Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Faolinn
UNOwen
RemiliaxScarlet
Shiro
Urameshiya
Zigzagwolf
Theedoekje
Olly
T
Toumyon
Mitch
15 plaatsers

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Mitch vr nov 02, 2012 3:41 pm

    Proloog

    Het jaar 20XX. Hoe vaak is dat wel niet voor gekomen. Megaman heeft het een aantal keer gebruikt, dat weet ik zeker. Maar het is nu niet 20XX. Cijfers zijn niet meer nodig, ik weet niet eens welke dag of hoe laat het is. Ik weet wel dat het ondertussen 6 jaar, 1 maand en 23 dagen is nadat ze Hakuro- nee, de wereld hebben overgenomen. Het is al zo lang geleden dat ik mijn vrouw en dochter heb gezien, en het is al meer dan een jaar geleden dat ik mijn zoon voor het laatst heb gezien. Ik wil weten hoe het met ze is, nee, ik wil weten of ze nog leven. Maar ik heb hier niemand, behalve mezelf. Althans, dat dacht ik.

    Laat ik vanaf het begin beginnen en het iets korter maken dan dat ik normaal doe als er een nieuweling bij de groep komt. Begin december, ongeveer 7 jaar geleden, had een zogenaamde geniale professor – iedereen noemde hem liever een mad scientist – een experiment voltooid met robots. Zijn robot functioneerde perfect. Maar een andere ‘mad scientist’ wou beter dan hem zijn en ze gingen een soort duel aan. Labojassen vlogen in het rond en er werden veel mensen bij betrokken, en uiteindelijk had #1 een robot gemaakt die een eigen wil had. #2 kon niets anders doen dan zich gewonnen geven.

    Maar dat deed hij niet.

    Vijf maanden later begon het pas echt een ramp te worden.
    De robot van #1, die zich altijd uitermate goed had gedragen, begon eigenwijs te worden. #1 veegde alle argumenten van tafel door te zeggen dat hij in de puberteit kwam, natuurlijk dat hij dan eigenwijs begon te worden. #2 counterde dat dan weer met een of ander vaag argument waar ik niet veel van begreep, maar daar schonk #1 geen aandacht aan.

    Als we nou naar #2 hadden geluisterd..

    Wat de robot van #1 deed, weet ik niet precies, ik heb alleen maar verhalen gehoord dat hij zelf nieuwe ‘vrienden’ begon te maken. Het enige wat ik nog weet is dat mijn zoon mij wakker maakte op een kille dag, de zon stond nog maar net aan de horizon. Hij was in paniek, en riep dat er een overvloed aan robots was. Ik geloofde hem niet, nee, ik wou hem niet geloven.

    En toen hoorde ik mijn vrouw schreeuwen.

    Uit het raam zag ik ware chaos in het dorp. Huizen stonden in brand, mensen werden mee gesleurd door de robots, niemand was veilig. Ook mijn vrouw en dochter niet. Mijn vrouw zat wanhopig te sjorren aan een arm van een robot, die mijn dochter in zijn greep had. Hij liep naar het grote kasteel toe van een van de bewoners in het dorp, die de reputatie had om een afstammeling te zijn van een familie die vaak corrupt was, en die ook vaak mensen onder hun dak namen. Ik vond ze wel okay, maar daar gaat het nu niet om.

    Mijn zoon en ik vluchtten het huis uit en renden door het bos dat achter het dorp was. We renden tot we niet meer konden. Na iets wat wel een eeuwigheid leek vielen we uitgeput en gebroken neer. We gaven ons eindelijk toestemming om te rouwen.

    Vijf jaar heeft het geduurd tot iemand bij ons in de bossen kwam. Tot die tijd waren we altijd met zijn tweeën, vechtend om te overleven. De persoon, gekleed in een grote, rode mantel, had een masker voor zijn gezicht gedaan. Hij stelde zich voor als iemand van de Orde, en toen had ik pas door dat het eigenlijk een vrouw was. Ze nam ons mee naar een locatie waar nog meer mensen waren. En toen legde ze het plan uit.

    Mijn zoon, omdat hij een van de kleinere was, moest mee op operatie nar Hakuro. Ik kon niet mee, ik was te lang. Maar een aantal mensen konden, of eerder mochten, mee. Ik vond het niet een geweldig plan, het leek me eerder een val om ze te lokken, maar uiteindelijk gingen ze toch.

    Een jaar lang hebben we gewacht.

    Ik ben het zat.

    Ik heb een groep mensen verzameld. Ze zijn ook moe van het eeuwige wachten. En dit is mijn plan.

    Mijn vrouw, mijn dochter, mijn zoon.. Iedereen uit de grip van de Robots te bevrijden.

    Hoe?

    Simpel. De "Stop" knop in het oude lab van #1.



    Pas maar op, Robots.



    We komen Hakuro terug halen.






    Welkom bij de veertiende editie van Weerwolven van Hakuro! Ik hoop dat jullie klaar zijn om het dorp te verdedigen tegen de kwaadaardige mensen. Want als we iets niet willen, is dat onze grip op de mensheid opeens stil wordt gelegd, toch?
    Ik neem aan dat jullie de regels van het spel wel kennen, stem op tijd, zelfs een minuut te laat is te laat, twee keer niet stemmen is een kick uit het spel, ik ga niet achter nachtrollen aan vragen, ook voor hun is een minuut te laat te laat, en verder ben ik altijd wel te bereiken op dit forum of Skype (lunaroc) voor vragen en/of onderhandelingen voor als je het niet op tijd kan halen in verband met de nachtrol. En natuurlijk zitten er NOOIT aanwijzingen voor rollen in het verhaal.
    En hier komen de rollen. Aangezien het een setting is, zijn wat rollen veranderd van naam, maar de algemene rollen blijven hetzelfde.


    Rollen

    Mensen Wolven
    Ah, waarom moet er toch altijd een ondergrondse samenleving zijn die de heerschappij van de duidelijke overwinnaars wil vernietigen. Ze kwamen uit de bossen en willen ons vernietigen. Maar dat gaat natuurlijk niet lukken, want wij zijn superieur aan die flut organismen die zichzelf Mensen noemen. Ze vallen aan in de nacht en verschuilen zich overdag. Ze gaan ook altijd maar achter een persoon aan, want anders vallen ze te veel op. Niemand wilt natuurlijk dat ze winnen, dus we moeten ze snel vernietigen.

    Corrupte Robot Zandmannetje
    En natuurlijk is er altijd zo’n corrupte basterd bij die zogenaamde ‘emoties’ heeft. Vreselijke dingen zijn dat. Altijd proberen ze de groep van de mensen te vinden, en als ze die groep, of een ervan hebben gevonden, dan gaat hij bij die groep! Hij infiltreert niet en vermorzeld ze niet vanuit hun kern, nee, hij sluit zich bij ze aan! Aaaah, ze zouden deze zo snel mogelijk moeten vernietigen zodra ze er een klein vermoeden van hebben.

    Terrorist Bom
    Ah, deze hier is vrij gevaarlijk. Hij doet namelijk boem. Als je te dicht bij staat, natuurlijk. Pas dus maar op wie je dood wilt, voor je het weet ga je zelf mee.. Als de Mensen zelf hem in de nacht onschadelijk maken, gebeurt er, helaas voor ons, niets.

    Boombox Fluitspeler
    Wij zijn niet kwaadaardig. We houden van muziek, net zoals die vreselijke mensen. Natuurlijk, wij hebben een veel betere smaak. Als je de muziek van de Boombox hoort, begin je er zo erg in mee te leven dat de muziek je betoverd, je laat je meeslepen in de geweldige noten van de perfecte deuntjes.. Het is om bij weg te smelten. Stel je eens voor dat deze hier iedereen in zijn macht krijgt. Geweldig spektakel, maar niet echt een geweldige hulp voor ons, want, you know, we gaan er uiteindelijk aan kapot. Te veel dansen is niet goed voor onze verbindingen. Gevaarlijke melodieën, van die Boombox. Ik blijf toch liever bij mijn vertrouwde muziek die op mijn eigen harde schrijf staat.

    Scientist en de Geïnfecteerde Grafdelver en het Lijk
    Geweldig die technologie, maar het kan gevaarlijk zijn. De Scientist, een mens, blijkbaar afstammeling van onze-maker-#1, heeft zijn eigen mengsel van chemicaliën gemaakt waardoor hij zowel Robot als Mens kan infecteren en besturen naar zijn wil. Door omstandigheden kan hij dit wel alleen in de nacht gebruiken. Als hij dood gaat, blijft zijn creatie verder leven, en deze kan alleen nog maar dood als iedereen hem dood maakt overdag – niet door die falende mensen in de nacht met hun flutspulletjes. Als er geen mensen meer zijn, begint hij als een gek te moorden, maar als de Geïnfecteerde zelf dood gaat overdag, kan de Scientist een nieuwe maken. Hun gezamenlijke doel is iedereen uit te moorden als de Mensen zelf falen.



    Robot Burger
    Robots zijn geweldig en we zijn overal. Als je dat nog niet door had, ben je vrij.. Dom. Maar goed, we zijn dus overal en we hebben lang niet allemaal speciale krachten ofzo. We kunnen wel goed praten en observeren, en daarmee moeten we het maar doen om ons te redden van de gewelddadige mensen en andere enge dingen die naar ons toe gegooid worden.

    Elektronisch geweer Jager
    Nee, dit is niet het simpele geweertje van de Wii die je op iemand richt en zodra je de trekker overhaalt niets doet. Nou ja, hij lijkt er misschien wel op, en iedereen heeft er wel eentje, maar deze is zo geweldig dat hij een echte lazer schiet. De lazer moet wel even de tijd nemen om op krachten te komen, en dus kan hij alleen maar geactiveerd worden net voordat hij dood gaat. Hoe dat precies werkt heb ik nog niet door, misschien wordt hij gevuld met de kracht van de dood? Wie weet.

    Cocktailmixer Heks
    Heerlijke drankjes komen van dit robotje af. Hij is dan wel een vrij kleine robot, zijn drankjes zijn wel overheerlijk en dodelijk tegelijkertijd! Als je het ongeluk hebt om hem tegen het lijf te lopen als hij net een dodendrankje maakt, tsja, dan ga je dood. Gelukkig is hij ook in staat een levensdrankje te maken waarmee hij je in de nacht tegen een aanval van de Mensen kan beschermen. Geweldig, toch?
    .. Het zou beter zijn als hij er meerdere had, maar helaas is zijn geheugen niet geweldig en kan hij maar een levens- en doodsdrankje maken.

    Liefdesrobot Cupido
    Oh god de zogenaamde ‘liefdesrobot’. Vreselijk kreng dat altijd met roze pijltjes speelt en roept dat hij Cupido is. Maar zijn vertrouwen in zijn pijltjes blijken te werken, want hij kan twee personen koppelen door wat pijltjes af te vuren. Er is wel een kleine catch, want als er een van die twee dood gaat, volgt de andere direct. Stel nou dat er twee Mensen gekoppeld worden, dan is het natuurlijk perfect, als je een van die twee kan vinden! Maar als er het ondenkbare gebeurd dat er een mens en een robot worden gekoppeld, moeten deze twee samen proberen te overleven. Ze kunnen wel overleggen met elkaar, dus dat maakt het al een klein beetje makkelijker.

    Levende Computer Ziener
    Aaah, dit is een geweldig staaltje technologie. Dankzij wat geïmplementeerde geheugenkaarten en wat extra informatie die hij heeft gedownload over gedachten lezen kan hij achter de ware identiteit komen van een speler. Een per nacht, natuurlijk, anders valt het te veel op. Je wilt hem zeker te vriend houden.

    Engelenrobot Beschermengel
    Wie zei dat er geen engelen bestaan! Wel, hij heeft gelijk, want dit is maar een replica, MAAR met echte krachten die elke nacht gebruikt kunnen worden! De Engelenrobot kan iemand beschermen tegen een aanval van de mensen, iedereen behalve zichzelf, en helaas kan hij niet twee keer dezelfde persoon beschermen.

    Robot-met-wulpse-rondingen Slet
    Wat een robot is dat toch! Ze kan makkelijk met iedereen mee naar huis – mens of robot, man of vrouw – en kan daarmee dingen die op haar gericht zijn ontwijken. Ze is immers niet thuis. Als het gericht is op de persoon waarbij ze slaapt, heeft ze pech en krijgt ze de volle lading ook over haar heen.
    Omdat iedereen wel een beetje op zijn of haar rust gesteld is, kan ze niet twee keer achter elkaar bij dezelfde persoon slapen.

    Rozus Priester
    Religie is voor ons ook heel belangrijk. We zien er misschien niet zo uit, maar reken maar dat we in Rozus geloven! Hij is een geweldige robot die met water mensen kan vernietigen. Gelukkig werkt het niet tegen robots zelf, alleen tegen mensen. Dus als hij de Corrupte Robot die ondertussen bij de Mensengroep zit uitkiest, werkt het niet. Dat is wel jammer, maar dat maakt niet uit. Rozus is ten minste bij ons!
    Als hij zijn water in de nacht gebruikt blijft hij anoniem, maar overdag wordt hij bekend gemaakt. En nee, zijn naam is helemaal niet gejat van Jezus, waarbij de 'Je' vervangen is door de 'Ro', afkomstig van Robot. Hoe kom je erbij.





    Deelnemers
    ~Toumyon
    ~T
    ~Olly
    ~Blindfold (Theedoekje)
    ~Zigzagwolf
    ~Urameshiya
    ~Shiro
    ~Scarlet (RemiliaxScarlet)
    ~UNOwen
    ~Faolinn
    ~Pyonta
    ~Yuki Kuro
    ~Mokou (TheEternalMokou)

    Met vragen kunnen jullie altijd bij mij terecht, en ik hoop op een gezellig en goed potje weerwolven~ ^^
    Vergeet het niet te melden als ik iets vergeten ben.. ^^;


    Laatst aangepast door Mitch op za nov 10, 2012 12:00 am; in totaal 6 keer bewerkt
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Toumyon vr nov 02, 2012 3:50 pm

    Ik doe mee~
    Zo, nu een futuristic thema...wat gezellig die themas. :)
    Beginnen we komende week vrijdag?
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Mitch vr nov 02, 2012 3:53 pm

    Dat is inderdaad het plan~
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van T vr nov 02, 2012 3:57 pm

    Ik doe ook maar weer eens een keer mee.
    Leuk thema, Mitch. Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 3471657230
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Olly vr nov 02, 2012 4:00 pm

    Beep~Beep~ I'm in!
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Theedoekje vr nov 02, 2012 10:33 pm

    Eens even kijken of ik deze editie ook zo overleef ;)
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Zigzagwolf za nov 03, 2012 11:32 am

    Echt geen idee hoe je het speelt :p maar ik zal mijn best doen als ik mee mag doen natuurlijk xDD
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Urameshiya za nov 03, 2012 3:46 pm

    Ik doe ook weer mee.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Shiro di nov 06, 2012 2:43 pm

    Ik doe ook mee!
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van RemiliaxScarlet di nov 06, 2012 4:04 pm

    Ik doe ook mee!
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van UNOwen di nov 06, 2012 5:31 pm

    Ik ook!
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Faolinn wo nov 07, 2012 11:29 pm

    Ik ben van de partij! Maar ik moet één ding opmerken: Je vertelt dat de grafdelver ook wolven tot leven kan roepen. Het was dat Ura het tegen me zei in het vorige potje, anders had ik het ook niet bedacht, maar als je dat instelt zijn de wolven ten dode opgeschreven zodra het lijk uit hun team komt. Dat lijk heeft namelijk weet van de identiteiten van ALLE wolven. Then again, als die het gaat vertellen verpest hij de overwinning voor zichzelf ook want dan is hij de laatste in het rijtje om te sterven en dan winnen de burgers... Dus het zou een interessant spelformat kunnen zijn. Anyway het is wat om over na te denken.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Pyonta-kun vr nov 09, 2012 2:57 am

    Vooruit, ik doe ook weer mee.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van TheEternalMokou za nov 10, 2012 12:02 am

    Oke, vooruit dan. Dit is de allerlaatste keer dat ik meedoe! De volgende keer zal ik de verleiding weerstaan, hehe~

    Yeah, ik weet dat ik hier te laat ben met inschrijven, maar ik had het Mitch nog net optijd op skype laten weten~

    And ik ga deze keer echt proberen actiever te spelen, ik beloof het!
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Mitch za nov 10, 2012 1:34 am

    It is the start of the first night.


    Normaal waren er geen mechanische geluiden te horen vanuit het dorpje, normaal was het dorp trost om de naam Hakuro te dragen. Nu is het een hoopje bij elkaar geschraapte rotzooi die zichzelf “De nieuwe mensheid” noemen – ongefatsoeneerde robots die de eerst zo gelukkige gezinnen van Hakuro grof uit elkaar haalden. Robots die niet eens een naam hebben en al gezegend zijn met een bijnaam als “CX30a”. Robots die niet eens weten met hoe veel ze eigenlijk in het dorp zijn – en dat is precies waarom er een aantal extra “robots” niet opvallen in de eigenlijk veel te grote groep.


    Slordig zijn ze zeker. De overblijfselen van de prototypes en de zogenaamd corrupte robots – en natuurlijk de geëxecuteerde robots – tijdelijk “verblijven” tot ze naar de schroot worden gebracht. Emotieloze schepselen die terug naar de hel moeten, dat zijn ze.


    Ik.. Ik moet me excuseren. Mijn emoties beginnen met me te spelen. Goed, ik kan weer door gaan.


    Ik weet dat, als ik nu namen op ga schrijven, ik een grote kans loop om mijn team leden te verraden zodra dit dagboek per toeval of expres gevonden wordt. Daarom ga ik dus ook geen namen op schrijven, en ook geen getallen. Het enige wat ik nog kwijt kan is dat we pakken hebben gevonden. Nou ja, pakken, het zijn eigenlijk gewoon “dode” robots die we op een of andere manier rond ons lichaam hebben gekregen. Niet het meest comfortabele kledingsstuk, maar het werkt.


    De infiltratie is begonnen.


    ---


    De mechanische benen van de robots liepen op een gestaag tempo door het dorpje heen. Geen van allen had tijd, of eerder zin, om een praatje te maken met de andere robots. Waarom zouden ze ook, ze kunnen toch geen sociaal contact waarnemen. Ze gingen naar het dorpsplein.


    “Z04LS JULL13 M1SSCH13N W3T3N,” begon de robot die in het midden van het plein stond met een luide stem, waarschijnlijk om aandacht te trekken, omringd door vele andere robots, “is het de mensen op een of andere manier gelukt om door onze superieure beveiliging door te komen en te infiltreren in ons prachtige dorp. We moeten ze elimineren voordat ze ons voor zijn.” Geroezemoes van allerlei tonen die met elkaar proberen te communiceren. “Orde! Het is mogelijk dat ze al in ons midden zijn.” Nog meer geroezemoes. “Heb vooral geen paniek. We kunnen en zullen de beesten het dorp uit drijven.” Gejuich. “W3 ZULL3N 0V3RW1NN3N!” Nog meer gejuich. “Maar voor nu zal iedereen aan de batterijensap moeten, het is bijna tijd om op te laden. Ik wens iedereen nog een fijne nacht.”


    Het geroezemoes ging nog even door. Een aantal robots gaven complimenten aan de spreker, en die verplaatste zich niet lang erna naar zijn, nee sorry, het huis van een vorige bewoner van het dorp. De andere robots gingen ook naar hun respectievelijke huizen.


    De maan stond hoog aan de hemel toen een aantal gedaanten begonnen te bewegen. “Het is tijd..” fluisterde iemand.




    Nacht! Tijd om te slapen, en om acties uit te voeren natuurlijk! Alle rollen zijn verdeeld, voor vragen ben ik zowel hier als op Skype (lunaroc) beschikbaar, ik wens jullie allemaal veel plezier en succes!
    Zoals altijd is het tot zondag 23:59 nacht~

    Trouwens; Yuki Kuro heeft zich aangemeld via Skype, dus vandaar dat hij niet gepost heeft. Laat jullie hierdoor dus niet verwarren~

    Gesponsorde inhoud


    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 1:55 am