Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Olly
XavC
Sophie
Princess Sylvysprit
Nekotaku
Shiro
UltimateAction
Urameshiya
Reym
Deviljho
Remilia~
15 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie vr feb 14, 2014 11:30 pm

    Ten eerste, excuses voor mijn afwezigheid.

    Ik was boogschieten met een vriendin.
    Ik had gehoopt thuis snel alles bij te kunnen lezen, maar het gaat steeds slechter met mijn laptop en hij is momenteel niet te gebruiken. Zes pagina's bijlezen op mobiel duurt net even iets langer, dus vandaar.

    Ik heb wel alles gelezen, en er is een hoop gebeurd. Ura is dus cupido. Hij zou echter ook nog lijk kunnen zijn, maar dat zou mijn tunnelvisie worden, voorlopog haal ik hem van mijn lijstje af.

    Omdat Ura waarschijnlijk als cupido een veilligere keuze voor de burgers kan maken dan ik (omdat hij meer weet) ga ik voor deze ronde met hem mee. Ik ben momenteel niet in staat om overal op te reageren en alles uit te pluizen. Mijn stem gaat dus ook naar Xavc. Ik zal morgen als pyonta hier is met zojn laptop even goed bijlezen.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC vr feb 14, 2014 11:34 pm

    Ik ben onschuldig, voor wat het waard is. Like, ik kan níet bewijzen dat ik een burger ben. Ik moet vooral zeggen, dat Shiro's, mag ik zeggen ?!?!, theorie omtrent mijn activiteit aardig klopt. Dat zouden jullie ofcourse op m'n blauwe ogen van me moeten aannemen, en dat gebeurt vast en zeker niet meer.
    Wolven, en andersoortige bad guys, ik denk dat ik jullie een pluim moet geven van het geheel laten omslaan van de mindset, die nu volledig mijn kant op wijst. Ik ben benieuwd wat het volgende potje me zal brengen.
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction vr feb 14, 2014 11:57 pm

    De nederige priester die dacht dat z'n dagen waren geteld gaat terug naar de kerk om tot de heilige Remilia~ te komen en haar te bedanken voor het sparen van zijn leven "moge uwe genade hebben op zijne ziel oh heilige lepelgodin" aldus de priester
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ za feb 15, 2014 12:07 am

    Wow iedereen heeft gestemd!  Feestje bij mij thuis om 01:00 uur!  
    Jammer dat jullie niet kunnen komen, want het is nacht en jullie moeten je verstoppen voor de wolven. Eerst mag XavC die zojuist aan de galg gestorven is zijn rol bekend maken.

    Oh, ik wil jullie trouwens om een kleine gunst vragen:
    Dit was al een spannende eerste dag en velen van jullie hebben lang getwijfeld over hun keuze.
    Dat hield dus in, dat de stemmen heel vaak werden gewijzigd. Dit maakte het voor mij lastig om de stemmen te kunnen tellen. Dus: kunnen jullie alsjeblieft je stem in het rood zetten als je het écht zeker weet? En als je er nog niet zeker van bent, maar wel neigt iemand naar de galg te sturen de naam dan in dikgedrukt te zetten?  
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction za feb 15, 2014 12:08 am

    Remilia~ schreef:Wow iedereen heeft gestemd!  Feestje bij mij thuis  om 01:00 uur!  
    Jammer dat jullie niet kunnen komen, want het is nacht en jullie moeten je verstoppen voor de wolven. Eerst mag XavC die zojuist aan de galg gestorven is zijn rol bekend maken.

    Oh, ik wil jullie trouwens om een kleine gunst vragen:
    Dit was al een spannende eerste dag en velen van jullie hebben lang getwijfeld over hun keuze.
    Dat hield dus in, dat de stemmen heel vaak werden gewijzigd. Dit maakte het voor mij lastig om de stemmen te kunnen tellen. Dus: kunnen jullie alsjeblieft je stem in het rood zetten als je het écht zeker weet? En als je er nog niet zeker van bent, maar wel neigt iemand naar de galg te sturen de naam dan in dikgedrukt te zetten?  
    De heilige heeft gesproken!
    Ik zal het onthouden Remi
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC za feb 15, 2014 12:15 am

    Yo, big up naar jullie man.. not.

    Ik was een BURGER
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro za feb 15, 2014 12:19 am

    Ah... Dat is niet zo handig.
    Hopelijk gaat het de volgende dag beter.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Princess Sylvysprit za feb 15, 2014 12:22 am

    XavC schreef:Yo, big up naar jullie man.. not.

    Ik was een BURGER
    Wat zonde...dit is nou wat er gebeurt als men zonder nadenken bij groepjes gaat aansluiten, onschuldigge bewoners sterven!
    Ja, ik kijk naar jullie ja, de meeste die op XavC hebben gestemd stemden gewoon zonder reden, puur voor zelfverdedigging
    Luister, ik weet dat iedereen hier in een moeilijke situatie zit, doad kan om elke hoek vallen enzo maar...
    Laten we hier niet vergeten dat we ook een ziel hebben, tenminste, als je geen weerwolf bent, maar tog, dit is een teken dat de wolven ons te slim af zijn geweest, ze hebben ons lopen beinvloeden, de meeste van ons hebben dat niet door merk ik...
    Dit zijn moeilijke tijden ja, maar laten we wat beter nadenken de volgende keer, ALLES kan een truuk zijn om je op het foute pad te laten brengen


    Laatst aangepast door eeveesprit op za feb 15, 2014 12:23 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku za feb 15, 2014 12:23 am

    Dit is zwaar kut.
    Wie lijkt er hierna het verdachtst?
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Princess Sylvysprit za feb 15, 2014 12:24 am

    Nekotaku schreef:Dit is zwaar kut.
    Wie lijkt er hierna het verdachtst?
    Op dit moment zeg ik nog steeds Ura
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya za feb 15, 2014 12:28 am

    Dit is balen. Na al deze discussies en overwegingen zijn we dus nog steeds nergens. Ik begin me af te vragen of de wolven niet juist in de hoek zitten waar ik ze afgelopen week nog niet gezocht had. Mensen als Lyari of Olly, bijvoorbeeld, ook al heb ik geen enkele concrete aanwijzing die dat ondersteunt. (Samengevat: ik weet het niet.)

    eeveesprit schreef:Wat zonde...dit is nou wat er gebeurt als men zonder nadenken bij groepjes gaat aansluiten, onschuldigge bewoners sterven!
    Ja, ik kijk naar jullie ja, de meeste die op XavC hebben gestemd stemden gewoon zonder reden, puur voor zelfverdedigging
    Luister, ik weet dat iedereen hier in een moeilijke situatie zit, doad kan om elke hoek vallen enzo maar...
    Juist, juist. We hadden veel beter jouw voorbeeld kunnen volgen en op mij kunnen stemmen, en dan als het even kan om compleet absurde redenen. Oh, en de reden voor het stemmen op XavC was geen zelfverdediging, voor je informatie.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Princess Sylvysprit za feb 15, 2014 12:37 am

    Urameshiya schreef:Dit is balen. Na al deze discussies en overwegingen zijn we dus nog steeds nergens. Ik begin me af te vragen of de wolven niet juist in de hoek zitten waar ik ze afgelopen week nog niet gezocht had. Mensen als Lyari of Olly, bijvoorbeeld, ook al heb ik geen enkele concrete aanwijzing die dat ondersteunt. (Samengevat: ik weet het niet.)

    eeveesprit schreef:Wat zonde...dit is nou wat er gebeurt als men zonder nadenken bij groepjes gaat aansluiten, onschuldigge bewoners sterven!
    Ja, ik kijk naar jullie ja, de meeste die op XavC hebben gestemd stemden gewoon zonder reden, puur voor zelfverdedigging
    Luister, ik weet dat iedereen hier in een moeilijke situatie zit, doad kan om elke hoek vallen enzo maar...
    Juist, juist. We hadden veel beter jouw voorbeeld kunnen volgen en op mij kunnen stemmen, en dan als het even kan om compleet absurde redenen. Oh, en de reden voor het stemmen op XavC was geen zelfverdediging, voor je informatie.
    Compleet absurde redenen? Het zijn 2 standpunten die mogelijk waar kunnen zijn, ik zie geen reden om dat terug te trekken, zoiezo, jij was een stuk verdachter dan XavC door precies dat
    Maar weet je, ik heb een voorstel! Jij vond dat wijwater van onze lieve priester tog zo'n goed idee? Nou, waarom laten we onze priester dat dan niet even bij jou proberen de volgende dag, dan zal je waarschijnlijk niet nat worden als ik
    En ik zal maar niet tegenstribellen als ik jou was, ti's zo simpel als de oude heksen verdrinktest maar dan hopelijk zonder de dood als je een burger bent, laat de priester het wijwater op je gooien, alleen DAN zul je mijn vertrouwen terugwinnen, tenminste, als je dan niet lijdend van de pijn doodgaat door de heiligheid van het water.

    Oh, en dan nog iets,
    als ik deze nacht doodga, en jij neemt na mijn dood alsnog het wijwater niet...dan weten ze een ding zeker; je ontwijkt het
    Sterker nog, als ik deze nacht doodga is dat waarschijnlijk door niemand anders dan jijzelf
    Als het wijwater echt niet geholpen heeft...dan ben ik je een hoop schuldig, maar dan zal ik je wel vertrouwen
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro za feb 15, 2014 12:39 am

    eeveesprit schreef:Om eerlijk te zijn leek Ura zelfs een beetje haastig met zeggen dat hij Cupido was...tuurlijk, hij probeerde zichzelf te redden door zijn rol te vertellen, maar wat heeft de rol van cupido nou voor nut!
    Die rol heeft alleen het nut om 2 spelers te verbinden, maar zeg nou zelf, waarom zou die rol zo belangrijk zijn om te vertellen?
    Het bekendmaken van een rol is niet zozeer nuttig omdat de rol zelf zo belangrijk is, maar omdat het belangrijk is om zo veel mogelijk burgers over te hebben. Het afslachten van mensen waarvan we vrijwel zeker weten dat ze burgers zijn levert ons niet zo veel op. Ons doel is immers niet om verdachte burgers te doden, maar om wolven te doden.
    Simpel gezegd: Als we bijna zeker weten dat hij een burgerrol heeft, zoals de cupido, is er simpelweg geen reden meer om op hem te stemmen.

    eeveesprit schreef:Wat zonde...dit is nou wat er gebeurt als men zonder nadenken bij groepjes gaat aansluiten, onschuldigge bewoners sterven!
    Ja, ik kijk naar jullie ja, de meeste die op XavC hebben gestemd stemden gewoon zonder reden, puur voor zelfverdedigging
    Luister, ik weet dat iedereen hier in een moeilijke situatie zit, doad kan om elke hoek vallen enzo maar...
    Laten we hier niet vergeten dat we ook een ziel hebben, tenminste, als je geen weerwolf bent, maar tog, dit is een teken dat de wolven ons te slim af zijn geweest, ze hebben ons lopen beinvloeden, de meeste van ons hebben dat niet door merk ik...
    Dit zijn moeilijke tijden ja, maar laten we wat beter nadenken de volgende keer, ALLES kan een truuk zijn om je op het foute pad te laten brengen
    Eerlijk gezegd vind ik deze reactie een beetje overdreven. Je zegt het zelf al: Het is moeilijk, en we weten niet veel. Er gaan soms burgers dood, dat is niet te vermijden in dit spel. Om daarom meteen te zeggen dat mensen 'beter moeten nadenken' kan gewoon niet. Iedereen hier doet zijn best, voor welke kant dat ook is.
    Bandwagonnen hoeft trouwens ook niet 'zonder nadenken bij groepjes aansluiten' te zijn: het kan heel goed dat mensen het gewoon eens waren met de geopperde theorie.
    En bovendien, dat de meerderheid niet goed zat met XavC betekent niet meteen dat wij wel goed zitten met onze verdachten.
    Met posts als deze haal je mijn stem alleen niet van jouw naam af.
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction za feb 15, 2014 12:43 am

    eeveesprit schreef:
    Urameshiya schreef:Dit is balen. Na al deze discussies en overwegingen zijn we dus nog steeds nergens. Ik begin me af te vragen of de wolven niet juist in de hoek zitten waar ik ze afgelopen week nog niet gezocht had. Mensen als Lyari of Olly, bijvoorbeeld, ook al heb ik geen enkele concrete aanwijzing die dat ondersteunt. (Samengevat: ik weet het niet.)

    eeveesprit schreef:Wat zonde...dit is nou wat er gebeurt als men zonder nadenken bij groepjes gaat aansluiten, onschuldigge bewoners sterven!
    Ja, ik kijk naar jullie ja, de meeste die op XavC hebben gestemd stemden gewoon zonder reden, puur voor zelfverdedigging
    Luister, ik weet dat iedereen hier in een moeilijke situatie zit, doad kan om elke hoek vallen enzo maar...
    Juist, juist. We hadden veel beter jouw voorbeeld kunnen volgen en op mij kunnen stemmen, en dan als het even kan om compleet absurde redenen. Oh, en de reden voor het stemmen op XavC was geen zelfverdediging, voor je informatie.
    Compleet absurde redenen? Het zijn 2 standpunten die mogelijk waar kunnen zijn, ik zie geen reden om dat terug te trekken, zoiezo, jij was een stuk verdachter dan XavC door precies dat
    Maar weet je, ik heb een voorstel! Jij vond dat wijwater van onze lieve priester tog zo'n goed idee? Nou, waarom laten we onze priester dat dan niet even bij jou proberen de volgende dag, dan zal je waarschijnlijk niet nat worden als ik
    En ik zal maar niet tegenstribellen als ik jou was, ti's zo simpel als de oude heksen verdrinktest maar dan hopelijk zonder de dood als je een burger bent, laat de priester het wijwater op je gooien, alleen DAN zul je mijn vertrouwen terugwinnen, tenminste, als je dan niet lijdend van de pijn doodgaat door de heiligheid van het water.

    Oh, en dan nog iets,
    als ik deze nacht doodga, en jij neemt na mijn dood alsnog het wijwater niet...dan weten ze een ding zeker; je ontwijkt het
    Sterker nog, als ik deze nacht doodga is dat waarschijnlijk door niemand anders dan jijzelf
    Als het wijwater echt niet geholpen heeft...dan ben ik je een hoop schuldig, maar dan zal ik je wel vertrouwen
    Het spijt me dit mee te moeten delen Eev maar mijn flesje is leeg en kan het maar 1x gebruiken ik moet gezegend worden door de lepelgodin en de wolven zorgen ervoor dat ik mijn heilige krachten niet meer kan gebruiken ik ben nu dus gewoon een burger
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya za feb 15, 2014 12:45 am

    Niks persoonlijks, Eevee, maar ik zit echt hardop te lachen om je post. Wat maakt je nu eigenlijk zo stellig in je opvatting dat ik mijn cupido-rol zou bluffen?

    De voorraad wijwater van de priester is trouwens niet oneindig. Ik ben bang dat onze priester zijn hele vat al over jouw hoofd gekieperd heeft.
    ^Oh, Ulti was me voor.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 6:13 pm