Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
Lyari
Yuki Kuro
RemiliaxScarlet
Faolinn
TH-chen
Deviljho
Sophie
11 plaatsers

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Shiro vr nov 14, 2014 9:12 pm

    Maar die rol is toch alleen relevant bij dode mensen?
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Lyari vr nov 14, 2014 9:12 pm

    Shiro schreef:
    Lyari schreef:Yuki is Nitori en heeft niets mee gekregen van de hele discussie.
    Waar haal je die informatie vandaan?

    Jij claimde de nitori rol. Maar je bent wolf...
    Ik ben de nitori niet (dat weten jullie al want ik heb je niet op die manier ontmaskerd)
    Dat betekend dat Yuki dus de Nitori is of Nitori zit niet in het spel.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Shiro vr nov 14, 2014 9:14 pm

    Ja, want dat ik Nitori niet ben is een feit. Dat is eerder vastgesteld door lange discussies. (?)
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Lyari vr nov 14, 2014 9:17 pm

    Shiro... serieus?

    Je stemde mee met dat laatste moment gedoe op TH-chen om hem zo te proberen te redden. Devil heeft gezegd dat jullie samen wolf zijn...

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku vr nov 14, 2014 9:22 pm

    Hebben op Princess Sylvysprit gestemd voor burgemeester: Lyari, Princess Sylvysprit en Reym.
    Hebben op Shiro gestemd voor burgemeester: Shiro, TH-chen
    Hebben op TH-chen gestemd voor burgemeester: Deviljho

    Bij deze is Princess Sylvysprit dus de nieuwe Gemu.

    Hebben op TH-chen gestemd voor exterminatie: Deviljho, Lyari, Princess Sylvysprit en Reym.
    Hebben op Yuki Kuro gestemd voor exterminatie: Shiro en TH-chen
    Heeft niet gestemd: Yuki Kuro

    Er staan dus 4,5 stemmen op TH-chen.

    Aangezien ik jullie niet van de interessante discussie vlak na de verhitte strijd wil onthouden, mag TH-chen zijn rol reeds bekend maken. Ik moet nu even de baan op maar probeer de boel nog in een verhaaltje te gieten deze avond.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van TH-chen vr nov 14, 2014 9:24 pm

    Terwijl Chen langzaam naar Faolinn loopt die nog steeds aan de boom hing begonnen Chen's ogen rood te gloeien.

    "Weten jullie dat het best wel lastig was om Faolinn die boom in te krijgen! Gefeliciteerd!
    Jullie hebben er een." vertelde hij met een lach~! :D

    Mijn ware indentiteit is de yokai van brute kracht!


    Veel plezier iedereen~ Faolinn, Sophie en Remix wacht op me!
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Shiro vr nov 14, 2014 9:29 pm

    Aww, het lijkt erop dat ik iemand heel verkeerd ingeschat heb.

    [21:18:06] Shiro: "Ik en shiro zijn inderdaad wolven."
    [21:11:09] Shiro: ...Wat?
    [21:12:45] Deviljho: https://www.youtube.com/watch?v=C65oaIHsdYM
    [21:13:14] Shiro: ...Aha.
    [21:16:04 | Edited 21:16:12] Deviljho: You can't stop me.
    [21:16:17] Shiro: Ik vraag wel niets meer.
    [21:16:41] Deviljho: Ik ben geen james bond villian
    [21:16:50] Deviljho: Ik deel mijn geheime plan niet met mijn vijand.

    Wel, ik snap dat jullie me nu niet vertrouwen. Maar dan één klein voorstel: Maak Devil eerst dood, als we toch even verdacht zijn. Dan is er daarna genoeg tijd om de echte wolf te vinden.

    En Yuki kan wel bevestigen of hij de Nitori is of niet, geloof ik.

    Ik bedenk me nu dat het vervolg (En deel zelfde stuk, maar later) misschien ook wel waard is om te delen:

    Lang stuk tekst:


    Laatst aangepast door Shiro op vr nov 14, 2014 9:54 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Opmaak. Skype naar gewone tekst is een beetje onleesbaar bij quotes, dus ik doe het maar zo.)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym vr nov 14, 2014 10:02 pm

    Het is mooi dat we een wolf hebben gepakt!

    Tsja, over die chatberichten. Het lijkt me een beetje te lang om in scene gezet te worden. Dan zouden de wolven wel HEEL doordacht moeten zijn, als ze een lange skypeconversatie maken als back-up-smoes voor noodgevallen.

    Uit het gedoe van daarnet dacht ik echt dat Shiro, Deviljho en TH-Chen alledrie wolven waren.
    Maar wat Shiro zegt, is misschien wel een goed idee. (Ook al vind ik haar erg verdacht.) Dat we morgen misschien eerst Deviljho aan de tand moeten voelen.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Lyari vr nov 14, 2014 10:28 pm

    Waarom dan die burgemeester sten op TH-chen die ze later ge-edit heeft.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym vr nov 14, 2014 10:53 pm

    Lyari schreef:Waarom dan die burgemeester sten op TH-chen die ze later ge-edit heeft.

    vroeg ik mij ook af. Ik denk dat Shiro liegt dat ze Nitori is. Het kwam wel heel erg op het laatst. Dus ik hoop dat Yuki Kuro ons wat duidelijkheid kan brengen.
    Het skype-ding kan nep zijn, dat ze vantevoren hebben afgesproken wat ze gaan zeggen.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku za nov 15, 2014 1:19 am

    “Dango! Verse dango! Haal je dango hier!”
    Reimu is aan het rondlopen met een schotel stomende dango. Het rondgaan voor donaties vorige keer was niet zo’n succes, dus gooit ze het nu over een andere boeg. Met zo’n hoop mensen bij elkaar op het dorpsplein moet er toch wat te verkopen vallen. Alleen lijkt de honger bij de meesten niet zo groot na het vinden van een aan een boom gespijkerd lijk, de exterminatie van een onschuldige en een vermoorde satori.
    “100 yen per spiesje. 3 voor 250!”
    Reym pakt een spies dango op en bekijkt deze twijfelachtig.
    “Hanami dango? In de herfst?”
    “Hanami dango zijn net zo lekker in de herfst als in de lente!” repliceert Reimu met de opgetogenheid die het een marktkramer betaamt.
    “Hmm, niet heel seizoenmatig.” vindt Reym.
    “Er is ook een Remix special!” zegt Reimu.
    “Een re… w-wat?” stamelt Reym.
    “Een Remix special. Ten ere van onze overleden satori.” Reimu houdt een stokje omhoog met daarop drie dango die met saus zijn gedecoreerd om er als ogen uit te zien.
    ”Wat is er mis met jou?” fluistert Reym.

    Ondertussen is er bij de rest van de menigte een enorme discussie aan de gang over wie al dan niet een yōkai zou kunnen zijn, gemengd met een discussie over wie men zou verkiezen als de Gemu, een aanstelling die men in tijden van crisis aan iemand toekent om het dorp te leiden. Reimu komt erbij staan, gohei in de hand, klaar voor een exterminatie.
    “Sylvysprit kunnen we onmogelijk extermineren! Hij heeft al geclaimd een miko te zijn.”
    “Pff, zo zijn er zoveel tegenwoordig.” voegt Reimu sarcastisch toe.
    Reym is ondertussen aan het noteren geslagen in een schriftje.
    “En wat ben jij aan het doen?” vraagt Lyari.
    “Eh, ik, eh… ben notities aan het nemen. Van… de ontwikkelingen.” antwoordt Reym.
    “Met welk doel?”
    Reym voelt hoe alle ogen zich op haar richten.
    “Omdat… Omdat ik een reporter ben. Ik werk voor de Bunbunmaru.” verzucht Reym. “Is dat wat je wilde weten? Hoe moet ik m’n integriteit als onafhankelijke verslaggever garanderen als ik niet anoniem meer ben?”
    “Waar zijn de artikels dan?” mompelt Reimu terzijde.
    “Kunnen we misschien alvast Sylvysprit verkiezen als Gemu? Hem vertrouwen we al het langst.” gaat er een stem op.
    “Sure, kan-ie nog meer Moriya propaganda voeren.” weet Reimu onder haar adem maar toch nog net hoorbaar te laten weten.
    “Da’s wel genoeg van jou.” vindt Deviljho. “Hier!” Hij geeft Reimu een 100 yen stuk, neemt een spies dango en propt die in de verraste Reimu haar mond.
    “Goed, Sylvysprit voor Gemu. Maar met eindeloze discussie vinden we geen yōkai. Laten we tot 3 tellen, en op 3 wijst iedereen naar z’n hoofdverdachte. 1… 2… 3!

    Het is even verwarrend wanneer sommigen proberen uit de weg te springen en anderen nog tijdens het wijzen van gedachte lijken te veranderen. Yuki Kuro wordt lastiggevallen door een wesp en probeert het beest van zich af te slaan, waardoor er van zijn stem helemaal niets te maken valt. Maar wanneer de situatie is gestabiliseerd lijkt het erop dat TH-chen het meeste vingers op zich heeft gericht. “Wat? Komaan. Dat meen je toch niet.” lacht TH-chen. “Reimu, ga jij me nou heus extermineren?”
    Reimu weet echter niets te antwoorden. Haar gezicht is rood aangelopen en er staan tranen in haar ogen, terwijl ze het dango stokje uit haar mond haalt.
    “De… R… Remix sp-sp-special… is ge-vu-huld m-met chili.” hijgt ze.
    “Wat? Waarom zou je dat doen? Dit slaat nergens op!” roept Reym. “En ben je zeker dat je niet probeerde mochi te maken? Dan nog, waarom mochi met chili? Waarom niet met rode bonenpasta?! Dango met vulling?! Met CHILI vulling?!!” Ze wandelt met de handen in de lucht in totale apprehensie weg.
    “Hey Reimu! Komaan meid. Je gaat toch niet geloven wat die boerenkinkels hier zitten te beweren?” probeert TH-chen te grappen, met een toch enigzins bezorgde uitdrukking op z’n gezicht.
    “Hou nou even je muil!” roept Reimu. “En doe dat rare hoedje af als je een miko aanspreekt!” Ze haalt uit met haar gohei en maait TH-chen’s hoedje van z’n hoofd af, die meteen met z’n handen er naar graait. “NEE! NIET DOEN!”
    Maar het is te laat. Iedereen ziet het.
    “Kattenoren?!”
    “Hij is geen mens!”
    “Een shikigami?!”
    “YOKAI!”

    TH-chen’s pupillen vernauwen zich zoals die van een kat, hij blaast dreigend en zet het dan op een lopen. Reimu vliegt er enigzins zigzaggend achteraan, met drie Remix special spiesen tussen haar vingers in geklemd als wapen.

    Wanneer ze terugkomt, een beetje zwartgeblakerd van wat een danmaku gevecht moet zijn geweest (of het resultaat van een yōkai 9 bolletjes dango gevuld met chili gedwongen te doen opeten), een kattenstaart in haar hand, staat de menigte in rep en roer.
    “JIJ veranderde op het laatste moment van gedacht!”
    “Dat kwam enkel omdat jij wat raars probeerde te forceren!”
    “Niemand zou zijn gestorven als je op Shiro had gestemd!”
    “WAT HEEFT SHIRO HIER NOU WEER MEE TE MAKEN?!”
    “Devil, duidelijker kan niet. Je probeerde de boel te saboteren! En je naam dan ook nog…”

    ”ALLEMAAL BEK TOE!” roept Reimu. “TH-chen was een yōkai, dus hoe dan ook hebben w-”

    “EN JA, IK BEN OOK EEN YOKAI!” roept Deviljho. “MAAR ALS IK NEERGA NEEM IK DE ANDERE OOK MEE!” en wijst naar Shiro.
    “Wat in de naam van de grote katvis probeer jij nou weer?” antwoordt deze enigzins onbewogen, maar in haar stem klinkt haar consternatie door.
    “Jullie weten het verdorie wel bont te maken, he?” zucht Reimu.

    Het dorp is duidelijk nog niet uit z’n problemen. En de zon is ondertussen genadeloos onder de horizon gezakt.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym za nov 15, 2014 11:53 pm

    (weer een geweldig verhaal <3
    En hihi ik zou chili dango eten, ik ben dol op chili. Ik vind azuki altijd zo vaag smaken xD)
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku zo nov 16, 2014 10:45 pm

    Ik ga weer de baan op, dus post komt later in de nacht.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Shiro zo nov 16, 2014 11:43 pm

    Late post, sorry. Vandaag was de verjaardag van mijn zus, dus ik werd geacht gezellig onder te zitten, en gisteren was het een combinatie van hetzelfde (gescheiden ouders, dus moet dubbel) en gebrek aan motivatie.

    Lyari schreef:Waarom dan die burgemeester sten op TH-chen die ze later ge-edit heeft.
    Omdat ik echt dacht dat de wolven tussen jullie zaten, want ik vertrouwde die twee.
    Devil omdat hij me tijdens de eerste lynch niet doodde, en hoewel het in me op gekomen is dat hij het expres gedaan kon hebben dacht ik eigenlijk niet dat hij zoiets zou kunnen bedenken. Zelfs nu vraag ik me af of het geen medewolf was.
    Galv omdat hij heel normaal over kwam, in het topic, op skype en zelfs IRL, en naarmate de ronde langer bezig was waren er ook uitspraken van hem (niet in het topic) waarvan ik echt niet had gedacht dat hij vervelend genoeg zou zijn om het te zeggen als wolf.
    Zou het overigens niet ontzettend dom zijn om mensen in groepen te verdelen, en dan alle wolven bij elkaar te zetten? Dat gaat zo'n beetje in tegen alles dat ik medewolven ooit heb zien zeggen.

    Dan, over de mensen die zeggen dat ik de nitori vals claim.
    Hebben we op de eerste dag niet al vastgesteld dat het heel goed mogelijk is dat alle rollen in het spel zitten? En dan vooral de Nitori, die rol is te goed uitgedacht om niet in het spel te zitten. Als je zelf een spelleider zou zijn, zou je dan een rol bedenken, en hem uit het spel laten? Een rol bedenken en zorgen dat er geen regels misbruikt kunnen worden gaat niet binnen vijf minuten. Zou je als spelleider een ronde maken met drie wolven op tien spelers, en de burgers vervolgens geen beschermende rol geven? Ik hoop het niet, want dat geeft wel een vreselijke balans.
    Dan hebben we wel Yuki nodig om te bevestigen dat hij het niet is, maar waar die blijft? Ik zou het niet weten.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Princess Sylvysprit ma nov 17, 2014 12:53 am

    Hey mijn lieve dorpelingen~! Ik ben terug van Nishi---
    Holy Moriya, wat is hier gebeurd?!
    Ik...lach me kapot hier, wat een drama, wat een onthullingen, wat een hoop gebeurtenissen!
    Ik ben blij dat TH-Chen weg is, ik dact al dat hij een wolf was, ik ben blij dat ik als eerste op hem stemde
    Daar over gesproken trouwens, bedankt dat jullie het mij hebben geaccepteerd als jullie burgermeester!
    Ik wil mijn complimenten geven aan Lyari, wat een mooie zetten!

    Shiro schreef:Zou het overigens niet ontzettend dom zijn om mensen in groepen te verdelen, en dan alle wolven bij elkaar te zetten? Dat gaat zo'n beetje in tegen alles dat ik medewolven ooit heb zien zeggen.
    Shiro schreef:Als je zelf een spelleider zou zijn, zou je dan een rol bedenken, en hem uit het spel laten? Een rol bedenken en zorgen dat er geen regels misbruikt kunnen worden gaat niet binnen vijf minuten. Zou je als spelleider een ronde maken met drie wolven op tien spelers, en de burgers vervolgens geen beschermende rol geven?
    Hey, best leuk als je er over nadenkt eigenlijk!
    Want als jij een youkai zou zijn zou dit inderdaad handig uitkomen, als er geen Nitori in het spel zit maar wel in de uitleg denkt iedereen natuurlijk dat jij de echte nitori bent!
    Het kan een truuk van Nekotaku zijn om het pottje spannender te maken, en als dat echt zo blijkt dan was het geen slechte keuze om paranoide te zijn!

    Oh, en dan nog iets;
    Lyari schreef:Reym claimt Paparazzi te zijn. Ik vertrouw haar claim eigenlijk wel, en zal niet op haar stemmen vandaag. Daarnaast kunnen we controleren of Reym de echte paparazzi is of niet. Als Reym vanavond Princess Sylvyspirit uitkiest voor het krantenartikel, dan kan Sylvyspirit maandag ondertekend laten plaatsen. Dan weten we allemaal zeker dat Reym de waarheid spreekt.
    Reym, het is nu zondag na 9:00, en ik heb hellaas geen berricht gehad over dat ik iets in de krant mocht schrijven.
    Heb je hier een verklaring voor? (Of heeft een Nishocongaande Nekotaku dat? ^^'')

    Iniedergeval, ik heb echt geen idee wat Dev aan het doen is, maar ik denk dat Dev misschien wel eens...een youkai kan zijn, het is maar een theorie though
    Maar nu even serieus, ja, Deviljho, ik denk dat mijn medemiko wel zin heeft in een pottje danmaku
    En over Shiro...
    We moeten nog zien wie de wolven doden, vanuit daar zal ik bepalen wat ik over Shiro denk, ik adviceer iedereen om hetzelfde te doen
    Over Reym wil ik graag ook duidelijkheid

    Gesponsorde inhoud


    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 11 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 3:59 am