Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
Lyari
Yuki Kuro
RemiliaxScarlet
Faolinn
TH-chen
Deviljho
Sophie
11 plaatsers

De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 14 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

Bericht van Lyari zo nov 23, 2014 2:38 pm

Good go burgers. Het had nog spannend geworden als Yuki actiever had gespeeld. Complimenten aan Devil, ik vertrouwde Shiro echt niet meer!

Heel erg bedankt voor het leuke potje! De spelers waren, ondanks het geringe aantal, lekker actief en we hebben heel wat fijne discussies gehad.

Special thanks to Neko! Mooie verhaaltjes. Het is heel fijn als de spelleider zich zo inspant voor een spel. Je verhalen zijn altijd een cadeautje om te lezen. Bedankt voor het leiden van deze leuke ronde.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 14 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

Bericht van TH-chen zo nov 23, 2014 2:45 pm

Super (eerste) ronde voor mij!

En meteen wolf nog wel. Mss dat ik mijn team genoten het een beetje te lastig maakte met mijn posts want helas ging ik de vorige ronde een beetje te snel dood waardoor ik niet echt iets kon doen.

Bij deze mss toch mijn excuses aan mijn mede wolven maar toch super gedaan!

Verders goed gespeeld burgers. Veel geleerd en ik ga zeker mee doen met de volgende!

Neko, het is geweldig om je verhalen te lezen en goed om te horen dat je van het spel verloop genoten hebt. Wij hebben er ook van genoten!
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 25

Bericht van Shiro zo nov 23, 2014 2:55 pm

Lyari schreef:Good go burgers. Het had nog spannend geworden als Yuki actiever had gespeeld. Complimenten aan Devil, ik vertrouwde Shiro echt niet meer!
    Dat betwijfel ik. Wanneer de Nitori iemand beschermt krijgt de beschermde daar bericht van, en omdat ik deze nacht voor Reym heb gekozen was er de volgende dag 100% zekerheid over dat er een Nitori in het spel zit. (Dat is ook waar ik op doelde toen ik zei dat ik mezelf nog kon bewijzen.) Yuki zou de rol niet meer kunnen claimen (als ik doodging en er Nitori zou staan was hij immers ook zo goed als dood), en omdat we van drie burgers al zekerheid hadden over de rol zou het één enkele wolf nogal lastig afgaan.

Dat laatste is overigens ook waarom ik het jammer vind als rollen te snel geclaimd worden, en waarom ik er zo laat mee kwam. Als iedereen maar meteen zegt dat ze een speciale rol hebben is het spel halfdood.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

Bericht van Deviljho zo nov 23, 2014 4:49 pm

Ik ga hier ook maar even mijn laatste plan neerzetten.

Ik ging er eigenlijk sowiezo van uit dat ik doodging, door wat ik op het laatst vorige week deed.
    Toen had ik het laten lijken alsof ik en Shiro wolven waren.

Uiteraard verwachte ik dat ik als eerste van de twee eruit gegooid zou worden, waardoor yuki alleen overbleef.

Mijn plan was dus om hem als een burgermeester te krijgen, om zo in de laatste week 3 spelers over te hebben waarvan 1 wolven burgermeester en 2 burgers. Ik wist niet zeker wat de uitkomst daarvan zou zijn, maar ik zag het eigenlijk als enige kans, wat ook de reden is dat vannacht niemand was doodgegaan. Eevee was mijn laatste target.

Ik had gehoopt dat Eevee geen actie had gedaan op nishi, aangezien hij helemaal niet online was geweest op tvh of skype. Helaas had ie het toch gedaan bij neko irl ;-;
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym zo nov 23, 2014 5:04 pm

Shiro schreef:Dat betwijfel ik. Wanneer de Nitori iemand beschermt krijgt de beschermde daar bericht van, en omdat ik deze nacht voor Reym heb gekozen was er de volgende dag 100% zekerheid over dat er een Nitori in het spel zit. (Dat is ook waar ik op doelde toen ik zei dat ik mezelf nog kon bewijzen.) Yuki zou de rol niet meer kunnen claimen (als ik doodging en er Nitori zou staan was hij immers ook zo goed als dood), en omdat we van drie burgers al zekerheid hadden over de rol zou het één enkele wolf nogal lastig afgaan.

Dat laatste is overigens ook waarom ik het jammer vind als rollen te snel geclaimd worden, en waarom ik er zo laat mee kwam. Als iedereen maar meteen zegt dat ze een speciale rol hebben is het spel halfdood.

Hmm volgens mij heb ik geen bericht gekregen dat ik die nacht beschermd werd. Moet ik eens nakijken in mijn inbox.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Thwomps.

Bericht van RemiliaxScarlet zo nov 23, 2014 5:25 pm

Dat was een leuk potje! :)
    Ook erg mooi geschreven verhalen, Neko!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku zo nov 23, 2014 6:17 pm

Reym schreef:
    Shiro schreef:Dat betwijfel ik. Wanneer de Nitori iemand beschermt krijgt de beschermde daar bericht van, en omdat ik deze nacht voor Reym heb gekozen was er de volgende dag 100% zekerheid over dat er een Nitori in het spel zit. (Dat is ook waar ik op doelde toen ik zei dat ik mezelf nog kon bewijzen.) Yuki zou de rol niet meer kunnen claimen (als ik doodging en er Nitori zou staan was hij immers ook zo goed als dood), en omdat we van drie burgers al zekerheid hadden over de rol zou het één enkele wolf nogal lastig afgaan.

Hmm volgens mij heb ik geen bericht gekregen dat ik die nacht beschermd werd. Moet ik eens nakijken in mijn inbox.
    Je bescherming zou voor de komende nacht zijn geweest (dit weekend). Maar zover is het dus niet gekomen.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

Bericht van TH-chen zo nov 23, 2014 7:18 pm

Ik betwijfel of Devil's plan had gewerkt.

Shiro was de mantel en het eerste wat ze dan had gedaan is gezegd dat Reym de mantel had gekregen.
    De mantel zou pas aan het begin van de avond bekend gemaakt worden aan de ontvange persoon.
    Dus de volgende dag zou haar rol bevestigd worden net zoals de rol van Reym.

Als je die opzet hebt dan zijn alle rollen in het spel: pararazzi, slet, mantel en yukari. Het is idd jammer dat yuki er niet meer was geweest voor de stemming maar dan was het spel uitgerekt geweest voor hoogstens 1 week. Gezien alle rollen bekend waren op die van Yuki na. Dat was instant kill geweest voor hem. Tenzij hij Lyari's rol kon nemen. (Helaas heeft Neko al bevestigd dat Yukari de shigan oordeel eerder mag posten dan hij zelf.) Wat alsnog de dood van onze Yuki wolf was geweest.

Gezien het feit dat er niemand dood ging had ik al verwacht dat je
    A. Shiro had aangevallen en haar mantel kapot gemaakt of B. Eevee aangevallen.
    Helaas klonk B niet echt zo slim in mijn oren want wat is de kans dat je hem raakt vergeleken met de andere mensen terwijl Shiro al had aangegeven dat ze de mantel voor haar zelf hield.
    Je had meer kans op Reym of Lyari eruit te halen. Als yuki nog binnen zou komen had ik toch voor Lyari gekozen want dan zou ze haar rol moeten doorgeven aan iemand. Maar denk niet dat het dan naar een wolf ging maar eerder aan Eevee of Reym.

De optie om Eevee te gaan aanvallen omdat hij burgemeester is een goede zet maar om te gokken dat hij niks heeft gedaan is zeer klein. Poging waard maar neit liever een sure kill dan een guess-kill.

Verders Eevee bij wie was je de avond gaan slapen dan? Ik geloof ergens tussen Devil of de andere. Shiro kon het niet zijn anders was je dood geweest.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku zo nov 23, 2014 7:33 pm

Hij was bij Yuki Kuro gaan slapen. Aangezien het het laatste verhaal was, is alles wat er in staat effectief wat er gebeurde.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku ma nov 24, 2014 12:18 am

Zo, voor mij is deze ronde klaar. Bedankt aan allen voor jullie deelname en vriendelijke woorden over m'n verhalen. Dit was erg plezierig om te schrijven. Ik weet niet of er nog een wachtlijst was voor het leiden van volgende rondes. Indien niet is het een kwestie van wie zich als eerste aanmeldt.
    Tot slot laat ik jullie met enkele documenten. Ten eerste het overzicht van alle acties in dag en nacht:
    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1QcIEsQ3CjiC1uhWcwCZrRHZ_NhTyTvjeKbW5M3cwKwM/edit?usp=sharing
    En het volledige script van de verhalen.
    https://docs.google.com/document/d/1lr-sVuG6__vZ5_9bgfNMM4pU0kpKjTs3-b6miUcWKjc/edit?usp=sharing
    Reym
    Reym

Bericht van Reym di nov 25, 2014 7:36 pm

Nekotaku schreef:Zo, voor mij is deze ronde klaar. Bedankt aan allen voor jullie deelname en vriendelijke woorden over m'n verhalen. Dit was erg plezierig om te schrijven. Ik weet niet of er nog een wachtlijst was voor het leiden van volgende rondes. Indien niet is het een kwestie van wie zich als eerste aanmeldt.
    Tot slot laat ik jullie met enkele documenten. Ten eerste het overzicht van alle acties in dag en nacht:
    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1QcIEsQ3CjiC1uhWcwCZrRHZ_NhTyTvjeKbW5M3cwKwM/edit?usp=sharing
    En het volledige script van de verhalen.
    https://docs.google.com/document/d/1lr-sVuG6__vZ5_9bgfNMM4pU0kpKjTs3-b6miUcWKjc/edit?usp=sharing

bedankt voor die lijst maken met alle acties, dat is mooi overzichtelijk ^u^
    Ik had de vorige keer bij het wolven aan Remilia gevraagd of ik eens spelleider kon zijn. Ik ga het de volgende weken nogal druk hebben omdat er tentamens zijn, en de kerstvakantie wordt het hem ook niet, dus dan zou mijn potje in januari pas kunnen beginnen. Dat duurt nog een maandje dus. Is dat erg? Anders zou iemand anders ook wel oke zijn hoor :3

Reym
    Reym

Bericht van Reym zo jan 04, 2015 5:05 pm

dit gaat nog wel even duren, ik heb eerst nog mijn hertentamens ;n;
    het is m'n eerste potje dus ik ben van plan een nogal basic potje te doen, met niet al te 'geavanceerde' rollen. ik hoop niet dat jullie het erg vinden :3
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit zo jan 04, 2015 10:48 pm

YES! Ik heb echt zin in een nieuw potje weerwolven, ik kan niet wachten om te zien hoe je het zal doen als spelleider, veel succes! ^^
    Reym
    Reym

Bericht van Reym do jan 08, 2015 1:41 am

m'n herkansing is op 14 januari dus daarna kan ik wel een topic openen hoop ik :3
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

Bericht van Faolinn di jan 13, 2015 9:28 am

Ik zal geduldig wachten. Ik ben op het moment ook vreselijk druk dus het komt eigenlijk fantastisch uit

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za sep 23, 2023 3:21 pm