Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Urameshiya
Nekotaku
Lyari
Pshycho Maniac
Remilia~
Olly
Yukari
Manfred
TH-chen
Deviljho
Reym
15 plaatsers

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Pshycho Maniac vr feb 20, 2015 4:54 pm

    Nekotaku schreef:Succes, allen. May the odds be ever in your favour.

    Pshycho Maniac schreef:Succes iedereen!
    Moeten we vandaag ook nog het eerste broodje verbranden, toch?
    Nee, natuurlijk niet. Dat is toch nooit op de eerste vrijdag? Het spel begint meteen met de eerste nacht.
    Het is niet alsof ik onthoud wat er in vorige potjes gebeurt. Maar ja, 1 dag is ook te weinig om gelijk te verbranden.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van T vr feb 20, 2015 4:56 pm

    Succes allemaal! :3
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Reym vr feb 20, 2015 9:52 pm

    Het is heel donker in de bakkerij. Alle broodjes liggen te ronken en te dromen over dingen waar broodjes over dromen.

    Behalve een paar broodjes, want die zijn wakker. Als de bakker het maar niet hoort!
    De nacht is een tijdje geleden (21:00) begonnen, alle nachtelijke rollen hebben tot zondagavond 21:00 de tijd om hun keuze per PM, skypechat, of ander communicatiekanaal aan mij door te geven.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Manfred vr feb 20, 2015 11:38 pm

    Kan iemand mij s.v.p vertellen hoe ik bij de algemene messagebox kom die bij dit potje hoort?
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van T za feb 21, 2015 1:02 am

    Manfred schreef:Kan iemand mij s.v.p vertellen hoe ik bij de algemene messagebox kom die bij dit potje hoort?

    Door te klikken op dit knopje: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Berich10.
    (Deze is onder de forumheader te vinden!)
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van TH-chen za feb 21, 2015 12:43 pm

    Good luck
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Manfred za feb 21, 2015 1:09 pm

    T schreef:
    Manfred schreef:Kan iemand mij s.v.p vertellen hoe ik bij de algemene messagebox kom die bij dit potje hoort?

    Door te klikken op dit knopje: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Berich10.
    (Deze is onder de forumheader te vinden!)

    Is dit ook de plek waar alle deelnemers van dit potje WvW "De bakkerij van Hakuro" de voortgang van het spel met elkaar bespreken?
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Reym za feb 21, 2015 1:23 pm

    Manfred schreef:
    T schreef:
    Manfred schreef:Kan iemand mij s.v.p vertellen hoe ik bij de algemene messagebox kom die bij dit potje hoort?

    Door te klikken op dit knopje: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Berich10.
    (Deze is onder de forumheader te vinden!)

    Is dit ook de plek waar alle deelnemers van dit potje WvW "De bakkerij van Hakuro" de voortgang van het spel met elkaar bespreken?

    Dat kan je doen in dit topic.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Urameshiya za feb 21, 2015 4:01 pm

    Ter verduidelijking, Manfred: alles wat overdag in het openbaar gezegd wordt gebeurt op dit topic. PM-communicatie is alleen voor het wolventeam en de geliefden. Voor de rest van de deelnemers is het niet toegestaan om buiten het topic informatie uit te wisselen die niet al op het topic bekend was.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Nekotaku zo feb 22, 2015 1:14 pm

    Urameshiya schreef:Ter verduidelijking, Manfred: alles wat overdag in het openbaar gezegd wordt gebeurt op dit topic. PM-communicatie is alleen voor het wolventeam en de geliefden. Voor de rest van de deelnemers is het niet toegestaan om buiten het topic informatie uit te wisselen die niet al op het topic bekend was.
    Dat klinkt misschien iets te restrictief. Zoals Reym de regels heeft neergelegd (grotendeels zoals ik die ook hanteerde) is het enkel niet toegelaten om een rol te verklappen aan iemand buiten het topic, of een rol te claimen (al dan niet bluff) hierbuiten. Voor de rest mag je communiceren met wie je wil, of dat nu de chatbox, PM, Skype of in persoon is.
    Het merendeel van de discussie vindt natuurlijk hier in dit topic plaats. Als iemand met je spreekt hierbuiten weet je uiteraard niet of ze te betrouwen zijn en wat hun intenties mogelijk inhouden. Maar dat maakt het ook juist interessant.
    Bij twijfel over wat wel of niet mag is het altijd best om het hier te vragen, of rechtstreeks aan de spelleider.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Urameshiya zo feb 22, 2015 1:24 pm

    Sorry, misschien zei ik het wat onduidelijk, maar met informatie uitwisselen bedoelde ik concrete feiten, meer dus dan enkel meningen of beschuldigingen. Ik dacht namelijk dat dat was hoe het altijd werkte. (Al is het alweer even geleden, dus ik weet het niet zo precies meer.)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Reym zo feb 22, 2015 9:36 pm

    (Oeh, en toen was het zondagavond 21:00. De 1e nacht is afgelopen.)

    Alle broodjes in de bakkerij lagen lekker te slapen en te dromen over lekkere chocolaatjes en marsepein. Dan kraait de broodhaan, en de broodjes schikken wakker uit hun fijne droom.

    Inspecteur Reym haast zich naar de Bakkerij van Hakuro. "Ik vraag me af wat er vannacht in de bakkerij is gebeurd," zegt die, en bestudeert door het glas de broodjes. Broodje Ura? Check, ligt er nog. Broodje Fao? Ja hoor, aanwezig. Het Remiliataartje???? HUH??

    Op het plekje waar het Remilia-gebakje lag, liggen nu alleen nog maar kruimels. "Meneer de Bakker," roept Reym, "Er is een broodje verdwenen! Ik zal onmiddelijk mijn team roepen om dit probleem op te lossen."



    -----
    Remilia is helaas opgegeten door de Tijgerbroodjes. Remilia mag haar rol bekendmaken. (Als er 24 uur voorbij gegaan zijn zal ik het bekendmaken, als er in de tussentijd nog geen bericht is.)

    Het is nu dag 1 van het spel.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Remilia~ ma feb 23, 2015 12:24 pm

    Oh eh ok
    Ik was natuurlijk de allerlekkerste Roze koek.
    Leuk dit weer eens met jullie gespeeld te hebben guys  hahaha ;v;
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Urameshiya ma feb 23, 2015 2:30 pm

    Nu weten we dus in ieder geval dat de tijgerbroodjes zoetekauwen zijn.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Nekotaku ma feb 23, 2015 3:05 pm

    Al meteen een verlies in de eerste nacht. En iemand die mogelijk informatie had, want als Remilia~ spelers gekoppeld heeft had dat ons op termijn wat kunnen leren. Nu hebben we er het raden naar. Aangezien het enkel in de eerste nacht kon, mogen we er van uitgaan dat ze dit wel degelijk heeft gedaan? Of kan de Cupido ook kiezen geen actie te ondernemen?

    Gesponsorde inhoud


    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 4 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 2:39 am