De verdachte in dit geval OLLY De hele reden dat ik jou uitkies is omdat jij je nog verdachter dan faolinn gedroeg... En die gedroeg zich op een gegeven moment zeer agressief voor niets... Nou op naar jou
Vlijerij heb je vaak toegepast zeg! en ik ben zeker de enige die het merkten? nu niet meer.
Zie het voor jullie zelf mensen/robots/andere spelers
Olly schreef:Haha Yuki, wen er maar aan, we zijn hier erg fanatiek. En jij bent verrassend scherp, dat doe je goed.
Vlijerij
Olly schreef:Lieve Robots, het is al donderdagavond en ik vind dat er vaart in het spel mag komen. Van sommige mensen heb ik minder gehoord dan mij lief is, bijvoorbeeld Ura en Pyonta
-vlIJeRIJHIJ-
Olly schreef:Lieve beste zigzag.
Vlijerij?
Olly schreef:Dan kan ik alleen maar zeggen: Houd ons op de hoogte!
- Als je zoiets zegt dan hou ik je zeker in de gaten...-
Olly schreef:Ura, wat goed je hier te zien! -Vlijerij- Wat goed om te lezen dat we dezelfde mening hebben over Pyonta en wat goed dat je je zorgen maakt om Zigzag. Het is iets minder goed dat ik in niet al te goed daglicht bij je sta,
-oh en gebruik yup-
Olly schreef:We gebruiken inderdaad een groep om jou te lozen. Simpel. We denken dat jij de wolf bent en dan hebben we een meerderheid aan stemmen nodig.
Waarom zouden Faolinn en ik wolven zijn, we hebben jullie aan Myon geholpen, kom op.
-Wacht wat? ik weet zeker dat dat gewoon verdacht was. Ik bedoel een groep gebruiken om mij te lozen kan best, maar de manier waarop je het over brengt.
Het klinkt meer als een wolf die je op het ene moment kan vertrouwen en het andere als wat tegenzit, je meteen neerwilt halen.-
-Ook heb ik overduidelijk gezien dat wanneer 2 personen zich op 1 persoon klemmen dat velen volgen.-
-Myon was voor mij part wat agressief en zeer defensief. Maar zo verdacht was hij nog niet voordat jullie hem klemden.-
-Mischien was hij gestrest aan te zien dat jullie een eigen teammaat wouden uitschakelen om geen verdachtheid te hebben?-
Faolinn schreef:'Wie zou Theedoekje weg willen hebben?'
Natuurlijk is er altijd de kans dat ze willekeurig gekozen is, maar aangezien dat dan geen enkele stof tot nadenken geeft zetten we dat scenario terzijde.
Uiteraard is de eerste die bij bovenstaande vraag te binnen schiet Olly. En juist het feit dat het uiteraard is (iedereen weet dat die twee BFF's zijn en alles) maakt het op het eerste gezicht niet plausibel.
-In mijn ogen zou iemand die een andere rol aangewezen krijgt dan jezelf verdacht kunnen zijn, ook over het feit dat ze me wou lozen,
omdat ik de verkeerde kant opging met mijn pyon verhaal, ook kan ze best theedoekje als een gevaar hebben gezien in het begin. Het geeft me de indruk dat ze wanneer iemand wat zwakker speelt er meteen gebruik van maakt.-
Olly schreef:Bij deze de aanleiding van mijn hele verdenking jegens Zigzag
Toumyon schreef:Oke dus it forum is Nederlands talig right?
Chrome probeert mij te overtuigen van niet.
- Spoiler:
Afrikaans, waar?
Ehh? een fototje is zo erg verdacht hoor... ik heb er zelfs al tig keer antwoord op gegeven! mischien dat het stom klinkt voor jullie allemaal. Maar als ik een wolf ben! waarom zou ik dan niet een andere reden kiezen? Nou simpel. Omdat dit de reden was. uit.
Faolinn schreef:Als ze wel wolf is is ze GE-VAAR-LIJK in dit soort dingen.
Ja dat merk ik.
Olly schreef:Ik ken hem niet eens zo goed. Het was voor mij wel reden genoeg om een oogje in het zeil te houden, niet alleen op het topic…
Wat een verdachte post zeg... Kom op zeg niemand die me werkelijk kent hier! Maar om dan persee buiten deze forum game bang voor me te zijn? ik denk dat je niet bang voor me bent buiten de topic waar we nu opzitten maar dat dit meer is om anderen motivatie tegeven me weg te stemmen.
Hierbij vraag ik jullie allen nog een vraag. Als ik een robot ben. En ik zit op het verkeerde wolvenspeurderspad ben ik dan perzee verdacht? Ja ik geef hierbij ook toe dat ik fout zat, Pyonta-kun. Je bent geen wolf, dat merk ik helaas nu pas.
Wat mijn eerdere posts hierover zeggen doet er niet toe. Ik geef dit nu defenetief toe.
Ik stem Olly voor de galg! En nu geef ik jullie de keuzen.
Als olly geen wolf is kunnen jullie mij met gemak op dag drie neerhalen! maar als jullie me nu wegstemmen
zien jullie vanzelf dat ik een burger ben
Val me maar aan VAL ME MAAR AAN
Ik zal het jullie wel bewijzen
Laatst aangepast door Zigzagwolf op vr nov 23, 2012 5:48 pm; in totaal 2 keer bewerkt