolven het aan hadden kunnen zien komen.

    Zou je misschien kunnen verduidelijken waar je nu eigenlijk heen wilt, Myon? Want ik krijg bij het lezen van je post een beetje de indruk dat je vooral een rijtje argumenten ter promotie van je eigen naam als burger, in plaats van dat het je echt om de inhoud gaat. Ik hoop dat je me kunt overtuigen van het tegendeel.

    (Let op: ik ben het wel met je eens dat de wolven van plan zouden kunnen zijn ons tegen elkaar op te zetten. Dat is altijd een goed plan, en in de huidige situatie helemaal. Ik vraag dus niet om een 'verdediging' van je, maar om een verduidelijking.)

    Want duidelijkheid gaan we nodig hebben. Er zijn nu nog 8 spelers, als ik me niet vergis. Als we uitgaan van 3 wolven, kunnen we het ons eigenlijk niet veroorloven om nog een keer een burger op te hangen. Deze week wordt dus een belangrijke, en we zullen echt meer moeten discussieren als we vrijdag een wolf willen hebben gevonden.

    (Sorry, ik weet dat ik de afgelopen dagen zelf ook te weinig post, maar Fire Emblem 13 eet het grootste deel van m'n vrije tijd op op het moment. XD Ik zal proberen daar verandering in te brengen.)
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Olly di mei 15, 2012 4:15 pm

    Nou Myon, net als Ura geloof ik snap ik nogsteeds helemaal niet van je redenering. Het is echt niet dat ik je de grond in wil boren, dus dat zal ik ook niet doen, maar ik wil je wel graag even wijzen op de argumenten waarvan ik het nut niet inzie.
    1.Nietszeggende personen zijn meestal toch instant-verdacht? Het vorige potje ging het wel zo, zou een wolf die er dan niet in kunnen houden.
    4.Je denkt dat de wolven het niet handig vinden als Pyon, Fao en ik verdacht gemaakt worden? Dat zou een optie kunnen zijn als Pyon of Fao wolven zouden zijn. Ik weet niet of ik dat standpunt nu al met jou durf te delen. En eerlijkgezegd denk ik niet dat het zou werken, aangezien je nu vooral wijst naar de mensen die naar jou gewezen hebben. dat komt niet bepaald sterk en betrouwbaar over.
    5.Zou dit niet voordelig zijn geweest voor de wolven, tenzij jij natuurlijk een wolf bent. Fijn dat je hier ook een schemerlampje op richt voor ons.
    6. Dit klopt ook niet. Wolven zijn laf, ik kan me niet voorstellen dat ze de moeilijkste opponenten er het langste in laten. Er zijn natuurlijk bepaalde combinaties die wel op zouden vallen,(Op skype vermoorden Faolinn en ik elkaar bijvoorbeeld net te graag) maar over het algemeen zie ik ook hier de logica niet van in.

    Beste Myon, ik denk dat jij je argumenten nog eens moet herzien, want ik vind het anders wel heel vreemd dat je Pshycho's dood claimde aan te zien komen.

    @Ura: Ja, we zullen zeker moeten discussieren willen we hier levend uit komen. Ik hoop dat mijn vragen aan Myon de discussie genoeg aanwakkeren. Anders voel ik mij genoodzaakt om zoals in eerdere potjes weer een lijst te gaan maken waarop ik iedereen, maar dan ook iedereen aanval. Dat is verwarrend en daar is niemand blij mee (behalve ik).
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Suuschuu di mei 15, 2012 4:29 pm

    Ik ben het trouwens nog wel vergeten te melden, maar jullie mogen ook voor een burgemeester kiezen.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Toumyon di mei 15, 2012 5:30 pm

    Ugh wat ben ik er toch slecht in om dingen duidelijk te maken...blijkbaar begrijpen mensen mij niet goed...of doen ze maar net alsof?

    Beste Ura en Olly.
    Ik snap dat jullie het allemaal maar onduidelijk vinden qua me redeneringen.
    Maar ik ben er nu eenmaal niet zo goed in, en ik denk dat ik ook niet echt er dingen op kan verduidelijken.*kijkt naar Ura*

    Olly wat betreft numero 5...ik heb dat er neer gezet just incase de wolven voor Fao gaan, de komende nacht, het is een soort back-up plan...alleen is het aan de burgers of ze mijn back-up plan willen geloven of niet.
    En nummero 6, het lijkt mij juist dat de wolven hier iets anders proberen, het klinkt onlogies maar het is en blijft een tactiek die toch misschien voor hun werkt.

    En wat betreft mijn vorige post...laat ik het in een anderen indeling duidelijk proberen te maken.

    Pshycho dood -> verwarring -> diep graven voor duidelijkheid waarom ze Pshycho kozen -> Kans op Argumenten tegen een mede burger -> wolf/wolven ondersteunen dit sterke argument tegen said burger -> Burger word gehangen -> next target.
    Ik ben aware dat dit ook kon gebeuren als ze bvb Mitch hadden gekozen, dus dat hoeven jullie mij niet te vertellen.
    Zo duidelijk???
    Dit is mijn enige reden wat ik kan vinden waarom de wolven Pshycho kozen en niet iemand anders.
    En als jullie mij niet willen geloven of ondersteunen, dan heb ik mijn best gedaan, en dan wil ik Faolinn's woordje eens horen...kijken of hij iets beters kan vinden waarom ze Pshycho hebben vermoord.

    Suuschuu schreef:Ik ben het trouwens nog wel vergeten te melden, maar jullie mogen ook voor een burgemeester kiezen.

    Oh hell NO!
    Ik vertrouw niemand en niemand vertrouwt mij...
    Wat jullie ook doen burgers, stem niet op mij, er loopt hier vast wel een beteren burgemeester rond, helaas kan ik hij of zij niet aanwijzen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Urameshiya di mei 15, 2012 6:46 pm

    Olly schreef:Wolven zijn laf, ik kan me niet voorstellen dat ze de moeilijkste opponenten er het langste in laten. Er zijn natuurlijk bepaalde combinaties die wel op zouden vallen,(Op skype vermoorden Faolinn en ik elkaar bijvoorbeeld net te graag) maar over het algemeen zie ik ook hier de logica niet van in.
    De wolven zullen dan toch een reden moeten hebben gehad om Pshycho er eerst uit te willen hebben. Het lijkt me stug dat ze ook iene-miene-mutte gedaan hebben.

    Myon schreef:Pshycho dood -> verwarring -> diep graven voor duidelijkheid waarom ze Pshycho kozen -> Kans op Argumenten tegen een mede burger -> wolf/wolven ondersteunen dit sterke argument tegen said burger
    Daar vind ik wel wat in zitten eigenlijk. Ik denk dat ik nu begrijp wat je bedoelt.

    Als dat het geval is, en het de bedoeling van de wolven is dat wij diep graven naar een reden die er eigenlijk niet is, dan kunnen we daar beter mee ophouden. In dat geval lijkt het me juist een uitstekend plan als je dat lijstje tevoorschijn haalt, Olly. Ik ben heel benieuwd wat je over iedereen te zeggen hebt.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Orukah - Pagina 11 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 3:32 pm